جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

75 کاربر(ها) آنلاین هستند (69 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
72
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 6 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 15 اسفند 1392 15:30
نمایش جزئیات
آفلاین
به لینی:

هلگا رو گفتم این یک مورد آخری که در کارگاه مونده رو بررسی کنه و از این پس هم کمک کنه در اونجا به لیلی.


به دزیره:

سایت جادوگران قطعاً شمارو حمایت میکنه. شما به راحتی میتونی نوشته هاتون رو در قالب فایل پی دی اف در بیارین و به بخش دریافت فایل بفرستین. حتی میتونید در انجمن فن فیکشن ها قرارش بدین و بقیه بیان نظر بده. از این نظر هیچ مشکلی نیست. ما حتی میتونیم اثر شما رو به طور مفصل از طریق خبررسانی و اطلاعیه، معرفی کنیم. در این موارد محدودیتی نیست.

اگه منظور خاص تری دارین بگین چون دقیقا متوجه نشدم چه جور حمایت و پشتیبانی مد نظرتون هست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 15 اسفند 1392 15:08
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان و یاران و مدیران گرامی و عزیز ،
در حالی که شما در حال دست و پا زدن برای مدیریت بهتر سایت هستید ، من هم براتون عضو تازه میفرستم که نه تنها باری رو از رو دوشتون بر نمیدارم بلکه باعث زحمتتون هم میشم . چگونه ؟ اینگونه :

"دزیره" از شخصیت های قدیمی وبسایت جادوگران است که سالها پیش توسط منه 13 ساله در آن زمان در "جادوگران" خلق شد .
مدت ها با خودم فکر کردم و در نهایت تصمیم گرفتم تا دزیره رو به عنوان یک شخصیت فیکشنال که میتونه در هر قالبی ایفای نقش کنه ، ولی در حال حاضر در قالب هری پاتر و در هاگوارتز نقش آفرینی میکنه ، معرفی کنم .
شخصیت دزیره از ظاهر و شکل و شمایل تا خصوصیات اخلاقی و کارکتری توسط شخص خودم "دزیره" خلق ، طراحی ، ساخته و پرداخته شده . شخصیتی مجزا از کتاب جی کی رولینگ است و میدونم که امروزه روز چنین شخصیت هایی در وبسایت تایید نمیشن ، اما چون ما ها قبل از این قانون در سایت بودیم ، بهمون این اجازه داده شده .

حال من این صفحه رو مدت دو روز است که به راه انداختم و میخواهم دزیره رو با سری نمایشنامه ها و داستان های " دزیره در هاگوارتز"
که اولین سری آن "بازگشت دزیره" خواهد بود با توجه به بازگشت حقیقی من بعد از چند سال به تالار ریونکلا،،،، با نمایشنامه های کامل تر و داستانی تر و حقیقی(یعنی اتفاق افتاده در این سایت) و تصویرسازی های خودم منتشر کنم .

من از این کارم چند هدف و منظور دارم :
- طرفداران از تب و تاب افتاده ی هری پاتر رو با یک اتفاق جدید به دور از کلیشه ی اشتراک گذاری عکس های تکراری دور هم جمع کنم .
- طرفداران هری پاتر رو با فن فیکشن و انجمن های ایفای نقش ، مخصوصا" سایت جادوگران که محل تولد دزیره است آشنا و تشویق کنم .
-بچه های قدیمی جادوگران که دیگه در این سایت نیستند و فعالیتی ندارند رو پیدا کنم و دوباره به سایت برگردونم چرا که من با اونها خاطره سازی کردم و ما دوران طلایی ای رو در این وبسایت گذروندیم و دلم براشون تنگ شده .
-من با دزیره میتونم این کار رو انجام بدم چون دزیره همونطور که قدیمی ها میدونند از شخصیت های حاشیه ساز و جنجالی جادوگران بوده و کماکان میبینید که هست !!
- و با این کار وبسایت رو زنده نگه داریم ، ما اینجا خاطره داریم . حالا هم بعد چند سال اومدیم که خاطره سازی کنیم ، این که کتاب تموم شده به ما ربطی نداره ! همون موقع هم که رولینگ مینوشت و ما در تالار ها فعال بودیم ، ما کاری به کار رولینگ نداشتیم ، فقط در قالب دنیایی که او خلق کرده بود
زندگی میکردیم . به همین سادگی ! حالا هم میتونیم ! دوست داریم !

و هدف من از عنوان کردن چنین چیزی در اینجا اینه که بتونم حمایت شما رو داشته باشم .
در حال حاضر خیلی از اعضای دمنتور و مدیرانش از من حمایت کردند . ولی جادوگران نه .
هنوز دو روز از باز شدن صفحه ام نمیگذره که بسیاری از هری پاتری ها رو به سایت دعوت کردم و با سایت آشنا کردم ، بسیاری دور هم در صفحه ام جمع شدند و بسیاری من رو از قبل میشناختند یعنی بچه های جادوگران بودند و هستند .
تک و تنها در این مسیر قدم گذاشتم و میدونم که قدمی خوب و با ارزشه و به هدف ام میرسم! کما اینکه به هدف های بزرگتری از موارد ذکر شده خواهم رسید ، اما با حمایت شما این رسیدن سرعت بیشتری خواهد داشت .
ممنونم که خوندید .
دزیره / Desiree

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 15 اسفند 1392 12:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!


میشه یه ذره سرعت رسیدگی به امورات انجمن کینگزکراسو بالاتر ببرین؟ به نظر من بخش ورود به ایفای نقش باید پرسرعت ترین بخش سایت باشه!

وقتی یه تازه وارد میبینه برای ورود به ایفای نقش باید این همه صبر کنه، چه فکری در مورد سایت میکنه؟ نظرات مثبتی نسبت به سایت پیدا میکنه یا منفی؟ خب نگاهش به بقیه جاها هم همینطور میشه! میگه الان وارد ایفا هم میشم وضع همینه!

خواهشا یکم سریع تر رسیدگی کنین! الان من یه نفرو به ایفای نقش دعوت کردم و از جمعه شروع کرده داره مراحلو طی میکنه هنوزه که هنوزه نتونسته وارد ایفا بشه و کارگاه گیر کرده! یعنی کار ورود یه تازه وارد به ایفای نقش واقعا باید یک هفته طول بکشه؟؟؟

پست بازی با کلماتش روز چهارم تایید شده، امروزم سومین روزیه که پست کارگاهشو فرستاده و هنوز هیچ تایید شد یا تایید نشدی دریافت نکرده!

تازه قرار بود زیرش توضیحاتی در مورد متن داده بشه که مدتیه انجام نمیشه. یا خیلی وقتا تاییدیه داده شده اما یه روز بعد از تاییدیه توضیحات نمایشنامه وارد شده که دیگه عملا ممکنه طرف نره نگاه کنه ببینه اشکالاتش چی بوده.


لطفا به امورات تازه واردین بیشتر توجه کنین! :|

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 15 اسفند 1392 03:49
نمایش جزئیات
آفلاین
آمبریج تو باید لوکی بشی نه من... تو مقام مدیریت خیلی خوب ایفای نقش میکنی. علی نیلی هم اینجوری ژست نمیگرفت و حرف نمیزد! ایول امیدوارم که با کمک یکدیگر پایه های سایت را از نو بسازیم و طرحی نو در افکنیم و الا ای مرد جادوگر که در کار سحری و جادو...بلی بلی... گذشته از شوخی قصد مسخره کردن نداشتم ولی خب اعتراف میکنم قصد شوخی کردن داشتم.

حیف که شناسه بک آپ ندارم دیگه صحبت با همدیگه رو بخونم. بالاخره استرجس هم از مدیریت کنار رفت. فکر نمیکردم زنده باشم و این روز رو ببینم. یادش بخیر لینی که رفت جو گرفت یه خبر فرستادم ازش تقدیر و تشکر کردم. حالا تو هم یه خبر بفرست بگو چی بود قضیه و چطوری شد که رفت؟ البته استر، خودت خب زبون داری خودت بیا بگو.

برو گوش میکن مگو چیست گوش که سرمایه جادوگریست گوش... اگر بوش گوش میداشت آن روز...نمیازرد آن موش را...تو گر هستی زیر آن دوش...

در کل داره یه اتفاقاتی در سایت میفته ولی صرف عوض شدن و جایگزینی یه نفر نمیفته. باید این روند اصلاح بشه نه آدم های داخل سیستم. باید خود سیستم اصلاح بشه. وگرنه آدم ها عوض میشن و همون روال قبل میمونه.

فرت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1392 19:18
نمایش جزئیات
آفلاین
یشنهادات و حرفاتون در مورد مدیریت و این موارد رو در نظر دارم.
تعاریف جدید و تفکیک وظایف رو هم با کمک همدیگه اعمال خواهیم کرد.

موضوع اینجاست که سایت با نظر و سلیقه گروهی اعضا اداره بشه. تنوع به حدی باشه که هر کسی بتونه در همه جا یا حداقل در بخش های تفریح خودشو داشته باشه و حسرت این رو نخوره که قوانین خیلی سفت و سخت و یک سری اصول قدیمی دست و پاش رو بسته و داره وقت تلف میکنه. این حس خوبی نیست. برای همین ضروریه از سلیقه های گروهی متنوع استفاده بشه تا ایده های رنگارنگ به درستی آب بندی و آچار کاری بشن تا بهتر و منسجم تر عملی بشن.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در مورد جادوگر ماه هم عنوان صحیح "بهترین عضو تازه وارد سال" هستش در مورد اون تاپیک.
باید بهترین تازه وارد یک سال اخیر رو انتخاب کنید.
دوستان با عرض پوزش، مجدداً رای بدین اگه به افراد غیر تازه وارد رای دادین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1392 02:25
نمایش جزئیات
آفلاین
آنتونین

خب پس فکر کنم نظرات هرکس با یکی دیگه در این زمینه فرق داره. به هر حال آقا اصلاً بحث من این نیست، اینو می‌تونیم توی ترین‌ها مطرح کنیم!

من نمی‌گم صفت پسندیده یا ناپسندیده‌ایه. اصن از بحث در مورد پسندیدگی گریزونم آقا! به هر حال هرکی با یه انگیزه‌ای فعالیت می‌کنه. یکی به خاطر رنکه، یکی به خاطر دسترسیه، یکی به خاطر رفقاشه و بیگی برو تا ته. من می‌گم مدیری که به خاطر دسترسی اومده باشه و به عشق اضافه شدن انجمن‌هاش، به هیچ دردی نمی‌خوره. تموم بحث من الان همینه که حالا به نتیجه هم فکر نکنم برسه.

من هنوزم اون سؤالم در مورد مدیر چیست مطرحه. لطفاً یکی جواب بده.

با ایده‌ی دلو هم موافقم [ جیغ سوت هورا. همه منتظر موافقت من بودن اصن! ] ولی راستش من هیچوقت احساس نکردم مدیریت و اینا شاخن. شاید چون خیلی توجه نکرده بودم بهشون.

من اصراری در مورد چیزی ندارم، نه با عوض شدنش چیزی به من می‌رسه و نه با عوض نشدنش. ولی می‌گم عوض شدنش اینجا رو بهشت موعود نمی‌کنه مگر این که انتخابا حداقل عقلانی باشن.

در مورد " حلقه‌ی بسته‌ی مدیریتی، باز شه. " اینو دوست داشتم. خوبه! ولی به شرط ورود آدمایی که می‌تونن تغییر ایجاد کنن. نه اونایی که قراره ازشون تقدیر شه!

بعله جادوگر خان!

فورت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مروپی گانت در 1392/12/14 11:56:21
دوستش بدارید که آنچه می‌توانست، انجام داد تا دوستش بدارند...
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1392 01:23
نمایش جزئیات
آفلاین
مروپی

تدی و جیمز ابدا قدرت مدیریتشون با ارباب لرد ولدمورت قابل مقایسه نیست. این دو عضو از بهترین نویسنده های سایت هستند ولی بنظر من قدرت مدیریت ندارن و مساله بدی هم نیست. استعداد بهترین نویسنده بودن یه چیزه و مدیریت یه چیز دیگه.

و در مورد مدیریت همچنان با شما موافق نیستم دلایلشم در پست قبل گفتم. مساله در کل اینجاست که وضع قبلی چه گلی به سر سایت زده که شما اصرار داری همون ادامه پیدا کنه و بحث فعالیت برای دسترسی رو مطرح میکنی؟ اینهمه وقت اون روش بسته مدیریتی اعمال شده حالا یه مدت برعکسش اعمال بشه.

چرا یه کسی که یک صدم افراد فعال در انجمن پست میزنه باید در نقش بالا دستی اونا باشه و افراد فعال از اون اجازه بگیرن برای کاراشون؟

این هم بگم که این بحث فعالیت برای دسترسی که مطرح کردی بنظر من بهیچ وجه صفت قابل نکوهشی نیست. بالاترین عامل پیشرفت انسان ها رقابته و چه بسا اگه انگیزه ای مثل مدیریت بود خیلی وضع جادوگران فرق میکرد با الان. نمیگم بده الان یا افتضاحه فقط میگم میتونست بهتر باشه و میتونه این حلقه بسته مدیریتی باز بشه!

بعله ساحره خانم!
بازم فرت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1392 22:44
نمایش جزئیات
آفلاین
آنتونین:

خب من از سیاست و خط مشی عله بی‌خبرم و نمی‌دونم چرا و چطور این حرف رو می‌زد، ولی من خودم به شدت مخالفم که بخوایم مدیریت رو مبنای انگیزه دادن به افراد کنیم. چون همونطور که دلیلش رو گفتم، کسی که برای دسترسی فعالیت کنه، به مرور از دست می‌ره. متوجه هستید؟ اُفت می‌کنه، فعالیت نمی‌کنه، و غیره. چون مثلاً بالاتر از مدیریت که دیگه نداریم، داریم؟ اگرم داریم من نمی‌دونم. کسی که مدیره، با چه انگیزه‌ای فعالیت کنه؟

من خودم به لرد ارادت دارم، ولی ایشون تنها کسی نیستن که از دسترسی و مدیریت فراری‌ن. مثال زنده‌ش همین تدی، همین جیمز. آدمایی که به نظر من قدرت مدیریت و خلاقیت خوبی دارن، ولی من کچل شدم تا تدی قبول کرد بیاد تو ویزن همکارم شه.

یا مثال شخصی بزنم، خیلی هم صادقانه بگم. من خودم مدیریت تشویقم نمی‌کنه یا حتی رنک ها که به عقیده‌ی خودم قدرت تشویقی بالایی دارن. چیزی که برای من مهمه، اینه که روز اولی که اومدم، یه دونه تاپیک جدی ادامه‌دار نداشتیم، الان حداقل چهارتا تاپیک جدی ادامه‌دار در جریانن. اینه که ویزنگاموت الان بچه‌ی منه! در قبالش احساس مسئولیت می‌کنم و خیلی رک و راست بگم، احساس غرور می‌کنم وقتی می‌بینم داره دوباره یه کاری انجام می‌شه اونجا. احساس غرور می‌کنم وقتی می‌بینم باعث یه تغییری شدم!

باز هم، من عذر می‌خوام یه مقدار توی بحث ممکنه رُک صحبت کنم، کاربری که واسه دسترسی نامحدود بخواد فعالیت کنه، دردی از ما دوا نخواهد کرد که نخواهد کرد!

به هر حال، باید اینو گفت که هرکسی انگیزه‌هایی داره. فلیت‌ویک توی مصاحبه‌ش تلویحاً گفته بود بوق به این کادر مدیریت! [ ستاد شر به پا کُنان ِ مقیم ِ مرکز! یاح یاح یاح! ] و فک کنم شاید اگه کادری باشن، بیشتر در صحنه، ممکنه... چه می‌دونم!

آقا قدیما انتخابات بهترین مدیر هم داشتیم، اینو چرا شپلخ کردید خب؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دوستش بدارید که آنچه می‌توانست، انجام داد تا دوستش بدارند...
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1392 22:20
نمایش جزئیات
آفلاین
فلیت
همچنان میخوام سر به تنت نباشه ولی ممنون.

مروپی
شما هم داری حرف هری(علی نیلی) رو تکرار میکنی و البته صحبتی نیست که از پایه بی اساس باشه نمونه شو ارباب لرد ولدمورت نشون داده که بدون هیچ دسترسی خاصی سطحش از همه مدیران بیشتره... همه مدیرا رو بذار یه طرف ارباب هم یه طرف و مطمئن باش وزنه سمت ارباب سنگینی میکنه.

اما نباید ما هم همون حرف هری رو تکرار کنیم اون هدف داره از سطح مدیریتی نگاه میکنه سیاست داره میخواد دعوا نباشه مدیرا هم خوب و راحت همونجا باشن و همینجوری بخور نمیر کار سایت بره جلو ولی حقیقتش اینه که خود شما یه ایده داشته باشی باید دنبال مدیر انجمن و الان که نقشی ندارن یه گرداننده بگردی تا بتونی مجوزشو ازش بگیری نظرشم جلب کنی دسترسیشم تازه نداری که ایجاد کنی و اون باید کمکت کنه.

این مورد بالا یکی از مهمترین مزایای دسترسی سطح مدیریتی داشتنه و البته که بنظر من دسترسی داشتن انگیزه ایجاد میکنه و جذابه. ارباب رو با هیچکس مقایسه نکن تازه بنظر من ارباب هم دلایل خودشو داره من جمله اینکه میخواد آروم و بی دغدغه فقط به کاری که دوست داره بپردازه ولی درون همه ما جاه طلبی هست و نمیشه انکار کرد و از اون مهمتر چیزی که برای خود من بیشتر از همه جذابیت داشت و دوست داشتم مدیر شم حس کنجکاوی و دسترسی نامحدود داشتن بود. وقتی ناظری و بهترین ناظر هم باشی بالاخره همونی ولی وقتی میای یه سطح بالاتر و مدیر میشی یعنی داری پیشرفت میکنی.

این خودش انگیزه س، اینکه دسترسی نامحدود داری خودش انگیزه س، اون وجهه ای که مدیرا دارن خودش انگیزه س، اون دسترسی ای که یه مدیر انجمن داره و به راحتی میتونه ایده شو بدون اجازه از شخص خاصی عملی کنه خودش انگیزه س، حداکثرش اینه با همکارای سطح خودش مشورت میکنه نه که اجازه بگیره!

در کل شما مروپی ونوسی هستی احتمالا و من مریخی:دی

فرت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1392 21:52
نمایش جزئیات
آفلاین

به فلیت‌ویک:

حالا شما باید به رومون بیارید؟!
به نظر ما فرق می‌کرد خب.

به سایرین:

ببخشید جسارت نباشه، ولی مثلاً من خودم دقیقاً نمی‌دونم مدیر انجمن چه کار مهمی می‌تونه انجام بده که ناظر انجمن نمی‌تونه؟ یعنی اگر دولورس رو فاکتور بگیریم، من شخصاً حرکت خاصی از مدیرا توی ایفای نقش ندیدم که بگم به فرض این کار رو باید یه مدیر ایفای نقش سپرد. البته به جز چه‌می‌دونم، بایگانی تاپیک و دسترسی محفل و خانه‌ی ریدل دادن و کارهای فنی که فکر نکنم از این لحاظ، کادر مدیریت حال حاضر دوشواری داشته باشه.

داشتیم با دوستی صحبت می‌کردیم مِن باب مسئله‌ای، خیلی صادقانه گفتم «جادوگران یه سایت عضو محوره. فلان سایت، یه سایت ناظر محوره.» و البته من به این مسئله حقیقتاً افتخار می‌کنم. ولی وقتی وارد این بحث می‌شیم، مهمه که بدونیم مدیر چیست؟ با رسم شکل توضیح دهید!

من ایده‌ی دولورس رو مثل همه‌ی ایده‌های دیگه‌ش دوست دارم، این خیلی خوبه که اگه قراره مسئولیت تعیین کنیم، با توجه به تموم شدن کتابای هری پاتر، بچسبیم به ایفای نقشمون و سه تا انجمن سه تا انجمن بدیم دست مدیرا؛ ولی این سؤال من رو رفع نمی‌کنه.

اصلاً چرا بحث مدیرا دوباره مطرح شده؟!
اگه بحث اینه که خیلی با کلاسه مدیرای انجمنمون فعال باشن، بریم فعال‌ترین اعضای ایفای نقش رو مدیر کنیم، بگیم عاقا تو فقط به روند پُست زدنت ادامه بده، اگه بحث اینه که بعضی مدیرا هیچ‌کاری نمی‌کنن، به عقیده‌ی من یه سری کارای یه ناظر و یه مدیر هست که کسی نمی‌بینه و بسیار هم خسته‌کننده‌ن. اگه بحث تشویق اعضا به فعالیته، من به شخصه فکر می‌کنم عضوی که برای دسترسی فعالیت کنه، همین که دسترسی‌شو بگیره، حاجی حاجی مکه و ده برو که رفتیم.

با عرض پوزش اگر سؤال‌هام ابتداییه. ولی فکر می‌کنم بد نباشه این بحث " وظایف مدیر ایفای نقش " و " وظایف ناظر " و الخ، دوباره مطرح شه. تاپیک‌هایی که در این زمینه هست، همه مال عهد جان‌علی‌شاه خانه [ ] و قوانین هم به مرور زمان تغییر کردند...!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دوستش بدارید که آنچه می‌توانست، انجام داد تا دوستش بدارند...