مدیریت سایت جادوگران به اطلاع کاربران محترم میرساند که سایت به مدت یک روز در تاریخ 31 خرداد ماه بسته خواهد شد. در صورت نیاز این زمان ممکن است به دو روز افزایش پیدا کند و 30 خرداد را نیز شامل شود. 1 تیر ماه سایت جادوگران با طرح ویژه تابستانی به روی عموم باز خواهد شد. لطفا طوری برنامهریزی کنید که این دو روز خللی در فعالیتهای شما ایجاد نکند. پیشاپیش از همکاری و شکیبایی شما متشکریم.
در ضمن، تو مياي اينجا و اعتراض ميكني و من جوابت رو ميدم و بعد تو مياي دوباره روي همون پا فشاري ميكني و در نتيجه من اينجا خودمو بوق هم كه بكنم، تو ويرايشت رو دست آخر انجام ميدي! من به عنوان استاد بوق ام و تو حتي نميتوني منو قانع كني! ببينم اينجا بازرس ديگه اي نيستش؟ نميشه يه بازرس تنها روي اين كارها نظر بده.
اگر اساس بر اعتراض باشه، من به سرتاپاي امتيازات دوئل اعتراض دارم، هم از طرف خودم و هم از طرف همه بچه هاي هافل (!) اما نيومدم اعلام كنم چون به نظر استاد احترام گذاشتم و گفتم هر چي باشه استاده!! ميتونستم بگم من تو كلاس دوئل همه چيز رو رعايت كردم و تمام نكات رو نوشتم، پس بايد سي بگيرم! چرا به من سي ندادي؟ بدو بيا سي بده! مياي سي بدي يا برم به آنتونين بگم بياد ويرايش كنه امتيازتو؟ (هرچند فكر كنم اينجا فقط پرسي ميتونه حكم ويرايش بده!!)
حرفي كه الان داره پرسي ميزنه و ميگه كه بايد از تكليف دوم ده بگيره اصلا قابل قبول من نيست و همچنان با ويرايش شدن امتيازات به شدت مخالفم!!
پرسي ويزلي: 22
سوژه بد نبود. تكليف دوم رو به صورت مقاله ميخواستم من!
پس از چند دقیقه با واکنش عادی اژدها ، در حالی که سعی میکرد مستقیما به چشمانش خیره بماند عقب عقب آمد و به آرامی برای رون و هری صحبت کرد :
ببینید ، باید حواستون باشه به اقدام جفت پا تو دهن زدن موجودات ! البته این بیشتر یه اصطلاحه ، ولی خوب هر موجودی یه طوری این نیازش رو بر طرف میکنه ! یعنی وقتی موجودی احساس ناراحتی کنه ، یا آزار و اذیت ببینه ، باید یه طوری مقابله کنه چون این طبیعت اون موجوده ! مثلا سانتور با استفاده از سم هاش به این کار می پردازه و به سینه موجودی که باعث اذیتش شده هجوم میبره . جن خونگی از قدرت جادوییش استفاده میکنه و با استفاده از بشکن زدن جادویی رو که مناسب بدونه اجرا میکنه برای تنبیه آزار دهندش . و یکی هم مثل این اژدها ممکنه برای تنبیه کله یکی رو برای تست بکنه !! فقط باید سعی کنید ارتباط درست با موجود جادویی برقرار کنید و خودتون رو دوست اون موجود نشون بدید .
اگر قراره من سر هر جلسه از تدريسم امتيازم رو كس ديگه اي بده، اصلا تدريس نميكنم چون اين رو توهين به خودم ميبينم!
در مورد اژدها، سوژه اصلي و تكليف من اژدها بود و من نمره ام رو بر اساس برخورد شما با اژدها و برخورد اژدها با شما ميدم. گمون ميكنم اين حق رو داشته باشم كه اگر برخورد شما يا اژدها درست نبوده، امتياز كم كنم. وگرنه معيار امتياز دهي كلاس من بايد بر اساس چي باشه؟ بر اساس اينكه چقدر بخندم از پست رول طرف؟ يا چقدر توانا و چيره نوشته يارو؟ ببين اگه من بخوام همين يه نكته رو هم بگم تو تدريسم كه هيچي باقي نميمونه! مهد كودك نيستش كه! مسئله خيلي واضح بوده كه اژدهايي با اون قيافه بايد چجوري برخورد كنه و هر گونه برخورد رمانتيك ازش سر نميزنه!
اگر من مينوشتم كه برخوردتون با يك اژدها رو بنويسيد! بايد توضيح ميدادم كه برخورد منطقي باشه! ولي وقتي عكس به اين واضحي دادم، توضيحي لازم نيست و عكس همه چيز رو نشون ميده!
متاسفانه كساني كه يكبار سي ميگيرن توقع دارن هميشه سي بشن!(ك.ر.ب پرسي)
اجازه تلفیق دو تکلیف رو هم دارید
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
پرسي ويزلي: 22
سوژه بد نبود. تكليف دوم رو به صورت مقاله ميخواستم من!
* وقت كه زياده، رو تكاليفتون حسابي كار كنيد.
* طنز و جدي نوشتن با خودتونه!
* اجازه تلفيق دو تكليف رو هم داريد.
* هر گونه نوآوري در انجام تكليف با آغوش باز پذيرفته ميشود و نمره اضافي دارد!