جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

126 کاربر(ها) آنلاین هستند (112 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
126
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: پنجشنبه 11 اسفند 1384 15:15
نمایش جزئیات
آفلاین
استفاده از طنز در یک نمایشنامه بنظر من کار بسیار مشکلیه.عده ای از بچه ها تمام سعی شون رو میکنن ولی اکثرا موفق نمیشن.در بین اعضا معدود کسانی رو میتونیم نام ببریم که واقعا طنز بنویسن و یا جدا از طنز نوشتن خوب بنویسین.
من رای رو به کسی میدم که بنظرم سبک نوشتن و کاربرد کلمات در داخل نمیشنامه هاش همیشه عالی بوده همچنین استفاده از طنز و کلمات پر معنی همیشه در نمایشنامه هاش آشکاره
با تشکر از آلبوس دامبلدور و رون ویزلی من رای رم رو به سرژ تانکیان میدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 17:36
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب... بهترين رول نويس به نظرم سرژ تانكيان هستش... مي دونين، سرژ «خيلي» «خيلي» كم مي نويسه! يعني در حد خيلي زيادي كم مي نويسه... ولي يادم نمي ره، يه بار يه رول ازش خوندم، كوتاه بود ولي آدم با خوندنش قهقهه سر مي ده... كلا طنز غم انگيزي مي نويسه كه در بين رول نويسا بي همتاست... يه سبك خاص خودش رو داره... اگه يادتون باشه دفعه پيش واسه بهترين رول نويس به نارسيسا راي دادم، چون جدي مي نوشت و جدي نويس خيلي كم بود... حالا طنز نويس خيلي كم شده كه نوشتن يه طنز واقعي كه خصوصيت سرژه، خيلي ارزش داره...
البته، طنز كاملا واقعي اونيه كه مسائل اجتماعي زندگي روزمره رو قشنگ به تصوير بكشه، ضمن خندوندن آدم، ولي خوب، ما اين جا نمي خوايم خيلي جدي و خوب بنويسيم.... فقط يه سايتي كه اوغات فراغتمون رو پر كنه كافيه كه يه طنز معمولي هم براش كفايت مي كنه...
در آخر بگم، يادم نمي ره سه تا پستي رو كه خودش مي دونه كدوما رو مي گم، توي خونه هاي هاگزميد زده بود... حالا... يه جرياناتي داره كه اگه آدم از سرژ هم بدش بياد، با خوندن اونا زير و رو مي شه... چه برسه مبه من كه از بدو(!) ورودم ازش خوشم مي اومده!! پستي كاملا محتوي دار و عميق كه ظاهرش پوچ و تهي هستش ولي تو عمقش مي شه يه چيزايي رو پيدا كرد! حالا، به هر حال راي ما: سرژ تانكيان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به سراغ من اگر می آیید، نرم و اهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 17:26
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده: سرژ تانکیان!!!
چرا؟؟ چون واقعا حرف نداره. آدم از خوندن پست هاش خسته نمیشه. باور نمیکنید اگه بگم صفحه هایی رو که سرژ پست زده رو خواهرم که دانشجویه میخونه و میگه: ایول!!!
همه چیز داره: جدی، طنز به اندازه و به جا، انتقاد، ارزشی بازی، مسخره بازی، جینگولک بازی و انواع و اقسام بازی های دیگه!!!
بنابراین، این سمت باید برای سرژ بمونه. پس: سرژ تانکیان!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 17:04
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترين رول نويس، " سرژ تانكيان"...!!! كسي كه من خيلي از رولهاش خوشم مياد و خيلي رولهاش رو دوست دارم، ولي حيف كه كم فعاليت ميكنه...سسرژ، رولهاي خيلي خنده داري مينويسه...يعني بهترين نويسنده‌ي طنز موجود در سايته...البته دوستان ديگه اي هم مثل آلبوس دامبلدور عزيز و خيليا ديگه هم در زمينه ي طنز، خيلي جالب و خوب مينويسن، ولي رولهاي سرژ هم حرف ندارن...من كه شخصا از رولهاش در حد خيلي خيلي خيلي زيادي خوشم مياد...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 14:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سخت ترين انتخاب همين انتخاب بهترين نويسنده در رول پلينگ هستش!
(چقده من باهوشم)

افراد زيادي هستن كه در اين كار واقعاً ماهر هستن و حقشون هست كه اين رنك رو بگيرن ، افرادي مثل:سرژ تاكيان ، برادر حميد ، ققنوس ، سدريك ديگوري ، رون ويزلي ، نارسيسا بلك و ... (و اعضاي قديمي مثل : امپراطور تاريكي ، گليدروي لاكهارت ، مرلين و ...)
همه اين افراد بلاخره نقص و عيبي دارن اما اين باعث نميشه كه از ارزشهاي اونها كم بشه!

از اونجايي كه فكر ميكنم رون به حقش نرسيده به اون راي ميدم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 12:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خب ...دوباره رسیدیم به انتخاب ترین ها و یکی از مهم ترین گزینه های اون یعنی "بهترین نویسنده رول "

این دوره انتخاب از بین این همه افراد شایسته سخته ولی چون قصد اینه که بهترین نویسنده در طول سال این رنک رو بالای سر آواتورش داشته باشه من نمیتونم گزینه دیگری غیر از امپراطور کبیر تاریکی رو انتخاب کنم ..فکر نمیکنم نیازی به توضیح باشه که سبک نوشته ها و نگارش زیبای حاجی رو یادآوری کنم ولی چون باید چند خطی توضیح داد به حکم ضرورت در مورد انتخابم باید بگم که همیشه سبک کاری و طرز نگارش امپراطور عزیزمون رو میپسندیدم چه اون دورانی که حاجی بود و مامور منکرات چه بعد که به اسم پر مسمای امپراطور کبیر تاریکی تغییر یافت و یک امپراطور واقعی شد و یگانه امپراطوری که جادوگران تونسته به خودش ببینه

چون این دوره متعلق به سال گذشته میشه انتخاب من هم محدود به امپراطور میشه چون در بهار و اوایل تابستان گذشته امپراطور به نظر من بهترین بود و بس ..انتخابات که دیگه به کنار , ولی اگر میخواستیم ماه رو انتخاب کنیم منم شخص دیگه ای رو معرفی میکردم هر چند هنوز هم از نوشته های گه گداری حاجی لذت میبرم ولی سال یک چیز دیگه است و بهترین شخص کسی نیست جز : امپراطور کبیر تاریکی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
The Death Prophet is coming to U

Enemies of the heir beware
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 10:09
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
گيلدروى لاكهارت
1- خوشرويي و جوك بودن كامل در تك تك كلمات نمايشنامه ها طي يك سال گدشته
2- فعاليت شايان توجه وي در زمان انتخابات وزارت تابستان كه اگر يادتون باشه معركه بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 09:55
نمایش جزئیات
آفلاین
در این مدت کوتاهی که عضو جادوگران شدم شاید تنها کاری که کردم خواندن پستها بوده نه فقط پستهای جدید بلکه به پستهایی که دو ، سه ماه پیش زده شده هم توجه کرده ام!
به نظر من بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش) کسی نیست جز سرژ تانکیان
نمیدونم درباره سرژ چی بگم فقط میتونم بگم سرژ کارش حرف نداره اگه .....
فقط یه مشکل داره اونم اینکه باید ریشاشو بزنه

باید یادی هم از رودولف عزیز کرد کسی که شخصیتهای شارزاس و رودولف را به بهترین وجه ساخت نویسنده ای توانا و خلاق با سبکی خاص که نوشته های طنزآمیزش خواننده را سر ذوق میاورد


حیف که فقط میشود یک نفر را انتخاب کرد حیف....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تیکا در 1384/12/10 13:12:59
تصویر تغییر اندازه داده شده




@T!k
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 08:16
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من بلیز زابینی
خوب علت اصلیش اینه که هر جا پست زده یه پست 40 یا 50 خطی بوده که وقتی من شبها پست هاش رو میخوندم خیلی راحت تر خوابم میبرد

حالا از شوخی گذشته بلیز خیلی خوب رول مینویسه مخصوصا توی تالار اسلیترین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين نويسنده در رول پلينگ(ايفاي نقش)
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اسفند 1384 01:17
نمایش جزئیات
آفلاین
مسلما سرژ تانکیان

دلیل اصلی انتخاب من پستهای سرژ در خانه های هاگزمید هست. این پستها نشون میده که سرژ می تونه به صورت حرفه ای نویسندگی کنه و واقعا ادبی بنویسه. با وجودی که در موضوع پستها باهاش موافق نیستم اما نحوه نوشتن و ساختار داستانی - فلسفی این پستها زیباست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده