استفاده از طنز در یک نمایشنامه بنظر من کار بسیار مشکلیه.عده ای از بچه ها تمام سعی شون رو میکنن ولی اکثرا موفق نمیشن.در بین اعضا معدود کسانی رو میتونیم نام ببریم که واقعا طنز بنویسن و یا جدا از طنز نوشتن خوب بنویسین. من رای رو به کسی میدم که بنظرم سبک نوشتن و کاربرد کلمات در داخل نمیشنامه هاش همیشه عالی بوده همچنین استفاده از طنز و کلمات پر معنی همیشه در نمایشنامه هاش آشکاره با تشکر از آلبوس دامبلدور و رون ویزلی من رای رم رو به سرژ تانکیان میدم
خوب... بهترين رول نويس به نظرم سرژ تانكيان هستش... مي دونين، سرژ «خيلي» «خيلي» كم مي نويسه! يعني در حد خيلي زيادي كم مي نويسه... ولي يادم نمي ره، يه بار يه رول ازش خوندم، كوتاه بود ولي آدم با خوندنش قهقهه سر مي ده... كلا طنز غم انگيزي مي نويسه كه در بين رول نويسا بي همتاست... يه سبك خاص خودش رو داره... اگه يادتون باشه دفعه پيش واسه بهترين رول نويس به نارسيسا راي دادم، چون جدي مي نوشت و جدي نويس خيلي كم بود... حالا طنز نويس خيلي كم شده كه نوشتن يه طنز واقعي كه خصوصيت سرژه، خيلي ارزش داره... البته، طنز كاملا واقعي اونيه كه مسائل اجتماعي زندگي روزمره رو قشنگ به تصوير بكشه، ضمن خندوندن آدم، ولي خوب، ما اين جا نمي خوايم خيلي جدي و خوب بنويسيم.... فقط يه سايتي كه اوغات فراغتمون رو پر كنه كافيه كه يه طنز معمولي هم براش كفايت مي كنه... در آخر بگم، يادم نمي ره سه تا پستي رو كه خودش مي دونه كدوما رو مي گم، توي خونه هاي هاگزميد زده بود... حالا... يه جرياناتي داره كه اگه آدم از سرژ هم بدش بياد، با خوندن اونا زير و رو مي شه... چه برسه مبه من كه از بدو(!) ورودم ازش خوشم مي اومده!! پستي كاملا محتوي دار و عميق كه ظاهرش پوچ و تهي هستش ولي تو عمقش مي شه يه چيزايي رو پيدا كرد! حالا، به هر حال راي ما: سرژ تانكيان
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
به سراغ من اگر می آیید، نرم و اهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...
بهترین نویسنده: سرژ تانکیان!!! چرا؟؟ چون واقعا حرف نداره. آدم از خوندن پست هاش خسته نمیشه. باور نمیکنید اگه بگم صفحه هایی رو که سرژ پست زده رو خواهرم که دانشجویه میخونه و میگه: ایول!!! همه چیز داره: جدی، طنز به اندازه و به جا، انتقاد، ارزشی بازی، مسخره بازی، جینگولک بازی و انواع و اقسام بازی های دیگه!!! بنابراین، این سمت باید برای سرژ بمونه. پس: سرژ تانکیان!!!
بهترين رول نويس، " سرژ تانكيان"...!!! كسي كه من خيلي از رولهاش خوشم مياد و خيلي رولهاش رو دوست دارم، ولي حيف كه كم فعاليت ميكنه...سسرژ، رولهاي خيلي خنده داري مينويسه...يعني بهترين نويسندهي طنز موجود در سايته...البته دوستان ديگه اي هم مثل آلبوس دامبلدور عزيز و خيليا ديگه هم در زمينه ي طنز، خيلي جالب و خوب مينويسن، ولي رولهاي سرژ هم حرف ندارن...من كه شخصا از رولهاش در حد خيلي خيلي خيلي زيادي خوشم مياد...
سخت ترين انتخاب همين انتخاب بهترين نويسنده در رول پلينگ هستش! (چقده من باهوشم)
افراد زيادي هستن كه در اين كار واقعاً ماهر هستن و حقشون هست كه اين رنك رو بگيرن ، افرادي مثل:سرژ تاكيان ، برادر حميد ، ققنوس ، سدريك ديگوري ، رون ويزلي ، نارسيسا بلك و ... (و اعضاي قديمي مثل : امپراطور تاريكي ، گليدروي لاكهارت ، مرلين و ...) همه اين افراد بلاخره نقص و عيبي دارن اما اين باعث نميشه كه از ارزشهاي اونها كم بشه!
از اونجايي كه فكر ميكنم رون به حقش نرسيده به اون راي ميدم!
خب ...دوباره رسیدیم به انتخاب ترین ها و یکی از مهم ترین گزینه های اون یعنی "بهترین نویسنده رول "
این دوره انتخاب از بین این همه افراد شایسته سخته ولی چون قصد اینه که بهترین نویسنده در طول سال این رنک رو بالای سر آواتورش داشته باشه من نمیتونم گزینه دیگری غیر از امپراطور کبیر تاریکی رو انتخاب کنم ..فکر نمیکنم نیازی به توضیح باشه که سبک نوشته ها و نگارش زیبای حاجی رو یادآوری کنم ولی چون باید چند خطی توضیح داد به حکم ضرورت در مورد انتخابم باید بگم که همیشه سبک کاری و طرز نگارش امپراطور عزیزمون رو میپسندیدم چه اون دورانی که حاجی بود و مامور منکرات چه بعد که به اسم پر مسمای امپراطور کبیر تاریکی تغییر یافت و یک امپراطور واقعی شد و یگانه امپراطوری که جادوگران تونسته به خودش ببینه
چون این دوره متعلق به سال گذشته میشه انتخاب من هم محدود به امپراطور میشه چون در بهار و اوایل تابستان گذشته امپراطور به نظر من بهترین بود و بس ..انتخابات که دیگه به کنار , ولی اگر میخواستیم ماه رو انتخاب کنیم منم شخص دیگه ای رو معرفی میکردم هر چند هنوز هم از نوشته های گه گداری حاجی لذت میبرم ولی سال یک چیز دیگه است و بهترین شخص کسی نیست جز : امپراطور کبیر تاریکی
گيلدروى لاكهارت 1- خوشرويي و جوك بودن كامل در تك تك كلمات نمايشنامه ها طي يك سال گدشته 2- فعاليت شايان توجه وي در زمان انتخابات وزارت تابستان كه اگر يادتون باشه معركه بود.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!
در این مدت کوتاهی که عضو جادوگران شدم شاید تنها کاری که کردم خواندن پستها بوده نه فقط پستهای جدید بلکه به پستهایی که دو ، سه ماه پیش زده شده هم توجه کرده ام! به نظر من بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش) کسی نیست جز سرژ تانکیان نمیدونم درباره سرژ چی بگم فقط میتونم بگم سرژ کارش حرف نداره اگه ..... فقط یه مشکل داره اونم اینکه باید ریشاشو بزنه
باید یادی هم از رودولف عزیز کرد کسی که شخصیتهای شارزاس و رودولف را به بهترین وجه ساخت نویسنده ای توانا و خلاق با سبکی خاص که نوشته های طنزآمیزش خواننده را سر ذوق میاورد
دلیل اصلی انتخاب من پستهای سرژ در خانه های هاگزمید هست. این پستها نشون میده که سرژ می تونه به صورت حرفه ای نویسندگی کنه و واقعا ادبی بنویسه. با وجودی که در موضوع پستها باهاش موافق نیستم اما نحوه نوشتن و ساختار داستانی - فلسفی این پستها زیباست.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy