من امروز فهمیدم حال آستوریا مساعد نیست!....مثل این که درست پست من رو نخوندی....بعدش گفتم مدیر ایفا باید بجای ناظر که برای حضورش در سایت عذر داره به شکایات رسیدگی میکرد و بعضی وظایف عمومیشو انجام میداد....یعنی واقعا مدیر ایفا بودن به نظرت یعنی چی
در مورد نمره دادن هم حرفی نزنم بهتره چون واقعا درک نمی کنی من چی میگم.....نمره دادن تو کجا و نمره دادنای کچلبوت و پودینگ کجا!
در خوندن هات دقت نداری و روزنامه ای میخونی همه چی رو
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند.... تو روح هرکی بد برداشت کنه
دامبلدور یک دامبلدور یک دامبلدور دیگر من یک دامبلدور دیگر هستم پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
عزیز دلم، پرسیوال جون شما از کجا میدونی یقه ی مدیرا رو نچسبیده؟ نکنه شما مولتی عله هستی پخ ها و انجمن ناظران و ... رو میبینی؟ طرز فکرت خیلی جالبه، چون سایت تفریحیه به همه نمره کامل بدیم بره؟ من خاله بازی رو تفریح نمیدونم!
دیدی باز مثل سه بار قبل درکت از مسئله کاملا اشتباه بوده!
آستوریا به عنوان ناظر باید یقه ی مدیرا رو می چسبید و علت رو جویا میشد به عنوان ناظر انجمنی که این اتفاق توش افتاده
نجینی هم گفت آستوریا حالش خوب نیست و منم گفتم این هم مشکل جدیدیه که مصداقی میشه بر کم محلی مدیر ایفا به سایت که اقلا می بایست بجای آستوریایی که ناظره تو یه مدت معین،کارهاشو انجام میداد
مثالی هم که زدم در واقع برای تفهیم بیشتر بود
و گرنه خودت میدونی کی سایت رو با دنیای واقعی اشتباه گرفته!
نمره دادناتو و رفتارتو تو ترم هاگ یادته!
دیدی حالا بگمن!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسیوال دامبلدور در 1390/6/1 3:48:19
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند.... تو روح هرکی بد برداشت کنه
دامبلدور یک دامبلدور یک دامبلدور دیگر من یک دامبلدور دیگر هستم پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
پرسیوال جون جار و جنجال رو مدیر به وجود آورده و خودش هم میتونه بهش خاتمه بده، الان آستوریا حضور داشت میتونست بزنه مدیره رو از سایت شوت کنه بیرون تا تاپیک برای بار هزارم پاک نشه؟ ولی خوب از اونجایی که شما پاچه خواری مدیرا رو جزء ارکان اصلی فعالیتت قرار دادی جای گیر دادن به اونا اومدی گیر بخ آستوریای بیچاره دادی.
بعدشم شما یک سایت تفریحی رو با یک مملکت اشتباه گرفتی عزیز دل من.
من که دیگه چشمم آب نمیخوره استخری در کار باشه، اگر اجازه بدین ما یه مدت کوتاهی تاپیک پستخانه ی هاگزمید که تک پستیه رو ادامه دارش کنیم برای ماموریت بعد دوباره به حالت قبلی برگرده.
لازم به ذکره این اتفاق قبلا تو انجمن های دیگه هم افتاده و مشکلی نداره.