جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (24 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
36
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 18 دی 1385 21:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

هری پاتر عزیز دستتون درد نکنه مشکل ایشون حل شد ( پروتی پتیل ) .

باید بگم که گویا چت باکس مثل قبل شده دوباره ! من چه از توی پاپ آپ و چه همینطوری وقتی رفرش رو میزنم پیام های جدید نمیاد و مجبور میشه یه عدد بنویسم یا بنویسم " رفرش " !

ممنون میشم رسیدگی و راهنمایی کنید !


با تشکر

ویرایش :
در ضمن هر وقت روی لینک
بقیه کلیک میکنم مینویسه شما به این قسمت دسترسی ندارید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1385/10/18 21:28:54
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 16 دی 1385 16:15
نمایش جزئیات
آفلاین
@ استرجس پادمور: مدیر گالری اون آلبوم رو برای ارسال باز نزاشته. شما ارسالتون رو به هر آلبومی که خواستید بفرستید مدیر گالری خودش در آلبوم جشن تولد سه سالگی میزاره

@ پرسی ویزلی: به اون شناسه **** **** بگید اگه به سایت دسترسی نداره به ایمیل info ات جادوگران دات او آر جی ایمیل بزنه.
سوالات چندی در این مورد مطرحه:
1- بقیه سایت ها میاد؟
2- با اف 5 هم باز همینطوره؟
3- از کی اینطوری شده؟
4- آی پی کسی که این ارور رو میبینه؟
و غیره
که اینا رو باید خصوصی تماس بگیرن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 16 دی 1385 16:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

یکی از اعضای سایت با شناسه **** **** یه مشکلی براش پیش اومده که گفتن اینجا بپرسم !

میگفتن که وقتی وارد سایت میشن با ارور زیر مواجه میشن :
ERROR

the requested URL could not be retrieved

ترجیح دادم من چیزی نگم تا خودتون این مشکل رو بر طرف کنید !


با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 16 دی 1385 11:48
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام دوست

با سلام و عرض حسته نباشيد

امروز من قصد ارسال عكس هاي تولد سايتو داشتم كه خودم گرفتم ولي در حين ارسال متوجه نكته اي شدم !!!
در گزينه ي تك بارگزاري يا چند بارگزاري در داخل منوي آلبوم ها آلبوم جشن تولد نشان داده نميشود !!! به همين دليل من ارسال نكردم عكسامو !!!
اين مساله رو توسط ولدمورت عزيز هم چك كرديم و ديديم ايشون هم نميتونه نام اين آلبوم رو در بين اين ليست پيدا كنه ...

ممنون ميشم رسيدگي كنيد

پاينده باشيد
استرجس پادمور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 16 دی 1385 01:51
نمایش جزئیات
آفلاین
طریقه ی پاک کردن Cookie ها تویه مرورگر های Firefox و Opera رو که قبلا قولش رو داده بودم الان اینجا مینویسم و چون ممکنه بعضیا قبلا ندیده بودن برای Internet Explorer رو هم مینویسم!

کلا همه اینارو یاد بگیرین چون بیشتر مشکلات به خاطر همین کوکی هاست و اگر مشکلی پیش بیاد اولین کاری که بهتره انجام بدین پاک کردن کوکی هاست


در مرورگر Internet Explorer:
1-وارد مرورگر بشید و منوی Tools رو انتخاب کنید.
2-بر روی Internet Option کلیک کنید.
3-در صفحه ی جدید و در وسط صفحه Delete Cookies رو انتخاب کنید.(یک پیشنهاد: من خودم پیشنهاد میکنم که بر روی Delete files هم کلیک کنید تا فایل های کوکی پاک بشن و از اول ساخته بشن...بعضی مواقع مشکل از فایل ها یا اسمشونه!)
4-سپس بر روی Apply و OK کلیک کنید!

نکته: در نسخه ی جدید اینترنت اکسپلورر یعنی Internet Explorer 7 این مراحل درست نمیباشد!



در مرورگر Firefox:
1-وارد مرورگر بشید و منوی Tools رو انتخاب کنید.
2-بر روی Option کلیک کنید.
3-در صفحه ی جدید که باز میشه به tab یا قسمت Privacy بروید.
4-در قسمت جدید در وسط صفحه قسمت Cookies رو میبینین که در این قسمت بر روی دکمه ی Show Cookies... کلیک کنید.
5-در صفحه ی جدید که باز میشه در پایین صفحه بر روی Remove All Cookies کلیک کنید.
6-بعد بر روی Close و سپس OK کلیک کنید!


در مرورگر Opera:
1-وارد مرورگر بشید و منوی Tools رو انتخاب کنید.
2-بر روی Preferences کلیک کنید.
3-در صفحه ی جدید که باز میشه به tab یا قسمت Advanced بروید.
4-در قسمت جدید در سمت چپ صفحه یک لیستی وجود داره که در قسمت سوم اون لیست بر روی Cookies کلیک میکنید.
5-در قسمت جدید در پایین صفحه بر روی Manage cookies... کلیک میکنید.
6-صفحه ی جدید باز میشه که کوکی های موجود رو نشون میده و شما باید یکی یکی اونارو Delete کنید و راهی وجود نداره که همه رو با هم پاک کنید!
7- بعد از پاک کردن تک تک کوکی ها Close و سپس OK رو انتخاب میکنید!



نقل قول:
مادام رزمرتا نوشته:
من موقع ورود به سایت یه مشکلی دارم! یعنی مشکلش همیشگی که نیست دو بار تا حالا این اتفاق برام افتاده و یک بارم این اتفاق برای دوست دیگه ایم افتاده بود در نتیجه خواستم که به شما اطلاع بدم! ببینید من برای ورود به سایت ورود اتوماتیک رو زدم و هر وقت آدرس رو میزنم خودش وارد میشه! ولی تا حالا دوبار برای من پیش اومده که به جای شناسه ی خودم شناسه های دیگری رو نوشته!
یعنی مثلا زده از ورود شما متشکریم چو چانگ!
البته فقط تا همین حده و هر کاری بکنم به صفحه ی بعدی نمیره و من تا وقتی دیسی نکردم نمیتونم با اون مرورگر به سایت بیام!
این اتفاق هم یک بار با فایر فوکس و یک بار با اپرا برای من افتاده!
ممنون میشم رسیدگی کنین!

کلا این مشکل بیشتر در هنگامی که میخواید از سایت خارج بشین وجود داره...یعنی وقتی شما بر روی "خروچ" کلیک میکنید در صفحه ی جدیدی که باز میشه و مثلا میخواد از شما تشکر کنه که به سایت سر زدید به جاش از عباراتی مثل "شما به این قسمت دسترسی ندارید" و "از ورود شما متشکریم، X " استفاده میکنه.

متاسفانه این مشکلیه که زوپس داره و نمیشه برطرفش کرد و دلیلش هم تغییراتیه در زوپس ایجاد شده و باعث شده ماژول ها و صفحات سایت با هم هماهنگی نداشته باشن...

به هر حال هر وقت این مشکل به وجود اومد پاک کردن کوکی ها(که در بالا توضیح دادم) بهترین کاره تا دیگه تا یه مدت این مشکل دیگه به وجود نیاد!

ولی کلا این مشکل بیشتر برای هنگامیه که از سایت خارج میشید و کمتر پیش خواهد اومد که با ورود اوتوماتیک با این عبارات مواجه بشین...




به هر حال امیدواریم با اومدن نسخه های جدید ماژول های مختلف سایت این مشکلات هم حل بشه که شنیده ها حاکی از آن است که آپدیت های ماژول ها در راهه!



با تشکر از دقت اعضای سایت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 15 دی 1385 03:02
نمایش جزئیات
آفلاین
من موقع ورود به سایت یه مشکلی دارم! یعنی مشکلش همیشگی که نیست دو بار تا حالا این اتفاق برام افتاده و یک بارم این اتفاق برای دوست دیگه ایم افتاده بود در نتیجه خواستم که به شما اطلاع بدم! ببینید من برای ورود به سایت ورود اتوماتیک رو زدم و هر وقت آدرس رو میزنم خودش وارد میشه! ولی تا حالا دوبار برای من پیش اومده که به جای شناسه ی خودم شناسه های دیگری رو نوشته!
یعنی مثلا زده از ورود شما متشکریم چو چانگ!
البته فقط تا همین حده و هر کاری بکنم به صفحه ی بعدی نمیره و من تا وقتی دیسی نکردم نمیتونم با اون مرورگر به سایت بیام!
این اتفاق هم یک بار با فایر فوکس و یک بار با اپرا برای من افتاده!
ممنون میشم رسیدگی کنین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Only Raven
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 14 دی 1385 11:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
پروفسور اسپراوت نوشته:
با سلام خدمت مدیران گل.ببخشید من با توجه به انکه شخصیت آلبوس دامبلدور فقید هم اکنون خالی شده است و قبلا بنده در لیست انتظار درخواست داده بودم و تنها کسی بودم که درخواست این شخصیت را در لیست داشتم میخواستم ببنیم الان میتوانم آنرا بگیرم یا خیر؟چون طبق قوانین لست انتظار الان باید به فرد رزروکرده برسد.البته شما به خوبی بر آن و قوانینش واقف هستید.بعد چناچه قرار است مسابقه ای برای این شخصیت برگزار شود آیا امکان آن هست که عموم در آن شرکت کنند؟ممنون و با احترام


بله همون طور که قبلا هم خدمتتون گفتم هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده. چون دامبلدور مثل ولدمورت یکی از دو شخصیت مهم سایت هستن که وظایف متفاوتی نسبت به بقیه ی شخصیت ها دارن مطمئنا این شخصیت به هر کسی داده نخواهد شد. اما ممکنه مسابقه ای برای این شخصیت گذاشته بشه... به هر حال در مورد این شخصیت حتما با بقیه ی مدیران مشورت میشه تا ببینیم که دقیقا میخوایم چی کار کنیم.


نقل قول:
برتا جورکینز نوشته:
من وقتی میام تو سایت اگه تا حدود یه رب هیچ صفحه ی جدیدی نیارم و بعد از یه رب صفحه باز کنم میگه که شما وارد نشده اید یعنی خودش منو میندازه بیرون ! مثلا خیلی شده نشستم کلی تو قسمت "پاسخ " نوشتم ولی وقتی ارسالو زدم گفته که اول باید عضو بشید ! هیچ راهیم نیست که چیزایی که نوشته بودمو دوباره ببینم یا کپیشون کنم . حالا نمیدونم فقط من این مشکلو دارم یا کلا برنامه ی سایت اینجوری نوشته شده ؟


کلا این مشکل مشکلیه که از اول تویه سایت بوده و خواهد بود و قابل برطرف شدن نیست.
بهتره وقتی که دارید در تاپیکی پاسخ میدید حتما نوشته ی خودتون رو در برنامه های ویندوز مثل Word یا Notepad ذخیره کنید تا احتمال از بین رفتن پست شما به صفر برسه...این شکلی در نهایت از سایت بیرون میفتید و دوباره برمیگردید و با یه Copy/Paste راحت و سریغ پستتون رو ارسال میکنید.
به هر حال این مشکل فعلا حل شدنی نیست و خودتون باید حتما به این نکته توجه بکنید.(در ضمن ممکنه در مواقعی حتی مدت زمان از یک ربع هم کمتر بشه!...پس توجه کنید!)

پ.ن: شما میتونین از مرورگر Opera(ورژن های جدید) استفاده بکنین تا این مشکل دیگه براتون وجود نداشته باشه!


نقل قول:
هدویگ نوشته:
من یه چیزی آزارم می دم اینجا بیان کنم .
با مرورگر آی ای اگه بیاین و بنویسین و برین صفحه بعدی و ارسال نشه ، نوشته ها از دست میرن .اگر "Back" کنید هم هیچ فایده ای نداره .
ولی من با اپرا کار می کنم و اگه بنویسم و به هر دلیلی ارسال نشه اگه Back" رو بزنم نوشته به طور کامل بازیافت می شه .
و فکر کنم فایرفاکس هم همینطوری باشه .


این مشکل رو نمیشه به هیچ وجه از بین برد...فقط هم در Opera میشه Back رو زد تا دوباره نوشتتو ببینی!...دلیلشم اینه که تنظیمات FireFox و IE طوریه که این نوشته هارو تویه فایل های تمپتوری ذخیره نمیکنن ولی Opera این فایل هارو ذخیره میکنه که البته فکر میکنم اگر ملت یه کم فایرفاکس و آی ای رو هم بتونن دستکاری کنن و تنظیماتشو تغییر بدن اون دوتا هم به همین صورت بشه!

ولی به هر حال چیزی که هست اینه که آی ای و فایرفاکس این ویژگی رو دارا نیستن!

البته من پیشنهاد نمیکنم که به خاطر همین یه ویژگی از FireFox استفاده نکنی!...چون نظر شخصی من اینه که فایرفاکس چیزایی داره که بقیه ی مرورگرا ندارن و بهتره که یه مدت ازش استفاده بکنی و با منوهاش آشنا بشی تا بفهمی!(آپدیت قوی ای هم داره!)
ولی به هر حال Opera هم مرورگر خوبیه و علاوه بر اینکه این ویژگی ای رو که گفتی رو داره برای ما مدیرا هم بیشتر به درد میخوره...فایرفاکس و آی ای بعضی مواقع با منوی مدیریت و ویژگی های فردی لج میکنن و مشکلاتی به وجود میارن!

ولی بازم پیشنهاد اول من همیشه فایرفاکسه!





موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1385/10/14 11:26:36
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 14 دی 1385 11:15
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه چیزی آزارم می دم اینجا بیان کنم .
با مرورگر آی ای اگه بیاین و بنویسین و برین صفحه بعدی و ارسال نشه ، نوشته ها از دست میرن .اگر "Back" کنید هم هیچ فایده ای نداره .
ولی من با اپرا کار می کنم و اگه بنویسم و به هر دلیلی ارسال نشه اگه Back" رو بزنم نوشته به طور کامل بازیافت می شه .
و فکر کنم فایرفاکس هم همینطوری باشه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 14 دی 1385 01:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من وقتی میام تو سایت اگه تا حدود یه رب هیچ صفحه ی جدیدی نیارم و بعد از یه رب صفحه باز کنم میگه که شما وارد نشده اید یعنی خودش منو میندازه بیرون ! مثلا خیلی شده نشستم کلی تو قسمت "پاسخ " نوشتم ولی وقتی ارسالو زدم گفته که اول باید عضو بشید ! هیچ راهیم نیست که چیزایی که نوشته بودمو دوباره ببینم یا کپیشون کنم . حالا نمیدونم فقط من این مشکلو دارم یا کلا برنامه ی سایت اینجوری نوشته شده ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 14 دی 1385 00:57
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت مدیران گل.ببخشید من با توجه به انکه شخصیت آلبوس دامبلدور فقید هم اکنون خالی شده است و قبلا بنده در لیست انتظار درخواست داده بودم و تنها کسی بودم که درخواست این شخصیت را در لیست داشتم میخواستم ببنیم الان میتوانم آنرا بگیرم یا خیر؟چون طبق قوانین لست انتظار الان باید به فرد رزروکرده برسد.البته شما به خوبی بر آن و قوانینش واقف هستید.بعد چناچه قرار است مسابقه ای برای این شخصیت برگزار شود آیا امکان آن هست که عموم در آن شرکت کنند؟ممنون و با احترام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا