جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

72 کاربر(ها) آنلاین هستند (50 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
70
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: جمعه 1 شهریور 1392 20:57
نمایش جزئیات
آفلاین
ابتدا چوبدستی را انداخته سپس در برابر شکوه و اقتدارش بر زمین زانو زده و سر را خم می کنم و تسلیم محض دستورهایش خواهم بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: جمعه 1 شهریور 1392 18:16
نمایش جزئیات
آفلاین
اولش کپ میکنم بعدش هری رو صدا میکنم اگه اومد که با هم میزنیمش اگه نیومد خودم یه عجی مجی میگم میترکونمش
نه ولی واقعا
اولش خب هر کسی باشه میترسه
منم جرئتمو میگیرم مث مرد وایمیسم جلوش یه دوئل باهاش میکنم (البته اگه قبلش منو نترکونه)اگه که زدیمش خب شکر
اگه که نه میگم هری بیاد کلکشو بکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای شرکت در بزگترین همایش جادوگران سال اینجا کلیک کنید .


زوپس! بلاک! زمستان! دیگر اثر ندارد!
حتی اگر شب و روز، بر ما برف ببارد!




تصویر تغییر اندازه داده شده


باشد که هیچ کس نباشد باشد که فقط که خودم باشم.

گروهک تروریستی الهافلیه ...
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 31 مرداد 1392 16:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خب، اقدام اصلی همه ی ما، از قوی ترین گرفته تا ضعیف ترین، خیس کردن ـه شلوار جادویی ـمون ـه.

بعد اگه روونا بخواد؛ جیغ سیاه می کشم و فرار می کنم. (زیگ زاگی می رم که نتونه من رو کروشیو/ آودا کنه!)

حالا اگه اوضاع خیلی خراب بود و من داخل یه بن بست جادویی گیر افتاده بودم؛ یه اکسپلیارموس (با تشکر از سری جادویی کتاب های... هریـــــ پاتـــــر!) می زنم و به امید روونا، یه پدر خونده ای، خواهری، برادری از توی چوبدستی در می آد و حواس(ص؟) ـش رو پرت می کنه. شایدم اگه شانس جادویی ـم باهام یا بود؛ مغز چوبدستی هامون یکی باشه و اون هم هم زمان آودا بزنه و منم اتفاقی هورکراکس هاش رو نابود کرده باشم و اون بمیره.

پ.ن: به عنوان توجه کنید: "لرد ولدمورت"! رون ویزلی که نیست. بلاف جادویی در این حد؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تنها گیاهِ سیاهِ فتوسنتز کننده ی بدون ریشه ی گرد، با ترشح مواد گازی سیاه از واکوئلش. چرا ایمان نمی آورید؟
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1385 21:02
نمایش جزئیات
آفلاین
به دليل ارزشي شدن بيش از حد اين تاپيك، قفل ميشود.
قفليوس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=000099][font=Arial]كسي ميدونه شناسه قبلي من چي بود؟
1=[url=http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?uid=12601]اينه؟[/
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1385 20:10
نمایش جزئیات
آفلاین
دستا بالا ... بوق!!

ها يكم بندري ميزنيم ... فكر ميكنه ما تنها كسي هستيم كه ازش ميترسيد! بعد بهش ميفهمونيم كه تو فقط از آلبوس نميترسي!(حالا نميخوام بگم با ... با ... !! هيچي، منصرف شدم از گفتنش!)
بعد كه ترسيد توسل ميكنيم به شانس هري و از اونجا راه گريزي ميگيريم و فرار ميكنم تا با عنايت آلبالو(آلبوس) پي خانه و زندگي خودمان برويم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1385 13:48
نمایش جزئیات
آفلاین
حد اقل اگر يه تاپيكي رو از يه جايي ورميداريد منبع درست كردنش رو هم بنويسيد.من اين تاپيك رو توي آزكابان زده بودم و حالا ميبينم يه سري از توصيفاتي كه خودم كردم اينجا با نام كساي ديگه زده شده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من برايان دامبلدور جد بزرگ دامبلدور هستم.
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: یکشنبه 2 مهر 1385 06:48
نمایش جزئیات
آفلاین
یکی می زنم تو گوشش
بعد چوب دستیشو ازش می گیرم و از وسط دوتاش می کنم
دوباره یه چک دیگه
دوباره و دوباره یه چک دیگه
بعد که سرخ شد دوباره یه چک دیگه
بسش نیس خیلی چکش زدم بعدم بهش میگم تو از این به بعد عضو گروه منی چون خوب مقاومت کردی و صاف واسادیو در نرفتی
بعد دوباره یه چک و یه اردنگی حرومش میکنم
به همین سادگی
یا یه راه حل دیگه
سریع اونو با یه پاک کن از هستی و نیستی پاکش می کنم
جوزف ورانسکی زیاد زور نزن ممکنه همراه خیس کردنت یه چیزه دیگه هم بیاد بیرون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط notron در 1385/7/2 6:51:19
من می دونم چشای من لایق دیدار تو نیست این چشای پر از گناه رفیق و غمخوار تو نیست ا
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 22:33
نمایش جزئیات
آفلاین
من:سلام ولدمورت چطوري؟
ولدمورت:
من:ولدمورت زياد ناراحت نشو اگه ناراحتي بيا يه دست دوئل
ولدمورت:اگه نيام؟
من:ولدمورت داري شاخ مي شيا
ولدمورت:داري اعصابمو خورد مي کني
من: بيا يه آبنبات چوبي بخور اعصابت آروم بشه
ولدمورت: :no:
من:تورو خدا عصباني نشو
ولدمورت:
من:منو نکش
بعد من مي يام رو جاروم بپرم که ولدمورت ته جارو مو ميگيره و...


ولدمورت:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
رون و هرمیون باید به هم برسن :bigkiss: :bigkiss:
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 21:18
نمایش جزئیات
آفلاین
من اول خودمو خیس می کنم !!!!! بعد میگم : نوکرتم جون ننه م منو نکش !!!!!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1385 20:13
نمایش جزئیات
آفلاین
من که مخفی می شم و جاسوسی مکنم برای محفل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!