جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

61 کاربر(ها) آنلاین هستند (46 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
59
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک:
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: جمعه 16 تیر 1385 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
به نظر من ايوان چمبرز لايقه
با اين که يه مدت به علت خرابي کامپيوترم نبودم و الانم فکر نکنم بتونم فعال باشم اما با ديدن فعاليت هاش بهش راي مي دم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گتافيكس در 1385/4/16 17:31:07
تصویر تغییر اندازه داده شده

هافلپاف هرم نبض زندگي ماست در شرجي عشق و اشتياق
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: جمعه 16 تیر 1385 02:21
نمایش جزئیات
آفلاین
آرتيكوس همه كارش رو بست و تموم كرد الا يه كار!اونم راي دادن كه قولي هم داده بود كه ميده!الان هم به طرز عجيبي دمبم رو گرفتن گفتم از يه دور بزن و راي بده بعد برو هر كاري خواستي بكن!
پس اين است آرتيكوس كه راي ميدهد!

هدويگ..تنها جغد تمام دوران...هم دم هري!به به!ولي جدي هدويگ عزيز هميشه قشنگ كار كرده بود و كار خواهد كرد.اين است هدويگ نوك و پر طلائي!

مرسي
آرتيكوس دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: پنجشنبه 15 تیر 1385 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
اين ايوان چمبرز كيه كه اينقدر طرفداريش رو ميكنن . با اينكه همين الان عضو شدم و از هيچي خبر ندارم ولي منم ميگم اين يارو خوبه !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آنقدر شكست خوردم تا شكست دادن را ياد گرفتم .
ناپلئون بناپارت
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: پنجشنبه 15 تیر 1385 23:10
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من هم هدویگ از اعضای دیگر خیلی فعال تر هست

رای من هم هدویگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به تعداد شب ها روز وجود دارد ،
و طول شب ها و روز ها هم در چرخه یک سال مساوی است.
حتی سعادتمند ترین ز ندگی ها هم نمی تواند ?
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: پنجشنبه 15 تیر 1385 22:53
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من:

هدویگ

خب.....بذار ببینم....دلایل :
اصالت جغدا به 3000 سال قبل از میلاد مسیح می رسه!
تو دل برو و قشنگن....مخصوصا این یکی سفیده!
همچین جلبن!
حرف هم می زنن بعضی اوقات ...این یکی که دیگه نگو....

نه حالا جدا از شوخی:
پست های هدویگ خیلی قشنگه و من همیشه توی اونا یه چیز هایی یاد می گیرم...شاید هم گاهی اوقات یه چیزهایی کش می رم.
پستش رو می خونی احساس خستگی نمی کنی!
همیشه در همه جا حی و حاضر!
بقیه علت های رای من رو هم می تونید تو پست بقیه دوستان بخونید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از دفتر خاطراتم :

از او می ترسم... گاه تصور می کنم با هیبتی عظیم در مقابل من ایستاده و م
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: پنجشنبه 15 تیر 1385 19:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من به هدویگ رای می دم چون در پستاش همیشه حالت طنز وجود دارد.
واقعا هدویگ فعاله

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فکر کنم من دهنمو ببندم بهتر باشه
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: پنجشنبه 15 تیر 1385 19:08
نمایش جزئیات
آفلاین
من به ورونیکا ادونکور رأی می دم چون با این که چند روزی بیشتر نیست اومده تو سایت ولی فعّالیتش خیلی زیاده و تو همهی کلاس های هاگواترز هم شرکت فعّال داره و مشق هاش رو هم خوب می نویسه. :hamer:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اونلی هدویگ !
ارسال شده در: پنجشنبه 15 تیر 1385 19:06
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من باز زیاد در جریان این اعضا و اینا نیستم و خیلی قاطیم!

ولی چند وقتیه این اسم هدویگ همه جا دیده می شه توی هر تاپیکی یک چیزی نوشته! و الحق خیلی فعاله!

مثلا توی تاپیک بستنی فروشی بود دیدم سریع بعد من امد پست زد
توی سنت مانگو بود فکر کنم بسیار داشت کارهای شریرانه انجام می داد انگار می خواست یکی رو بکشه!
تو کلاسا خیلی زیادی حاضره!

آقا فعاله خوبم می نویسه! اینم دلیل

رای من هدویک(مدل زمانی که صفحه کلید فارسی نبود!) به قول ملت نوک طلا جیگر نفس هر چی ملت بگن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
اونلی هدویگ !
ارسال شده در: پنجشنبه 15 تیر 1385 17:36
نمایش جزئیات
آفلاین
خب نیاز به گفتن نیست ، اگر به تایتل پست من نگاه کنید ، کاملا رای من مشخصه !

ولی برای اعضایی همچون ( --- نمیگم خودش می دونه ! --- ) دوباره عرض می کنم !

خب، رای من هم به هدویگ هستش ، هدویگ جیگر طلا !

دلایل !

خب ، اولا این که واقعا کارش عالی بود ، هست و امیدوارم باشه !

همیشه و همه جا و در همه ی شرایط و در همه ی فروم ها پست داره !

خیلی بچه ی باحالیه !

به قول بلرویچ یکی از اون جوات های اولیه بود ! یادش به خیر !

کارش درسته ، نسبت به ورود تازه ش !

!!

اما یک صحبت و یک سوال !

ای مسئولان انتخابات و ای مدیران !

آیا شخصی که از اعضای قدیمی سایت بوده و به دلایلی شناسه ی جدید گرفته ، می تونه کاندید بهترین عضو تازه وارد باشه ؟
این ایوان جمبرز ، قبلا در سایت بوده و با شناسه ی آدریان پیوسی فعالیت داشته . پس عضو تازه وارد حساب نمیشه !

فقط یک یادآوری بود ! ممنون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترين عضو تازه وارد
ارسال شده در: پنجشنبه 15 تیر 1385 16:54
نمایش جزئیات
آفلاین
هدویگ

دلایل :

1 = روزی پنچ تا تخم می زاره .

2 = دختر خوبیه و شیطونی نمیکنه .

3 = فعالیتش زیاده

4 = حرف گوش کنه

5 = پستهاش عالیه

6 = من پستهاش رو می خونم ( که این برای کمتر کسی اتفاق میفته )

7 = هر کاری بهش بگی انجام میده

8 = خیلی ازش خوشم میاد .

9 = بچه شهرستانه .

10 = زمانی جوات بود ( که به نظر من مهمترین شاخصست )

11 = منو یاد دوران تازه واری خودم میندازه

آقا بیاین دو دستی این رنک رو بدیم به هدویک کار رو تموم کنیم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگی من به پیکان جوانان گوجه ایم [size=large][color=000066]و[/color