میدونین... شاید علت اینکه این مقایسه رخ میده و خیلیامون بر این عقیدهن که نمایشنامه رو قورت میده اینه که شخصیتا برامون ملموسن و به طریقه آشنایی رفتار میکنن. ما شخصیتسازی تدی و جیمز سایت رو میشناسیم و داریم همونو تو طیف گستردهتری میبینیم. سایر شخصیتا هم شاید دقیقا همونی که بعد از پایان کتاب، هرکس واسه خودش تصور کرده بود نباشه، ولی طورین که میتونی باشون ارتباط برقرار کنی و این رفتار و شخصیتشونو بپذیری؛ و توصیفات خوبی که این داستان داره واقعا آدمو علاقمند میکنه. این نگارش برامون آشنا و دلچسبه. ولی اون نمایشنامه جز دیالوگ و یه سری ماجراهای دور از انتظار و نه چندان دوست داشتنی حرفی برای زدن نداره. اینه که... بره بوق بزنه.
منتظر بقیهش میمونیم.
ممنون لینی عزیز که انقدر همیشه لطف داشتی و مرسی که توی تاپیک نظر میدی. (اهم.. یاد بگیرین.. اهم! )
توجیهت قانعم کرد از این نظر که شخصیت پردازیهای ما براتون ملموسه چون یه بخشیش بر اساس چیزیه که این چند سال توی سایت از جیمز و تدی ارائه دادیم. در مورد نمایشنامه هم شاید اگه جک تورن به خودش زحمت میداد و ورژن داستانی رو به جای کپی متن نمایشنامه منتشر میکرد, انقدر من و جیمز خوش به حالمون نمیشد.
ما هم قراره سریعتر از سالی دو فصل بنویسیم از این به بعد!
مرسی مرسی.
مثل همیشه خوب بود. تیکه پایانی که تدی بهشون ملحق میشه رو حتی بیشتر دوس داشتم. پیشرفت شبکه پرواز هم جالب بود. :))
نقل قول:
انقدر با نمایشنامه مقایسه نکنید.. دیگه در اون حد نیستیم که سیگنچر رولینگ پاش بیاد.
میدونین... شاید علت اینکه این مقایسه رخ میده و خیلیامون بر این عقیدهن که نمایشنامه رو قورت میده اینه که شخصیتا برامون ملموسن و به طریقه آشنایی رفتار میکنن. ما شخصیتسازی تدی و جیمز سایت رو میشناسیم و داریم همونو تو طیف گستردهتری میبینیم. سایر شخصیتا هم شاید دقیقا همونی که بعد از پایان کتاب، هرکس واسه خودش تصور کرده بود نباشه، ولی طورین که میتونی باشون ارتباط برقرار کنی و این رفتار و شخصیتشونو بپذیری؛ و توصیفات خوبی که این داستان داره واقعا آدمو علاقمند میکنه. این نگارش برامون آشنا و دلچسبه. ولی اون نمایشنامه جز دیالوگ و یه سری ماجراهای دور از انتظار و نه چندان دوست داشتنی حرفی برای زدن نداره. اینه که... بره بوق بزنه.
melika2000 نوشته: سلام فن واقعا زیبایی بود حتما ادامه اش رو بنویسید :) راستی فن فیکیشنی میشناسید که در رابطه با هری و هرمیون باشه ؟؟؟ بیشتر فن ها درباره ی هری و جینی هستند :(
ممنون دوست عزیز. راستش من فن فیکشنهای زیادی رو نخوندم و متاسفانه نمیتونم کمکی بکنم. ولی آخه فن فیکشن هری و هرمیون؟ چرا میخوای ملتو خونه خراب کنی؟
نقل قول:
بعد وقفه ای که داشتم دوباره برگشتم و ادامشو خوندم. همچنان عالی. به فکر چاپ کردنشم باشید. حیفه، بعضی فن فیکشن های چاپ شده به حدی مسخره هستند که آدم به عقل نویسنده شک میکنه. برید چاپ کنید.
کنت الاف عزیز:
ما هم بعد یه وقفهی طولانی برگشتیم و مرسی که همچنان محبت دارین. در مورد چاپ کردن فن فیکشن چیزیه که وقتی کار تموم شد باید بهش فکر کرد. اما این تعریفها خیلی برامون قوت قلبه, مرسی.
نقل قول:
خب... من اولین بارمه دارم میام نظر میدم. و میدونم میدونم... شیم آن می! :| اما بالاخره کتاب هشت عزیز نذاشت نیام نظر بدم. من امروز باز نشستم فن فیکشن شمارو خوندم و یه مقایسه ای انجام دادم با این کتاب هشت و زدم بر فرق سرم که رولینگ چه کردی با ما؟ اونقد که انتظار فصل 9 فن فیکشن شمارو میکشم، انتظار رسما به فارسی ترجمه شدن کتاب هشتو نمیکشم. به هر حال خواستم بگم که فن فیکشتون واقعا عالیه و بی صبرانه منتظرم بقیهش بیاد و... بیاد دیگه! گناه داریم. منتظریم.
لینی..لینی.. لینی!
شیم آن آس که انقدر لفتش میدیم و شماها که انقدر همیشه لطف دارین رو منتظر میذاریم. انقدر با نمایشنامه مقایسه نکنید.. دیگه در اون حد نیستیم که سیگنچر رولینگ پاش بیاد. ولی همین محبت و لطف بچه های سایت بیشتر از هر مهر تائیدی برای ما ارزش داره که داریم راه دستو میریم. مرسی!
و اینک... دیری دیریم!
این شما و هم این هم فصل ۹ در دو فرمت Word و PDF.
مثل همیشه نظر, پیشنهاد و انتقاد یادتون نره.. ما هم قراره سریعتر از سالی دو فصل بنویسیم از این به بعد!
اما بالاخره کتاب هشت عزیز نذاشت نیام نظر بدم. من امروز باز نشستم فن فیکشن شمارو خوندم و یه مقایسه ای انجام دادم با این کتاب هشت و زدم بر فرق سرم که رولینگ چه کردی با ما؟
اونقد که انتظار فصل 9 فن فیکشن شمارو میکشم، انتظار رسما به فارسی ترجمه شدن کتاب هشتو نمیکشم.
به هر حال خواستم بگم که فن فیکشتون واقعا عالیه و بی صبرانه منتظرم بقیهش بیاد و... بیاد دیگه! گناه داریم. منتظریم.
بعد وقفه ای که داشتم دوباره برگشتم و ادامشو خوندم. همچنان عالی. به فکر چاپ کردنشم باشید. حیفه، بعضی فن فیکشن های چاپ شده به حدی مسخره هستند که آدم به عقل نویسنده شک میکنه. برید چاپ کنید.
سلام فن واقعا زیبایی بود حتما ادامه اش رو بنویسید :) راستی فن فیکیشنی میشناسید که در رابطه با هری و هرمیون باشه ؟؟؟ بیشتر فن ها درباره ی هری و جینی هستند :(