سلام خسته نباشید. عنوان تایپیک:هاگرید و جادو در حضور مشنگها متنی که در اول تایپیک قرار میدهم و توضیحات:سلام.در مورد تایپیک:من الان داشتم کتاب 1 را یه بار دیگه میخوندم و یه مساله ای برام پیش امد اونم اینکه در کتاب هری و سنگ جادو در فصل 4 /انتشارات تندیس گفته شده که هاگرید دادلی را جادو کرد و باعث شد اون یک دم خوک دربیاورد حال سوال اینجاست:پس چرا ماموران قسمت جلوگیری از انجام جادو در حضور یا بر علیه مشنگها با هاگرید برخورد نکردند؟خوب شاید بعضی بگویند هاگرید توانسته طوری اینکار را بکند که متوجه نشوند در این صورت هم بازم یه سوال میمونه اونم اینکه پس چرا حد اقل نیامدند ذهن دورسلی ها را از جادوئی که در جلویشان اتفاق افتاده بود پاک کنند؟این یعنی پاک کردن ذهن مشنگها از رویت اتفاقات جادوئی جزو خط قرمزهای وزارت خونه هست و از طرفی هم هاگرید یه جادوگر واقعا ماهر نیست پس نمیشود گفت که وزارت خانه نتونسته از این موضوع با خبر شود بنابراین:ایا این جزو سوتیهای نویسنده بوده است؟ یا دلیلی منطقی بر این امر وجود دارد؟باتشکر.
من قفلش نکردم . به هر حال من دیگه از نظارت اینجا استعفا دادم تا مدیران دسترسیمو بردارن . کلا رولینگ نظره خودشو گفته و مدیرانم میگن تاپیک باید قفل شه و از نظر منم حرف بی ربطی نمیزنن . به هر حال مطمئنن هر دلیلی داشته باشید در همین تاپیک که الان قفله بارها و بارها بحثش پیش اومده فقط کافیه نگاهی به صفحات قلبلش بندازید. متاسفانه مجوز تاپیک جدید در این مورد داده نمیشه .
آخه اين موضوعي هست كه بخواد درباره اش بحث شود ؟؟ اين همه موضوع ديگه بريد روش نظر بديد و فكر كنيد نه از موضوع هايي كه احتمالش اونقدر كمه كه حتي لودو بگمن هم روش شرط بندي نميكنه !!!
ايگور جان اين موضوعات رو خودت رسيدگي كن اگه ديدي خيلي ارزشي هست نظرت رو بگو من قبولت دارم !!
سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
جوزف ورانسكي جان! به احتمال زیاد وزیر که نمیشه،مدرسه هم که نمیتونه معلم باشه فقط میمونه به مدیریت محفل!به هر حال من نظرم چون هم موافق و مخالف هست میذارم سیریوس عزیز هم نظر بده ببینیم نظر اون چیه!
ممنون،ایگور کارکاروف
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
می خوام مجوز یه تاپیکو بگیرم به عنوان : چقدر احتمال داره هری در کتاب هفت دارای مقاماتی مثل ( وزیر سحر و جادو - رئیس محفل ققنوس - معلم هاگوارتز ... ) بشه ؟
عزیزم،باید مجوز بگیری و تاپیک بدون مجوز باید قفل بشه. به هر حال تاپیک هات رو بررسی کردم به این شرح هست. اسم تاپیک:امکانش وجود داره که دامبلدور به صورت روح ( مثل نیک سر بریده ) به هاگوارتز بیاد تا به هری کمک کنه ؟ توضیح ناظر:تاپیک های مختلفی در تالار اسرار هست که در این مورد بحث میشه توش.و اصلا این تاپیک ربطی به تالار اصلی نداره.برو تو تالار اسرار درخواست بده. تاپیکت پاک شد.
هاگرید در زمان درس خواندن در هاگوارتز در چه گروهی بوده ؟ این تاپیک بسیار ارزشی میشه و پست های خیلی بدی توش میخوره.و پست های نیم خطی توش زیاد میشه. این تاپیک هم پاک شد..
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
ایگور جان لطفا تاپیک های منو باز کن مگه من چه گناهی کردم که مورد خشم تو قرار گرفتم ؟ مشکل مجوزه باشه از این به بعد مجوز می گیرم جان من تاپیک هامو باز کن .
نه چرا احتمالا میدونم شما میخواید بگید اون موقع که همه تو درمونگاه بودن فاکس داشته کنار دامبلدور گریه میکرده تا دوباره زنده شه چون صداش میامده و قبلشم فاکس دامبلدور رو رو هوا گرفته و در مورد زنده بودنشم میخواید بگید طلسم خورده به قاب آویز یا امکان داره بگید طلسم اواداکدورا نبوده و اسنیپ از جادوهای لفظی استفاده کرده و در مورد اسنیپم احتمالا میگید یه لحظه به هم چشم دوختند و همه چیز رو هماهنگ کردن ! ( امکان داره اشاره به جریان کنار کلبه هاگرید کنید )
به هر حال چه بحثت در این مورد باشه و چه نباشه . برای یه موضوع واحد نمیشه دو تا تاپیک زد و بر طبق قانون ما هم نمیتونیم دوباره به شما مجوز بدیم . یه تاپیک دقیقا در همین مورد در تالار وجود داره . پیشنهاد میکنم نظراتتونو اونجا بگید مطمئنن هر کس به اونجا سر بزنه از نظرتون رد نمیشه .