جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

49 کاربر(ها) آنلاین هستند (36 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
48
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 21 تیر 1385 14:15
نمایش جزئیات
آفلاین
ارتووررر.ازت انتظار نداشتما.
یکی که ای دی اس ال داشته باشه نه پول تلفن براش میاد نه پول کارت باید بده.البته اون مقدار کم اره ولی نه اونقدر.پول برق هم که خیلی کمه.
تا مقداری ضرر میزنه.ولی معمولا همه میرن کتاب رو میخرن ولی فکر کنم 2 درصد از خواننده ها کتاب رو تو اینترنت میخونن.البته تو کشور ما قربونش برم حق کپی رایت که اجرا نمیشه چه از اینترنت بخونی چه نخونی سود یا ضرری برای نویسنده نداره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 21 تیر 1385 13:51
نمایش جزئیات
آفلاین
به هیچ وجه این طوری نیست.
با فرمول زیر می فهمید که هزینه دانلود و یک بار خواندن بیش از خریدن کتاب در میاد:
فرمول:
((زمان دانلود*هزینه اینترنت)+پول تلفن)+(زمان لازم برای یک بار خواندن*پول برق)>>هزینه خریدن کتاب

(>> یعنی خیلی بزرگتر)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 21 تیر 1385 12:24
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید بزنه شایدم نزنه.....ولی اکثرا" مثه خودم با اینکه کتابو مجانی میگیرن ولی بازم میخرنش...خوندن کتاب یه چیزه و خریدنش یه چیز دیگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زندگی یه بازیه...بازیه ترس و شجاعت...امیدو آرزو...زندگی و مرگ.اما میدونین اگه یه نفر جر بزنه چی میشه؟
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 21 تیر 1385 07:18
نمایش جزئیات
آفلاین
گذاشتن اون روی نت ممکنه به نحوی فروش رو بیشتر کنه البته بستگی داره به اینکه به صورت مجانی یا به صورت پولی روی نت قرار بگیره اگه این طور می شد ولی به صورت مجانی فک نمیکنم سودی شبیه به سود کتابش داشته باشه یا به صورت پولی درسته چند میلیون کاربر آنلاین هست ولی هیچ جوره شیبه به کتابش سود نمی کنه چون خواهان کتاب زیادند کم که نیستند آونا هم امار مطالعه کتابشون بالاست پس
اگه قرار بود روی نت سود بیشتر و فروش بیشتری داشته باشه اونا خودشون کلی کارشناسو و....که از این دوکونا هم زیاد دارن زودتر این کارو می کردند.
البته کتابم یه چیزه دیگس نه باطری می خواد ٍ نه شارژ می خواد نه پول زیاد می خواد و خیلی چیزای دیگه کتاب همیشه می تونه دنبالت باشه هر جایی که فکر کنی پس نتیجه گیریش با شما

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من می دونم چشای من لایق دیدار تو نیست این چشای پر از گناه رفیق و غمخوار تو نیست ا
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 21:58
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام . من با شادمهر موافقم . چشمه ادم داغون مي شه. ولي هري پاتر فرق فوكوله هاااااااااااااااااااااااااااا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه جدیدم..::وینسنت کراب::..
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 تیر 1385 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من كتابي كه روي نت باشه باحال نيست آخه كامپيوتر چشمو مياره پايين و خوندن و ورق زدن كتاب يه عشق ديگه اي داره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1385 17:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
بله من نظرات شما رو نخوندم ولی حدس میزنم تمامی چیزهای که در ذهنم هست رو بیان کردید ولی من هم نظرم رو ارائه میکنم:
خوب شما پرسیدید که گذاشتن کتاب روی نت به صورت مجانی به فروش لطمه میزند یا نه ؟ خوب به نظر من نه چنین نیست اولا بسیاری از دوستان زمان گرفته شده رو برای دانلود پسنیدیده نمیدونن و این کار رو انجام نمیدهند ولی عده ی دیگری که این کتاب رو از اینترنت دریافت میکنند باز هم علاقه به خریدن آن را دارند مثلا من وقتی کتاب 6 رو یعنی شاهزاده دورگه رو از اینترنت گرفتم باز هم میخواستم آن را از بیرون خریداری کنم چون در اینصورت زمانی که به کتاب احتیاج داریم و رایانه در اختیارمون نیست راه بهتری هست و حتی خواندن کتاب در داخل رایانه یا همان کامپیوتر خودمان باعث خستگی مغز و ضعف چشم میشود البته برای همه اینطور نیست کسانی که معتقد به اینها هستند جلوگیری میکنند ولی در کل فکره خوبی هست و مطمئنن لطمه ای به فروش آن نمیزند در ضمن همه ی مردم که در منزل کامپیوتر در اختیار ندارند.
با تشکر از شما دوستان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک توصیه به تمامی کاربران اینترنتی و همینطور اعضای سایت جادوگران اگر میخواهید احترام و اعتماد افراد نت به شما بیشتر بشه بهتری?
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1385 00:03
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من از یک لحاظ هایی بخوای نگاه کنی لطمه میزنه و از یک لحاظ هایی لطمه نمیزنه ...!
اولا اینکه کتاب رو بتونی دستت بگیری و همه جا با خودت ببری و بتونی روی تخت دراز بکشی و کتاب رو بخونی یا بالاخره خوندن از طریق کتاب خیلی بهتر از ebook هستش چون چشمای آدمم از کاسه در نمیاد ... کمرشم سوراخ نمیشه مگر اینکه کسی لب تاب داشته باشه! که خیلی کم هستش تعداد این افراد!
و از یک لحاظی هم به نظرم اگر ebook ها دیرتر وارد نت بشه و کسی از اومدن یا نیومدنش مطمئن نباشه این هیچ صدمه ای به فروش کتاب نمیزنه ...
در آخر مطمئنم خیلی ها خرید کتاب رو ترجیح میدن تا به داشتن اون به صورت ebook .
و من به شخصه ترجیح میدم کتابهای هری پاتر رو توی قفسه ی کتابهام داشته باشم نه توی کامپیوترم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ناتالی مک دونالد در 1385/2/5 22:31:50
وقتی که به مرگ و تاریکی نگاه میکنیم تنها ناشناخته بودنه که ما رو میترسونه، نه هیچ چیز دیگری...
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 3 اردیبهشت 1385 16:33
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من که ورق زدن صفحات کتاب یه صفای خاصی داره...اون هم شب قبل از خوابیدن...نه اینکه آدم بشینه پشت کامپیوتر و پدر خودش را دربیاره.
فکر می کنم که اکثر کتاب خوانان و آنهایی که اهل مطالعه هستند نیز خرید خود کتاب را ترجیح می دهند که خودش تفریحی به حساب می آید...بنابراین فکر نکنم که زیاد صدمه به فروش کتاب بزند.
البته این نظر من است که ممکن است اشتباه باشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=0000FF]گاهی اوقات دلت میخواد که زندگی ر�
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 3 اردیبهشت 1385 14:10
نمایش جزئیات
آفلاین
لطمه که به احتمال 90% میزنه، چون خیلی از مردم هستن که وقتی کتاب رو به صورت مجانی از نت میگیرن، دیگه کتابشو نمیخونن، همه مردم مثل هم نیستن!! خود من امکان نداره کتاب رو نخرم و با اینکه نسخه ای بوک رو گرفته بودم بازم کتابو خریدم و در ضمن هیچی مثه این فاز نمیده که توی یه بعداز ظهر گرم، رو تختت مثه جسد بیفتی و هی کتاب بخونی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=small]جادوگران برای هم?