جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

161 کاربر(ها) آنلاین هستند (149 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
161
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1385 16:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خسته نباشید.
عنوان تایپیک:هاگرید و جادو در حضور مشنگها
متنی که در اول تایپیک قرار میدهم و توضیحات:سلام.در مورد تایپیک:من الان داشتم کتاب 1 را یه بار دیگه میخوندم و یه مساله ای برام پیش امد اونم اینکه در کتاب هری و سنگ جادو در فصل 4 /انتشارات تندیس گفته شده که هاگرید دادلی را جادو کرد و باعث شد اون یک دم خوک دربیاورد حال سوال اینجاست:پس چرا ماموران قسمت جلوگیری از انجام جادو در حضور یا بر علیه مشنگها با هاگرید برخورد نکردند؟خوب شاید بعضی بگویند هاگرید توانسته طوری اینکار را بکند که متوجه نشوند در این صورت هم بازم یه سوال میمونه اونم اینکه پس چرا حد اقل نیامدند ذهن دورسلی ها را از جادوئی که در جلویشان اتفاق افتاده بود پاک کنند؟این یعنی پاک کردن ذهن مشنگها از رویت اتفاقات جادوئی جزو خط قرمزهای وزارت خونه هست و از طرفی هم هاگرید یه جادوگر واقعا ماهر نیست پس نمیشود گفت که وزارت خانه نتونسته از این موضوع با خبر شود بنابراین:ایا این جزو سوتیهای نویسنده بوده است؟ یا دلیلی منطقی بر این امر وجود دارد؟باتشکر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 16:13
نمایش جزئیات
آفلاین
من قفلش نکردم . به هر حال من دیگه از نظارت اینجا استعفا دادم تا مدیران دسترسیمو بردارن . کلا رولینگ نظره خودشو گفته و مدیرانم میگن تاپیک باید قفل شه و از نظر منم حرف بی ربطی نمیزنن . به هر حال مطمئنن هر دلیلی داشته باشید در همین تاپیک که الان قفله بارها و بارها بحثش پیش اومده فقط کافیه نگاهی به صفحات قلبلش بندازید.
متاسفانه مجوز تاپیک جدید در این مورد داده نمیشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 03:41
نمایش جزئیات
آفلاین
بليز جان تاپيكي رو كه معرفي كردي كه خودت قفلش كردي.من تو كجا دلايلم رو بذارم؟ميشه توضيح بدي؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برايان دامبلدور جد بزرگ دامبلدور هستم.
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 23:32
نمایش جزئیات
آفلاین
مجوز به هيچ عنوان داده نميشود

آخه اين موضوعي هست كه بخواد درباره اش بحث شود ؟؟
اين همه موضوع ديگه بريد روش نظر بديد و فكر كنيد نه از موضوع هايي كه احتمالش اونقدر كمه كه حتي لودو بگمن هم روش شرط بندي نميكنه !!!

ايگور جان اين موضوعات رو خودت رسيدگي كن اگه ديدي خيلي ارزشي هست نظرت رو بگو من قبولت دارم !!


سيريوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 21:47
نمایش جزئیات
آفلاین
جوزف ورانسكي جان!
به احتمال زیاد وزیر که نمیشه،مدرسه هم که نمیتونه معلم باشه فقط میمونه به مدیریت محفل!به هر حال من نظرم چون هم موافق و مخالف هست میذارم سیریوس عزیز هم نظر بده ببینیم نظر اون چیه!

ممنون،ایگور کارکاروف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 19:22
نمایش جزئیات
آفلاین
می خوام مجوز یه تاپیکو بگیرم به عنوان : چقدر احتمال داره هری در کتاب هفت دارای مقاماتی مثل ( وزیر سحر و جادو - رئیس محفل ققنوس - معلم هاگوارتز ... ) بشه ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 19:00
نمایش جزئیات
آفلاین
عزیزم،باید مجوز بگیری و تاپیک بدون مجوز باید قفل بشه.
به هر حال تاپیک هات رو بررسی کردم به این شرح هست.
اسم تاپیک:امکانش وجود داره که دامبلدور به صورت روح ( مثل نیک سر بریده ) به هاگوارتز بیاد تا به هری کمک کنه ؟
توضیح ناظر:تاپیک های مختلفی در تالار اسرار هست که در این مورد بحث میشه توش.و اصلا این تاپیک ربطی به تالار اصلی نداره.برو تو تالار اسرار درخواست بده.
تاپیکت پاک شد.

هاگرید در زمان درس خواندن در هاگوارتز در چه گروهی بوده ؟
این تاپیک بسیار ارزشی میشه و پست های خیلی بدی توش میخوره.و پست های نیم خطی توش زیاد میشه.
این تاپیک هم پاک شد..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 18:48
نمایش جزئیات
آفلاین
ایگور جان لطفا تاپیک های منو باز کن مگه من چه گناهی کردم که مورد خشم تو قرار گرفتم ؟ مشکل مجوزه باشه از این به بعد مجوز می گیرم جان من تاپیک هامو باز کن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظران تالار اصلی
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 18:44
نمایش جزئیات
آفلاین
داولیش جان،این تاپیک باید در انجمن جادو و جادوگری زده بشه و اصلا به این انجمن ربطی نداره.

این انجمن فقط مخصوص هری پاتر هست.

-------------------
فرم مجوز برای تاپیک:
1-نام تاپیک:
2-شرح تاپیک:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: درخواست مجوز برای تالار اسرار
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 13:50
نمایش جزئیات
آفلاین
به برایان دومبول :

نه چرا احتمالا میدونم شما میخواید بگید اون موقع که همه تو درمونگاه بودن فاکس داشته کنار دامبلدور گریه میکرده تا دوباره زنده شه چون صداش میامده و قبلشم فاکس دامبلدور رو رو هوا گرفته و در مورد زنده بودنشم میخواید بگید طلسم خورده به قاب آویز یا امکان داره بگید طلسم اواداکدورا نبوده و اسنیپ از جادوهای لفظی استفاده کرده و در مورد اسنیپم احتمالا میگید یه لحظه به هم چشم دوختند و همه چیز رو هماهنگ کردن ! ( امکان داره اشاره به جریان کنار کلبه هاگرید کنید )

به هر حال چه بحثت در این مورد باشه و چه نباشه . برای یه موضوع واحد نمیشه دو تا تاپیک زد و بر طبق قانون ما هم نمیتونیم دوباره به شما مجوز بدیم . یه تاپیک دقیقا در همین مورد در تالار وجود داره . پیشنهاد میکنم نظراتتونو اونجا بگید مطمئنن هر کس به اونجا سر بزنه از نظرتون رد نمیشه .

اینم لینکش :
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=2341&forum=15&post_id=139257#forumpost139257

موفق باشید .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1385/6/30 14:04:16