آیا می شه تو قسمت پروفایل ...معرفی شخصیت ... وجود داشته باشه ... می دونین .. آدم وقتی پست یکی رو می بینه .. می خواد بدونه اون کیه ... میره تو پروفایلش... مشخصاتش رو می خونه ... وباید بره تو معرفی نامش(این قسمت مهمه)بگرده اون رو پیدا کنه ... کاش می شد معرفی شخصیتش یه جاهای تو همون پروفایل باشه .. خیلی خوبه ....
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
فرمانده نیروی ویژه لرد سیاه تی را هابی سن سا کنت لرد سابی سورامی سان سیس
آقا یه سئوال ارزشی من وقتی با اوپرا وارد سایت میشم و میخوام پست بزنم قسمت پاسخ سریع یعنی همونجایی که متن رو مینویسیم و ارسال میکنیم رو ندارم حتما باید رو پاسخ کلیک کنم تا اونجا بتونم متن رو ارسال کنم ولی با موزیلا و اینتر نت اکسپلورر این مشکل ندارم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی فرمایید
سلام یکی به من بگه این چه وضعیتیه....کلافه شدم...هر موقع که میام توی سایت نمی تونم نظر بدم ...یا اینکه صفحه ی بعدی رو که باز می کنم به روز نمیشه ...صفحه ی پیام شخصی رو که نگو....گفتم که پیام های خودم رو نمی تونم ذخیره کنم گفتید بررسی می شه اما مشکل برطرف نشد هیچ تازه در بالا توضیح دادم که بدتر شده....به راهنمایی هاتون هم عمل کردم اما این چند روزه که اصلاخوب نیست....حالا چی کار کنم......با تشکر
استاد اَرَد نوشته: يه جايي رو به من معرفي كنيد كه توش بشه آزادانه در مورد هرچي دلمون خواست بحث كرد
خب بله یاهو مسنجر بهترین جا بریا بحث در مورد چیزاییست که دلتون میخواد!! در این سایت فقط در ارتباط با هری پاتر بحث میشه
نقل قول:
سلام به تمام دوستان ومدیران محترم! من می خواستم یه پیشنهاد بدم.شما به هر فرد مقداری گالیون می دهید تا فرد بتواند خرید و فروش کند.در همین راستا شما می توانید چند شغل هم درست کنید.مثلا بانک داری.مغازه دار.کتاب فروشی.ثبت نام برای مدارس و .... .شما می توانید برای اینکه به فرد گالیونی بدهید به او شغلی هم بدهید و یا با طرح سوالات به جایزه دادن به افرادی که صحیح پاسخ داده اند گالیونی بدهید.یا به هر نحو دیگری.این کار باعث می شود سایت جذاب تر از قبل شود.
این پیشنهاد بارها توسط افراد مختلف داده شده متاسفانه امکانش چه از نظر فنی...چه از نظر غیر فنی....وجود ندارد با تشکر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
سلام به تمام دوستان ومدیران محترم! من می خواستم یه پیشنهاد بدم.شما به هر فرد مقداری گالیون می دهید تا فرد بتواند خرید و فروش کند.در همین راستا شما می توانید چند شغل هم درست کنید.مثلا بانک داری.مغازه دار.کتاب فروشی.ثبت نام برای مدارس و .... .شما می توانید برای اینکه به فرد گالیونی بدهید به او شغلی هم بدهید و یا با طرح سوالات به جایزه دادن به افرادی که صحیح پاسخ داده اند گالیونی بدهید.یا به هر نحو دیگری.این کار باعث می شود سایت جذاب تر از قبل شود. مثال ایجاد شغل: بانک دار-وام می دهد-با گرفتن وام فردی مغازه می سازد-کتاب می فروشد-پول در می آورد مدرسه هاگوارتز-معلم می گیرد-از دانش آموزان مبلغی را به عنوان حق تدریس اساتید می گیرد اینجا به همین راحتی چند شغل درست شد شما فکر کنید ببینید چقدر شغل درست می شود و چقدر سایت جذاب تر می شود.
سلام يه جايي رو به من معرفي كنيد كه توش بشه آزادانه در مورد هرچي دلمون خواست بحث كرد با تشكر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بسیاری از زندگان، سزاوار مرگ هستند، همانگونه که بسیاری از درگذشتگان، سزاوار زندگی؛ آیا میتوان زندگی را به آنان برگرداند؟ پس برای گرفتن جان دیگران، شتاب نکنیم!