جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

67 کاربر(ها) آنلاین هستند (50 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
65
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 18:15
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشيد كه مزاحم ميشم..
ارباب ولدرموت::
آلبوس عزیز منظوری نداشت چون دیده بود طرف گفته بود دو هفته منظر تایید شخصیتشه.... در حالی که یک روز قبل پست را زده بوده!!!
تفاوت دو هفته تا یه روز میشه زیر آب زدن!!
خب..
من قبول دارم كه اقراق كردم..خودم هم به شخصه از آلبوس معذرت خواستم..
ولي من پستي كه زده بودم هنوز كه هنوزه ويرايش نشده..
آلبوس عزيز پست 2 روز بعد منو ديده و گفته كه زيراب مي زنه..
مي تونيد به اين لينك بريد و مشاهده كنين..
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=6&viewmode=flat&order=ASC&type=&mode=0&start=3370
خب..من هيچ گله اي ندارم..
اينم درك مي كنم كه مسائل زياده..
ولي انتظار ندارم كه بگين دارين زيراب ميزني..
خب..
فكر كنم تمام كارها حل شد..
--
فقط يه خواهش..
منو تاييد كنين ديگه..
جاي شما بودم هر چه زودتر اين كارو مي كردم..
چون من انصافا هم فعاليتم خوبه هم رولم..
همون فرانك هستم ديگه..
مي تونين پست هامو ببينين..
--ژ
اميدوارم ديگه هيچ كدورتي پيش نيادد.
با تشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط بای(از جادوگران) وجود داره و کسانی که از دادنش عاجزند
هدی راست گفت..جادوگران مردنیست..
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 14:55
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
نقل قول:

استابي بوردمن نوشته:
من میگم اگه 1 مسابقه ی رسمیه نوشتن فن فیکشن بزاریم بد نمیشه ها

والا ما همیشه از اینجور مسابقات داشتیم و داریم
چشم باز هم در آینده مسابقات فن فیکشن نویسی خواهیم داشت ولی زمانش معلوم نیست


نقل قول:

با سلام..
اگه ميشه يه سري به معرفي شخصيت واسه ايفاي نقش بزنين..
راستي ارباب من ميخوام بدونم براي انتخاب مرگخوارها تا كي مهلت دادين..
من به محض اينكه تاييد بشم جزو كانديداي مرگخوار ميشم


در مورد تایید ایفای نقش
مطمئنا دوستان در روزهای اتی به ان سر خواهند زد!
اینکه شما مشکلتون رو در اینجا مطرح میکنید زیر آب زنی نیست...ولی ای کاش در مطرح کردن خواسته خود حقیقت را بگویید.....
آلبوس عزیز منظوری نداشت چون دیده بود طرف گفته بود دو هفته منظر تایید شخصیتشه.... در حالی که یک روز قبل پست را زده بوده!!!
تفاوت دو هفته تا یه روز میشه زیر آب زدن!!

در مورد کاندیدای مرگخوار شدن
خب من بشخصه خیلی در انتخاب مرگخوار وسواس دارم و در حال حاضر اکثرا بهترینهای سایت عضو مرگخواران!!
((سیفیدا ناراحت نشن!!به هر حال وظیفمه از مرگخوارام حمایت کنم!!)))
در نتیجه احتمال قبول شدن افراد در گروه مرگخوارا کمی ضعیفه!!!!...و افراد باید مهارتشونو نشون بدند!

همگی خوش باشین
ارباب ولدی کبیر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 10:17
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام..
اگه ميشه يه سري به معرفي شخصيت واسه ايفاي نقش بزنين..
باز دوباره من ميام يه انتقاد ميكنم..
آلبوس مياد ميگه داري زيراب زني مي كني..
بابا اين مشكل همگاني هست..
خواهشا رسيدگي كنين
---
---
راستي ارباب من ميخوام بدونم براي انتخاب مرگخوارها تا كي مهلت دادين..
من به محض اينكه تاييد بشم جزو كانديداي مرگخوار ميشم..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فرانک لانگ باتم در 1385/7/1 10:26:20
شناسه جدیدم..::وینسنت کراب::..
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 23:16
نمایش جزئیات
آفلاین
من میگم اگه 1 مسابقه ی رسمیه نوشتن فن فیکشن بزاریم بد نمیشه ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
نقل قول:

پاتريشيا استيمپسن نوشته:
‌آقا من امروز متوجه شدم كه يك پاتريشيا استيمپسن ديگه هم توي سايت هست كه زود تر از من عضو شده ولي من اين شخصيت و از ليست شخصيت هاي گرفته نشده گرفتم و بعد از تاييد با اين عنوان كاربري وارد سايت شدم حالا يكي به ما دوتا كمك كنه چيكار كنيم با توجه به اين كه ما هردو بي تقصيريم


تنها پاتريشيا استيمپسنی که عضو ایفای نقش هست شمایید
غیر از شما کسی به این نام در ایفای نقش وود ندارد و فقط شما قادر به زدن پست در ایفای نقش هستید

حالا اگر پاتريشيا استيمپسن دیگری هم هست....اون قادر به زدن پست در ایفای نقش نیست
وجود ایشون هیچ ضرری برای شما نداره

نقل قول:

پرفسور کوییرول عزیز منظور من دقیقا همینه که چرا ما باید زمانو دخالت بدیم؟حالا من چه شخصیتی انتخاب کنم در حالی که به غیر از جیمز به هیچ شخصیتی شبیه نیستم ؟راستی میتوانم پرانگز را انتخاب کنم یعنی نام مستعار جیمز؟

زمان دخالت پیدا میکنه...چون ایشون از شما با سابقه تره و مدت یکساله که داره فعالیت میکنه
شما قادر به انتخاب پرانگز هم نیستید چون جیمز و پرانگز یکتفرند
شما چاره ای جز انتخاب شخصیت دیگری ندارید
نقل قول:

ارباب اون کاری که گفتیو اومدم انجام بدم!اما وقتی رفتم تیو پروفایلم دیدم ای بابا این نوع نمایش نظر ها هیچ گزینه ای واسه انتخاب کردن نداره که!

خواهشا برین این فیلد رو درستش کنین

چشم سعی بر این داریم که اون فیلم درست بشه

کالین عزیز ممنون از نظرت!!
همگی خوش باشید
فعلا بای

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 17:38
نمایش جزئیات
آفلاین
ياد استکبار بخير اون موقع ها تاپيک ها و پستهاي ارزشي پاک مي شد بعد مردم ميگفتن چرا پاک ميشه!!!اينم دليلش حداقل هيجکس نميومد يه تاپيک ارزشي بزنه که چرا به ميتينگ نيومدم....عله امضات رو يه ذره تغيير بده بکنش خدايا اگر من به راه اشتباه رفتم مديران سابق هر چند گناهکار اگر حرف درستي زدند که باعث آگاه شدنم شد آن را پذيرا باشم تا آن وزير بيايد...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 14:18
نمایش جزئیات
آفلاین
ارباب،ارباب!!!عله،عله!!!کمک،کمک!!!

ارباب اون کاری که گفتیو اومدم انجام بدم!اما وقتی رفتم تیو پروفایلم دیدم ای بابا این نوع نمایش نظر ها هیچ گزینه ای واسه انتخاب کردن نداره که!

خواهشا برین این فیلد رو درستش کنین!!
منم فعلا دارم میسوزمو میسازم!!

ای خدا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512
Module Boogh System v. 2.0.3.401
[img align=left]http://h1.ripway.com/pgngfkosh/dark%20marks/vol
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 12:38
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

دنیس نوشته:
با سلام.
ببخشيد، اين چت باكس من يك روز كامل است كه اينجوري شده:

ط¬ط±ط¬ ظˆغŒط²ظ„غŒ: ط³ظ„ط§ظ….ط§ع¯ط± ع©ط³غŒ ط¨ط§ ط¯ط§ط±ظ†ط¯ظ‡ ط´ظ†ط§ط³ظ‡:tire khlass ط§ط´ظ†ط§ط¦غŒ ط¯ط§ط±ظ‡ ط¯ط± ط­ط¯ 5 ط¯ظ‚غŒظ‚ظ‡ ط¨غŒط§ط¯ ظ…ط³ظ†ط¬ط± ظ…ظ…ظ†ظˆظ† ظ…غŒط´ظ….kind_1000
ط¢ظ†ط§ع©غŒظ† ظ…ظˆظ†طھط§ع¯: ط®ظˆط¨ ط§ط² ط¯ظˆظپطھظ‡ غŒ ط¯غŒع¯ظ‡ ظ…ظ† ط¢ط®ط± ظ‡ظپطھظ‡ ظ‡ط§ طھظ‡ط±ط§ظ† ظ†غŒط³طھظ… ط§ط² ع†ظ‡ط§ط± ط´ظ†ط¨ظ‡ ط´ط¨ طھط§ ط´ظ†ط¨ظ‡ ط´ط¨ ظ…غŒطھغŒظ†ع¯ ط±ظˆ ط¨ظ†ط¯ط§ط²غŒظ† ط³ظ‡ ط´ظ†ط¨ظ‡ ظ‡ط§ طھط§ ط¨ط¯ظ… ظ…ط§ظ†طھغŒ ط¨ط®ظˆط±ط¯طھ
ط±ظˆط¨غŒظˆط³ ظ‡ط§ع¯ط±غŒط¯: ط¢ظ†غŒ ظ…ظˆظ†غŒ ط¯ط§ط±ظ… ط¨ط±ط§طھ ظ…غŒطھغŒظ†ع¯غŒ ظ‡ظ… ظ‡ط³طھ (ظ…ظˆ ظ‡ط§ ظ‡ط§ ظ‡ط§ )


يعني هر كي هر چي مينويسه و يا حتي هر چي خودم مينوسم اينجوري مياد برام....فقط شكلكها درست ميان..

با تشكر *دنيس*


ممنون از اینکه اطلاع دادید این مشکل در آی ای بود که حل شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 31 شهریور 1385 10:02
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام.
پرفسور کوییرول عزیز منظور من دقیقا همینه که چرا ما باید زمانو دخالت بدیم؟حالا من چه شخصیتی انتخاب کنم در حالی که به غیر از جیمز به هیچ شخصیتی شبیه نیستم ؟راستی میتوانم پرانگز را انتخاب کنم یعنی نام مستعار جیمز؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 21:03
نمایش جزئیات
آفلاین
‌آقا من امروز متوجه شدم كه يك پاتريشيا استيمپسن ديگه هم توي سايت هست كه زود تر از من عضو شده ولي من اين شخصيت و از ليست شخصيت هاي گرفته نشده گرفتم و بعد از تاييد با اين عنوان كاربري وارد سايت شدم حالا يكي به ما دوتا كمك كنه چيكار كنيم با توجه به اين كه ما هردو بي تقصيريم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بودن يا نبودن مسئله اينست. آيا شرافتمندانه تر است كه ضمير انسان تير طالع شوم ر