جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

12 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 16 مرداد 1392 21:31
نمایش جزئیات
آفلاین
من معاون شهردار.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مراقب خودت باش.
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 6 دی 1391 13:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من میخوام یه عنوان درست کنم مجوز میخوام چیکار کنم؟
اسمشم دفتر مجله پرسیا هستش
لطفا راهنمایی کنید منو.آهای شهردار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 شهریور 1390 04:05
نمایش جزئیات
آفلاین
جیگرم من دارم میگم آستوریا علی رغم وعض (!) ناخوشش وظایفش رو به خوبی انجام داده.
پس نیازی نبوده کسی رو جای خودش قرار بده.

درمورد نمره هم سوابق تدریس من موجوده همه میتونن برن ببینن نیازی ندارم به یک آدم مقرض اثبات کنم چیزی رو.

و در آخر باید بگم کسی این بازی رو جدی گرفته که به خاطرش به این و اون به صورت خصوصی توهین میکنه! باز تر نمیکنم چون خودت میدونی.

پی نوشت: در ضمن من دارم میرم سحری بخورم اگه باز هم رو حرفای سرشار از منطقت (!!!) پافشاری کردی منتظر پاسخ نباش تا بعد سحر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1390/6/1 4:09:02
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 شهریور 1390 03:58
نمایش جزئیات
آفلاین
کوچکترین ربطی نداره بگمن

من امروز فهمیدم حال آستوریا مساعد نیست!....مثل این که درست پست من رو نخوندی....بعدش گفتم مدیر ایفا باید بجای ناظر که برای حضورش در سایت عذر داره به شکایات رسیدگی میکرد و بعضی وظایف عمومیشو انجام میداد....یعنی واقعا مدیر ایفا بودن به نظرت یعنی چی

در مورد نمره دادن هم حرفی نزنم بهتره چون واقعا درک نمی کنی من چی میگم.....نمره دادن تو کجا و نمره دادنای کچلبوت و پودینگ کجا!

در خوندن هات دقت نداری و روزنامه ای میخونی همه چی رو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 شهریور 1390 03:48
نمایش جزئیات
آفلاین
عزیز دلم، پرسیوال جون
شما از کجا میدونی یقه ی مدیرا رو نچسبیده؟ نکنه شما مولتی عله هستی پخ ها و انجمن ناظران و ... رو میبینی؟
طرز فکرت خیلی جالبه، چون سایت تفریحیه به همه نمره کامل بدیم بره؟ من خاله بازی رو تفریح نمیدونم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 شهریور 1390 03:45
نمایش جزئیات
آفلاین
دیدی باز مثل سه بار قبل درکت از مسئله کاملا اشتباه بوده!

آستوریا به عنوان ناظر باید یقه ی مدیرا رو می چسبید و علت رو جویا میشد به عنوان ناظر انجمنی که این اتفاق توش افتاده

نجینی هم گفت آستوریا حالش خوب نیست و منم گفتم این هم مشکل جدیدیه که مصداقی میشه بر کم محلی مدیر ایفا به سایت که اقلا می بایست بجای آستوریایی که ناظره تو یه مدت معین،کارهاشو انجام میداد

مثالی هم که زدم در واقع برای تفهیم بیشتر بود

و گرنه خودت میدونی کی سایت رو با دنیای واقعی اشتباه گرفته!

نمره دادناتو و رفتارتو تو ترم هاگ یادته!

دیدی حالا بگمن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسیوال دامبلدور در 1390/6/1 3:48:19
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 شهریور 1390 03:12
نمایش جزئیات
آفلاین
پرسیوال جون جار و جنجال رو مدیر به وجود آورده و خودش هم میتونه بهش خاتمه بده، الان آستوریا حضور داشت میتونست بزنه مدیره رو از سایت شوت کنه بیرون تا تاپیک برای بار هزارم پاک نشه؟
ولی خوب از اونجایی که شما پاچه خواری مدیرا رو جزء ارکان اصلی فعالیتت قرار دادی جای گیر دادن به اونا اومدی گیر بخ آستوریای بیچاره دادی.

بعدشم شما یک سایت تفریحی رو با یک مملکت اشتباه گرفتی عزیز دل من.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1390/6/1 3:51:49
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1390 18:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.


من که دیگه چشمم آب نمیخوره استخری در کار باشه، اگر اجازه بدین ما یه مدت کوتاهی تاپیک پستخانه ی هاگزمید که تک پستیه رو ادامه دارش کنیم برای ماموریت بعد دوباره به حالت قبلی برگرده.

لازم به ذکره این اتفاق قبلا تو انجمن های دیگه هم افتاده و مشکلی نداره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1390 17:57
نمایش جزئیات
آفلاین
این مسخره بازیا یعنی چی واقعا؟

هم مدیر و هم ناظر

آستوریا، نظارت یه انجمن نسبتا پر بیننده رو بهت دادن اونوقت سالی یه بار آن میشی بعدشم میری حاجی حاجی مکه؟

فوقشم یه دو سه تا جوابیه می نویسی که این مشکل رو از سر خودت باز کرده باشی و اونو گردن مدیرا بندازی؟

وظیفه ت اینه که در مورد این پاک کردن های پیاپی بری یقه ی مدیرا رو بگیری و تا ندادن یه جواب درست و حسابی ولشون نکنی

این تاپیک به عنوان مأموریت یه گروهک انتخاب شده و چند پست هم توش خورده!

اونوقت تو به عنوان ناظر زبون به دندون گرفتی و یه کلام حرف نزدی! فقط اومدی و گفتی به من چه!

اینجوری بخوای رفتار کنی هاگزمید تا یه مدتی بالکل بایکوت میشه و احدی نمیاد اونجا پست بزنه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 31 مرداد 1390 12:48
نمایش جزئیات
آفلاین
باز دوباره تاپیک استخر رو پاک کردید؟

چه رویی دارین ماشالا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده