با درود خدمت مدیران عزیز حقیقت نمی دونم این مشکل از منه یا چیز دیگه. چت برام بالا نمیاد.حس بدیه یه جورایی انگار آدم از سایت دور افتاده باشه! مرورگرم کروم و اپراست. ممنون میشم منو راهنمایی کنید. با تشکر.
دیدم که پیام فرستادی تو چت باکس در نتیجه فک میکنم که مشکلت حل شده باشه . اگر بازم مشکلی بود بگو بررسی کنیم .
نقل قول:
می شه بگید :چه طور می تونم برای امضام عکس بزارم؟
اتفاقا مدیران سفر نرفتن ، همه مشغول و درگیر تغییرات سایت هستن به همین دلیل سرمون خیلی شلوغ هست در نتیجه ممکنه در جواب دادن تاخیر داشته باشیم ، عذرخواهی میکنم از این بابت ، سعی میکنیم از این به بعد سریعتر جواب بدیم .
در مورد عکس گذاشتن در امضا ، در بخش پروفایل توسعه یافته ، به قسمت امضا که برید ، اون بالاش عکس چند تا آیکون هست که یکیش مربوط به گذاشت عکس میشه . روش کلیک کنید و لینک عکسی که میخواین رو کپی کنید .
فقط حواستون باشه به دلیل اینکه عکس های زیاد و حجیم باعث میشه که تاپیک ها دیر برای بعضی از اعضا با سرعت اینترنت پایین باز بشه ، نهایت یه عکس با کمترین حجم که میتونید استفاده کنید .
ماشا... خیلی جواب گو هستید. انگار مدیران عزیز بعد از تمام شدن تعطیلات عید تازه به فکر سفر رفتن افتادن. اگه سفر بودین امیدوارم خوش گذشته باشه و سالم برگشته باشید. بعد از خسته گی در کردن اگه،اگه ها دلتون خواست جواب ما رو هم بدید.
با درود خدمت مدیران عزیز حقیقت نمی دونم این مشکل از منه یا چیز دیگه. چت برام بالا نمیاد.حس بدیه یه جورایی انگار آدم از سایت دور افتاده باشه! مرورگرم کروم و اپراست. ممنون میشم منو راهنمایی کنید. با تشکر.
باز هم چشم مارا دور دیدید..اما چشم ما از آنچه که تصور می کنید به شما نزدیک تر است..!
شاید مثه همیشه در اندر احوالات بررسی تاپیک های قدیمی بودم که چند جا جنایات بزرگی رو مشاهده کردم..پست هایم کوووو؟! آه..
چند پست کاملا بی محتوا،انتقادی و سرگشاده که محتوایشان تهدید آمیز و حتی آشکارکننده چهره ی پلید بعضی از اشخاص بود..اکنون ناپدید شده اند.در لحظه ی مشاهده ی این جنایت پس از کلی جییغ و فریاد،تصمیم گرفتم تا به پلیس زنگ بزنم تا صحنه ی جنایت را بررسی کند اما فهمیدم که پلیس هم همدست جنایتکاران است!!
نفس عمیقی کشیدم و با خود گفتم " مدیر هستند دیگر..گاه دلشان میخواهد پست حقیر و مظلومی را بی علت پاک کنند.عیبی ندارد.." و با اینکه میدونستم با اینجا آمدنم،نه تنها پست هایم برگردانده نمی شوند..بلکه باید در خلاء سیم آخر سرور سوسک هم بخورم اما منم دیگر..!
گاه دلم می خواهد به همین بهانه های کودکانه روی ماهتان را بار دیگر مشاهده کنم.البته اگر کار من کودکانه باشد،نه کار شما..!گرچه ترجیح میدم کار خودم کودکانه باشه تا کار شما.
اگر رسیدگی نکنید واقعا ممنون میشم..حالا فوقش پستامو برگردونید..که چی؟مهم اینکه چند لحظه ای دور هم بودیم،خوش گذشت.
خدمت شما سه دوست عزیزم عرض می کنم که یکی از معیار های کلاه گروهبندی، علاقه ی خود شخص به گروه هست، اما معیار های دیگه ای هم وجود داره که با استفاده از اون ها گروهبندی انجام میشه. اگه باز هم صحبت و نظر و انتقادی دارید می تونید توی پیام شخصی با من در میون بذارید.