جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

58 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
57
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: یلدای جادوگرانی ها
ارسال شده در: پنجشنبه 1 دی 1390 01:17
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم....از سر تقصیراتت نمیگذرم پسره ی بی لیاقت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستش دو سه ساله که دل من از خیلی چیزها به درد اومده

و همون ها فکر من رو به شدت مشغول کرده.

من امروز سعی کردم چند نوبت از ته دل بخندم اما بیشتر دردم گرفت

شب یلدا برای من معنی خاصی داره
فوت مادربزرگم
تصادف کردنم
رد شدن مقاله م در جشنواره ی پژوهشی دانشگاه و به هدر رفتن 5ماه زحمتم
و
شب تولد همسرم
به بار نشستن درخت پرتقالی که دوران بچگی کاشته بودم
با عرض معذرت[spoiler]ختنه شدنم[/spoiler]

و......

شاید اختلاط این اتفاقات نشانه ای از چیزی باشه ولی همیشه سعی کردم به همه ی پانورامای جلوی چشمم نهایت دقت رو داشته باشم...به همه چیز

ولی همه ی این ها رو گفتم که این بیت شعر رو یادتون باشه

هرکه در این دهر مقرب تر است

جام بلا بیشترش می دهند

(البته منظور من ابدا خودم نیس! منظور اینه که اگر حتی در این شب یلدا سختی و صعوبت و یا ظلمی بهتون رسید ،به بزرگواری و شرف و عزت بی نهایتتون ببخشید و اون رو پله ای بدونید برای ترقی جایگاهتون پیش خدا)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جاتون خالی نون و پنیر و هندونه ای خوردیم در کنار همه ی اعضای خانواده

اما

هنوز هم فکر من مشغوله!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسیوال دامبلدور در 1390/10/1 1:21:59
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
یلدای جادوگرانی‌ها
ارسال شده در: چهارشنبه 30 آذر 1390 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه. فکر کردم امشب یه تاپیک داشته باشیم که خارج ایفاس و اعضا هم میتونن راحت توش از خودشون بنویسن. مناسبتش همین امشبه. یلدا. شبی که خانواده های ایرانی دور هم جمع میشن و فرصتی برای شاد شدن و عوض شدن روحیه س.

میتونید از امشب بگید. از خاطرات سال های قبلتون بگید. از خاطراتی که امشب با جادوگران و اعضاش داشتید بگید یا حتی از خانواده تون. مهم نیست. این تاپیک قراره جایی باشه که راحت توش بنویسید. البته چت باکس هم هست ولی تاپیک بهتره.
فوقش امشب زدیم فردا شب پاکش میکنیم.

من اگه از خودم بخوام بگم:
یه قاچ هندونه خوردم امشب. نه بیشتر. خراقاتی شدم! احساس کردم اگه نخورم مریضی صعب العلاج میگیرم. اصلا نمیخوردم خاطرم مکدر بود. احساس میکردم جزو آدما نیستم. ایرانی نیستم اصلا. احساس میکردم مثل بقیه نیستم. خلاصه خوردم.

تو سایت هم که اومدم جیمز و پیاماشو دیدم. یه حس خوبی بهم دست داد. جیمز همیشه مایه نشاطه. یه جوریه. اگه همین یه عضو هم تو سایت بود احساس میکردم شب یلدای جادوگرانیمو داشتم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گابریل دلاکور در 1403/3/23 0:51:06
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما