1. وقت و حوصله ادیت تم آبی رنگ رو ندارم که با تبلت ها و گوشی ها و مانیتورهای مختلف شما سازگار باشه. ارزشش رو هم نداره چون به زودی منتقل میشیم. پس طرحش بمونه برای آینده.
2. سایت از تیر ماه (احتمالاً - ما به ولتان توکل میکنیم ) میره روی سیستم جدید و به موجب این حرکت ارزشی همه قسمت ها سایت (به غیر از انجمن ها- فرهنگنامه- تماس با ما) میرن روی همین سیستم دوم. تم جدید هم مطابق سیستم جدید طراحی و بهینه سازی میشه.سایت در این دوره بازه و مشکلی وجود نداره. اگه بسته شدنی هم وجود داشته باشه حداکثر چند روزه و اونم در همون تیر ماهه نه الان.
3. مدیران تو شارژن از سال هزار سیصد و سنگ و چوب و هنوز هم فول نشدن !!! در نتیجه خعلی اینجا وقتتون رو تلف نکنید با ارسال پست که عاقا بیا تم موبایل بذار و فلان کن و فلان کن و اختیار سلکت تم رو بذار و این حرفا. هیچ حرکتی با سیستم زوپس دیگه انجام نمیشه. قبلی ها هم ریخته میشن سطل آشغال. کار این سیستم تمومه و بهینه سازی و توسعه اش تعطیله رسما.
4. سیستم دوم حالت مرجع فول فارسی شده میده به سایت جادوگران. در نتیجه ما (بقیه مدیران رو ندیدم حرکت خاصی فعلا ازشون- در نتیجه فعلا من) درگیر طراحی و نگارش موارد مهمی هستیم و خعلی وقت نداریم. گرفتاری های ماگلی هم به کنار.
من سعی کردم از طریق دوستان اینو اطلاع بدم ولی نشد، دلورس با گوشی اصلا نمیشه پست زد. به محض اینکه من از باکس متن میام بیرون پرت میشم به گوشه راست بالای صفحه و هیچ جوره نمیتونم بیام پایین( یه صفحه دراز بی منتها برام باز شده باشه انگار، همچه طوری!) و دکمه ارسال چت باکس هم از صفحه زده بیرون و نمیشه اونجام چیزی نوشت:| من سعی کردم با زوم اوت دکمه رو بیابم ولی یابیده نشد!
کاش میشد یه گزینه ای اضافه میکردید طرف بتونه انتخاب کنه کدوم تمو استفاده کنه . این یکی اعصابمو داغون میکنه . یه جور حس میکنم صفحه زیادی بزرگ شده انگار چسبیده به چشممون . میدونم با خود مرورگر میشه صفحه رو کوچیک کرد ولی اینطوری که نمیشه هر وقت بخوام بیام تو سایت هی تنظیماتشو دست کاری کنم تازه صفحه جدید هم وا بکنیم باید تنظیمات اونا هم عوض کنیم . دیگه با اینمهمه دردسر نمیصرفه بیام سایت در حالیکه من روزی ده یازده دفعه هی میام تو سایتو میرم . سخته لطفا یه فکری بکنید .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
علف هرزه چیست ؟ گیاهی است که هنوز فوایدش کشف نشده است . (( امرسون ))
من فك كردم تم نخسه بتائه و كلا ايراد داره فعلا و نباس قر زد بعد ديدم همه تعريف كردن فهميدم همگانى نيس. تو گوشى من بلاكا كلا به محدوده هم تجاوز كردن و افتادن رو هم خصوصا صفه اول كه دكمه لاگين هم رفته زير ي ن بلاك ديگه و تو انجمن ها هم فقط عنوان تاپيك هاى جديدو ميبينم بقيش از صفه بيرون زده! با تچكر
دلوروس بابت تم جدید و تغییر و تحولات ممنون. ممکنه کم و کاستی داشته باشه ولی من بشخصه دوستش دارم چون اول اینکه آبی رو از همه رنگ ها بیشتر دوس دارم و دوم اینکه همیشه طرح های جالبی به ذهنت میرسه. هری در بالای تم با عینکش و مات بودن چشماش و علامت روی پیشونیش به جادوگرای سیاه شباهت پیدا کرده، بخصوص که با قسمت آخر فصل نهم سوپرنچرالم تقارن پیدا کرده و یاد دین وینچستر میفتم یا در واقع demon dean
در کل اینکه هنوز بفکری و تغییر و تحولات میدی خیلی خوبه، چون اگه تو ندی بعیده کس دیگه ای اینکارو انجام بده. فقط یه بار دیگه میگم، بنظرم اگه تعداد شکلک ها کم بشه بهتره، اینجوری زیاده و آدم گیج میشه. اضافی هاشو اگه خواستی حذف کن!
در فرمت pdf هست و جهت رویتش نیاز به adobe acrobat reader دارین که قطعا به طور پیش فرض روی سیستم تون هست. اگر احیاناً، مرلینی نکرد، دور از جون، از internet explorer برای رویت سایت استفاده می کنید، با شجاعت تمام شوتش کنید سطل آشغال و از firefox یا google chrome استفاده کنید.
__________________ به الا:
ببین این تم فعلی چطوره. رسپانسیو درستش کردم روی موبایل خوب جواب میده فکر کنم. کوچیک نمیشه. بلاک ها و کلا همه چی در یک ستون ردیف میشن در موبایل. موارد حجیم هم خود به خود ازش برداشته میشه در حین رویت سایت با موبایل. از نظر لود تصویر هم که کلا 180 کیلوبایته تصاویر که هیچی نیست رسما و خیلی کمه.
من اینجا خواستم یادآوری کنم دو نفرم فرستاده اسلیترین یه نفرم فرستاده ریونکلاو! سر جمع از شما شیش نفر سال اولیا سه نفرتون اومدین هافلپاف(جز سد که سدریک دیگوری بود و مجبور بود بفرستتش هافل) کجا همه تون اومدین هافل اصنشم:چکش
بعد خواستم بگم که دلورس:( قالب موبایلی! خواهش! قالب قبلیه رو کجا بردی دلورس:(
سلام به مدیران!من آخرش این کلاهو نابود میکنم!وقتی میخواد گروه بندی کنه همه رو میفرسته هافلپاف!در حالی که من به ریونکلا میخوردم منو فرستاد هافلپاف!شیطونه میگه از طلسم های نابخشودنی روش استفاده کنما!