جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

84 کاربر(ها) آنلاین هستند (69 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
81
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 17:13
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:لاوندر براون
گروه:گریفندور
علاقه شدیدی به لرد سیاه دارم
خواهشا منو بپذیرید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه در سکوت
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 13:42
نمایش جزئیات
آفلاین
اسم:روفوس

كروه:كريفندور

شغل:وزيرم

علاقه به ولدرمورت:%100

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا توسط مدیر برداشته شد
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 خرداد 1385 12:33
نمایش جزئیات
آفلاین
1. نام و نام خانوادگی : لونا لاوگود

2. نام گروه در هاگوارتز : ریونکلاو

3 - سابقه كار با جادوي سياه(از طفوليت تا بزرگسالي))..توضيح دهيد(داستاني لطفا) : من از بچگی عاشق جادوی سیاه بودم و تا جایی که باعث مرگ مادرم شدم یعنی نقشه ی مرگ مادرم رو کشیدم! و فرستادمش پشت پرده بعد از اون هر روز دور از چشم بابام روی طلسمای سیاه کار می کردم و خلاصه یه دو سه تا طلسم شوم جدیدم کشف کردم 1. طلسم استخوان خرد کن : یه طلسمیه که باعث می شه استخونا پودر بشن و برن توی جریان خون و بعد می رسن به قلب و بعدشم ...
2. طلسم ترسناک : یه طلسمیه که وقتی روی یه فردی اجرا بشه اون فرد احساس می کنه خوابه و دائم کابوس می بینه!
یه روزی که داشتم روی طلسم ترسناک کار می کردم که یهو متوجه شدم که بابام واستاده توی چارچوب در و داره بر و بر من رو نیگا می کنه و بالاخره مجبور شدم که طلسم فراموشی رو روش اجرا کنم و کلی حال داد الانم دارم روی یه طلسم جدید کار می کنم اسمشو نمی گم تا وقتی که کارم روش تموم بشه! بعدش سورپرایزتون کنم!!!

4 - طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد)) هنوز نه چند بار روی خرگوشم طلسم کروشیو رو امتحان کردم و آخرین بار یه ذره تونستم درد رو تو چشماش ببینم و کلی خوشحال شدم ولی فکر کنم به آموزش احتیاج دارم!!!

5 - دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد! : پیر خرفت که فقط به درد آب نبات خوردن می خوره!

6 - عشق چيست؟و چه كاربردي دارد! عشق یه احساس احمقانه است که آدمای بی کار برای گذروندن وقت احمقانشون ازش استفاده می کنن و الکی خودشونو اذیت می کنن تا وقتشون بگذره!

7 - به چه كساني بي اعتماد هستيد؟ هر آدمی که سفید باشه یا به نوعی با سفیدا در ارتباط باشه به نظر من اونقدر خنگه که نمی شه بهش اعتماد کرد

8 - گندزاده ها را چگونه مبينيد؟ بی ریخت و مزخرف!!

9 - اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟ به ... جووون که سهله واسه ی ارباب لرد ولدمورت من حاضرم بوسه ی دیوانه ساز رو هم تحمل کنم!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لونا لاوگود در 1385/3/16 12:45:43
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 19:41
نمایش جزئیات
آفلاین
پرسی ویزلی 23 ساله از گریفندور ( وزارت سحر و جادو ) هستم من هم تقاضای پیوستن به این باند گسترده رو دارم و میتونم به عنوان جاسوس بهتون کمک کنم لرد سیاه چون هم تو وزارتم پیش وزیر و هم خانوادم توی محفلن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 18:35
نمایش جزئیات
آفلاین
اسمم اکتاویوسه.118+1 سالمه.گروهمم ریونکلاوست.
اقا من میخوام نقشم رو به عنوان یه جاسوس ایفا کنم.من عضو ارتش الف دال هم هستم و چون اینده درخشانی دارم اون روزو میبینم که به عنوان یه فرد بسیار مهم به محفل ققنوس بپیوندم.اون وقت میتونم کلی اطلاعات واسه لرد سیاه بیارم.و پیروزی رو از ان مرگ خوارها کنم.پس لطفا داغ علامت شوم رو تو دست من بزنید و منو قاطی خودتون کنید.
درود بر لرد سیاه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک زن چیزی ج
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 خرداد 1385 15:01
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خب لرد عزيز ميبينم كه همچنان در تلاش و تكاپويي براي پيچاندن ما
ولي ببين يه چيزيو از الان بگم
من سيريش تر از اين حرفام
من بودي نيستم كه با اين بيدا بلرزم
من تا مرگخوار نشم ولت نمي كنم
به من ميگن كنه طلايي
حالا ديگه ميل خودتونه جناب لرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تحقق بخشیدن به افسانه ی شخصی یگانه وظیفه ی آدمیان است.
[size=medium]همه چیز تنه
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 10:33
نمایش جزئیات
آفلاین
نام نام خانوادگي:
دنيس كريوي
گروه هاگوارتز:
گريفندور

اين جا را من دوست دارم
والا من سابقه هيچي ندارم اصلا كلا من بي سابقه ام اما خوب از اونجا كه استعداد فراواني دارم شروع كردم به خوندن كتابهاي جادو سياه ان شاالله تا چند روز ديگه استا ميشم

در مورد طلسمها بايد بگم كه چرا دروغ من فقط يه اكيو بلدم
اما خوب شما گفتيد يادتون ميدم پس نگران نيستم والله نيستم...

در مورد دامبلدور فقط ميشه يه جمله گفت
حالم بده....حالم بده

عشق چيست و چه كاربردي دارد؟

يه عاشق بي قايق تو دريا ميميره...اين تفسير زيباي عشق بود اما حالا كاربدش هيچي ادم بيچاره ميكنه كلي خرج مياره رو دستت ادم بيكاره ها اگه عاشق بشه

به چه كساني به اعتماديد
به جز خودم به همه

گند زاده را چه طور ميبينيد؟

خيلي خوشحال ميشم هنگامي كه ميبينمشون البته هر روز تو اينه دارم نگاشون ميكنم ها

در مورد اخر بايد بگم

بستگي داره چي باشه اگه منفعتي توش باشه كه بله اما اگه نباشه با اجازه بزرگترا نخير
البته سو تفاهم نشه من هر كاري بگيد ميكنم اما اميدوارم ماموريتاي خوب به من بديد ممنون ميشم

فعلا من برم چهار تا عكس بگبرم منتظر ماموريت هستم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دنيس کریوی در 1385/3/7 10:39:02
تصویر تغییر اندازه داده شدهحالم بده حالم بده نگو به من ناظر شدن نيومدهتصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 5 خرداد 1385 15:19
نمایش جزئیات
آفلاین
از فاصله ي دور سياهيي ديده مي شد كه نور روشن و سپيدي آن را احاطه كرده بود، سياهي پيچ و تاب مي خورد و دور تر مي شد
(كوچه ي سمت راستي):



اكنون نيم رخ آن سياهي كه بسيار شفاف مي نمود ديده مي شد ، گويا با تمام وجود روي فكر خاصي متمركز بود...تمام چهره اش مشخص شد به اطرافش نگاهي كرد و وقتي كوچه را خالي يافت كمي از زمين بالا تر رفت و با سرعت به پرواز درآمد هنوز هم وجودش به چيز خاصي فكر مي كرد شايد به حماقت هايي كه در شكنجه گاه انجام داده بود...شايد هم به آينده! جواب لرد را چه بايد مي داد؟ او تر سيده بود ولي كم كم با ديدن كارهاي الكتو جرئت يافته بود و فهميده بود كه ديگر آن راهبي كه وقتي زنده بود ،در جست و جوي مهرباني و عدالت مي گشت نيست ، از به ياد آوردن شغلش سخت اندوهگين شد:راهبي خدا دوست كه به انسانها كمك مي كرد و با سياهي مي جنگيد!
اما اكنون تغيير كرده بود...او در يافته بود كه تا كنون با آمدن مشنگ زاده ها چقدر نژاد جادوگري پست شده...هدف لرد زدودن اين ننگ بود و هدف او هم!لرد از لياقت بر خوردار بود و او نه!
ولي او كمك مي كرد، تا هر جا كه در توانش بود كمك مي كرد و برايش ذره اي اهميت نداشت كه وزارت خانه اسم او را از بين اشباح خط بزند و او را به آغوش مرگي دوباره بفرستد تنها هدفش را مي ديد!
(خيابان اصلي ، خانه ي قديمي):



طبق عادتش دعا كرد:خدايا به ما كمك كن تا دنيا را از مخلوقات پست نجات دهيم!
سپس در زد و وارد شد،از اينكه در اين جمع تنها كسي بود كه مي درخشيد معذب بود ولي با ديدن لرد سياه احساس گناه هم به او دست داد
- به به ... مرگ خوار ترسو ي من
- تكرار نخواهد شد
-بله ... از بلاهايي كه سر اون پرنده ي فضول آوردين خوشم اومد،ولي قبول كن كه الكتو خيلي بهتر از تو بود
فقط سرش را پايين انداخت ، چه جوابي داشت كه بدهد؟
-با اين حال ... به عنوان كار اولت ، كرو شيو
طلسم روي شبح اثر بدي گذاشت ولي چيزي نگفت ، كوچكترين مخالفتي نكرد ، انديشيد:سزاي ترس است!
-بله سزاي ترس است!افكارت كه پشيماني را نشان مي دهد!
دستت را جلو بيار
بار ديگر درد سراسر وجودش را فرا گرفت ، انديشيد:سزاي وفاداري است!
-----------------------
اميد وارم توانسته باشم صادقانه همه چيز را بنويسم!!!
راستي من دارم رژيم مي گيرم لرد عزيز!
-----------------------

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط عشق به ارباب وجود دارد وکسانی که از ورزیدن آن عاجزندتصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 5 خرداد 1385 13:08
نمایش جزئیات
آفلاین
ميشه زودتر اين ماموريت هاي ما رو اعلام كنيد ؟
راستي خودتون كه بهتر ميدونيد الان زمان امتحاناس
زياد سخت نگيريد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تحقق بخشیدن به افسانه ی شخصی یگانه وظیفه ی آدمیان است.
[size=medium]همه چیز تنه
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: جمعه 5 خرداد 1385 11:34
نمایش جزئیات
آفلاین
شرمسارم از کرده ی خود شرمسارم .

اماده ی هر جور شکنجه ای از جانب لردسیاه هستم !
فقط تقاضا دارم به من کمی وقت بدهید تا ماموریتم را انجام دهم( این امتحانای کوفتی نذاشت بیام به خدا).

لردسیاه پاینده باد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[مواظب افکارت باش که تبدیل به گفتار می شود.
مواظب گفتارت باش که تبدیل به رفتارت می شود.
مواظب رفتارت