جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  41 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  118 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  188 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  308 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  291 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  370 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 آبان 1386 16:49
نمایش جزئیات
آفلاین
از هرمیون: چون با هوش و درس خون و مهربون و گره ی کار باز کن هست!
از دامبلدور: چون بزرگ و اسطوره ای و شجاع و دارای چشمانی زیباست و من ازش خیلی چیزا یاد گرفتم!
از رون: صرفا به خاط این که دوست و یار و یاور هری در همیشه بوده!
از فرد و جرج: چون خیلی به داستان جنبه ی طنز دادن و چاشنی داستانند!
از مالی: چون دست پخت خوبی داره! از لوپین: برای این که بهترین و شجاع ترین و مهربون ترین و فداکارترین شخصیت داستانه!
و از هری که همیشه عاشق بودن رو یادم داده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 آبان 1386 01:18
نمایش جزئیات
آفلاین
هری:باهوشو شجاع .دوست داشتنی.استثنایی.قدرتمند.صبوروبا تحمل و خوش شانس.

دامبلدور:بزرگ .قدرتمند.با هوش.کمیاب .بی نظیر.حامی.مهربون .با شکوه و بی تکرار


سیریوس:مهربون.زیبا.غمخوار.بهترین دوست.رفیقی وفادار.شجاعو بی باک.بزرگ منش .


فردوجرج:شجاعو با هوش.جوک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 آبان 1386 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
من از بين شخصيت ها از دو قطب داستان خوشم مياد :
1 - ولدمورت براي قدرت بي اندازش كه رولينگ نفهميد چه جوري استفاده بكنه ازش.
2 - داوبلدور براي هوش و زكاوت بي اندازش كه با اين حرف هاي تازه ي رولينگ كم كم دارم ازش متنفر مي شم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرق ما با ديوانه ها تو اينه كه ديوونه ها در اقليت اند.
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 5 آبان 1386 11:56
نمایش جزئیات
آفلاین
من عاشق اسنیپ بودم مخصوصآ وقتی که به شجاعت اون پی بردم بیشتر اونو دوست دارم و به نظرم جیمز پاتر یه احمق از خود راضیه که ذره ای از شجاعت اسنیپ رو نداشت البته هیچ یک از شخصیت های کتاب حتی هری به شجاعت اسنیپ نبودند
یه نکته ی دیگه ای که یادم رفت بگم اینه که اسنیپ خیلی قدرتمند بود و بعد از ولدومورت و دامبلدور قویترن شخصیت کتاب بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد هری پاتر در 1386/8/5 12:36:08
عشق من اسنیپ
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
لوپين و فرد و جرج خيلي به دلم نشستند و دوستشون داشتم!
دابي براي اينكه هم دوستداشتني بود و هم مظلوم بود و اخر با مظلوميت مرد!
البوس دامبلدور و هرميون به خاطر زيركي و باهوش بودنشون حالا هر چقدر از دامبلدور بد بشنوم بازم دوستش دارم!
جيني به خاطر مسائل بيناموسي فراوان دوستش دارم!!
ولي از حق نگذريم من همه‌ي شخصيتهاي داستان دوست داشتم حتي بلا و ولدي رو !! همه‌شون به نظرم جالب بودن!
تو شخصيت‌هايي هم كه مردن براي لوپين و تانكس و دابي بيشتر از همه گريه كردم!
بازم مي‌گم من همه‌ي شخصيتها رو دوست داشتم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 4 آبان 1386 13:50
نمایش جزئیات
آفلاین
لونا.چون بیشتر به خودم شبیه هست.
ولی حیف که من عینک توهم زا ندارم. و در دوم سیریوس .ارتباط خیلی خاصی بینمون بود وقتی کتاب میخوندم.و در آخر دامبلدور .اصلا مهم نیست دامبلدور رولینگ کیه.ولی دامبلدور من مرد روحانی و عاشقیه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 4 آبان 1386 13:29
نمایش جزئیات
آفلاین
بدون شک دامبلدور حتی اگر چیزهای بدتری در موردش بشنوم. چون شخصیتش برای من تثبیت شده است. اسنیپ هم به شدت برام جالب بود. به غیر از اینها: لوپین و هرمیون و هری و هاگرید و فرد و جرج و رون روهم دوست دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به نظر شما چیزی عجیب تر از کتاب وجود داره؟

Only Raven

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 24 مهر 1386 12:53
نمایش جزئیات
آفلاین
پستای کم محتوا یا احیانا بدون محتوای قبلی رو پاک نکردم ولی بازم از دوستای گلم خواهش میکنم و مجددا تاکید میکنم لطفا دلایل علاقتون به شخصیت مورد نظر رو کامل تشریح کنید نه اینکه فقط در حد چند کلمه!خوشبختانه در کتاب شخصیت پردازی زیاد صورت گرفته و شخصیتهائی که اغلب شما بهش اشاره میکنید در خیلی جاهای کتاب حضور داشتند و زوایای مختلفی از شخصیت و کاراشون تشریح شده لطفا کاملتر توضیح بدید.
هیچ تضمینی وجود نداره که از این به بعد پستای بدون محتوا رو پاک نکنم.از نمونه های پستای خوب در صفحات قبلی تاپیک بوفور یافت میشه میتونید بخونید.
پیشاپیش از توجهتون ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 16 مهر 1386 03:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سیریوس بلک خدا بیامرز شخصیت مورد علاقه ی منه
قبلا از ولدمورت خوشم میومد ولی توی کتاب 7 اون مثل احمقها بود درست مثل کسایی که عقلشون به چوب دستیشونه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 15 مهر 1386 23:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خيلي تاپيكه بي معنيي چون همه ميدونن كريچر يكي از محبوب ترين شخصيتهاي كتابه . كلي اعمالش در روند داستان تاثير داشته و هري هم خودش فهميد كه كليد موفقيتش كسي نيست جز كريچر و كلا كه خيلي شخصيت مهميه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر