جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

69 کاربر(ها) آنلاین هستند (51 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
66
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: یکشنبه 5 شهریور 1385 03:50
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب می تونه با حضورش تو محفل ققنوس بیشتر فعالیت داشته باشه تا توی مدرسه در ضمن این شغلو نفرین شده می دونن و اگه می اومد همون سال کارش تموم بود نه اینکه بگم ترس داره یا شایدم دوس نداره تدریس کنه یا حوصله بچه رو نداره همین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من می دونم چشای من لایق دیدار تو نیست این چشای پر از گناه رفیق و غمخوار تو نیست ا
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: شنبه 4 شهریور 1385 18:09
نمایش جزئیات
آفلاین
قبلا هم گفته شده .
چرا چون که مودی طلسم شده و ولدمورت طلسمش کرده پس اگه بخوادم نمیتونه برگرده .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 مرداد 1385 17:58
نمایش جزئیات
آفلاین
برخلاف اون چیزی که همه فکر می کنند مودی اصلا ادم ترسوئی نبوده و نیست.اینو میشه قشنگ بر اساس کتاب های 4 و 5 و 6 برداشت کرد که چه کارای شجاعت برانگیزی کرده و بخاطرش خیلی چیزها رو از دست داده مثل بینیش و یکی از پاهاش و همین طور چشمش رو ولی ما باز هم می بینیم که مودی دوباره داره به کارش ادامه میده.پس بحث ترسو بودن مودی منتفیه!
حالا چرا مودی معلم سال پنجم نشد؟
اولا که بر اساس اون چیزی که ما تو کتاب 4 فهمیدیم دامبلدور تو تابستان متوجه نشانه هایی شده بوده(اینو میتونید تو کتاب جام اتش پیدا کنید)و حدس میزده که یکی داره از داخل خرابکاری میکنه.بنابراین مودی رو هم به مدت یه سال اورد تا بر مسائل نظارت داشته باشه و بیشتر از هری محافظت کنه.همان طور که سیریوس بلک تو یکی از گفت و گوهاش با هری تو کتاب جام اتش گفت دامبلدور اصلا واسه این مودی رو اورده که متوجه یه نشانه هایی شده بوده.پس تا اینجا مودی فقط برای یکسال برای دفاع در برابر جادوی سیاه به عنوان معلم شغل رو قبول کرده.در سال پنجم هم مودی در کار محفل خیلی نقشش بیشتر بود تا اینکه بخواد معلم باشه.تازه اگه خوب با شخصیت مودی اشنا باشید متوجه میشید که مودی کاراگاهی و مشکوک شدن به هر موردی رو به کار معلمی ترجیح میداده.اینا رو میتونید از تو 3 کتاب اخر برداشت کنید.
پس به این دلایل و برخی از دلایل دیگه که من نمیدونم، مودی نخواسته تو سال پنجم درس بده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک زن چیزی ج
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 مرداد 1385 16:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


1- اولا مودی دیگه بر نمیگشت چون ترسیده بود .
2- اگر هم میخواست نمیتونست چون ما میدونیم که ولدمورت اونجا رو طلسم کرده که هر معلم دفاع در برابر جادوی سیاه بیش از یکسال نتونه تدریس کنه پس اگر میخواست هم مشکلی براش پیش می اومد که نمیشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[quote]دلبستگی من به پرفسور کوییرل بیشتر از دلبستگی سرژ به ققنوس و بیشتر ا?
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 17:44
نمایش جزئیات
آفلاین
1. مودی اونقدر ادم محتاطی هست که بعد از این که دید اولین بار چه بلایی سرش اومد سراغ تدریس DADA نره .
2. فکر کنم انتخاب معلم این درس تو این سال اصلا به عهده ی دامبلدور نبوده که بیاد مودی رو انتخاب کنه و معلم برای این درسو تو این سال وزارت جادو انتخاب کرده و اصولا کسی رو انتخاب کرده که نیاد هی در گوش بچه ها بگه که شما در خطرین و به اونها بقبولونه که ولدمورت برگشته.
3. در راستای اهداف عالیه ی نظام جادوگری بود که شخصی مثل امبریج میاد میشه معلم.
4البته بعد از اون ماجرای کروچ پسر و تغییر شکلش و یه سال تحت ایمپریوس بودن مودی قوای جسمانی اونو گرفته و اگه ازش هم میخواستن نمی اومد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=large][color=0000CC][font=Georgia]Lord Voldemort: Come out, Harr
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 17:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نظر من این که از طرف وزارت خونه امبریج انتخاب شده و به دامبلدور اجازه داده نشده که کسی دیگه رو انتخاب کنه و مودی انتخاب نشده
البته امکان هم داره دامبلدور به مودی نیاز داشته برای همین چون می دونست اون سمت زیاد دوام نمیاره برای هرکس خواسته کسی دیگه رو انتخاب کنه
ولی چرا تو 6 انتخاب نشد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
www.baziworld.com
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 11:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام !

نظر من هم احتمالا" تکرار نظرات دوستان هستش !

1-رولینگ می خواد هر سال یکی رو داشته باشه و نفرین رو نشون بده !
2-خود مودی نمی خواست !
3- دامبلدور نمی خواست یه محفلی رو به یه کار کوچیک بذاره !
4- رولینگ می خواست اومبریج رو وارد کنه !!!

5- همش زیر سر رولینگه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارادت مند ! منه کارمند !
شاهزاده ی شیطانی SataniC PrincE سابق !

Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: جمعه 2 تیر 1385 02:54
نمایش جزئیات
آفلاین
این احتمال هم وجود داره که به خاطر نفرینی که ولدمورت روی هاگوارتز گذاشته اگه کسی بیشتر از یک سال در این شغل بمونه خطری وی را تهدید کند مثل خطر مرگ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: دوشنبه 5 دی 1384 04:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم چند نکته رو خلاصه بگم:
1.اين درس همونطور که دامبلدور گفت به خاطر اينکه به ولدمورت جواب نه داد طلسم شده و کسي بيشتر از يک سال نميتونه توش درس بده.
2.دامبلدور مودي رو يه کاراگاه خوبه براي انجام مأموريتهايي براي محفل ميخواست و اگه مودي رو دوباره ميفرستاد براي معلمي ديگه سر مودي با بچه ها شلوغ ميشد و ديگه کار زيادي نمي تونست براي محفل بکنه.
3.بدليل اينکه مودي قلابي(کرواچ پسر) باعث اذيت مودي واقعي شده بود اون ديگه نمي خواست اين درس رو بده.

اين بود نظرات من اميدوارم خوب بوده باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آرتيكوس الياس فرناندو الكساندرو دامبلدور

ملقب به سلامگنتئور(فنانشدني در همه دورانها)

[b][color=009900]آرتيكوس ..
Re: چرا مودی در سال پنجم معلم دفاع در برابر جادوی سیاه نشد
ارسال شده در: یکشنبه 4 دی 1384 12:27
نمایش جزئیات
آفلاین
این شغل نفرین شده است ولی مودی تدریس نکرده که دیگه نتونه تدریس کنه ولیبه چند دلیل انتخاب نشده
1 چون باید درمحفل فعالیت میکرده وا باتوجه به اینکه وظارت خونه بازگشت ولدمورت را قبول نداشتن و کاراگاها دنبال سیریوس میگشتن وجود یک کاراگاه باتجربه مثل مودی که بازگشت ولدمرو ت را قبول داشته و در باره نقشه های اون تحقیق میکرده لازم بوده
2 رولینگ میخواسته در هرکتاب از یک استاد جدید استفاده کنه
3باتوجه به اخلاق گند مودی و اینکه یکنفر بااین اخلاق سال قبل تدریس کرده احتمالا دانش آموزان واساتید و والدین تدریس دوباره شخصی بااین اخلاق را قبول نمیکردند
4 وظارت خونه می خواسته در کار هاگوارتز ودامبلدور دخالت کند پس به هر نحوی اجازه حظور فردی را کا ازخودشان نباشد نمی دادند

ولی خودمفکر میکنم مورد دوم مهمتر باشد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!