شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
تولد سایت جادوگران مبارک!!!!!! خیلی خوشحالم که امسال من هم می تونم در کنارتون جشن بگیرم و افتخار بزرگیه برام♡ امیدوارم سایت جادوگران 170 سال دیگه هم پابرجا و اعضای سایت همیشه شاد و خوشحال باشن.
پ.ن: خواستم گند کیک رو در بیارم متاسفانه قسمت نبود دیگه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Together we do whatever it takes We're in this pack for life We're wolves We own the night!
Hell is empty And all the devils are here William Shakespeare
یکسال دیگه گذشت و یک دِیماه دیگه برای جشن گرفتن تولد جادوگران!
خوشحالیم که با وجود گذشتن چند سال از آخرین فیلمها و کتابهای هریپاتر، هنوز اینجاییم و مینویسیم. کنارِ شعله شومینهی ریونکلا روزهای سرد رو طی میکنیم، در زنگ انشای گریفیندور آزاد از قید و بندها میشیم، از حفرههای تودرتو و اسرار آمیزِ اسلیترین هیجان میگیریم و با جرعهای چای از فنجانِ هلگا هافلپاف برای روزهای پیشِ رو انرژی میگیریم.
توی این تاپیک، به رسم هر سال، شما هم میتونید یادداشتها و تبریکهاتون برای جادوگران رو بنویسید تا بریم برای یه سال دیگه باهم و کنارِ هم.
تولدت مبارک جادوگران!
پ.ن: هماهنگیهای جشن تولد و میتینگ سایت نیز در همین تاپیک انجام خواهد شد.