هر کاری که هر محفلی واقعی می کنه: سعی می کنم اگه امکان داشت از دستش دربرم و تا حد امکان آزارش بدم و عصبانیش کنم از شوخی گذشته کدوم آدم عاقلی وایمیسته با ولدمورت احوالپرسی کنه!!!!!!!!!!!!!!!!1
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
می تراود مهتاب..
"وقتش رسیده که همهی ما بین چیزی که درسته و چیزی که آسونه، یکی رو انتخاب کنیم." - پروفسور دامبلدور
بهش میگم: سلام ولدی جون ؟ چطوری ااا پس جای زخمت کو ؟دماغت چرا انقدر بیریخته؟ بعد هم حالیش میکنم که نباید هری رو اذیت کنه چون هر کی عشقه منو اذیت کنه خودم حالشو می گیرم.
پروفسور اسپروات نوشته: اقا من احساس میکنم یه جو ضداسپراواتی در این سایت راه افتاده.جادوگران محترم من از شما تقاضا کردم که در این مکان پست یه خطی نزنین.اقایان استابی و ارتور عزیز از شما افراد با سابقه سایت انتظار نداشتم.نمیدونم شما چرا این تاپیک رو مسخره گرفتین.یه نگاهی خواهشا به پست شماره 1 و 3 اون بیندازین بعد پست بزنین.من از شما خواهش میکنم که برای یک بار هم شده پست ارزشی نزنین.ممنون. بااحترام
1. من جو " ضد اسپراواتی راه ننداختم . 2. من این تاپیک رو مسخره نکردم 3. در جواب سوالی که تیتر این تاپیک رو تشکیل داده تنها یک خط کافیه. نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته: بهش می گم اگه اذیتم کنه بهش میگم " اونی که از برگزیده شکست خورد "
من فکر کردم این جمله بیشتر از هر چیزی عذابش می ده. واسه همین اینو گفتم .
راستش من از سوسک می ترسم چه برسه به ولدمورت !!!! ولی کلی ضایش می کنم و می گم خیلی بی ریختی و خیلی خودخواه و بدجنس . بهش میگن احیانا داداشه شیطلن نیستی؟
اقا من احساس میکنم یه جو ضداسپراواتی در این سایت راه افتاده.جادوگران محترم من از شما تقاضا کردم که در این مکان پست یه خطی نزنین.اقایان استابی و ارتور عزیز از شما افراد با سابقه سایت انتظار نداشتم.نمیدونم شما چرا این تاپیک رو مسخره گرفتین.یه نگاهی خواهشا به پست شماره 1 و 3 اون بیندازین بعد پست بزنین.من از شما خواهش میکنم که برای یک بار هم شده پست ارزشی نزنین.ممنون. بااحترام
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور اسپروات در 1385/6/16 3:33:40