شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
البته من خیلی اوقات میتونم در برابر کسایی که ازشون بدم میاد یا در حقم بدی کردن بی رحم بشم و خب خودم رو کنترل میکنم کلا از هیجان خوشم میاد دوستان زیادی دارم اما دوستان صمیمیم خیلی کم و محدود هستند.من غرورم رو بزرگترین داراییم میدونم و اینکه منتظر تصمیمت هستم.
سلام کلاه من میانگرام هستم و احساساتی ام اما میتونم گریه هام رو کنترل کنم.من راز ها و درد هام رو به افراد زیادی نمیگم.من با توجه به موقعیت های مختلف میتونم از خودم شجاعت نشون بدم ترجیحم تو شرایط بد اینه که بجنگم.تو موقعیت های سخت ترجیح میدم حتی اگر بترسم هم بهش غلبه میکنم و سعی میکنم جلو تر برم تا زود تر باهاش روبه رو بشم.من درس خونم و درسم خوبه!من مغرور هم هستم البته نه پیش خانواده و دوستام! اولویت هام:گریفیندور و اسلایترین هستند.
سلام دختری هستم که انواع مود ها رو دارم و همه چیز رو باید یاد بگیرم ساکت و شلوغ جدی و شوخ هنر و ریاضی و پیانو و انواع زبان ها رو دوست دارم و بلدم برام درک مهمه و شجاعتم بستگی به موقعیت داره و و همیشه برای هر سوالی میگم بستگی به موقعیت داره و هر حرکتی میتونه میلی متری تغییرت بده سعی میکنم دختر خوبی باشم 🤣 کلاه امیدوارم همیشه خوب باشی و تو یکی از جالب ترین های منی تو شخصیت ما رو رمز گشایی میکنی موفق باشی و سلامت
سلام کلاه اممم نمیدونم چی بهت بگم ولی اینجوری فکر کنم بهتر باشه من خیلی احساساتی ام و درونگرا هم هستم البته میانگرا ام ولی درصد درونگراییم بیشتره با اینکه بیشتر کسایی که باهام رو به رو میشن فکر میکنن من برونگرا ام. دوستام بهم میگن کیوتم و اینم میگن که اگه قرار بود تو یه گروه باشم اون گروه ریونکلاو بود. یعنی میگن من متعلق به این گروهم یعنی رفتارام و اخلاقام و اینا.. به نظر خودمم باید توی این گروه باشم. او راستی حیوانات رو دوست دارم مخصوصا گربه ها، طبیعت رو خیلیییی دوست دارم و عاشق چیزای فانتزی و تخیلی ام و خیلی هم عاشق کتاب هستم.
Hermione_A نوشته: سلام کلاه! چطوری؟ چخبر از خونواده؟ در قید حیات هستن دیگه؟ من دفعهی قبلی که دربارهی خودم گفتم برای گروهبندی، گفتی باید تاپیک بازی با کلمات رو رد کنی! با اینکه من رد کرده بودم و تازه تایید هم شدم. اولویت هام به ترتیب : گریفیندور، ریونکلاو و اسلیترین. هر کدوم که خواستی، بر اساس ویژگی هام. من ترسو نیستم، شایدم یذره شجاع باشم. از دورگه ها و ماگل ها خوشم میاد و بهشون توهین نمیکنم. باهوشم و هرچیزی رو زود یاد میگیرم! از کهکشان خیلی خوشم میاد، همین.
نقل قول:
Hermione_A نوشته: اولویت هام : گریفیندور، اسلیترین خیل حرف میزنم، شجاعم، از چیزی نمیترسم، احساسیم و هیجانی. از ماگل ها خوشم میاد البته فقط اون دسته که از جادو بدشون نمیاد. زیاد رفیق دارم ولی فقط با یکی یا دوتاشون صمیمیم امممممم خیلی حرف زدم کلاه، هر گروهی که دلت خواست منو بنداز، اگه اخلاقم شبیه اعضای گریفیندور و اسلیترین نبود، منو توی گروه دیگهای بندازی ناراحت نمیشم!
درود بر تو فرزندم.
ممنون که حال منو پرسیدی. فکر کنم این اولین باریه که چنین جادوآموز مهربونی رو میبینم که حال من براش مهمه. تا وقتی جادوگران و ساحرههایی وجود دارن که برای گروهبندی به اینجا میان، البته که حال منم خوبه. خانوادهم هم شما هستین.
احتمالا انتخاب من برای تو، خلاف انتظارت هست. اما لطفا بهم اعتماد کن. چیزی که من درون تو میبینم پشتکار فراوون و یه قلب مهربونه. این ویژگیها تو رو به یاد چه گروهی میندازه؟ اگه تو هم مثل من فکر میکنی پس برو به...
اولویت هام : گریفیندور، اسلیترین خیل حرف میزنم، شجاعم، از چیزی نمیترسم، احساسیم و هیجانی. از ماگل ها خوشم میاد البته فقط اون دسته که از جادو بدشون نمیاد. زیاد رفیق دارم ولی فقط با یکی یا دوتاشون صمیمیم امممممم خیلی حرف زدم کلاه، هر گروهی که دلت خواست منو بنداز، اگه اخلاقم شبیه اعضای گریفیندور و اسلیترین نبود، منو توی گروه دیگهای بندازی ناراحت نمیشم!
سلام کلاه! چطوری؟ چخبر از خونواده؟ در قید حیات هستن دیگه؟ من دفعهی قبلی که دربارهی خودم گفتم برای گروهبندی، گفتی باید تاپیک بازی با کلمات رو رد کنی! با اینکه من رد کرده بودم و تازه تایید هم شدم. اولویت هام به ترتیب : گریفیندور، ریونکلاو و اسلیترین. هر کدوم که خواستی، بر اساس ویژگی هام. من ترسو نیستم، شایدم یذره شجاع باشم. از دورگه ها و ماگل ها خوشم میاد و بهشون توهین نمیکنم. باهوشم و هرچیزی رو زود یاد میگیرم! از کهکشان خیلی خوشم میاد، همین.
Zdzdzdzdzdzdzd نوشته: سلام کلاه یه دختر درونگرا و ساکتم خیلی هم حیله گرم رنگ سبز و مار ها رو دوست دارم اصیل زاده ام و تمام خاندانم توی اسلیترین بودن و من میخوام اسلیترینی باشم
درود بر تو فرزندم.
با این میزان اطمینانی که تو از گروهی که میخوای واردش بشی داری، حتی اگه نظر منم چیزی دیگهای میبود قانعت نمیکرد گروه دیگهای بره. با این حال منم باهات موافقم. پس برو به...
سلام کلاه یه دختر درونگرا و ساکتم خیلی هم حیله گرم رنگ سبز و مار ها رو دوست دارم اصیل زاده ام و تمام خاندانم توی اسلیترین بودن و من میخوام اسلیترینی باشم
سلام کلاه حال ندارم توضیح بدم خودت میفهمی دیگه فقط بگم یه دختر درونگرا و ساکتم خیلی هم حیله گرم اصیل زاده ام و تمام خاندانم توی اسلیترین بودن و من میخوام اسلیترینی باشم
سلام. اول باید تو بازی با کلمات تایید بشی و بعد برای گروهبندی بیای. پس لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن: