مطمئنی منظورشون از کتاب جدید رولینگ، کتاب کرم ابریشم (Silkworm) نبوده؟ ------------------------------------------------------------------- خواستم بگم من هم با یوزر و پسورد نمیتونم وارد چتر بشم، فقط با فیسبوک لاگین میام توی چتر... جزییات مشکلم هم مثل آلبوسه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!
Elder با نام علمی Sambucus از خانواده Adoxaceae به معنای درخت آقطی است؛ در حالی که یاس کبود جزو خانواده ی Oleaceae (زیتونیان) میباشد؛ کلمه ی Elder در Elder wand به جنس چوب اشاره میکند و صرفا بدین معنا نیست که این چوب قدیمی ترین چوب باشد.
این موضوع رو توی بیلیت براتون توضیح دادم و علی القائده باید از طریق پخ از بلیت جدید مطلع بشید و این که چرا نشدید رو پیگیری میکنم. به هر حال پاسخ سوالتون رو میتونید از این جا توی بیلیت ببینید.
من چرا حذف شدم از ایفا ؟ شخصیتم کو ؟ آقا یه مدت رفتم مسافرت حالا برگشتم میبینم کلا پاک شدم چرا ؟ دلو ؟ دانگ ؟ کسی نیست ؟؟ نه تو هافلم نه تو مرگخوار آخه چرا ؟ لطفا زود رسیدگی کنییییید !!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
:bat: تو فیلما پسره میره خارج بعد 20 سال برمیگرده اتاقش بدون تغییر میمونه!
خواستم بگم اینا دروغه!
من سه روز با دوستام رفتم اردو برگشتم بابام اتاقمو کرده بود انباری!
روزانه خیلی از آدم ها می میرن. امروز اون، فردا و پس و فردا من و تو
به طور کلی، چهار فیلم آخر مجموعه هری پاتر رو کم ارزش میدونم شخصاً، خصوصاً بازی بازیگران افتضاحشو. (امیدواریم در جانوران شگفت انگیز فیلمهای متفاوتی ببینیم)
حالا ایشون که سیاهی لشگر بودن و هنرمند نیمه مطرح هم تلقی نمی شدن که بخوان بخشی از خبرهای سایت ما بشن. (باز اون بازی بارتی کراوچ، نام آشنا بود و پای ثابت خیلی از سریال های تلویزیونی- یا اون بازیگر ورنون دروسلی همینطور، خیلی فیلم ها ازش دیدیم-- اما ایشون نه !)
خبرهای مهم رو بیشتر ثبت خواهیم کرد.
خبرگزاری های ناشی ایرانی هم که کلاً در ترجمه وانتقال محتوای خبر مشکل دارن و هر روز دوست دارن از یک خبر مسخره و پیش پا افتاده، با تگ «هری پاتر»، کوه بسازن. نمونه احمقانه اخیرش همین داستانک جدید رولینگ بود که بسیاری از خبرگزاری های ایرانی عنوان داستان جدید- کتاب جدید- رولینگ کتاب جدید چاپ کرد و این چرندیات رو نوشتن. کم مونده بود تاریخ انتشار و چاپ هم از جلوی خودشون تعیین کنن !!!
این رو به حساب تنبلی سیستم خبری دو سایت جادوگران و دمنتور نذارین. من شخصاً روزی سه چهار نوبت طبق عادت معمول، چک میکنم خبرها رو و اگه مورد مهمی رو حس کنم، قطعاً درج خواهم کرد.