جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (23 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
25
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 29 دی 1384 08:16
نمایش جزئیات
آفلاین
دنیس جان من هم با شما در مورد مقاله موافقم ولی سام وایز کجا از سایت بیرون انداخته شد؟ الان داره فعالیت میکنه با شناسه ی سدریک
و همچنین اون یارو نیما بلک و ممد بلک هم یک کاررایی میکردن که شما نمیدونی و در مورد چیی که نمیدونی هم خوب نمیتونی نظر بدی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 28 دی 1384 20:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
من چند ماه پیش تو همین تاپیک به نا حق به یکی از اعضا حرف هایی زدم که درست یا نادرست اینجا جاش نبود...حالا که برگشتم به علت بچه بازی های گذشته م از همه مخصوصا اون شخص عزیز معذرت می خوام...امیدوارم که من و بقیه ی بچه هایی که شلوغ کردیم به بزرگی خودش ببخشه...

از دوستان عزیزی که منو مورد لطف خودشون قرار دادند واقعا ممنونم...ولی چیزی که در حال حاضر من دنبالشم فقط اتحاد بچه ها برای نوشتنه...رول قدیم هم چیزی غیر از این نبود.
بنابراین به کمک تک تکتون واقعا امیدوارم!
نا امیدم نکنید!
باور کنید من برای برگشتن یه چیزی بیشتر از آبرو و غرورمو زیر پا گذاشتم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 28 دی 1384 17:42
نمایش جزئیات
آفلاین
منم این مشکل هوکی رو داشتم و دوباره تاپیکها رو از اول می خونم ولی بعد از خوندنشون خیلی جالب میشه و تازه میشه فعالیتو توشون شدید کرد من تو اون تاپیکهایی که خوندم سریع بلافاصله پست میزنم تا مطلبو در دست داشته باشم اگه مطالب کوتاه باشه و خلاصه ای تهیه بشه واقعا عالی میشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رزن مالفوی در 1384/10/28 19:13:21
من برگشتم
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 28 دی 1384 17:35
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا ما هم بازي!!!(ببخشيد ها.. بين بزرگان، من خودم رو انداختم وسط!)

كوتاه و بلندي رولها: فرض كنيم يه بابايي، يه سوژه‌ي خيلي خيلي جالب داره كه باعث مي شه سطح رول تو اون تاپيك كلا زير و رو بشه... يعني يه موضوع خيلي عالي... حالا اون مي خواد فقط سوژ‌ه‌ي خالي نباشه... مي آد يه ذره فضاسازي و اينا اضافه مي كنه... بعد رولش بلند ز آب در مي اد... حالا شايد شما بگين اين سوژه و اين نوع پست فقط يه بار مي شه و دفعات ديگه بياد كوتاه بزنه... فرض كنيم اون آقاهه از ذهنش هي سوژه تراوش مي كنه!!! مي تونه با اون پستاي بلند و در عين حال جالبش، همه‌ي تاپيكا رو زير و رو كنه... اون وقت چي بشه؟
ولي از يه لحاظ هم با آلبوس موافقم... مثال مي زنم... من خواستم تو قلعه‌ي فرانكشتاين پست بزنم، رفتم ديدم 10 تا پست خورده، ماشالا هركدوم به اندازه‌ي طومار نارسيسا!!!! كه چند تا پست پيش زده بود... آدم اگه وقت و حوصله داشته باشه، تا يه حدي مي كشه و تحمل مي كنه ولي ديگه آخرا مي گه بيخيال شيم!
نتيجه: اوني كه سوژه‌ي جالب داره، يه ذره بلند بنويسه( دقت كنين... يه ذره) چون اين بلند نوشتن تغييري تو وضع تاپيك مي ده... اوني كه فقط مي خواد داستان رو كش بده، كوتاه بنويسه... به همين سادگي... به همين خوشمزگي!!
يه روش ديگه هم وجود داره... اگه يه تاپيك پره از اونايي كه ذهنشون نشتي سوژه داره!! ، خوب، همه بلند بنويسن، ايرادي نداره... ولي اين وظيفه‌ي ناظر يا رئيس يا زننده‌ي تاپيكه كه هر 10 20 تا پست يه بار، يه « خلاصه‌ » از همه‌ي پستا تهيه كنه و بنويسه... اونايي كه موضوع رو از اول تعقيب مي كردن، خوب كه هيچ، راحت مي نويسن... اونايي كه نمي كردن هم مي خونن و راحت مي نويسن... البته، اينم مهمه كه خلاصه، رسا و بليغ و كامل و در عين حال « كوتاه » باشه...
كل اين چرت و پرتايي كه گفتم، نظر شخصي و پيشنهاد هاي خودمه...

در ضمن... من پست رومسا رو خوندم دلم سوخت!!! يكي يه تاپيكي باز كنه، « انجمن حمايت از اعضاي تازه وارد »!!!!! اون جا به اين گونه مسائل ميدون ندادن و ادامه ندادن و محل نذاشتن اين جور اعضا رسيدگي بشه!!!( دقت كنين... من خودم عضو تازه واردم... از من هم بايد حمايت كنه اوني كه اين تاپيك رو مي زنه... !!!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به سراغ من اگر می آیید، نرم و اهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 28 دی 1384 15:38
نمایش جزئیات
آفلاین
ای دنیس!من شدید الحن خوندم!ببینم جاش اینجا بود؟نه خداییش جاش اینجا بود؟اینو برو تو گفتگو با مدیران بگو اینجا درباره ی رولپلینگ بحث می کنیم!!!آره!!!!!!!!

در مورد وزارت بگم
انتخاب شد رفت ولی یادتون باشه من گفتم هر وزیری شما انتخاب کنید من مخالفش می شم!جدیش بگیرید!چون می خوام برم پیش مادربزرگ ونوس!تریپ مخالف وزیر!(هی اون شب گفتید اذیت نکن!من اذیت نکردم حالا به حرفم می رسید!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: داستان پرت و پلا - پرو پاچه‌ي عشق
ارسال شده در: چهارشنبه 28 دی 1384 09:59
نمایش جزئیات
آفلاین
چرت و پلا به صورت مدرن اما در پرو پاچه سایت جادوگران
____________________________________________________

آآنچه در تقابل رزن و اطلاعات اهمیت می یابد. دسترسی سریع به دریایی به مثابه اطلاعاتی از سایت جادوگران می باشد که برای نیل به هدف پست زنی نیاز به اخذ تدابیر می باشد. تا نتیجه مطلوب ناظران سایت حاصل گردد.

در این راستا, هدف گروه اسلیترین در این است تا با عنایت به لطف هری پاتر مسئول سایت وناظران محترم و همچنین اعضای گروه اسلیترین, به پست زنی و ویرایش پست ها کرده و تاپیک های اصلی و فرعی و جنبی سایت جادوگران را ایجاد نمایند.

و صد البته دشواری چنین کاری بر مسئول سایت و ناظران پوشیده نیست و به همین جهت مرحله هری پاتری شدن مطلوب آن باید به تدریج و پس از انتقادها و ویرایشها و حذفهای پیاپی پستها به دست آید. و انتظار می رود که این پست زنها ما را از این همکاری دریغ کنند و نورزند.

در این میان از مدیران و ناظران و اعضاء ارجمند تقاضا می شود تا با همکاری, راهنمایی و پیشنهادهای اصلاحی خود, این گروه اسلیترین را در جهت ارائه دیگر آثار تاپیک ها مورد نیاز سایت جادوگران یاری دهند.

در خاتمه جای دارد تا از همکاری تمامی اعضاء گروه اسلیترین و ناظران و به خصوص پروفسور کوئیرل و دامبلی و برادر گرامی مدیر سایت که در این حرکت ما را همراهی می نمایند, به جای تشکر طلسم های اواداکداورا و کریشو تقدیم کنم.

رزن مالفوی زمستان 1384

____________________________
امیدوارم خوشتان اومده باشه. تا بعد

این پست در انجمن مطالب اشتراکی زده شده بود که فکر کنم جاش اینجا باشه بهتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1384/11/24 13:44:29
من برگشتم
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 دی 1384 17:40
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من شدیدا از نویسنده و مترجم این مقاله با عنوان <<اما واتسن سوتی می دهد!>> البته اگر واقعا ترجمه شده باشد، انتقاد دارم!!!!!
اولا من منبع این خبرو می خوام ببینم کجاست، و روی چه اصلی این مقاله بر روی سایت قرار داده شده، من تا حالا 10 تا مقاله برای این سایت فرستادم همشونم تریپ بودن نزاشتین اونوقت اومدین یک سری مرخرفات می زارید رو سایت، این طریقۀ جذب کاربر نیست مدیران محترم جادوگران؛ داره سقوط می کنه دیگه مثل چند سال پیش نیست. اول که می زنید شناسه 50 نفرو پاک می کنید باعث می شه کاربرا زده بشن افراده بسیار خوبی از جمله: خودم ، خودش و خودت، آرتابانوس گریفندور، دورگه معلوم الحال (خود کنونیم!)، سام وایز و بسیاری از افراد دیگه رو با تیپا از سایت پرت کردید بیرون اونم بدون هیچ دلیلی، بعدش هم کلی مطالب پیجی می زارید تو سایت آیا نوشته های اون مقاله بدتر از حرف های یک بنده خدا بود که نمی دونم رضا بلک بود، تقی بلک بود چی بود که گفتید میاد تو جلسه می خواد سریع پسر خاله بشه با دخترا!
قطع نامه شدیدالحن؛ بخونید!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Dread Lord In Progress...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 دی 1384 17:15
نمایش جزئیات
آفلاین
اولندش كه بگم كه فلور دققيا همون چيزي كه من ميخواستم بگم رو گفت...يعني دزدي ادبي كرد...فلور...من كه بالاخره تورور گيزر ميارم....

رومسا جان...حالا چجور ميدوني ميخواي؟ سخنراني ؟ پستراني؟ اسب راني؟ دو ميداني؟ همه جوره در خدمتيم


فقط من خودم هميشه دوست دارم كه اينجوري ميدون بهم داده بشه: وقتي پست ميزنم يك بزرگ سايت و قديمي بياد ادامه بده...يعني اينجوري نباشه كه يك تاپيك فقط تازه واردا پست بزنن..يكي فقط قديميا...يكي هم متوسطا...

پيشنهاد ميكنم كه اعضاي قديمي(كه هنوز فعالن) پا به پاي اين نوگول هاي باغ جادوگران پست بزنن تا اينا هم دچار ياس فلسفي نشن بگن هيچيكي مارو دوست نداره


يك نكته اي هم بود بايد ميگفتم:

اينقدر براي وزير وزارت جوشنزنيد كه وزير نداريم يا فلان بايد وزير بشه يا من كه فلانم بايد وزير بشم...اي فلان ها..وزير الان يك هفتست كه انتخاب شده رفته پي كارش تموم شد...فعلا حزب داره روي چگونگي اوردنش كار ميكنه

البته امثال ونوس عزيز به اين سوژه ادامه بدن كه وزير بشن چون دل ملتي رو با پستاشون شاد ميكنن ولي زياد جدي نگيرن

اها داشت يادم ميرفت...خوشحالم كه ونوس برگشته...اين چند پستش رو خوندم تازه يادم افتاد رول پلينگ قبلا چي بود...يادم رفته بود...خداييش خيلي با پستاي ونوس حاليدم..اميدوارم ديگه اتفاق خاصي پيش نياد و بقيه اعضاي قديمي هم مثل ونوس برگردن

با اميد آن روز....سرژ الكي اميدوار...پخ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 دی 1384 11:54
نمایش جزئیات
آفلاین
من با حرف های فلور کاملا موافقم چون به هر حال اگر ما ننویسیم و اشکلامون رو نگیرن که پیشرفت نمی کنیم.حالا هر چقدر هم نمایشنامه های اولیه بد باشه!البته همه باید سعی کنیم توصیه های نقدکننده ی نمایشنامه هامون رو رعایت کنیم و در جا نزنیم...نقل قول:
به هر حال نظرات فرق داره و من فقط می خواستم بگم یکم میدون رو باز کنید تا تازه واردا هم بتونن بنویسن همه اولش ارزشین بعد خوب می شن و بهتره همه همه جا ینویسن تا تاپیکها همه فعال باشن

من کاملا با این قسمت موافقم! چون احساس می کنم به افراد تازه واردی مثل من که هوز سایتو و اعضای قدیمی رو خوب نمی شناسیم زیاد میدون داده نمی شه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 دی 1384 03:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
تعداد بسیار اندکی از دوستان عزیز که عاشق نویسندگی هستن، دلشون می خواد در مقام یک نویسنده آماتور ولی کاملا جدی، نویسندگی رو برای اولین بار در سایت محبوبشون " جادوگران " و البته با سوژه بی نهایت زیبای هری پاتر و دنیای جادویی اش، تجربه کنن !


اول از همه سلام! یک چند مورد درباره ی حرفهایه نارسیسا می خواستم بگم

راستش درست که شما می گید نویسندگی رو از جادوگران شروع کنن ولی ببین عزیز من رول پلینگ یعنی نقش بازی کردن نه نویسندگی یعنی تو بیای نقش بازی کنی!این با نویسندگی خیلی فرق می کنه!قبلا بچه ها تو مطالب اشتراکی نویسندگی اشتراکی می کردن و داستان اشتراکی می نوشتن و اینو جدا از رولپلینگ می دونستن چون در رول همه نقش بازی می کنن البته من نمایشنامه هایه شمارو خوندم واقعا عالیه و خیلی وفادار به کتاب ولی یکم شبیه داستان بلندی هست که به وسیله ی بچه ها اشتراکی نوشته می شه

نقل قول:
در ضمن دوستانی که مایل هستن کوتاه بنویسن، باید توجه داشته باشند نقد نوشتشون، کمی بیش از حد سخت خواهد بود، که هر چند مطمئنم مایل نیستید نوشتتون نقد بشه !!!


درسته سخته ولی اگر کوتاه و با محتوا بنویسه مشکلی پیش نمی یاد و حتما که نباید همه ی پستا نقد بشه!و چطور شما اینقدر مطمئنی چنین افرادی نمی خوان پستشون نقد بشه؟مثلا من خودمو مثال می زنم عاشق اینم که پستام نقد بشه و اشکالامو بفهمم چون می دونم هیچگاه در حد کسایی که قبولشون دارم نمی رسم و هر نوشته ام کمی ایراد داره!در عین حال دوست دارم که پستم کوتاه باشه به این دلیل که نفر بعدی راحت بتونه ادامه بده و اگر وقتش محدوده بتونه فعالیتی بکنی
ولی فکر می کنم همه تو سایت دوست دارن پستاشون نقد بشه و اشکالاشونو بفهمن چون می دونن طرف به خاطر خود طرف پستشو نقد می کنه واگرنه مگه وقتشونو از سره را اوردن؟پس همه(من فکر می کنم البته)دوست دارن پستشون نقد بشه

نقل قول:
تاپیک باز می کنن، اسمش رو میذارن کافه ... توش رو هم پر می کنن از دیالوگها بی مزه ( مثال: دامبل زد تو مخ بلا – مک گونکال گند شیره ای رو ریخت رو صورت تریلانی و ... ... ) اونچه که باعث تاسف بیشتر و بیشتر هست اینه که متاسفانه پستهایی از شخصیتهای محترم و بزرگ سایت هم تو این تاپیک و با همون سبک می بینیم و اگر از این عزیزان بپرسید یا شکایتی بکنید، خواهند گفت " رول طنز بود " من نمی دونم از کی زدن شکلک های تعجب و چکش و هزاران مدل از چهره های شخصیت ارباب حلقه ها و نوشتن " چن تا خاک تو سرت، وای عجب خنگی " می شه رول طنز !!!


ببین نارسیسا عزیز دل خاله فرشته!(هوم اسم خودمه دیگه!) کافه ها جایه شکوفایی ملت جادوگره!(البته نظر منه ها)چون کافه ها جایه همگانی هستن و همه با در زدن می افتن وسط ماجرا! یعنی اینکه رول نوشتن در کافه ها خیلی راحته چون همه جور ماجرایی پیش می یاد همه از طریق کافه می تونن ماجراشونو شروع کنن!ببین همین شخصیت هایه مهم روزی تازه وارد بودن و از طریق همین تاپیک ها به شخصیت بزرگ تبدیل شدن!رولپلینگ آزاده و شخصیت هایه بزرگم آزاد چرا نباید به همه جا سربزنن تا دل تازه واردا یکم شاد بشه؟یعنی فقط تو تاپیک هایه محدود پست بزنن؟اینجوری کسل کننده می شه برای قسمت آخرشم جوابی ندارم فکر کنم نظر شما اینه و شاید نظر بقیه فرق کنه

نقل قول:
ولی شما رو به ریش مرلین تا اون موقع خواهش می کنم، چیزی ننویسید که منتقد مجبور بشه به خاطر رو دربایستی بگه: خوبه داری پیشرفت می کنی ... در حالی که خودش هم می دونه، حرفش " دروغ محض! "


نظر من یکم فرق داره به نظر من باید شخص بنویسه تا بتونه پیشرفت کنه!چون اگه ننویسه نمی تونه اشکالاتشو بفهمه و به نظرم منتقد می تونه با این حرفاش یکم به اون امیدواری می ده!البته می تونه با پیام شخصی یا تو نحوه یکم ایراداشو بگه ولی بدبخت اونی که یکم بد می نویسه گناه داره مثلا من هنوز بعد از یکسال و خورده ای نتونستم خوب بنویسم سعیم می کنم نمی شه دیگه ولی دوست دارم بنویسم و تو جمع بچه ها باشم و یکم بخندم

به هر حال نظرات فرق داره و من فقط می خواستم بگم یکم میدون رو باز کنید تا تازه واردا هم بتونن بنویسن همه اولش ارزشین بعد خوب می شن و بهتره همه همه جا ینویسن تا تاپیکها همه فعال باشن

راستی بچه ها خاله بازی یعنی چی؟ من توش موندم!منظورت همینکه دخترا می رن خرید تو مغازه ها و دخترا همه جا هستن یا چیز دیگه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید