جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

54 کاربر(ها) آنلاین هستند (33 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
51
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: یکشنبه 4 تیر 1385 14:18
نمایش جزئیات
آفلاین
هری پاتر درس زندگی طراوت شجاعت و ... به من یاد داد.
جمع کن بساتطو بابا.این حرفا چیه؟ادم از یک کتاب تخیلی چه درسی میتونه بگیره.تو خیلی مردی برو از درسهای مدرس درس بگیر نه از اینجور کتابها.حالا ما همرو خوندیم وقتمون ÷ر شد و بیکار نبودیم حد اقل.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: جمعه 26 خرداد 1385 10:50
نمایش جزئیات
آفلاین
رولینگ با هری پاتر تصویری از دنیایی جادویی رو به ما داد. ما دیدیم که داشتن قدرت جادویی حلال همه ی مشکلات نیست. جادوگرا هم مشکلات خودشون رو دارن. اونام دشمن دارن. اونام خوب و بد دارن. قدرت جادویی هم مثل همه ی چیزای دیگه استفاده ی خوب و بد داره. بعضی ها در نهایت قدرتمندی – مثل دامبلدور- از همه ی توانایی هاشون برای خوبی کردن استفاده میکنن و بعضی هام –مثل ولدمورت- قدرت رو فقط برای اذیت کردن بکار می برن.بعضی ها –مثل هری- باوجود قهرمان بودن مهربون و سربه زیرن. بعضی ها- مثل هرمیون- با وجود برتر بودن همیشه به بقیه مهربونی میکنن. بعضی ها -مثل رون – دوستاشونرو واقعا دوست دارن. دقیقا مثل دنیای خودمون؛ دنیای ما هم پر از دامبلدور ها، هری پاتر ها، هرمیون ها، رون ها و ولدمورت هاست.
من ازداستان های هری پاتر یاد گرفتم که صبور باشم؛ که مهربون باشم؛ که عاشق باشم، که به خاطر قدرت انسانیت رو زیر پا نزارم، که شجاع باشم ، که از ترس نشم خدمتکار زورگوها، که زود قضاوت نکنم، که حسود نباشم، که جوانمرد باشم، که .... .
اما این رو بگم که اصلی ترین پیام داستان و مهمترین نکته ش اینه که قدرت عشق از همه چیز برتره. از هر قدرتی که وجود داره. از همه ی جادوهای سیاه قوی تره. فقط عشقه که ادمو موفق می کنه. فقط عشق باعث پیروزی میشه. فقط عشق همین و بس.

برو بچ توجه کنید که این متن به شیوه ای کاملا ادبیکی نگارش یافته !. پس یه وقت فکر نکنین من خیلی بچه مثبتم ها!! بی خودی نیست که به من میگن مورف پاتر! من هم هیجان و شرارت رو دوست دارم اما نه به هر قیمتی و نسبت به هر کسی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
علاقه ی من به شناسه ی سدریک دیگوری 2 برابر دلبستگی لحظه ای سایت به رابستن لسترانجه
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 25 خرداد 1385 22:54
نمایش جزئیات
آفلاین
یاد داد که اگه یه آدم عزیزی رو از دست دادم اگه بخوام خودمو اذیت کنم خیلی بد می شه و بهم یاد داد بی احساس باشم و همون هری پاتر باعث شد وقتی بابابزرگم فوت شد یه قطره اشک نریزم چون مرگ سیریوس و دامبلدور اون قدر اذیتم کرد که مثه یه سنگ منو بی احساس کرد
خیلی اذیتم کرده جی کی رولینگ یه چیز دیگه ای هم که منو اذیت می کنه انتخاب بازیگراشه که واقعا افتضاحه!
بهم یاد داد که از شرارت خوشم بیاد مثلا من خودم طرفدار پر و پا قرص ولدمورتم ...
خلاصه چیز مثبتی بهم یاد نداده و فقط باعث شده که با هر آدم دوست داشتنی ای روبرو می شم منتظر مرگش باشم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 25 خرداد 1385 22:36
نمایش جزئیات
آفلاین
نمیدونم باید هری پاتر رو نفرین کنم یا نه؟از طرفی هری پاتر تنها همدمم است که هیچ موقع ولم نکرده و هیچ موقع منو ناراحت نکرده و تو تنهایی یارم بوده.از طرفی عشقو به من یاد داد که الان باعث بدبختیم و حیرونیم شده.نمیدونم... الا نهمین هری باعث شده از زندگی سیر بشم و امیدورا به اون...بنا بر این نتیجه میگیریم هری جنبه های زندگی رو بمن یاد داده که هر دوشون رو من رفتم و هم باعث بدبختی و هم باعث خوشبختیم شده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 25 خرداد 1385 19:15
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام یگانه خالق عشق
از روزی که هری پاتر را خواندم :
با سنگ جادو شروع کردیم عاشق شدیم و عشقو آموختیم
( عشق یک مادر که فرزند که او را از مرگ بار ترین طلسم مصون میکند. عشق را یاد گرفتیم.)
تالار اسرار باطن و درون را به من آموخت پرهیز از ظاهر نمایی!
زندانی آزکابان آمد ( سیریوس هم او که در عشق اسطوره شد و ماند .
جام آتش را باید خواند با نیم نگاه نمیتوان نگریست
جام آتش دریچه ای است به یک نگاه . نگاهی که شاید تا کنون
حتی بر خود بسته ایم.
ولی امروز وزارت سحر وجادو نیاز به جوانانی با چشم باز نیاز دارد .

کپی رایت از م. مودب پور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 خرداد 1385 20:01
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش هری پاتر یه چیز رو به من یاد داد
جادو همیشه خوب نیست چون باعث می شه بعضی از وقت ها خیلی از ارزش ها از دست برن
واینکه خب واسه من هری پاتر یه ماجراجویی هیجان انگیز
اون یه چیز دیگه هم به من یاد داد شجاعت و شهامت در تمام لحظه ها و اینکه همیشه خیلی ها هستند که دوست دارن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
حتی در مرگ،کاش پیروز باشی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 خرداد 1385 14:10
نمایش جزئیات
آفلاین
آرامش...............
شیطونی...............
اینکه داشتن دوست خوب چه قدر عالیه.......
و مصمم بودن در هدفت تا جایی که بهش برسی......

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می دونی اینا رو من چند وقت پیش نوشتم؟؟؟؟؟اما چون عتیقه شدن قیمتین عوضشون نمی کنم!!

-------------
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 11:17
نمایش جزئیات
آفلاین
خب راستش می تونم بگم هری پاتر بیش تر از اونی که یادم بده از من گرفت چه وقت ها و انرژیا و کارت های نازنینی که پشت این صفحه نشستم و عکس هری پاتر save نکردم آخرش چی شد یه cd پرکردم گذاشتم اون کنار حالا هم داره خاک می خوره و نسبت به این که در روز 10 ساعت پشت pcu میشستم نیم ساعتم وقتم رو برنگردوند تا با نگاه کردن اون عکسا لذت کافی رو ببرم!
نمی دونم اگه اون وفت های عزیز رو صرف تجارت با چینی ها می کردم آلان لااقل یاد گرفته بودم دو تا نامه انگلیسی بزنم....
اما بالاخره انسان احتیاج به تفریح و سرگرمی دارن و باید بگم از این نظر هری پاتر یک تعریح کاملا سالمه که هر خبر جدید از اون می تونه حدافل تا چند روز مشغولتون کنه! در مجموع اگر وقت اضافی زیاد دارید با هری پاتر بازی زیاد پشیمون نمی شید!
اما اگر در کل به من بگن از داستان های هری پاتر چی یاد گرفتم این چیزا بود:
-زیر پا گذاشتن قوانین به بهترین شکل ممکن!
-بر سر هز چیزی دوئل کردن(شرط بندی کردن)
-به استادایی مثل لاکهارت اصلا رو ندم....
-روابط دوستیش با رون و هرمیون گرچه اونا بهترین کسایی هستن که تو زندگیش داره و حاضرن زندگیهاشون رو هم به خاطر هم بدن اما اون روابط سرد غربی باز هم به چشم می خوره!مثلا وقتایی که رون حالش خوب نیست می خواد تنها باشه !!!ما عمرا یکی از دوستامون این طوری بشه تا نریم و یه عالمه نخندونیمش ولش نمی کنیم!!!
-شجاعتاشم هم می تونم بگم رو من اصلا تاثیر نداشت اما همین جا باید یه فررضیه مهم مطرح کنم که هر وقت با شجاعت کامل یه کاری رو انجام بدی امکان شکست 1 درصد هم وجود نداره...قبول نداری امتحان کن!

و تنها چیزی که اصلا دوست ندارم از هری یاد بگیرم اون زمانایی که اسنیپ بش 0 میداد و اون هیچی نمی گفت.من اگه جای هری بودم تا عمر داشتم سر کلاسای اسنیپ پیدام نمی شد همون طور که حاضر بودم به نوانخانه برم تا اینکه با عمو ورنون و خاله پتونیا زندگی کنم گرچه این کار دلیل موجهی داشت که کمی قابل تحملش می کرده بود.استاده که استاده می خوام صد سال....استاد نباشه.اگه تمام سال هم پنجشنبه ها برام مجازات می بریدن باز هم حاضر نبودم.....نه آقاجون بی خود اصرار نکن دیگه...اصلا راه نداره......نمیام بابا جان نمی یام......................!!!

________________________________________________

سامانتا ولدمورت...........................!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از دفتر خاطراتم :

از او می ترسم... گاه تصور می کنم با هیبتی عظیم در مقابل من ایستاده و م
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: دوشنبه 14 فروردین 1385 15:32
نمایش جزئیات
آفلاین
هري پاتر به من عشق و محبت رو ياد داد هم چنين زندگي كردن اعتماد به نفس شجاعت و بي باكي رو ياد داد
اين از جنبه ي بدش بود
حالا از جنبه ي خوبش :
كشتن آزار دادن بد بودن اذيت كردن شرارت و شرور بودن رو بهم ياد داد
حالا اگه ازم بپرسن كدومش بهتره ميگم دومي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
be chashmanat biamooz ke har kas arzeshe didan nadarad
Re: هری پاتر چی بهت یاد داد؟
ارسال شده در: یکشنبه 13 فروردین 1385 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
یاهو


خب هری فقط تونست بهم اعتماد به نفس و تحمل سختی ها رو یاد بده!
ولی مهمتر از همه این بود که باعث شد این سایت راه بیفته! ...واقعا من بیشتر از هری از بچه های سایت هیچ یاد گرفتم!
مثل: افزایش قدرت تخیل ، گفتن هر چی توی ذهنته و همینطور حرف زدن!
به هر حال از رولینگ ممنون که کتابهای هری رو نوشت و باعث شد در زندگی م راهی نو بوجود بیاد!


یک دنیا ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!