جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

145 کاربر(ها) آنلاین هستند (88 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
143
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 28 آبان 1402 09:11
نمایش جزئیات
آفلاین
البته من خیلی اوقات میتونم در برابر کسایی که ازشون بدم میاد یا در حقم بدی کردن بی رحم بشم و خب خودم رو کنترل میکنم کلا از هیجان خوشم میاد دوستان زیادی دارم اما دوستان صمیمیم خیلی کم و محدود هستند.من غرورم رو بزرگترین داراییم می‌دونم و اینکه منتظر تصمیمت هستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Diana
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 28 آبان 1402 07:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
من میانگرام هستم و احساساتی ام اما میتونم گریه هام رو کنترل کنم.من راز ها و درد هام رو به افراد زیادی نمیگم.من با توجه به موقعیت های مختلف میتونم از خودم شجاعت نشون بدم ترجیحم تو شرایط بد اینه که بجنگم.تو موقعیت های سخت ترجیح میدم حتی اگر بترسم هم بهش غلبه میکنم و سعی میکنم جلو تر برم تا زود تر باهاش روبه رو بشم.من درس خونم و درسم خوبه!من مغرور هم هستم البته نه پیش خانواده و دوستام!
اولویت هام:گریفیندور و اسلایترین هستند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Diana
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 28 آبان 1402 00:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دختری هستم که انواع مود ها رو دارم و همه چیز رو باید یاد بگیرم
ساکت و شلوغ جدی و شوخ هنر و ریاضی و پیانو و انواع زبان ها رو دوست دارم و بلدم برام درک مهمه و شجاعتم بستگی به موقعیت داره و و همیشه برای هر سوالی میگم بستگی به موقعیت داره و هر حرکتی میتونه میلی متری تغییرت بده سعی میکنم دختر خوبی باشم 🤣
کلاه امیدوارم همیشه خوب باشی و تو یکی از جالب ترین های منی تو شخصیت ما رو رمز گشایی میکنی موفق باشی و سلامت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 27 آبان 1402 18:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
اممم نمی‌دونم چی بهت بگم ولی اینجوری فکر کنم بهتر باشه
من خیلی احساساتی ام و درونگرا هم هستم البته میان‌گرا ام ولی درصد درونگراییم بیشتره با اینکه بیشتر کسایی که باهام رو به رو میشن فکر میکنن من برونگرا ام.
دوستام بهم میگن کیوتم و اینم میگن که اگه قرار بود تو یه گروه باشم اون گروه ریونکلاو بود. یعنی میگن من متعلق به این گروهم یعنی رفتارام و اخلاقام و اینا..
به نظر خودمم باید توی این گروه باشم.
او راستی حیوانات رو دوست دارم مخصوصا گربه ها، طبیعت رو خیلیییی دوست دارم و عاشق چیزای فانتزی و تخیلی ام و خیلی هم عاشق کتاب هستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Mahsd در 1402/8/27 20:13:52
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 23 آبان 1402 22:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Hermione_A نوشته:
سلام کلاه!
چطوری؟ چخبر از خونواده؟ در قید حیات هستن دیگه؟
من دفعه‌ی قبلی که درباره‌ی خودم گفتم برای گروهبندی، گفتی باید تاپیک بازی با کلمات رو رد کنی! با اینکه من رد کرده بودم و تازه تایید هم شدم.
اولویت هام به ترتیب : گریفیندور، ریونکلاو و اسلیترین.
هر کدوم که خواستی، بر اساس ویژگی هام.
من ترسو نیستم، شایدم یذره شجاع باشم. از دورگه ها و ماگل ها خوشم میاد و بهشون توهین نمی‌کنم.
باهوشم و هرچیزی رو زود یاد می‌گیرم!
از کهکشان خیلی خوشم میاد، همین.


نقل قول:

Hermione_A نوشته:
اولویت هام : گریفیندور، اسلیترین
خیل حرف میزنم، شجاعم، از چیزی نمیترسم، احساسیم و هیجانی.
از ماگل ها خوشم میاد البته فقط اون دسته که از جادو بدشون نمیاد.
زیاد رفیق دارم ولی فقط با یکی یا دوتاشون صمیمیم
امممممم خیلی حرف زدم کلاه،
هر گروهی که دلت خواست منو بنداز، اگه اخلاقم شبیه اعضای گریفیندور و اسلیترین نبود، منو توی گروه دیگه‌ای بندازی ناراحت نمیشم!


درود بر تو فرزندم.

ممنون که حال منو پرسیدی. فکر کنم این اولین باریه که چنین جادوآموز مهربونی رو می‌بینم که حال من براش مهمه. تا وقتی جادوگران و ساحره‌هایی وجود دارن که برای گروهبندی به اینجا میان، البته که حال منم خوبه. خانواده‌م هم شما هستین.

احتمالا انتخاب من برای تو، خلاف انتظارت هست. اما لطفا بهم اعتماد کن. چیزی که من درون تو می‌بینم پشتکار فراوون و یه قلب مهربونه. این ویژگی‌ها تو رو به یاد چه گروهی می‌ندازه؟ اگه تو هم مثل من فکر می‌کنی پس برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 23 آبان 1402 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
اولویت هام : گریفیندور، اسلیترین
خیل حرف میزنم، شجاعم، از چیزی نمیترسم، احساسیم و هیجانی.
از ماگل ها خوشم میاد البته فقط اون دسته که از جادو بدشون نمیاد.
زیاد رفیق دارم ولی فقط با یکی یا دوتاشون صمیمیم
امممممم خیلی حرف زدم کلاه،
هر گروهی که دلت خواست منو بنداز، اگه اخلاقم شبیه اعضای گریفیندور و اسلیترین نبود، منو توی گروه دیگه‌ای بندازی ناراحت نمیشم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 22 آبان 1402 20:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه!
چطوری؟ چخبر از خونواده؟ در قید حیات هستن دیگه؟
من دفعه‌ی قبلی که درباره‌ی خودم گفتم برای گروهبندی، گفتی باید تاپیک بازی با کلمات رو رد کنی! با اینکه من رد کرده بودم و تازه تایید هم شدم.
اولویت هام به ترتیب : گریفیندور، ریونکلاو و اسلیترین.
هر کدوم که خواستی، بر اساس ویژگی هام.
من ترسو نیستم، شایدم یذره شجاع باشم. از دورگه ها و ماگل ها خوشم میاد و بهشون توهین نمی‌کنم.
باهوشم و هرچیزی رو زود یاد می‌گیرم!
از کهکشان خیلی خوشم میاد، همین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 19 آبان 1402 00:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Zdzdzdzdzdzdzd نوشته:
سلام کلاه
یه دختر درونگرا و ساکتم خیلی هم حیله گرم
رنگ سبز و مار ها رو دوست دارم
اصیل زاده ام و تمام خاندانم توی اسلیترین بودن و من میخوام اسلیترینی باشم


درود بر تو فرزندم.

با این میزان اطمینانی که تو از گروهی که می‌خوای واردش بشی داری، حتی اگه نظر منم چیزی دیگه‌ای می‌بود قانعت نمی‌کرد گروه دیگه‌ای بره. با این حال منم باهات موافقم. پس برو به...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 18 آبان 1402 16:37
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
یه دختر درونگرا و ساکتم خیلی هم حیله گرم
رنگ سبز و مار ها رو دوست دارم
اصیل زاده ام و تمام خاندانم توی اسلیترین بودن و من میخوام اسلیترینی باشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 آبان 1402 22:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه
حال ندارم توضیح بدم خودت میفهمی دیگه
فقط بگم یه دختر درونگرا و ساکتم خیلی هم حیله گرم
اصیل زاده ام و تمام خاندانم توی اسلیترین بودن و من میخوام اسلیترینی باشم


سلام. اول باید تو بازی با کلمات تایید بشی و بعد برای گروهبندی بیای. پس لطفا مراحل ورود به ایفای نقش رو به ترتیب زیر طی کن:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/8/17 0:34:41