خب ...اول از همه بگم كه چون اينجا تاپيكه گفتگو با مديرانه پس من صلاح ديدم كه در مورده پيشنهاده جشن نظرمو برايه خودم نگه دارم((يواشكي ميگم:موافقم به شرطي كه ويدا اسلاميه نباشه.چون خفش ميكنم . باهاش صميمي ميشم))
ولي يه پيشنهاد دارم. پيشنهادم اينه كه يكي از اعضايه قديمي يه تاپيكي بزنه ((يا يه مقاله))كه توش در مورده اتفاق هايه رول پلينگي يا غيره بنويسه كه افراد تازه واردي مثل من گيج نشن. بزارين بيشتر توضيح بدم
مثلا من از ((نميد)) يا ((استكبار)) ويا ((سيم سرور)) يا خيلي چيزهايه ديگه كه شما ميگين سر در نميارم.يا اگه سر در بيارم چون كامل ازش اطلاع ندارم نميتونم ازش تو پستهام استفاده كنم.((چون ميبينم كه خيلي از اعضا بطور متوسط در هر پستي كه در رول پلينگ ميزنن حد اقل 2 بار اسمه اينهارو ميارن)).مقصود از زدن تاپيك((يا مقاله))اينه كه خلاصه اتفاق هايي كه باعث شد اين چيزها پيش بياد رو بگين.
خب.الان مطمئنم كه يكي از مديران محترم ميگن كه: خب.چشت كور شه برو همه تاپيكهارو از ول بخون.ديگه نبينم از اين پستها بزني ها..وگر نه پناسه شپلخ((تو مايه هايه صحبتهايه محبت آميز آبرفروث عزيز دله برادر))
من همين الان جواب بدم: مديران محترم.شما خودتونو بزارين جايه افراد تازه وارد كه برايه تفريح وارد سايت شدن.ايا حاظرين يه روز كامل رو برين تمامه اون پستهارو بخونين؟آيا حوصلتون ميگيره؟مثلا من خودم بر حسب تصادف رفتم ((احترام به اعضا))رو از اول خوندم.با اينكه خيلي هيجان داشت((با وجود صحبت هايه محبت آميزه ديمون دامبلدور)) ولي بازم خيلي كسل شدم. شايد شما بگين كه اصلا كسل اور نيست.ولي مطمئن باشن كه اگه تازه وارد باشين براتون خيلي كسل آوره.
,ويرايش: خب من معذرت ميخوام.خيلي گشتم...تازه پيدا كردم.بازم اين پستو پاك نميكنم چون اونوقت پسته فلور عزيز خيلي بي ربط ميشه. در آخر هم بازم ميگم كه:اين چيزها خوب بود.ولي مثلا من در مورده نميد و يا استكبار بيشتر اطلاع ميخواستم.مثلا خلاصه اتفاقهايه هري و نميد.البته خلاصه نه اينكه فقط بگين شكنجش ميداد.
به فلور: بله من همون موقع هم متوجه شدم ولی این که تاریخ رو وارد کنی فعلا امکان پذیر نیست ولی از دیدن تمامی عنوان ها میتونی بریو به روز مورد نظر برسی به مگورین: دوست عزیز ما خودمونم درست نمیدونیم تو فروم چه خبره ببین فروم همینه و شلوغی و تازه بودنش و مخصوصا اینکه همه با آزادی میتونن توش بنویسن بدون اینکه نیروی جبری روشون باشه ( به همین دلیل با مجوز گرفتن برای تاپیک مخالفم) اون رو از بقیه قسمت ها متمایز میکنه ولی این که میگی محور بحث نداره بی انصافیه الان کلی ناظر روی این فروم کار میکنن که همین محور های بحث گم نشه . فروم سایت سخ بخش مجزا داره الان یکی بخش عادی برای بحث های هری پاتری و غیره یکی بخش رول پلینگ هری پاتر و یک بخش مربوط به لرد حلقه ها که اگه بری در صفحه فروم سه بلاک مجزا آخرین پست های هر کدوم رو نشون میده. در ضمن خود شما یکی از افرای هستی که فروم رو با چت روم اشتب گرفتی توجه کن: http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=56060#forumpost56060 در مورد نحوه آگاهی یافتن از مطالبی که در سایت به روز میشن حتما این پرسش همگانی رو بخون:
و در مورد جشن روز انتشار کتاب: آنلاین که برنامه ریزی لازم نداره و برو بچ هم میان و ما در نظر داریم یه روز شمار هم بزاریم در مورد نشر تندیس ما اصلا ترجمه خانمه اسلامیه رو قبول ندارم و بالطبع اون نشر رو هم همینطور تا بیایم و دعوت و اینام بکنیم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
سلام من يه جورايي با جشن موافقم البته جمع شدن و جشن گرفتن با هم فايده اي نداره اما اگه حداقل يه روز شمار واسه روز انتشار كتاب مثله مگل نت بكذارين خيلي هيجان انگيز تر ميشه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آن روز همايون كه به عالم قفسي نيست.. اي مرغ گرفتار بماني و ببيني...
سلام خوب به نظر من ما هم میتونیم جشنی برای انتشار شاهزاده داشته باشیم وبا این کارمون به همه نشون بدیم با وجود این که به خواسته ها مون توجه نمی شه ولی خودمون می تونیم روی پای خود مومن بایستیم و نیازی هم به دیگران نداریم . نظر من این که ما دو جشن داشته باشیم یکی موقع انتشارکه در خارج؛ که در سایت برگزار بشه وهمه چند ساعتی رو در کنار هم باشیم و برنامه هایی در خود سایت باشد. ودیگری وقتی که این کتاب توسط رشد تندیس منتشر ( روز انتشار) شد. می توانیم در یک سالون با حضور تمام اعضای سایت باشه و از خانوم ویدا اسلامی و مدیر تندیس و چند خبر نگار دعوت کنیم تا در مراسم حضور داشته باشند و برنامه هایی مثل خواندن چند فصل کتاب و.......... مخارجش را هم می توان براورد کرد و بین اعضا تقسیم کرد تا مثلاٌ به یک شماره حساب واریز کنند اگر هم اجازه بدید می شود یک تایپیک باز کرد و نظر همه را پرسید البته من فکر می کنم همه استقبال کنند افرادی هم که شهرستان هستند می توانند اگر واقعاً اگر برایشان مهم است به تهران بیایند . من هم یک شهرستانی هستم ولی این موضوع آن قدر برایم مهم است که می خوام این جشن برگزار بشه حتی اگر نتونم در آن شکرت کنم . باتشکر واقعاٌ متاسفم اشکالی بود که فکر می کنم رفع شد.
با اجازه ناظرين محترم دوست عزيز مگورين جان شما در طي همش 28 دقيقه 2 پيام زدي اين كه نشد شما مي تونستي پيام بالائي رو ويرايش كني چرا تند تند پشت سر هم پيام مي زنيد ؟ آهاي ناظرين به فكر باشيد . تو هر جائي مي ريم هر كسي طي چند دقيقه 10 تا پيام زده چرا آخه ؟ خب اينم شد يه اتنقاد البته درست مي گم پيامهايتان را لطفا ويرايش كنيييييد
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M
وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
عزيز خوب شد اين ها رو گفتي چون نمي دونستم ولي منظور من فعاليته مفيد سايت نيست اخبار خود سايته در ضمن در تاپيك هاي بحثتون هم همه چيز غير از اصل موضوع پيدا ميشه چرا نمي خواين قبول كنين براي يه ناظر كه عضو سايت نيست اين سايت جز تاپيكه خبريش هيچي نيست كلي وقت لازمه تا ازش سر در آورد
سلام من واقعا به كار شما مدير ها اعتراض دارم من الان حداقل يك ماهه كه يه اين سايت رفت و آمد دارم اما هنوز واقعا نمي دونم انجا چه خبره و اين سايت غير از خبر چه كاره مفيده ديگه اي هم انجام ميده اين انجمن ها هم كه هيچ محور بحثي نداره كه آدم بدونه چه پيغامي مي تونه بذاره لطفا اگه مي شه حداقل براي اتفاق هاي به روز سايت يه تاپيك بزنيد و توضيح بدين