جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

111 کاربر(ها) آنلاین هستند (95 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
108
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
????
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 12:42
نمایش جزئیات
آفلاین
salam.mikhastam beporsam in listhayi ke esme gorooh haye hagwartz rooshoone va hame mikhan esmeshoon varede oona beshe chi hastand???

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 10:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

بعد از رفتن وزیر و ما ( به عنوان معاوناش ) اون مدیری که مسئول برداشتن دسترسی های نظارتی ما بود ، انگار یا خیلی خوشحال بود که ما میریم و یا خیلی تو جو مدیریتی بوده و یا خیلی اشتباه کرده ( یه لفظ بهتر وجود داره واسه الان ، ولی بگم ممکنه بهش بربخوره ! )

به هر حال ، نمی دونم منظورتون از این کار چی بوده ! حالا که این طوری باب شده ، احتمالا منم می ذارم به پای برخورد شخصی اون مدیر با من !

یک کمی دقت کرده بود میدید بعضی جا ها ، بادراد ریشو ناظر اصلی اون فروم یا انجمن بوده . یعنی وقتی کارکنان وزارت به اون جا اضافه شدن ، فقط دو نفر به ناظرا اضافه شده نه سه نفر !

خب اینم می تونیم بذاریم به حساب لطف و علاقه ی بیش از حد اون مدیر به تیم وزارت ! که بعد از برداشتن دسترسی کارکنان وزارت ، یه دونه نظارت هم برای بنده نذاشتن .

خب میگم ، می تونیم بذاریم به حساب برخورد شخصی ! همون طور که الان هر مدیری هر کاری میشه به همین حساب می ذاره !

امیدوارم تکلیف این موضوع مشخص بشه .
چون واقعا سر جمع با سی ثانیه تفکر میشد فهمید کی ناظر کجا بوده و کی نبوده !

ولدمورت ، بذار اونی که من رو برداشته جواب بده ، شاید دلیل خوبی داشته باشه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 08:54
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم!!
سلام خوبین همه؟تو خماری دیدن هری پاتر چهاری که یکی از قهرماناش کلا سانسور شده!!موندین؟عیب نداره تا عید قربان فرصت هست!!!

نقل قول:

ادوارد جک نوشته:
مديران عزيز
پيشنهاد دارم كه به اضافه نامه اي كه براي هر عضو پس از عضويت فرستاده ميشود ضميمه اي به نثر ناظرين تالار خصوصي باشد كه در رابطه با تالارشان توضيحاتي داده باشند

ادوارد جان!!!
از پیشنهادت متشکریم!البته فکر نمیکنم موافقت بشه با پیشنهادت چون به دردسرش نمی ارزه!
آخه توضیحات داده بشه که چی؟کسی که توی کتاب علاقه ای به یک گروه داشته باشه فعالیت خودشو میکنه

نقل قول:

فكر كنم مشكل من ماله پلاگين باشه.
ميشه آدرس پلاگين فلش رو براي اپرا بديد؟

سرچ کنی فکر کنم بتونی بدست بیاری
هر کی داره این ادرسو به کمک این آرتور بشتابه!!!
من اصولا از اپرا خوشم نمیاد((کریچر جان تعصبی نشی ))

نقل قول:

می خواستم خدمتتون عرض کنم که سایتی مثل سایت جادوگران سایت پر هزینه ای به حساب میاد من فکر کردم اگر یک مقداری از سایت رو به شکل سهام در بیاریم و بچه ها آن ها رو بخرن و در قسمت گروه ها هم یک قسمت با عنوان سهام داران بسازید مشکل هزینه ء سایت برطرف می شود . تازه بچه ها با جابهجا کردن سهامشون می تونن مبلقی رو هم به سایت به عنوان کمیسیون بدن نظرتون چیه ؟

چقدر پیشنهادت آشناست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما تو گرمسار فامیل نداری؟
والا سایت جادوگران در داخل کشور سایت رسمی نیست
از جایی هم ساپورت نمیشه!!....فی سبیل الله بربچ کار میکنن!!!شرکت و کمپانی هم نیستیم که سهام داشته باشیم!!!.....

ولی خب ما از هر پیشنهاد درآمدزایی استقبال میکنیم

نقل قول:

1-می خواستم بگم که می شه مثلا برای هر عضوی که خواهان گالری جداگونه برای نقاشی های خودش این امکان رو ایجاد کنین مثلا من دنبال نقاشی های سرافینا می گردم نمی تونم برم تمامه گالری رو بگردم که!جز اینکه برم روی پروفایلش

2-اینکه بعد از ورود این آواتورمون کنار اسممون قرار می گیره آیا بعد از تغییر آواتور اونم عوض می شه؟

سلام بر کسی که دلبستگی رو به سایت و اعضایش هدیه کرد!!.....تو پرسشهای همگانی یکی پرسیده بود جریان دلبستگی که همه تو امضاشون دارند چیه!!!

1-والا ما گالری خصوصی داشتیم یه زمانی!!که آبر عکساشو میذاشت اونجا...ولی چون با استقبال خوبی مواجه نشد برداشتیمش!!....فکرم نمیکنم دوباره بذاریم!!....به هر حال صحبت میکنیم ببینیم تصمیم چی میشه!!

2-والا من منظورتو درست نفهمیدم!!....ولی به هر حال تو این سایت کوچکترین تغییری در ویژگیهای فردیت رخ بده....در همه جای سایت اعم از پستهای قدیمی خودشو نشون میده...مطمئنا جواب سئوال شما ((بله )) مباشد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 4 آبان 1385 03:47
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من یک چیز بگم!

آخه الستور جان!کدوم یکی از بچه ها پول دارن؟یعنی پولی دارن که اختیارش دست خودشون باشه؟ من یکی به عنوان مثل عمرا بابام بزاره تو نت کاری بکنم!

آها من برای یک کار دیگه امده بودم!می خواستم بگم که می شه مثلا برای هر عضوی که خواهان گالری جداگونه برای نقاشی های خودش این امکان رو ایجاد کنین مثلا من دنبال نقاشی های سرافینا می گردم نمی تونم برم تمامه گالری رو بگردم که!جز اینکه برم روی پروفایلش!ولی مثلا برای اعضایی مثل سرافینا باید گالری خصوصی زد!چون من چندتا سایت خارجی رفتم چندتا از اعضاشون داشتن چیز جالبی بود!

آها یک سوال برام پیش امده!اینکه بعد از ورود این آواتورمون کنار اسممون قرار می گیره آیا بعد از تغییر آواتور اونم عوض می شه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فلور دلاكور در 1385/8/4 4:04:01
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 3 آبان 1385 21:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به مدیران عزیز به همتون خسته نباشید میگم

می خواستم خدمتتون عرض کنم که سایتی مثل سایت جادوگران سایت پر هزینه ای به حساب میاد من فکر کردم اگر یک مقداری از سایت رو به شکل سهام در بیاریم و بچه ها آن ها رو بخرن و در قسمت گروه ها هم یک قسمت با عنوان سهام داران بسازید مشکل هزینه ء سایت برطرف می شود . تازه بچه ها با جابهجا کردن سهامشون می تونن مبلقی رو هم به سایت به عنوان کمیسیون بدن نظرتون چیه ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1385/8/3 21:51:56
تصویر تغییر اندازه داده شده










[b][size=med
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 3 آبان 1385 20:29
نمایش جزئیات
آفلاین
فكر كنم مشكل من ماله پلاگين باشه.
ميشه آدرس پلاگين فلش رو براي اپرا بديد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 3 آبان 1385 18:08
نمایش جزئیات
آفلاین
مديران عزيز
پيشنهاد دارم كه به اضافه نامه اي كه براي هر عضو پس از عضويت فرستاده ميشود ضميمه اي به نثر ناظرين تالار خصوصي باشد كه در رابطه با تالارشان توضيحاتي داده باشند
اين كار داراي مزاياي ذيل است
1.فرد گروه خود را به درستي انتخاب كرده و در اواسط فعاليت مجبور به تعويض گروه نميشود
2.تبليغي براي گروهاي محتاج عضو است

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ادوارد جک در 1385/8/3 18:27:19
روح جنمار قديم ميكند:

[url=http://ww
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 3 آبان 1385 08:45
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم!
با سلام خدمت همه کاربرا عزیز...اعک از گند زاده و غیر آن!!
نقل قول:

اریک مانچ نوشته:
سلام دوست عزیز!
1.می خواستم بدونم چرا این همه شخصیت هایی که مثل هم هستند حذف نمی شن.مثلا چند تا هرمیون یا اسنیپ یا هری پاتر
2.می خواستم بدونم اگه اسمی در تاپیک لیست شخصیت ها باشه و اون رو برداری چرا نباید تایید بشه در صورتی که فقط یکی است مثل من به صفحه شخصیت ها بروید و ببینید.
3.در این سایت کاری وجود نداره که من بتونم انجام بدم.
با تشکر اگه میشه به سوالاتم پاسخ کامل بدهید.

سلام ذوست عزیز!
1-در این سایت ...از هر شخصیت، فقط و فقط یکی در ایفای نقش وجود داره....بقیه کسایی که همنام شخصیتی هستند عضو ایفای نقش نیستند

2-چون اون شخصیت قبلا توسط یکی اشغال شده.....همونطور که در مورد یک گفتم....ممکنه شما تو این سایت هزارتا ولدمورت ببینی...ولی فقط یکیش عضو ایفای نقشه...وقتی شخصیتی قبلا گرفته شده به کس دیگه ای داده نمیشود

3-کار شما در این سایت در حال حاضر لذت بردن از سایت جادوگرانه
نقل قول:

اگر از ناظری شکایت داریم کجا و به کی گزارش بدیم؟

اهم....میتونید همینجا با ذکر دلیل انتقادتون رو با ما در میون بذارید

ممنون
لرد ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/3 8:48:26
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 آبان 1385 23:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه از ناظری شکایت داریم باید به کی بگیم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جهان آنقدر بزرگ نیست که ما تصور می کنیم...جهان آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم تصور کنیم.
آرتور چارلز کلارک
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 آبان 1385 21:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام دوست عزیز!
1.می خواستمبدونم چرا این همه شخصیت هایی که مثل هم هستند حذف نمی شن.مثلا چند تا هرمیون یا اسنیپ یا هری پاتر
2.می خواستم بدونم اگه اسمی در تاپیک لیست شخصیت ها باشه و اون رو برداری چرا نباید تایید بشه در صورتی که فقط یکی است مثل من به صفحه شخصیت ها بروید و ببینید.
3.در این سایت کاری وجود نداره که من بتونم انجام بدم.
با تشکر اگه میشه به سوالاتم پاسخ کامل بدهید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جوما�