جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

61 کاربر(ها) آنلاین هستند (51 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
60
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 4 شهریور 1395 00:23
نمایش جزئیات
اول بگم که واقعا قصد ندارم که اون نمایشنامه ابتدایی رو با فن فیکشن "گردش سوم" مقایسه کنم،چون واقعا اینجوری الکی گنده میکنیم اون نمایشنامه رو!



اول بگم که آفرین،20 امتیاز!



اما یه چنتا هم انتقاد پیشنهاد و اینا!

مهمترین و بزرگترین اشکال فن اینه که رودولف نداره!

مورد بعدی تدیه فن خییییییلی بی نقصه...نهایت بچه مثبت و کاربلد و ایناس...یه خورده تدی سایت رو باس فک کنم گذاش تو فن،مثلا گاز بگیره!



ناموسا ادامه بدین...سریعتر لطفا...و فکر چاپش هم باشین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: جمعه 29 مرداد 1395 11:42
نمایش جزئیات
نقل قول:

لینی وارنر نوشته:

می‌دونین... شاید علت اینکه این مقایسه رخ می‌ده و خیلیامون بر این عقیده‌ن که نمایشنامه رو قورت می‌ده اینه که شخصیتا برامون ملموسن و به طریقه آشنایی رفتار می‌کنن. ما شخصیت‌سازی تدی و جیمز سایت رو می‌شناسیم و داریم همونو تو طیف گسترده‌تری می‌بینیم. سایر شخصیتا هم شاید دقیقا همونی که بعد از پایان کتاب، هرکس واسه خودش تصور کرده بود نباشه، ولی طورین که می‌تونی باشون ارتباط برقرار کنی و این رفتار و شخصیتشونو بپذیری؛ و توصیفات خوبی که این داستان داره واقعا آدمو علاقمند می‌کنه. این نگارش برامون آشنا و دلچسبه. ولی اون نمایشنامه جز دیالوگ و یه سری ماجراهای دور از انتظار و نه چندان دوست داشتنی حرفی برای زدن نداره. اینه که... بره بوق بزنه.


منتظر بقیه‌ش می‌مونیم.


ممنون لینی عزیز که انقدر همیشه لطف داشتی و مرسی که توی تاپیک نظر میدی. (اهم.. یاد بگیرین.. اهم! )

توجیهت قانعم کرد از این نظر که شخصیت پردازی‌های ما براتون ملموسه چون یه بخشیش بر اساس چیزیه که این چند سال توی سایت از جیمز و تدی ارائه دادیم.
در مورد نمایشنامه هم شاید اگه جک تورن به خودش زحمت می‌داد و ورژن داستانی رو به جای کپی متن نمایشنامه منتشر می‌کرد, انقدر من و جیمز خوش به حالمون نمیشد.

مرسی که می‌خونی و نظر میدی و ما رو تشویق میکنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: پنجشنبه 28 مرداد 1395 20:13
نمایش جزئیات
نقل قول:
ما هم قراره سریع‌تر از سالی دو فصل بنویسیم از این به بعد!

مرسی مرسی.


مثل همیشه خوب بود. تیکه پایانی که تدی بهشون ملحق می‌شه رو حتی بیشتر دوس داشتم.
پیشرفت شبکه پرواز هم جالب بود. :))

نقل قول:
انقدر با نمایشنامه مقایسه نکنید.. دیگه در اون حد نیستیم که سیگنچر رولینگ پاش بیاد.

می‌دونین... شاید علت اینکه این مقایسه رخ می‌ده و خیلیامون بر این عقیده‌ن که نمایشنامه رو قورت می‌ده اینه که شخصیتا برامون ملموسن و به طریقه آشنایی رفتار می‌کنن. ما شخصیت‌سازی تدی و جیمز سایت رو می‌شناسیم و داریم همونو تو طیف گسترده‌تری می‌بینیم. سایر شخصیتا هم شاید دقیقا همونی که بعد از پایان کتاب، هرکس واسه خودش تصور کرده بود نباشه، ولی طورین که می‌تونی باشون ارتباط برقرار کنی و این رفتار و شخصیتشونو بپذیری؛ و توصیفات خوبی که این داستان داره واقعا آدمو علاقمند می‌کنه. این نگارش برامون آشنا و دلچسبه. ولی اون نمایشنامه جز دیالوگ و یه سری ماجراهای دور از انتظار و نه چندان دوست داشتنی حرفی برای زدن نداره. اینه که... بره بوق بزنه.


منتظر بقیه‌ش می‌مونیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 27 مرداد 1395 21:08
نمایش جزئیات
نقل قول:
آخ جون من اولين نفري.ام كه نظر ميدم؟

خيلي خوب بود. به معناي واقعي.
من اون تيكه اي كه چارلى مى خواست دوستش رو به هرى نشون بده و بعد معلوم شد منظورش اژدهاس رو بيشتر دوست داشتم.

خط آخرش رو هم خيلى دوست داشتم.

ادامه بديد. ادامه بديد.


بله اولین نفرید.

نظر لطفته آریانا.
ممنون که وقت گذاشتی و متشکرم که توی تاپیک دادی نظرت رو.
موندگارتره و بیشتر کمک میکنه بهمون.

ایشالا.
ارادت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 27 مرداد 1395 11:54
نمایش جزئیات
آخ جون من اولين نفري.ام كه نظر ميدم؟

خيلي خوب بود. به معناي واقعي.
من اون تيكه اي كه چارلى مى خواست دوستش رو به هرى نشون بده و بعد معلوم شد منظورش اژدهاس رو بيشتر دوست داشتم.

خط آخرش رو هم خيلى دوست داشتم.

ادامه بديد. ادامه بديد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 مرداد 1395 12:42
نمایش جزئیات
نقل قول:

melika2000 نوشته:
سلام فن واقعا زیبایی بود حتما ادامه اش رو بنویسید :)
راستی فن فیکیشنی میشناسید که در رابطه با هری و هرمیون باشه ؟؟؟
بیشتر فن ها درباره ی هری و جینی هستند :(


ممنون دوست عزیز.
راستش من فن فیکشن‌های زیادی رو نخوندم و متاسفانه نمی‌تونم کمکی بکنم. ولی آخه فن فیکشن هری و هرمیون؟ چرا میخوای ملتو خونه خراب کنی؟

نقل قول:
بعد وقفه ای که داشتم دوباره برگشتم و ادامشو خوندم. همچنان عالی. به فکر چاپ کردنشم باشید. حیفه، بعضی فن فیکشن های چاپ شده به حدی مسخره هستند که آدم به عقل نویسنده شک میکنه. برید چاپ کنید.


کنت الاف عزیز:

ما هم بعد یه وقفه‌ی طولانی برگشتیم و مرسی که همچنان محبت دارین. در مورد چاپ کردن فن فیکشن چیزیه که وقتی کار تموم شد باید بهش فکر کرد. اما این تعریف‌ها خیلی برامون قوت قلبه, مرسی.

نقل قول:
خب... من اولین بارمه دارم میام نظر می‌دم. و می‌دونم می‌دونم... شیم آن می! :| اما بالاخره کتاب هشت عزیز نذاشت نیام نظر بدم. من امروز باز نشستم فن فیکشن شمارو خوندم و یه مقایسه ای انجام دادم با این کتاب هشت و زدم بر فرق سرم که رولینگ چه کردی با ما؟ اونقد که انتظار فصل 9 فن فیکشن شمارو میکشم، انتظار رسما به فارسی ترجمه شدن کتاب هشتو نمیکشم. به هر حال خواستم بگم که فن فیکشتون واقعا عالیه و بی صبرانه منتظرم بقیه‌ش بیاد و... بیاد دیگه! گناه داریم. منتظریم.


لینی..لینی.. لینی!

شیم آن آس که انقدر لفتش میدیم و شماها که انقدر همیشه لطف دارین رو منتظر میذاریم. انقدر با نمایشنامه مقایسه نکنید.. دیگه در اون حد نیستیم که سیگنچر رولینگ پاش بیاد. ولی همین محبت و لطف بچه های سایت بیشتر از هر مهر تائیدی برای ما ارزش داره که داریم راه دستو میریم. مرسی!


و اینک... دیری دیریم!

این شما و هم این هم فصل ۹ در دو فرمت Word و PDF.

مثل همیشه نظر, پیشنهاد و انتقاد یادتون نره.. ما هم قراره سریع‌تر از سالی دو فصل بنویسیم از این به بعد!





افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:


zip اندازه فایل: 272.74 KB; بازدیدها: 47
zip اندازه فایل: 65.22 KB; بازدیدها: 26
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: دوشنبه 11 مرداد 1395 20:13
نمایش جزئیات
خب... من اولین بارمه دارم میام نظر می‌دم.

و می‌دونم می‌دونم... شیم آن می! :|

اما بالاخره کتاب هشت عزیز نذاشت نیام نظر بدم. من امروز باز نشستم فن فیکشن شمارو خوندم و یه مقایسه ای انجام دادم با این کتاب هشت و زدم بر فرق سرم که رولینگ چه کردی با ما؟

اونقد که انتظار فصل 9 فن فیکشن شمارو میکشم، انتظار رسما به فارسی ترجمه شدن کتاب هشتو نمیکشم.

به هر حال خواستم بگم که فن فیکشتون واقعا عالیه و بی صبرانه منتظرم بقیه‌ش بیاد و... بیاد دیگه! گناه داریم. منتظریم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 تیر 1395 23:23
نمایش جزئیات
بعد وقفه ای که داشتم دوباره برگشتم و ادامشو خوندم. همچنان عالی.
به فکر چاپ کردنشم باشید. حیفه، بعضی فن فیکشن های چاپ شده به حدی مسخره هستند که آدم به عقل نویسنده شک میکنه.
برید چاپ کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 16:11
نمایش جزئیات
سلام فن واقعا زیبایی بود حتما ادامه اش رو بنویسید :)
راستی فن فیکیشنی میشناسید که در رابطه با هری و هرمیون باشه ؟؟؟
بیشتر فن ها درباره ی هری و جینی هستند :(

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گردش سوم
ارسال شده در: دوشنبه 23 فروردین 1395 00:03
نمایش جزئیات
ملت!

ممنون از پیگیریاتون!‌ مرسی از تشویقها و انتقادهاتون!

خبر خوب اینکه.. کارگران مشغول کارند. به قول جیمزمون.. تنهامون نذاشتید..بازم تنهامون نذارید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!