من اين شخصيت رو از كتاب بجه هاي بدشانس برداشتم.دختر خانواده ثروتمندي ام كه تو يه اتيش سوزي(كه بعدا ميفهميم اتفاقي نبوده)كشته ميشن و بعد اولين قيم ما كه كنت الاف بوده خواست با من ازدواج كنه تا ثروتمون رو بدست بياره اما نقشش خراب شد.بعد از اون همش دنبالمون بود تا ثروت ما به دست بياره و در اين راه خيلي ها رو كشت و ... داستانش تا حالا 13 جلده (و هنوزم ادامه داره!) نميتونم كه همش رو تعريف كنم همين قبوله؟؟؟
من تا حالا چشم بابا قوري - دارتن مودي و الستور مودي بودم.ولي ايفاي نقشم رو از دست دادم . حالا ميخوام در ضمينه ي يك جن انقلابي كار كنم كه كسي نيست جز:ارگ كثيف.اگه اجازه بدين شخصيتم رو عوض كنم. نام:ارگ كثيف سن:5678سالم بود كه در انقلاب شركت كردم و حالا ديگه از دستم رفته. ظاهر:خشن و خبيث و يك چشمم رو در شورش از دست دادم. چوب دستي:لازم ندارم.بدون چوب جادو مي كنم. جارو:جارو و چوب دستي جز جنگولك بازي موجودات ضعيف جادوي است.ما از اين فوفول بازي ها نداريم. گروه:من خودم يكي از سر كردگان شورشي ام و فراتر از اين حرف ها هستم. حالا چون شمايين اسلايترين مي شم .
حتما بايد گروهت رو بنويسي...من پيشنهادم گروه اسلايترينه چون جن ها بيشتر به اسلي ميخورن تا گروه هاي ديگه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/14 17:32:12 ویرایش شده توسط الستور مودی در 1385/8/15 8:20:22
خوب منم میخوم فیلد معرفی شخصیتمو پر کنم اما اصلا نمیفهمم این شخصیت مالدبر که شما تو لیتس شخصیتا آردین از کدوم جهنمی اومده! نوشتین مرگخوار، ولی من کتاب 4و5و6 رو به ترتیب انگلیسی و فارسیشو سرچ کردم همچین اسمی گیر نیاوردم! اگه کسی که این اسمو معرفی کرد در صحت سلامت زنده ست، لطفا بگه از کجا آورده؟ جالبه که هیشکی تا حالا نشده مالدبر!
شما بايد لينك همون معرفي شخصيتي رو كه باهاش عضو رول پليينگ سايت شدي رو اينجا براي ما قرار بدي و اگر هم ميخواي كم بهترش كني بهتر شدشو اينجا بنويس تا برات قرار بديم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/14 17:31:30
khob mage che eshkali dare man englisi benevisam khode namei ham ke ferestade boodid nesfesh englisi bood badesham man toye ifaye naghsh harry potter nadidam ta hala vali age oon nemishe voldemorto bedid
اولا اينكه اون نامه اي كه فرستاده ميشه به اين دليل نصف فارسي نصف انگليسيه كه اگر فارسي رو نتونستيد بخوندي و مشكل داشتيد انگليسي رو بخونيد....دوما اينكه ايفاي نقش سايت كاملا بايد با زبان فارسي باشه و اگر انگليسي نوشته بشه پست ها پاك ميشه و اين جزو قوانين سايته...شناسه هري پاتر در اختيار مدير اصلي سايته و ولدمورت هم در اختيار يكي از وب مستر هاي سايت...از ليست شخصيت ها يه شخصيت رو انتخاب كن و معرفي كن و حتما فارسي تايپ كن...اگر باز انگليسي تايپ كني پستت پاك ميشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط painkiller در 1385/8/13 21:41:25 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/14 17:30:16
سلام. من با شما کلی کار دارم درباره نقشم می گم حالا که مک گونگال استعفا داده به نظرتون خوبه من شخصیتمو عوض کنم بکنم مک گونگال(بگید به نظرتان خوبه یا نه) آیا منو قبول می کنید؟ خواهشاً جواب سؤالام رو بدهید
لینک معرفی شخصیت شخصیت مک گونگال با توجه به لیست امتیازات در همین تاپیک بزودی به نفر بعدی داده خواهد شد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/13 20:33:10
اگر میخوای همینو برات بزارم اگر دوست داری هم کاملش کن به هر حال همه میبینن اگه کامل و خوب باشه بهتره به کوئیرل هم نمیخواد بگی اعضای ریون رو من انجام میدم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/8/13 17:46:14
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
نام:ويولت بودلر كروه:ريونكلاو سن:14 قد:160(و اندي!) شغل:مخترع علاقه منديها:اختراع ورد هاي مختلف (و موارد ديكه!)كوييديج.علاقه مند به اختراع و نوشتن.از فرد و جرجم خوشم مياد! قيافه:مو و ابرو و ... مشكي.قد بلند. خصوصيات ذاتي:باهوش و حواس جمع.مودب.عاشق خواهر و برادرم كلاوس و ساني بودلر.شجاع و مهربان.بدشانس دشمن اصلي:ولدمورت.كنت الاف و ازمي اسكوالر قبوله؟؟؟
شما یک معرفی کوتاه از این شخصیت بنویس مثلا این که اصلا کی هست از کجا اومده و اینا
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ويولت بودلر در 1385/8/12 18:07:09 ویرایش شده توسط ويولت بودلر در 1385/8/12 18:09:16 ویرایش شده توسط ويولت بودلر در 1385/8/12 18:10:28 ویرایش شده توسط کریچر در 1385/8/13 17:44:52