جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

41 کاربر(ها) آنلاین هستند (37 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
39
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  36 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 مرداد 1386 20:20
نمایش جزئیات
آفلاین
salam agha 1 soal man ketabo natonestam bekhopnam che enghlish che farsi az koja bekhonam ghaziye chie? yeki be manam beghe mordam az fozoli maghe mishe in jor ke shoma ghoftin ketab kheyli bad tamom shodeke.be manam beghin chikar konam?ok u.
--------------------
سلام،آقا يك سوال.من كتابو نتونستم بخونم چه انگليسي،چه فارسي از كجا بخونم،قضيه چيه؟يكي به منم بگه مردم از فضولي مگه ميشه اينجور كه شما گفتين كتاب خيلي بد تموم شده كه.به من بگيد چيكار كنم.اوكي؟

پست شما فارسي شد..لطف كن از اين به بعد فينگيليش تايپ نكن.چون دفعه بعد پستت پاك ميشود.در مورد ترجمه كتاب هم،اگر خيلي دوست داري كه ترجمه اينترنتي كتاب رو داشته باشي،به من پيام شخصي بزن!تا بهت آدرس سايت هايي كه ترجمه كردن رو بدهم!
براي راحت تر شدن كارت،با كليك بر روي لينك زير،صفحه پيام شخصي به من مسقيم باز خواهد شد.
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/pm/pmlite.php?send2=1&to_userid=14845', 'pmlite', 550, 450);]لينك مستقيم پيام شخصي به من![/url]

موفق باشيد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/5/30 21:11:49
هر آسمان تاریک پرتو پر فروغی را داراست

اكنون من اينجا
Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 مرداد 1386 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
صحنه‌ی پایانی کتاب! ولدمورت به عقب پرتاب می‌شه و هری می‌خواد چوبدستی رو تو هوا بگیره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 مرداد 1386 13:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من نفهميدم كه اين جلدhttp://www.jadoogaran.org/modules/xcgal/displayimage.php?pid=12334&album=topn&cat=26&pos=0 مال كجاي كتاب بوى

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: کتاب 7 : چند سوال؟؟؟!!!؟؟؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 مرداد 1386 03:24
نمایش جزئیات
آفلاین
روزیه و نات عزیز،با حرفاتون دربست موافقم
داستان هری پاتر برام تمام نشده موند،
انگار هیچ وقت کتاب هفتش چاپ نشد
بخش مردن خودم (بلا) و لرد هم که...کلی تفریح کردم باهاش از بس مضحک بود!!! واقعا که

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: دوشنبه 29 مرداد 1386 14:36
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد اينكه آمبريج وقتي قاب آويزو داشت ميتونست سپر مدافع درست كنه اما هري نه فكر ميكنم دليلش اينه كه آمبريج موضوع هاي خوشحال كننده اي كه بايد به ياد بياره هيچ كدوم از نيروي عشق نيستن. يعني چيزهايي كه اونو خوشحال ميكنن شيطاني است و خب قاب آويز به اون حتي براي ياد آوريشون كمك هم ميكنه و اون با ياد آوريشون ميتونه سپر مدافع درست كنه!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدرت رولو ببين توي سبك من، تعظيم كرد توي دست من
پس تو هم بيا رول بزن با سبكم، ميخوام شاخ جوجه رولرا رو بشكنم


Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: یکشنبه 28 مرداد 1386 18:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

می خواستم بپرسم که آیا تد لو پین مثل پدرش گرگینس ؟ آخه

دگرگون نما هم هستش. یعنی میشه هر 2تاش باشه؟!

راستی حالا که هری دیگه جان پیچ نیست بازم می تونه با مارا

حرف بزنه؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
((شعار ما: راحتی دوری از خطر معاشرت با کله گنده ها))!!
Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: شنبه 27 مرداد 1386 16:35
نمایش جزئیات
آفلاین
خب پرسي تو مي‌توني بري يه دور ديگه كتابا رو بخوني تا بياي اشكالاي ملت رو رفع كني

اون وسيله تو كتاب 5 بود فصل بعد از چشم مار (نمي‌دونم چه فصلي بود اون ) كه هري خواب مي‌بينه كه ماره و اينا
و در فصل بعدش مك‌گونگال اونا رو پيش دامبلدور مي‌بره

---
در مورد حرف king of water و البته خود پرسي!
گريندل‌والد زنداني شده بود، در زنداني كه خودش ساخته بود! و در بلغارستان بود، اولا اونجا زندان بوده و نمي‌شد آپارات كرد
و بعدش در همون قسمت هم نوشته تا زماني كه به يه نقطه‌ي قابل آپارات برسه در حال پرواز بود

and he could feel Voldemort flying through the sky from far away, over a dark and stormy sea, and soon he would be close enough to Apparate to them

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: شنبه 27 مرداد 1386 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

از پیش گریندل والد ؟

دوست عزیز گریندل والد خیلی وقت پیش از بین رفته ؛ در ضمن بهتره برای سوال هایی که میکنید کامل توضیح بدید ، تا هم ما سردرگم نشیم و هم اینکه شما جوابتون رو بگیرید

کریستین جیمسون از سوال شما سر در نیاوردم ، دقیقا بگید در کدوم کتاب و در کدوم فصل کتاب بود !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: شنبه 27 مرداد 1386 01:53
نمایش جزئیات
آفلاین
يه سوال : چرا ولدمورت از پيش گريندلوالد آپارات نكرد ؟ چرا بايد نزديكتر مي شد ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرق ما با ديوانه ها تو اينه كه ديوونه ها در اقليت اند.
Re: کتاب 7 : چند سوال!؟!؟!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 25 مرداد 1386 03:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام فقط یه سوال:
اون وسیله های نقره ای که دامبلدور تبدیلشون کرد به مار و باهاشون حرف زد چی بودن؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!