adam76 نوشته: اول از هم من یه سوال از تو دارم چرا اینقدر علاقه داری همه رو بفرستی اسلیترین؟
من از اسلیترین هم خوشم میاد ولی شخصیتی که می خواهم باهاش وارد ایفا بشم مثل یه اسلایترینی نمی تونه رفتار کنه و با ماگل ها و ماگل زاده ها خوبه ولی بقیه روحیاتش به اسلایترین ها نزدیک تر ولی در کل انتخابم همون راونکلاو هستش ، گرچه چندان بدم هم نمی آد به اسلایترین برم
انتخاب رو به کلاه واگذار می کنم
در مورد اولی؛ اشتباه نشه دوست جوان. من میخوام ضمن توجه به علایق اعضای جدید اونا رو به طور متوازن بین همه گروه ها پخش کنم.
در مورد دومی هم؛ کی گفته همه ی اسلیترینی ها با ماگل ها و ماگل زاده ها بدن؟ اون سالازار عزیز بود که با آموزش جادو به ماگل زاده ها مخالف بود نه همه ی اعضای گروهش. از اینکه انتخاب رو به کلاه واگذاشتی ممنونم. لازم نیست با ماگل ها و فرزندانشون دشمن باشه هر کسی که میره به...
اسلیترین!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
اول از هم من یه سوال از تو دارم چرا اینقدر علاقه داری همه رو بفرستی اسلیترین؟
من از اسلیترین هم خوشم میاد ولی شخصیتی که می خواهم باهاش وارد ایفا بشم مثل یه اسلایترینی نمی تونه رفتار کنه و با ماگل ها و ماگل زاده ها خوبه ولی بقیه روحیاتش به اسلایترین ها نزدیک تر ولی در کل انتخابم همون راونکلاو هستش ، گرچه چندان بدم هم نمی آد به اسلایترین برم
انتخاب رو به کلاه واگذار می کنم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
وقتی که می بری نیاز به توضیح دادن نداری ولی وقتی می بازی چیزی واسه توضیح دادن نداری
مدت زیادی بین این دو سردرگم بودم. راه من از بین این دو می گذره، نه حاضرم کسی رو فدای اهدافم کنم و نه فدای اهداف کسی خواهم شد ، متاسفانه غرورم اجازه نمی ده که به جمع گورکن های زرد بپیوندم پس همراه با عقاب ها به آسمان می روم . . راونکلاو!
غرور... اگه بهم بگی میخوای چه شخصیتی رو انتخاب کنی یا صفات شخصیت مورد علاقه ت چیه بیش تر می تونم کمکت کنم. ...و اینکه چرا اسلیترین رو انتخاب نمی کنی جوان؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
مدت زیادی بین این دو سردرگم بودم. راه من از بین این دو می گذره، نه حاضرم کسی رو فدای اهدافم کنم و نه فدای اهداف کسی خواهم شد ، متاسفانه غرورم اجازه نمی ده که به جمع گورکن های زرد بپیوندم پس همراه با عقاب ها به آسمان می روم . . راونکلاو!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
وقتی که می بری نیاز به توضیح دادن نداری ولی وقتی می بازی چیزی واسه توضیح دادن نداری
drpekard نوشته: کلاه، ازت بابت راهنمایی ممنونم. سری به اطلاعات چهار گروه زدم و با این حال بازم راونکلاو رو برای خودم مناسبترین دیدم... بهرحال هرچی نباشه وقتی که بچه بودم یه مار نیشم زد و از اون موقع کلا یه دید بسیار بدی نسبت به مارها و تمام متعلقاتشون پیدا کردم!!
بسیارخب... حالا که اصرار داری برو به...
راونکلاو!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست در کنار هم هاگوارتز را می سازند!
دوست جوانم! هاگوارتز بزرگتر از تصورات توئه و فقط راونکلاو نیست که به هوش اهمیت میده. ازت می خوام اینجا رو بخونی و در مورد اسلیترین بیش تر فکر کنی. بعدش دوباره همینجا پست بزن و انتخاب نهاییت رو بهم بگو.
کلاه، ازت بابت راهنمایی ممنونم. سری به اطلاعات چهار گروه زدم و با این حال بازم راونکلاو رو برای خودم مناسبترین دیدم... بهرحال هرچی نباشه وقتی که بچه بودم یه مار نیشم زد و از اون موقع کلا یه دید بسیار بدی نسبت به مارها و تمام متعلقاتشون پیدا کردم!!
کلاه سوالات پنهانی نمی کنه. همه چیز همینجا اتفاق میفته. با کمی بررسی بیش تر تشخیص مبنای گروهبندی این کلاه پیر نمی تونه برای یه راونکلاویی کار سختی باشه.
نقل قول:
drpekard نوشته: یا کلاه... یا کلاه... از وقتی که بچه بودم مامان بابام بهم میگفتن "خنگ" و اینکه اونا توی دوران هاگوارتزشون توی راونکلاو همیشه باهوشترین شاگردها بودن و بعدش بهم میگفتن که عمرا اگه من به باهوشی اونا بشم ... میگفتن که مایه ی ننگ خانواده شدم!
برای همین کمکم کن که برم راونکلاو بلکم به امید مرلین کبیر به رتبات عالیه در گروه بچه باهوشای راونکلاو دست یافته و تبدیل به گیگی حالا چه در دنیای مشنگا چه دنیای خودمونی خودمون جادوگرا و ساحره ها بشم...
قربونت.
دوست جوانم! هاگوارتز بزرگتر از تصورات توئه و فقط راونکلاو نیست که به هوش اهمیت میده. ازت می خوام اینجا رو بخونی و در مورد اسلیترین بیش تر فکر کنی. بعدش دوباره همینجا پست بزن و انتخاب نهاییت رو بهم بگو.
نقل قول:
sarapotter نوشته: کلاه عزیزم سلام من خیییییلی خیلی خوشحالم که میبینمت!! من استعداد فوق العاده ای ندارم اما از پس خیلی کارها بر می ام!!!به جادوی سیاه علاقه ای ندارم!! بسیاری از دوستانم هم در گریفندور هستند!!راستش از تو چه پنهون هافلپاف و گریفندور رو خیلی دوس دارم!!اما گریفندور رو ترجیح میدم!!با این حال هر جا خودت صلاح میدونی منو بذار!!دست گلت درد نکنه!!دورود بر البوس دامبلدور!!! :kiss:
من هم از ملاقات با تو خوشحالم بانوی جوان. اما ورود به دنیای جادویی ایفای نقش مراحلی داره:
کلاه عزیزم سلام من خیییییلی خیلی خوشحالم که میبینمت!! من استعداد فوق العاده ای ندارم اما از پس خیلی کارها بر می ام!!!به جادوی سیاه علاقه ای ندارم!! بسیاری از دوستانم هم در گریفندور هستند!!راستش از تو چه پنهون هافلپاف و گریفندور رو خیلی دوس دارم!!اما گریفندور رو ترجیح میدم!!با این حال هر جا خودت صلاح میدونی منو بذار!!دست گلت درد نکنه!!دورود بر البوس دامبلدور!!! :kiss:
یا کلاه... یا کلاه... از وقتی که بچه بودم مامان بابام بهم میگفتن "خنگ" و اینکه اونا توی دوران هاگوارتزشون توی راونکلاو همیشه باهوشترین شاگردها بودن و بعدش بهم میگفتن که عمرا اگه من به باهوشی اونا بشم ... میگفتن که مایه ی ننگ خانواده شدم!
برای همین کمکم کن که برم راونکلاو بلکم به امید مرلین کبیر به رتبات عالیه در گروه بچه باهوشای راونکلاو دست یافته و تبدیل به گیگی حالا چه در دنیای مشنگا چه دنیای خودمونی خودمون جادوگرا و ساحره ها بشم...
خوفی؟ خوشی؟ زندگی خوش میگذره؟ اوضات روبه راهه؟ خودت رو به رشدی دیه؟
میبینم که فرتوت (فرتوط؟ فرتوط؟فرطوت؟فرطوط؟ ) و زوار دررفته و پاره پوره و اینا شدی مهم نی اینا زیاد... مهم دلته که هنوژ جوونی آره باو... خودم باست با نخ و سوزن میدوزم اونارو بیا آخر هفته بریم دم ساحل باسه استراحت و اینا .. اون ذهن منحرفتو .. تو کلاهی منم به یه کلاه واسه استراحت زیر آفتاب نیاز دارم خو تصمیمتو بگیر و خبرم کن
هوووووم... حالا که تا اینجا قدم رنجه کردیم بگو ببینیم : مبنای گروه بندیت بر چه اساسه ؟ چه سوالایی رو می جوابن کلا که تو گروهبندیشون می کنی؟ یه وقت ذهنت مخشوش نشه عاغا ما فعلنده جامون راحته