salam agha 1 soal man ketabo natonestam bekhopnam che enghlish che farsi az koja bekhonam ghaziye chie? yeki be manam beghe mordam az fozoli maghe mishe in jor ke shoma ghoftin ketab kheyli bad tamom shodeke.be manam beghin chikar konam?ok u. -------------------- سلام،آقا يك سوال.من كتابو نتونستم بخونم چه انگليسي،چه فارسي از كجا بخونم،قضيه چيه؟يكي به منم بگه مردم از فضولي مگه ميشه اينجور كه شما گفتين كتاب خيلي بد تموم شده كه.به من بگيد چيكار كنم.اوكي؟
پست شما فارسي شد..لطف كن از اين به بعد فينگيليش تايپ نكن.چون دفعه بعد پستت پاك ميشود.در مورد ترجمه كتاب هم،اگر خيلي دوست داري كه ترجمه اينترنتي كتاب رو داشته باشي،به من پيام شخصي بزن!تا بهت آدرس سايت هايي كه ترجمه كردن رو بدهم! براي راحت تر شدن كارت،با كليك بر روي لينك زير،صفحه پيام شخصي به من مسقيم باز خواهد شد. [url=http://www.jadoogaran.org/modules/pm/pmlite.php?send2=1&to_userid=14845', 'pmlite', 550, 450);]لينك مستقيم پيام شخصي به من![/url]
موفق باشيد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/5/30 21:11:49
روزیه و نات عزیز،با حرفاتون دربست موافقم داستان هری پاتر برام تمام نشده موند، انگار هیچ وقت کتاب هفتش چاپ نشد بخش مردن خودم (بلا) و لرد هم که...کلی تفریح کردم باهاش از بس مضحک بود!!! واقعا که
در مورد اينكه آمبريج وقتي قاب آويزو داشت ميتونست سپر مدافع درست كنه اما هري نه فكر ميكنم دليلش اينه كه آمبريج موضوع هاي خوشحال كننده اي كه بايد به ياد بياره هيچ كدوم از نيروي عشق نيستن. يعني چيزهايي كه اونو خوشحال ميكنن شيطاني است و خب قاب آويز به اون حتي براي ياد آوريشون كمك هم ميكنه و اون با ياد آوريشون ميتونه سپر مدافع درست كنه!!!!!!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
قدرت رولو ببين توي سبك من، تعظيم كرد توي دست من پس تو هم بيا رول بزن با سبكم، ميخوام شاخ جوجه رولرا رو بشكنم
خب پرسي تو ميتوني بري يه دور ديگه كتابا رو بخوني تا بياي اشكالاي ملت رو رفع كني
اون وسيله تو كتاب 5 بود فصل بعد از چشم مار (نميدونم چه فصلي بود اون ) كه هري خواب ميبينه كه ماره و اينا و در فصل بعدش مكگونگال اونا رو پيش دامبلدور ميبره
--- در مورد حرف king of water و البته خود پرسي! گريندلوالد زنداني شده بود، در زنداني كه خودش ساخته بود! و در بلغارستان بود، اولا اونجا زندان بوده و نميشد آپارات كرد و بعدش در همون قسمت هم نوشته تا زماني كه به يه نقطهي قابل آپارات برسه در حال پرواز بود
and he could feel Voldemort flying through the sky from far away, over a dark and stormy sea, and soon he would be close enough to Apparate to them
دوست عزیز گریندل والد خیلی وقت پیش از بین رفته ؛ در ضمن بهتره برای سوال هایی که میکنید کامل توضیح بدید ، تا هم ما سردرگم نشیم و هم اینکه شما جوابتون رو بگیرید
کریستین جیمسون از سوال شما سر در نیاوردم ، دقیقا بگید در کدوم کتاب و در کدوم فصل کتاب بود !