جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

80 کاربر(ها) آنلاین هستند (73 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
79
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: شنبه 22 بهمن 1384 08:32
نمایش جزئیات
آفلاین
آلبالی وامبلی مگه نگفتی من از کلیه ی مسئولیتمام استعفا دادم پس با چه حقی میگی مدیر میتینگم مردک
در جواب کرام باید بگم که میلاد با من صحبت نکرده با مهدی هم صحت نکرده و از جلوی خودش این کار رو کرده و قصدش هم فقط ....... بوده
اگه کرام و گیلدی و مهدی و سرژ بیان من می یام وگر نه زاخی رو که 150 با دیدم تازگی ها که سایه یمارو با تیرم میزنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
هن؟
ارسال شده در: شنبه 22 بهمن 1384 02:09
نمایش جزئیات
آفلاین
ها!
ریموس حقته بزنم تورم از ریشه و بن شپلخ کنم!!

به قول عله پاتر تو میتونستی با بلیت به ما خبر بدی احتیاج به پست نبود!!

در کل به خاطر حضور عده ای بنده حضور گرم خودم رو منتفی اعلام میدارم!! (شوخی!)

ولی جدا حق بعضی هاست که از میتینگ شپلخشون کنیم ولی چون بنده یک مدیر عادل , عاقل, بالغ , باهوش ,جدی , مصمم, باحال , توپ , خوش تیپ , خوش بیان و خوش صدا و..و...و...و ....و از اینام دلم براتون سوخت میگم بیاین!(چیه؟..یه بار از خودم تعریف کردما!...بریم خدارو شکر کنین آتشفشان بودنم رو به رختون نکشیدم!)

====================================
یه زمانی حاجی گفته بود که اینجا رو بعضی مواقع زیادی شلوغش میکنیم,طوری که هر روز ده تا پست میخوره...ولی بنده مجبورم به بعضی از مسائل خفن و مشکوک جواب بدم که بفهمن ما فهمیدیم!
--------------------------------------------
هوووووووووووووووو!
علی پاتر!
تهدید اعضا در ملأ عام؟...هوووووووو!....یه دفعه بیا فحشم بده دیگه!....هووووووووو!.....حقت بود الان از سایت بلاکت میکردم!!
نگاه دختر مردمو به چه حرفا که وادار نمیکنی!....بدجنس....شیطان صفت.....جانی....قاتل...معتاد....بدبخت....لجن!..ای کسی که حق نویل رو خوردی شدی فرد منتخب...ای آتشفشان اسباب بازی(!).....ای کسی که گیزر دادی به من...ای بوقی!!!

---------------------------------------------
سرژ به جان تو اصلا این علی پاتر فقط بلده خودشو بندازه وسط تاپیک...اصلا هیچ کار دیگه ای بلد نیست!...اصلا فقط بلده حرف بزنه!
اتفاقا لازم شد که همین جا اعتراف کنم که من از پاتر آتشفشان ترم و اگر اعصابم رو داغون کنید دیری نخواهد پایید که تمام ملت جادوگران به زیر آوار زلزله ای که از خشم من ساطع گردیده خواهند رفت و نابود خواهند شود!....دوهاهاهاها!
--------------------------------------------
انشاالله که خدا یه عقلی به خواهر مریدانوس میده و یه پولی به ما!!
--------------------------------------------
مامان بزرگ!
سلام!
پول میدی برم قاقا لی لی بخرم؟ (نگاه کن با القابشون آدم رو به چه حرفا نمیکشونن!!)

میتینگ که صددرصده!
شما بیا فوق فوقش من و سرژ رو تکی در حال گفتگو و راز و نیاز میبینی و به احتمال زیاد هم بقیه اعضای حذب از پشت! مارو دارن مورد عنایت قرار میدن!
البته به دلیل وجود سوراخهای فراوان در رستوران بوف پیش بینی میشه که گیلدروی هم با سه تا سوت ناقابل حضور خودش رو علنی اعلام بکنی!
با این حال مهم نیست!
زاخی یه دست مرده ی بی مصرف باشه بستتونه!
در ضمن چرا شما باید نیاین چون اونا میان؟....خب شما بیاین تا اونا نیان !!(خودتون و خودم فهمیدیم چی گفتم!)
---------------------------------------------
هی رودولف!
خودتو کنترل کن!
گفتم کسایی که میان اعلام کنن!
اظهار وجود تا این حد؟
---------------------------------------------
هوووووووووووووو!
باز یه مدیر دیگه!!!
هووووووووووووووو!
ریموس برو بیرون.....ریموس برو بیرون
حمایت ریموس ننگ است برای آلبوس!!!
کالاهای دانمارکی تحریم باید گردد!!!



====================================
در کل این آخرین پستهای من در جادوگران خواهد بود! ایشاالله بمیرین!
فعلا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
من تورو میخوام تورو میخوام اونارو نمیخوام!!
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 23:22
نمایش جزئیات
آفلاین
اصولا این جلسات انقدر کلیشه ای شده که ترجیح میدم برم کلاس زبان تا اینکه بیام در مجموعه ی وزین جادوگران نامجازی!! اما از اونجا که جلسه رسمی نیست و بنده هم مهمانی بیش نخواهم بود! و مهمتر از اون! اینکه تازگی عشق بر من چیره شده و این خواننده ی دلربا دل منو برده در صورتی که واقعا سرژ بیاد بنده هم نزول اجلال خواهم نمودندی! وگرنه که هیچی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 21:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

هری پاتر نوشته:
اندرومیدا جان میخوای برات جت اختصاصی بفرستم...
فقط حیف که نمیشه چون باید یه سری باید بزنم به گرینگاتزم ولی به خاطر دنگ و فنگ اداریش دیر میشه
اینو گفتم که فک نکنی من پولشو ندارم



اقا چرا می خورین؟مگه من چی گفتم؟من غلط بکنم بگم شما پولشو ندارین!!کی پولشو نداره؟خب معلومه منم دارم!!همه دارن!!ولی خیلی بد می خورین ادمو ها!تازه من که نگفتم مدیر بده!!گفتم مدیر جلسه بده!!من مطمئنم شب کابوس می بینم!!
مدیر به این خشانت کی دیده بوده تا حالا؟

(حذف شناسه رو شدم!! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" در جهان چیزی به نام آغاز و پایان وجود ندارد. زندگی امروز خود را به گونه ای بگذرانید که گویی همه چیز در همین یک روز است ... "
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 20:28
نمایش جزئیات
آفلاین
باعرض معذرت از همه...بدلیل اینکه والدین محترم بنده تفکر میکنند هرجور ارتباطی با دوستان اینترنتی مبدل به جزیره ایکس میشود از آمدن معذوریم...دلم میخواد باکله بیام ولی دیشب والدین محترم بنده را قانع کردند اگر بیایم میتینگ حتما معتاد میشوم...یکی میشود بیاید من بکشمش آروم بشم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بزودی در این مکان یک امضایی بگذاریم که ملت کف کنند!!!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 19:05
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبل اگه مطمئنی که میتینگ صد در صده من به پرمیس خبر بدم!
بچه کنکوری ها رو دریابید!
بعد از اون چندتا میتینگی که به علت دلایلی بهم خورد من دیگه می ترسم بهش خبر بدم میتینگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 17:23
نمایش جزئیات
آفلاین
اندرومیدا جان میخوای برات جت اختصاصی بفرستم...
فقط حیف که نمیشه چون باید یه سری باید بزنم به گرینگاتزم ولی به خاطر دنگ و فنگ اداریش دیر میشه
اینو گفتم که فک نکنی من پولشو ندارم





سرژ عزیز دستتم با همون گل خورده های نا مرغوب ساخته دیگه کاملا مشخصه

این همون ÷ست اظهار وجودی از پیش اعلام شده بود
خب منم نمیام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 17:09
نمایش جزئیات
آفلاین
از آنجا که هدف چیزی جز امور خیریه و تحقق اهداف جوانان این مرز و بوم نیست ، نشاید که این تاریخ مهم مصادف با تاریخی بس مهم تر چون 22 بهمن روز راهپیمایی خودجوش جوانان مملکتی باشد ؟!
که هم پیاده روی لایتی شود و هم مشتی بر دهان آستاکبار !
از فواید دیگر این روز بزرگ نیز همی این است که وسایل نقلیه در جهت محقق کردن هر چه سریع تر این مقصود حرکات خود را مجانی انجام می دهند و ملت جوگیزر شده ، در خیابان نقل و نبات می ریزند !
در ضمن این که فکر جیب گرامی هم باشید ...
الا ای حال سعادتیست که نصیب هر کس نمی شود ! انشاالله باشد برای سالی دگر ...
سپاس فراوان
خواهر مریدانوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مریدانوس در 1384/11/21 18:45:11
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 14:49
نمایش جزئیات
آفلاین
نگران گم شدن نباشيد..من تهران و مثل كف دستم ميشناسم...البته الان چند ساليه نميدونم چرا كف دستم صاف و هموار شده...اينم شايد حكمت همون كه ميدوني باشه

اي هري پاتر...اي وب مستر...اي اسمشو نبر سايت..اي خداي رول كه اخر فهميديم راخي دست تورو از نظر خداييت رول از پشت!! بسته و فشرده...
جان من يكي قضاوت كنه پست من پرت كردن توي تاپيك بود يا پست وبسمتر اعظم اعلام وجود بود؟


دامبلي تو چرا هنوز ناظري؟ برو زودتر از جمع ناظران اين جمع پاك رو به لجن نكشون...

زاخي:به لجن کشیده میشی....دست به کارای خلاف میزنی..

به جاي اين حرفا برو مواظب خودت و شهر خالبه زارانت باش كه با اومدن من منحرف نشه...

ولي من بازم ميگم...بجاي اينكه تهران ميتينگ بزارين..بيايين خونه ما نزدكي دراي هم هست شبا ميريم دريا خلوته...خيلي خلوته...

ادرس:ساري...كوچه اخر«شهيد شيخ سرژالله آرپيچي»...خيمه اخر...دستشويي يازدهم...اتاق سرژ و دوستان...

اين بوفه همون شعبه ظفره؟ اونجا كه روز پاتوق بروبچز سيستمه كه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت
ارسال شده در: جمعه 21 بهمن 1384 14:48
نمایش جزئیات
آفلاین
یه پیشنهاد!یه نظر!!

از اون جایی که سرژ می خواد پاشه بیاد تهران بیاین برای همه ی کسانی که می خوان بیان ولی تهران نیستن یه بلیط هواپیما بفرستین که بیان!!
اون ها هم لطف می کننن برای اینکه شما ها ناراحت نشین 5 شنبه نمی رن مدرسه پا می شن میان میتینگ!!نصف پول رو اون ها می دن بقیه اش هم مدیر جلسه!!

موافقین؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" در جهان چیزی به نام آغاز و پایان وجود ندارد. زندگی امروز خود را به گونه ای بگذرانید که گویی همه چیز در همین یک روز است ... "