جینی ویزلی نوشته: خواهشا روی صبح فکر نکنید.عاقا ما تیزهوشانیام آدمیما!خو ما پنجشنبه ها هم کمی تا قسمتی در نواحی شرقی کلاس داریم.چرا نمیشه گذاشتش چهار شنبه؟یه نفر واسه من با رسم شکل توضیح بده لطفا!با تچکر!
صبح نیست جینی عزیز، شمام که گفتی ما " تیزهوشانیا " بعد ِ 5! گفتیم چشم.. خود منم باید از پاسداران بیام غرب شهر.. سریعترین راه واسه رسیدن به اونجا مترو هستش!
بعدش هم اساس بر روز و ساعتی هستش که اغلب بچه ها بتونن بیان، اغلب مدرسه ای هستن و با آخر هفته موافقن. همینطور اینکه چهارشنبه روز بعد از عاشوراست و شهر هنوز توی حال و هوای خودشه.. باز پنج شنبه م همونطوره ولی از چهارشنبه بهتره. این نظر توافقی بوده.. لطفن جز در مورد پنج شنبه یا جمعه بحث دیگه ای نکنید.. اگه مشکل دیگه ای هست، به من پیام شخصی بدین.
ممنون
نقل قول:
از چهار و نیم تا کی؟ انصافا زیره دو ساعت باشه فایده نداره.
ای بابا سیریش تو هم چه سوالایی می پرسیا! بزار مکان اکی بشه.. بعد در مورد زمان صحبت کنیم ببم جان! زمان هم زیر 2 ساعت نیست.. خیر! شروع میتینگ از ساعت 16:30 الی 19:30 هستش.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
rest in peace dear Alan Rickman
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (غیر رسمی)
خواهشا روی صبح فکر نکنید.عاقا ما تیزهوشانیام آدمیما!خو ما پنجشنبه ها هم کمی تا قسمتی در نواحی شرقی کلاس داریم.چرا نمیشه گذاشتش چهار شنبه؟یه نفر واسه من با رسم شکل توضیح بده لطفا!با تچکر!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!!
با توجه به اینکه داریم رو به سردی می ریم و هوا هم زود تاریک میشه، نظر من طبق قرار هر ساله.. ساعت 16:30 هست و دوستان لطف کنن خودشونو تا ساعت 17 به محل مورد نظر برسونن. ( خیر! دسترسی به محل خیلی آسونه.. نگران نباشید ).
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
rest in peace dear Alan Rickman
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (غیر رسمی)
بنده ساعتی دارم این تاپیکو چک می کنم، نگید چرا نیستش و این حرفا خب.. می بینم که بازدید پرباری هم شده از این مقوله ی میتینگ.. خب، از اونجایی که چنتا از دوستان قبلن نمی تونستن بیان و بعدش مشخص شد که راه براشون هموار شده.. ما نظرسنجی رو به این دید نگاه کردیم بهش که قبلن زدن شرکت نمی کنن، اما الان شرکت میکنن.. پس نظرسنجی رو حذف کردیم.
برسیم به زمانبندی..
رفقا.. من اول زمانبندی رو به خودتون واگذار کردم که به مشکلی نخورید و بتونید نظرتونو بگید، بقیه هم یا باهاش موافقن یا مخالف. اما خب.. در آخر زمانبندی ِ منه که مهمه و لازم الاجراس
به تقویم یه نگاه بندازید.. خب، آخر همین هفته که نمیشه.. تا بخوایم به نتیجه برسیم و هماهنگ شیم 2 روز حداقل میگذره.. گذشته از اینکه حضور ما توی محل مورد نظر مستلزم هماهنگی حضوری بنده و رزرو رستورانه.
هفته ی آینده به نظر من بهترین زمانه.. تاسوعا و عاشورا دوشنبه و سه شنبه س، و برنامه ی ما میوفته واسه پنج شنبه یا جمعه که از ایام شهادت گذشته.
همینطور با توجه به اینکه احتمال داره والدین هم تشریف بیارن.. حالا چه واسه مطمئن شدن، یا حتی با ما سر یک میز بشینن.. پارک رو بیخیال شین.
زمان پیشنهادی بنده: پانزدهم بعد از ظهر و یا شانزدهم صبحه! مکان پیشنهادی بنده: دوستانی که قطعی شدن که بیان، به بنده پیام شخصی بدن تا آدرس رو براشون بفرستم.
نکته: اون دسته از عزیزانی که مشکلی جز زمانبندی دارن، اینجا مطرح نکنن لطفن که هرج و مرج بشه و به بنده پیام شخصی بدن تا بتونیم تا اونجا که میشه حلش کنیم قضیه رو.
نکته2: مکان جلسه.. دوستانی که میدونن لطفن به هیچ وجه توی این تاپیک یا هیچ جای سایت بیان نکنن، و فقط بین خود دوستان باشه.
نکته3: تنها چیزی که الان احتیاج داریم، حضور دوستانه واسه انتخاب بین پنج شنبه یا جمعه! پس لطفن بحث دیگه ای رو پیش نکشید.
نکته 4: این آی دی مسنجر بنده هست: Masiha_Sami@Yahoo.com اگه صحبتی مونده می تونید اونجا با بنده در تماس باشید. واسه دوستانی هم که مقدور نیست یا نیاز هست خانواده ها صحبت کنن، پیام شخصی بدن شماره همراه میدم.
مرسی منتظرم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرنس در 1393/8/6 1:22:05
rest in peace dear Alan Rickman
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (غیر رسمی)
اصن چرا باید آخر هفته باشه؟چرا چهارشنبه نباشه؟چرا آب را گل کنیم؟چرا؟چرا؟ولی خدا وکیلی اگه روز غیر جمعه ،5 شنبه میذارید ما تیزهوشانیارم قاطی آدم حساب کنید ساعت رو واسه بعد4 بذارید.ولی اگه منظور سیریوس شب بود کلا نمیشه ها!شب برای خانوادس!در کل عصر باشه خیییییییلی بهتره.اصن جوشم بیشتر هست!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!!
وینکی داشت رد شد، دید 60 درصد ملت فعال سایت اینجا نظر گذاشت، گفت بیاد ببینه چه خبر بود. فهمید قضیه مال میتینگ و دور همی و عشق و صفا بود. وینکی از همین تریبون اعلام کرد به میتینگ نرسید. نه که از سفر با هواپیما خوف داشت... وینکی از بلندی خوف داشت کلا.
+ هر کی خودشو جای من جا زد با اردنگی پرتش کنین بیرون.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Take Winky down to the Mosalsal City, where the grass is mosalsal and the mosalsals are MOSALSAL
پاسخ به: مدیریت جلسات حضوری سایت | تهران (غیر رسمی)
باقی مسائل هم مربوط میشه به ساعت و..عاره دیگه..ماهم اومدنی شدیم..
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!!
چرا مورد داره؟ مگه کار خلاف شرع داریم انجام میدیم؟
یه سری بحثا وارد سیاست و یه چیزای دیگه میشه که من نمی تونم بگم. ولی نباس اینطور باشه. نتیجه اش در یک کلام خلاصه شده میشه وضع فعلی مملکت. الحمدلله چون در کشور ما دموکراسی مطلق در جریانه کسی جرئت نداره حرف بزنه منم نمی تونم بیشتر بگم.