جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

68 کاربر(ها) آنلاین هستند (57 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
67
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 16 تیر 1385 17:55
نمایش جزئیات
آفلاین
چراغ هاي قرمز رنگ درست در مركز شهر سوسو ميزدند گر چه تمام تابلو ها با حروف چيني بزرگ نوشته شده بود اما تابلو كوچكي نشان از محله چيني ها ميداد محليه در اغوش ماگلها اما جادوگري
در مغازه هايش دالانها درازي بود كه نشان از جاودويي بودن ان ميداد

با تشكر من ميخوام يه تاپيك بزنم با نام محله چيني ها

اينم يه عكس در رابطه اش

-----------------------------------------------------------
دوست عزیز !
یک کم بیشتر توضیح بده ، توی این محله مثلا قراره چه اتفاقاتی بیفته ؟
اگر مغازه واین حرفاست که الان بی خیال مجوز بشو !
چون مغازه ها سریع درشون تخته میشه !
ولی اگر قراره چیز خاصی توش اتفاق بیفته ، می تونی کمی از پست اولش رو همین جا بنویسی تا تصمیم گیری بشه در موردش !

ناظر انجمن - پیتر پتی گرو !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پيتر پتي گرو در 1385/4/16 21:20:13
[img]http://
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 10 تیر 1385 16:00
نمایش جزئیات
آفلاین
ماروولو جان من درخواست این تاپیک رو به دیاگون هم دادم ولی در جوابم گفتن که توی دیاگون خونه وجود نداره و مربوط به شهر لندن و یا هاگزمیده
هاگزمید هم که فقط موضوع های مرتبط با کتاب رو قبول می کنه
زیر سایه ی علامت شوم و خانه ی ریدل ها هم که مربوط به سیاهی هستن
محفل ققنوس هم که قبول نمی کنن
پس دیگه هیچ انجمنی نمی مونه!!!
حالا بریم سر موضوعش خوب نمایشنامه ی اول رو که خودم می زنم در باره ی اینه که گیلدی(اصلا بلیز یا خودم ، هر کسی باشه فرقی نمی کنه)در حال خونه تکونیه که متوجه میشه توی خونش یه اتاق خیلی کوچیک هست که میشه از طریقش توی زمان سفر کرد بعدش با چند نفر از دوستاش تماس می گیره و دوستاش هم میان هی نگاهی می اندازن و بعد از اون تاپیک شروع به فعالیت می کنه

فکر کنم توضیح کاملی داده باشم
در جواب اینکه چرا توی کوچه ی دیاگون موضوع رو پیگیری نکردم هم باید بگم که خودم هم از اون اول شک داشتم که خونه ی گیلدی توی دیاگون چی کار می کنه!!!


------------------------------------------------------------
جوابیه !

خب دلایلت برای آوردن توی این فروم خوب بود ! دو امتیاز میگیری ، یادم باشه اعلام کنم !!

خب ، همون طور که انتظار می رفت توضیحاتت کامل تر از قبل شده بود .
ولی به نظر من اتاق یک جوری مشکوکه . ببین ، تو میگی داره خونه تکونی می کنه که متوجه میشه توی خونه ش اتاقی هست که می تونه آدم رو توی زمان جابجا کنه . درسته ؟
خب ، اولا اگر همچین اتاقی بوده باشه ، چه طور اون شخص تا حالا ندیده بوده ش ؟ و چه طوری به این پی می بره که اون اتاق ، اتاق زمانه ؟
اینا می تونه مشکل زا بشه .
اینا رو هم توضیح بده .
اینا رو توضیح بده ، در اصل رفع شک کن و تاپیک رو بزن . این تاپیک تقریبا شبیه چیزی بود که دامبل چند وقت پیش زده بود . اسم دقیقش یادم نیست ولی یادمه دامبل توی اون جابجا میشد !!

و این تاپیک رو خودت می دونی که اگر ازش طرفداری و استقبال نشه ، میفرستمش کجا ؟
و نباید مثل اون تاپیک نامه های سرگشاده ای که توی هاگزمید زده بودی ، ولش کنی و بری ، چون بدون اخطار قفل و پاک میشه . و همچنین مثل کاشت مویی نشه که موی دماغ ( ) من شدین که بازش کن ولی توش فعالیت نکردین !

چه قدر دلش پر بود ناظره !! ماروولو گانت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماروولو گانت در 1385/4/10 18:28:36
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 10 تیر 1385 14:17
نمایش جزئیات
آفلاین
به الکتو !

الکتوی عزیز ، توضیحاتت کم بود . خونه ی گیلید رو چه طور می خوای به لندن ربطش بدی و چه طوری هر کسی میره توی حالا خونه ی گیلیدی که تازه بخواد بره توی اون اتاق ؟

در کل ، توضیحات کمی واسه ی یک تاپیکه ، اصلا راه و روش اون رو مشخص نکردی .

یک تصور کلی از یک اتاقه ، که حالا می تونه در هر فرومی باشه . می تونه حتی بره تو هاگزمید .

چرا لندن ؟ به نظر من که این درخواست ، اگر همین طور بمونه ، جوابی نخواهد داشت .

در کل ، اگر واقعا به موضوعت علاقه مندی ، بازم بیا توضیح بده ، ولی این بار با توضیحات درست و حسابی بیا .

یادمه یک جای دیگه هم این درخواست رو ازت دیده بودم .
چرا همون جا ادامه ندادی ؟

ناظر انجمن - ماروولو گانت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند .
برتول برشت


Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 10 تیر 1385 13:59
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خواستم یه تاپیک بزنم با نام اتاق زمان که در باره ی یه اتاق مرموز توی خونه ی گیلدیه که وقتی واردش میشن می تونن برزن به زمان های گذشته و آینده که خودش جالبه
ضمنا پستهای طنز هم توش زده میشه
می خواستم اول اسمش رو بذارم حمام زمان ولی بعد متوجه شدم با وجود گیلدی ممکنه کار به مسایلی کشیده بشه بس عظیم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 خرداد 1385 12:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ناظر بزرگ این انجمن ماروولو گانت و ناظر عظیم این انجمن فرانک لانگ باتم!
چیزه...این تاپیک معجون عشق اینطور که من میبینم اصلا رول پلیینگ نیست...بهتر نیست این تاپیک رو به یه جایی مثل انجمن مطالب اشتراکی منتقل کنید؟
به هر حال یه نظر بود!

در ضمن آناکین جان فکر نکنم پست آنیتا و سارا مشکلی داشته باشه.البته این فقط نظر منه!

هدویگ ، جغد خالص(آنی مونی نیمه جغد برو بمیر!)

در دست بررسی قرار خواهد گرفت !!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هدویگ در 1385/3/30 12:58:13
ویرایش شده توسط فرانک لانگ باتم در 1385/4/1 23:45:51
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
در مورد اون تاپیک هم بنده فکر کردم شما امروز درخواست اونو با اهداف کلی و توضیحات لازم در ااین تاپیک بزن تا رسیدگی بشه


چون شما میفرمایید چشم

هر کدوم از اعضا توی یه روز خاص عضو سایت شدن که درست زیر پروفایلشون تاریخ رو نوشته
من به نرظرم رسید اون تاریخ باشه جشن تولد اون شخص و بچه ها براش جشن بگیرن

ولی چون تنها ابزار ما نوشتنه یا شاید درست تر بگم پست زدنه توی چند تا پست این کا رو بکنیم

البته توجه داشته باشید این تاپیک به هیچ وجه تاپیکی با سطح نوشته های بالا نخواهد بود و احتمالا بیشتر پست های خاله بازی توش میخوره درست مثل 3 یا 4 صفحه ی اول تاپیک دامبل و خانواده

ولی در کل پست خاله بازی اگه خوب نوشته بشه تبدیل میشه به پست خانوادگی (با موضوعات خانوادگی) برای همین چون من به چشمم نخورده یه همچین تاپیکی با این جور سوژه الان فعال باشه به نظرم رسید این تاپیک میتونه چیز خوبی در بیاد

ولی تنها نکته ی لازم برای فعال شدن این تاپیک نزدیک شدن با تاریخ ورود یکی از بچه های سایته که حاظر باشه اینجا فعالیت کنه و موضوع اصلی هم اینه که ملت میخوان براش تولد بگیرن یا برن خونش تولدش یا سوپرایزش کن ... خلاصه از همین برنامه های توی جشن تولد هاست دیگه


البته اگه مجوز بدین من الان تاپیک رو نمیزنم چون باید اول یه نفر پیدا بشه که بتونه بیاد
ولی در کل این پست رو الان زدم تا ناظر ها و مدیران ببینن و نظرشون رو بگن

---------------------------------------------------------------------

تحت بررسی
ماروولو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماروولو گانت در 1385/3/28 14:57:48
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 13:05
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام یگانه خالق عشق :
به آناکین عزیز اول در مورد مجله ی شایعه سازی ما حرفی نداریم سدریک باید موافقت کنه و در صورت موافقت اون ما به شدت سخت گیری میکنیم پست های بی محتوا کوتاه و به منزله ی افزایش پست به شدت پاک خواهد شد.


در مورد اون تاپیک هم بنده فکر کردم شما امروز درخواست اونو با اهداف کلی و توضیحات لازم در ااین تاپیک بزن تا رسیدگی بشه .


ناظرانجمن فرانک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 28 خرداد 1385 08:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

آقا اول از همه من توی گفتگو با ناظرین هاگزمید گفتم این تاپیک شایعه سازی رو بفرستن اینجا

جون من شما مخالفت نکیتد ها

فرانک یادته که دیشب مخت رو زدم؟ آیدین جان باش ما هم یه کار کوچیکی در این مورد دارم

راستی فرانک اون موضوع تاپیکه رو که در موردش حرف زدیم اگه زودتر از اون تاریخی که خودت گفتی کسی رو پیدا کردی یه ندا بده راهش بندازیم (ایدین جان اگه در جریان نیستی تا شب خودم بهت میگم میخوام چیکار کنم)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 25 خرداد 1385 12:17
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام یگانه خالق عشق . آنیتای عزیز من و ماروولو صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مسئولیت مجلسو رو به شما بدیم ولی اگر موردی پیش آمد شما باید پاسخگو باشی! و اگر مشکلی پیدا کنه یا کمکاری بشه تاپیک قفل میشه. برای انتخاب نمایندگان هم با رای گیری اعضا انجام میشود یا در تالار های عمومی گروه ها یا نهایتآ تاپیکی به این منظور برای رای گیری زده میشود . ناظر خشن انجمن فرانک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عضو تیم دراگون (کوییدیچ)
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
مدیر کتابخانه ی گریفیندور ( خصوصی و محرمانه)
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 25 خرداد 1385 10:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ماروولو!!
می بینم که فرانک هم بس که پیله شد، ناظر شد!!
خوش بگذره!
این مجلس رو من چی کار کنم؟!!
کمک می کنی ماری؟!


===================================
اولا ، قبوله ! قبلا هم کفته بودم که مشکلی نیست !

دوما ، فرانک هم که با منه . سعی می کنم امروز یا فردا کاملا درستش کنیم با هم دیگه تا مشکلی نباشه !

سوما ، منتظر پیام شخصیت هستم !

ماروولو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماروولو گانت در 1385/3/25 11:28:52
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!