جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 15:15
نمایش جزئیات
آفلاین
خب ...اول از همه بگم كه چون اينجا تاپيكه گفتگو با مديرانه پس من صلاح ديدم كه در مورده پيشنهاده جشن نظرمو برايه خودم نگه دارم((يواشكي ميگم:موافقم به شرطي كه ويدا اسلاميه نباشه.چون خفش ميكنم . باهاش صميمي ميشم))

ولي يه پيشنهاد دارم.
پيشنهادم اينه كه يكي از اعضايه قديمي يه تاپيكي بزنه ((يا يه مقاله))كه توش در مورده اتفاق هايه رول پلينگي يا غيره بنويسه كه افراد تازه واردي مثل من گيج نشن.
بزارين بيشتر توضيح بدم

مثلا من از ((نميد)) يا ((استكبار)) ويا ((سيم سرور)) يا خيلي چيزهايه ديگه كه شما ميگين سر در نميارم.يا اگه سر در بيارم چون كامل ازش اطلاع ندارم نميتونم ازش تو پستهام استفاده كنم.((چون ميبينم كه خيلي از اعضا بطور متوسط در هر پستي كه در رول پلينگ ميزنن حد اقل 2 بار اسمه اينهارو ميارن)).مقصود از زدن تاپيك((يا مقاله))اينه كه خلاصه اتفاق هايي كه باعث شد اين چيزها پيش بياد رو بگين.

خب.الان مطمئنم كه يكي از مديران محترم ميگن كه:
خب.چشت كور شه برو همه تاپيكهارو از ول بخون.ديگه نبينم از اين پستها بزني ها..وگر نه پناسه شپلخ((تو مايه هايه صحبتهايه محبت آميز آبرفروث عزيز دله برادر))

من همين الان جواب بدم:
مديران محترم.شما خودتونو بزارين جايه افراد تازه وارد كه برايه تفريح وارد سايت شدن.ايا حاظرين يه روز كامل رو برين تمامه اون پستهارو بخونين؟آيا حوصلتون ميگيره؟مثلا من خودم بر حسب تصادف رفتم ((احترام به اعضا))رو از اول خوندم.با اينكه خيلي هيجان داشت((با وجود صحبت هايه محبت آميزه ديمون دامبلدور)) ولي بازم خيلي كسل شدم.
شايد شما بگين كه اصلا كسل اور نيست.ولي مطمئن باشن كه اگه تازه وارد باشين براتون خيلي كسل آوره.


,ويرايش:
خب من معذرت ميخوام.خيلي گشتم...تازه پيدا كردم.بازم اين پستو پاك نميكنم چون اونوقت پسته فلور عزيز خيلي بي ربط ميشه.
در آخر هم بازم ميگم كه:اين چيزها خوب بود.ولي مثلا من در مورده نميد و يا استكبار بيشتر اطلاع ميخواستم.مثلا خلاصه اتفاقهايه هري و نميد.البته خلاصه نه اينكه فقط بگين شكنجش ميداد.

حالا بيخيال.بازم معذرت ميخوام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سرژ تانكيان در 1384/3/27 15:47:46
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 15:08
نمایش جزئیات
آفلاین
به فلور:
بله من همون موقع هم متوجه شدم ولی این که تاریخ رو وارد کنی فعلا امکان پذیر نیست ولی از دیدن تمامی عنوان ها میتونی بریو به روز مورد نظر برسی
به مگورین:
دوست عزیز ما خودمونم درست نمیدونیم تو فروم چه خبره ببین فروم همینه و شلوغی و تازه بودنش و مخصوصا اینکه همه با آزادی میتونن توش بنویسن بدون اینکه نیروی جبری روشون باشه ( به همین دلیل با مجوز گرفتن برای تاپیک مخالفم) اون رو از بقیه قسمت ها متمایز میکنه ولی این که میگی محور بحث نداره بی انصافیه الان کلی ناظر روی این فروم کار میکنن که همین محور های بحث گم نشه . فروم سایت سخ بخش مجزا داره الان یکی بخش عادی برای بحث های هری پاتری و غیره یکی بخش رول پلینگ هری پاتر و یک بخش مربوط به لرد حلقه ها که اگه بری در صفحه فروم سه بلاک مجزا آخرین پست های هر کدوم رو نشون میده. در ضمن خود شما یکی از افرای هستی که فروم رو با چت روم اشتب گرفتی توجه کن:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=56060#forumpost56060
در مورد نحوه آگاهی یافتن از مطالبی که در سایت به روز میشن حتما این پرسش همگانی رو بخون:

http://www.jadoogaran.org/modules/smartfaq/faq.php?faqid=23

و در مورد جشن روز انتشار کتاب:
آنلاین که برنامه ریزی لازم نداره و برو بچ هم میان و ما در نظر داریم یه روز شمار هم بزاریم در مورد نشر تندیس ما اصلا ترجمه خانمه اسلامیه رو قبول ندارم و بالطبع اون نشر رو هم همینطور تا بیایم و دعوت و اینام بکنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 12:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من يه جورايي با جشن موافقم البته جمع شدن و جشن گرفتن با هم فايده اي نداره اما اگه حداقل يه روز شمار واسه روز انتشار كتاب مثله مگل نت بكذارين خيلي هيجان انگيز تر ميشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن روز همايون كه به عالم قفسي نيست..
اي مرغ گرفتار بماني و ببيني...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 11:20
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من باید تازه واردارو یك خورده بیشتر تحویل بگیرن
آخه واقعا آدم تو این سایت گم میشه و كسی نیست كه كمكش كنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 03:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
خوب به نظر من ما هم میتونیم جشنی برای انتشار شاهزاده داشته باشیم وبا این کارمون به همه نشون بدیم با وجود این که به خواسته ها مون توجه نمی شه ولی خودمون می تونیم روی پای خود مومن بایستیم و نیازی هم به دیگران نداریم .
نظر من این که ما دو جشن داشته باشیم یکی موقع انتشارکه در خارج؛ که در سایت برگزار بشه وهمه چند ساعتی رو در کنار هم باشیم و برنامه هایی در خود سایت باشد.
ودیگری وقتی که این کتاب توسط رشد تندیس منتشر ( روز انتشار) شد. می توانیم در یک سالون با حضور تمام اعضای سایت باشه و از خانوم ویدا اسلامی و مدیر تندیس و چند خبر نگار دعوت کنیم تا در مراسم حضور داشته باشند و برنامه هایی مثل خواندن چند فصل کتاب و..........
مخارجش را هم می توان براورد کرد و بین اعضا تقسیم کرد تا مثلاٌ به یک شماره حساب واریز کنند
اگر هم اجازه بدید می شود یک تایپیک باز کرد و نظر همه را پرسید البته من فکر می کنم همه استقبال کنند
افرادی هم که شهرستان هستند می توانند اگر واقعاً اگر برایشان مهم است به تهران بیایند . من هم یک شهرستانی هستم ولی این موضوع آن قدر برایم مهم است که می خوام این جشن برگزار بشه حتی اگر نتونم در آن شکرت کنم .
باتشکر
واقعاٌ متاسفم اشکالی بود که فکر می کنم رفع شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
(به امید خوش بختی جینی و هری) :bigkiss:
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 02:50
نمایش جزئیات
آفلاین
با اجازه ناظرين محترم
دوست عزيز مگورين جان
شما در طي همش 28 دقيقه 2 پيام زدي
اين كه نشد شما مي تونستي پيام بالائي رو ويرايش كني
چرا تند تند پشت سر هم پيام مي زنيد ؟
آهاي ناظرين به فكر باشيد . تو هر جائي مي ريم هر كسي طي چند دقيقه 10 تا پيام زده چرا آخه ؟
خب اينم شد يه اتنقاد
البته درست مي گم پيامهايتان را لطفا ويرايش كنيييييد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How can you escape...if they can see everything? V.M

وقتی اونها میتونند همه چیز رو ببینند ... چطوری میتونی فرار کنی؟ وی ام
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 02:35
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب شايد من در اين مورد اشتباه مي كنم
ولي هنوزم اعتقاد دارم يه تاپيك براي فعاليت هاي به روز سايت بد نيست
ببخشيد اگه بد حرف زدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 27 خرداد 1384 02:08
نمایش جزئیات
آفلاین
عزيز خوب شد اين ها رو گفتي چون نمي دونستم ولي منظور من فعاليته مفيد سايت نيست اخبار خود سايته در ضمن در تاپيك هاي بحثتون هم همه چيز غير از اصل موضوع پيدا ميشه
چرا نمي خواين قبول كنين
براي يه ناظر كه عضو سايت نيست اين سايت جز تاپيكه خبريش هيچي نيست
كلي وقت لازمه تا ازش سر در آورد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 26 خرداد 1384 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم... عمو مگورین جان... شما میتونی فعالیت های مفید سایتو در قسمت سکوی نه و سه چهارم ببینی!!! نیازی به توضیج نیست...

محور بحث هم که تا دلت بخواد هست... همه تاپیکا محور بحثن خودشون دیگه... همین الان بیست و سه عدد محور بخثو میتونی مشاهده کنی اون بغل...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 26 خرداد 1384 20:37
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من واقعا به كار شما مدير ها اعتراض دارم
من الان حداقل يك ماهه كه يه اين سايت رفت و آمد دارم اما هنوز واقعا نمي دونم انجا چه خبره و اين سايت غير از خبر چه كاره مفيده ديگه اي هم انجام ميده
اين انجمن ها هم كه هيچ محور بحثي نداره كه آدم بدونه چه پيغامي مي تونه بذاره
لطفا اگه مي شه حداقل براي اتفاق هاي به روز سايت يه تاپيك بزنيد و توضيح بدين

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!