جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
36
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 17:21
نمایش جزئیات
آفلاین
آناکین مونتاگ ارزشی نوشته :
نقل قول:
سلام پشمک
به زبون خش بهت التماس میکنم
مثل پسر خوف برو اون تاپیک چکش سازی رو باز کن اسمش رو هم عوض کن بگذار Module Hammer System چون اونجا خیلی کار داریم (بین خودمون باشه یه کی از ماموریت های ارباب اونجاست) حالا دیگه خودت میدونی دوست داری جلوی ارباب وایسی؟ وزارت میخواد تو ماموریت ها ی ما دخالت کنه؟ من حالم خوبه؟

خلاصه : اون تاپیک رو باز کن


خب چرا میزنی ؟
به شرطی تاپیک رو باز می کنم که بتونین از اون وضعیت ارزشی بازی و مسخرگی درش بیارین .
وگرنه اگر بیام ببینم دوباره همون طوریه ، به شکل فجیعی ، بدون اخطار پاکش می کنم !
از الان گفته باشم که بعدا نگی نگفتی ها !
باید پست هاش از سطح بالایی برخوردار باشه !

در ضمن ، بازش می کنم ، نه برای تو ، نه برای ارباب !
بلکه برای این که خودمم دلم تنگ شده برای چکش بازی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 16:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پشمک
به زبون خش بهت التماس میکنم
مثل پسر خوف برو اون تاپیک چکش سازی رو باز کن اسمش رو هم عوض کن بگذار Module Hammer System چون اونجا خیلی کار داریم (بین خودمون باشه یه کی از ماموریت های ارباب اونجاست) حالا دیگه خودت میدونی دوست داری جلوی ارباب وایسی؟ وزارت میخواد تو ماموریت ها ی ما دخالت کنه؟ من حالم خوبه؟

خلاصه : اون تاپیک رو باز کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 15:31
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
توبیاس اسنیپ نوشته :
من یک سوال دارم...
من می خوام یک تاپیک به اسم زیر بزنم:
(( صندلی سرد ))
و در این تاپیک در هر هفته به بحث در مورد یکی از شخصیت های هری پاتر انجام می گیره...
برای گرفتن مجوز این تاپیک باید در کدوم مبحث در خواست بدم؟



این تاپیک رو همون طور که خودم گفتی ، بحث در مورد شخصیت های هری پاتری هستش .
این قسمیت که الان شما در اون پست زدین ، مربوط میشه به بخش رول پلینگ یا همون ایفای نقش !
در فروم ها یا انجمن های ایفای نقش ، فقط به تاپیک هایی مجوز داده میشه که رول نویسی باشن !
پس با توجه به صحبت های بالا این تاپیک در رول پلینگ جایی نداره و مجوز به اون داده نمیشه !

می تونین تاپیک خودتون رو توی بخش غیر رول پلینگ بزنید !

موفق باشین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 15:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من یک سوال دارم...
من می خوام یک تاپیک به اسم زیر بزنم:
(( صندلی سرد ))
و در این تاپیک در هر هفته به بحث در مورد یکی از شخصیت های هری پاتر انجام می گیره...
برای گرفتن مجوز این تاپیک باید در کدوم مبحث در خواست بدم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط فروم وجود دارد و کسانی که از زدنش عاجزند

[b]فقط اسل
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 27 شهریور 1385 01:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
رابستن نوشته :
من مي خواستم يه تاپيك بزنم با اين نام : مسابقات دوئل
در اين تاپيك گروه هاي سه نفري با هم به دوئل مي پردازند و تيم برنده قهرمان اعلام مي شود . آغاز اين تاپيك با ثبت نام براي تيم ها شروع خواهد شد .



خب ، اول یه خواهش دارم از دوستانی که می خوان درخواست مجوز بدن برای تاپیک .

یه تاپیک دیگه هست ، که عنوانش هست قبل از زدن مجوز حتما مطالعه کنید ؟ یه همچین چیزی !!!

اول اون رو مطالعه کنید ، بعد پست بزنید !


حالا جواب شما ؛ این تاپیک ، تا اون جا که من فهمیدم اصلا رول پلینگ نیست .
اگر هم مقداری رول پلینگ توش باشه ، این قدر کم و جزئیه که به حساب نمیاد .
می تونین این تاپیک رو توی یه فروم دیگه بزنی که بتونی راحت تر ادامه ش بدی . به هر حال ، تاپیکی که عضویت بخواد توش داشته باشه ، از نظر من و به تجربه میگم که خیلی نمیگیره .
پس به این تاپیک امیدوار نباش .

موفق باشی و رول نویس !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 21:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من مي خواستم يه تاپيك بزنم با اين نام : مسابقات دوئل
در اين تاپيك گروه هاي سه نفري با هم به دوئل مي پردازند و تيم برنده قهرمان اعلام مي شود . آغاز اين تاپيك با ثبت نام براي تيم ها شروع خواهد شد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1385 22:29
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید باز من پست می زنما!!
ها اسنیپ من چون میدونستم کی بیدی، همچین چیزی گفتم!
اصلا هم مهم نیست که بخوای عذر بخوای!
نیاز هم به ادیت کردن نیست.
من فقط منظورم این بود که، تا تنور داغه، این مطلب رو بچسبونیم که:
1- سوژه ها رو سریع عوض نکنیم!
2- سعی کنیم سوژه های خوب و پایدار بدیم! نه سوژه های یهویی که همیشه بعد از دو روز میخوابن!

عذر خواهی هم میکنم اگه کسی ناراحت شده!
از اول هم نمیخواستم اونجا بپستم! بهانه ی خوبیه!

دوم، میدونم دارن شانی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1385 22:17
نمایش جزئیات
آفلاین
من همينجا از آنيتا عذر خواهي ميكنم.اگه بي احترامي از من ديد به بزرگواري خودش ببخشه.
اصلا قصد توهين به كسي رو نداشتم. و فكر هم نميكنم به كسي توهين كرده باشم. با اين حال باز معذرت ميخوام.

اگه مشكلي پيش آورد پست من، ميتونم برم پاك يا ويرايشش كنم.

اينم بگم براي آنيتا كه من همون نيك بي سرم. و از اين كه ناراحتت كردم عذرخواهي ميكنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=000099][font=Arial]كسي ميدونه شناسه قبلي من چي بود؟
1=[url=http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?uid=12601]اينه؟[/
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1385 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
عذر میخوام ز:
من با اون همه بدبختی پست میزنم، بعد اسنیپ که الهی بره زیر ماشین به راحتی پست رو نادیده میگیره؟! مسئله پست من نیست! مسئله پست سووروس هم نیست!
مسئله اینه که سعی کن این فرهنگ رو جا بندازی که به پستهای هم احترام بذاریم و مثل بوق موضوع رو به حالت انتحاری- لرزشی، عوض نکنیم!
چون از حق نگذریم، بنده شخصا بهم برخورد! و عمرا پامو بذارم اونجا!
راست میگما!
فقط خوبه که آدم همیشه از کارایی که خودش یا دیگران میکنن درس بگیره!

یه چیز دیگه:
اگه این چکش سازی میخواد اینجوری پیش بره، به سرنوشت شوم افتابه سازی دچار میشه! یه سوژه آبدار تزریق کنین!
البته من کردما! اگه کسی گرفته باشه منظورمو!:-“

به قول بووبو:
همین و دیگر هیچ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنیتا دامبلدور در 1385/6/24 21:24:00
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 19:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام.من مجوزه یه تایپیک میخواستم که مربوط به خرابکازیهای فرد و جرج میشه.در واقع داستان نویسیه.با تشکر



بهتره بیشتر توضیج بدی ، من به تاپیک هایی که اصلا مشخص نیست چی کار می خوان بکنن ، مجوز نمیدم !
یک کمی توضیح بده ببینم می خوای چی کار کنی !؟
قراره چی باشه ؟
چه طوری می خواد به لندن مرتبط بشه ؟
اینا رو توضیح بده ممنون میشم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !