جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

30 کاربر(ها) آنلاین هستند (19 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 18 دی 1385 23:25
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
فكر مي كنم ديگر بهتر باشد برنامه هاي آينده كوييديچ را در اينجا مطرح نماييم:

1- تا كامل شدن كارنامه ها و شناسنامه و قيمت بازيكناني كه حداقل يك پست در طول رقابتهاي رسمي در تيمي ارسال كرده باشند هيچ مسابقه رسمي نخواهيم داشت.
2- اين كار لااقل تا دو ماه آينده به پايان نخواهد رسيد.
3- همچنين بايد قوانين پيشين تغيير كند و قوانين نقل و انتقالات و سهام و بودجه تيمها و غيره نيز تدوين شود.
4- از اين به بعد اگر بازيكن جديدي بخواهد در ليگ عضو شود بايد به صورت رسمي و پس از طي چند مرحله قيمت گذاري شده و به يك تيم وارد شود.
5- در طي اين چند ماه به منظور خالي نبودن عريضه و از فعاليت نيفتادن انجمن احتمالا مسابقات غيررسمي كوتاهي خواهيم داشت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 18 دی 1385 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

الان که لیگ به پایان رسیده و تیم ها فعلا دارن تمرین میکنم !
درخواست میدم که تاپیک لیگ برتر کشورهای کوییدیچ توسط ناظران بخش ییهو باز شه !!!
و بازیکنان دوباره پست های زیباشون رو اونجا بزنن ! همچنین خودم


با تشکر

چرا بايد تاپيك ليگ برتر كشورهاى كوييديچ بازگشايى بشه؟ اين همه تاپيك براى فعاليت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلین کبیر در 1385/10/19 23:05:23
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 7 دی 1385 15:50
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید شما قصد به روز کردن تاپیک افتخارات کوییدیچ رو ندارید؟

قهرمانی اجاس هم ذکر شود لطفا!!!

به زودی تاپیک مورد نظر به روز میشه ممنون از یاد آوریتون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1385/10/8 7:54:21
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 3 دی 1385 02:19
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
پیشنهاد داشتن عیب نیست! پیشنهاد را مطرح نکردن عیب است! (چی گفتم!)

گر صبر کنید ز غوره حلوا سازیم. انتظار جایزه آنچنانی از ما نداشته باشید. میدانید که ما نه هاست مستریم که ساب دامین و فضا در اختیار بگذاریم و نه وبمستریم که دسترسی اضافه بدهیم و نه اصلا مستریم که جایزه بدهیم!

تا یک پس فردا دندان سر آن جگرتان بگذارید قضیه حل است. اما برای اینکه دل قهرمانان نشکند و در جریان باشند چشم جوایز از قرار زیر است:

تصویر تغییر اندازه داده شده
قهرمان = تریسیلوانیا

برنده یک دستگاه زمین اختصاصی کوییدیچ با مقداری تماشاچی و بیلبوردهای تبلیغاتی با مارک سونی!
برنده یک دستگاه آبمیوه گیری برای گرفتن آب فندق و گردو!
برنده یک سفر سیاحتی تفریحی به خانه ریدل ها!
برنده سه فقره چک سفید امضای عله، وبمستر ماکزیماسوار!
برنده یک دستگاه پیکان گوجه ای که توسط بلرویچ مرحوم گل کاری شده است و میتوانند برای مراسم عروسی اجاره دهند!
برنده یک قطعه زمین یک در یک در زعفرانیه، مخصوص ایجاد WC
برنده یکی از هفت هورکراکس ولدمورت
برنده اسنیچ طلایی

ضمنا این تیم جایزه نقدی ویژه ای به هنگام تعیین بودجه باشگاه های کوییدیچ (که در سال جاری انجام خواهد شد) دریافت خواهد کرد.

تصویر تغییر اندازه داده شده
نایب قهرمان = پاورداس

برنده دو دستگاه اتوبوس شرکت واحد پرنده برای جابجایی سریعتر!
برنده یک عدد ساعت آلارم دار!
نفری یک لنگه جوراب، ساخت شرکت ادی نشان!
برنده یک صبحانه کله پاچه مهمان رستوران کله پزی سرژ و دوستان!

برنده اسنیچ نقره ای
این تیم نیز جایزه نقدی به هنگام تعیین بودجه دریافت خواهد کرد اما مسلما کمتر از قهرمان

تصویر تغییر اندازه داده شده
مقام سوم = آجاس

برنده تعداد زیادی واکس یک بار مصرف
برنده دو گالون عطر فرانسوی
برنده سفر دور قزوین در یک روز
برنده یک عدد کوافل با مارک کاکرو یوگا
برنده اولین کاست اجرا شده توسط سرژ و دوستان
برنده یک تراکتور با موتور انژکتوری!

برنده اسنیچ برنزی

این تیم جایزه نقدی در حد رتبه سومی به هنگام تعیین بودجه دریافت خواهد کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلین کبیر در 1385/10/3 23:31:43
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 3 دی 1385 01:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت دو گل همیشه خوشبوی انجمن کوییدیچ!!
خسته نباشید خدمت یگانه پیر سایت مرلین کبیر و یگانه روح شجاع سایت پروفسور بینز!


خب بنده کمی تا قسمتی فکر کردم و فکر کردم تا اینکه به یه نتایجی در یه مواردی رسیدم!

واقعیت امر اینه که بنده نمیدونم شما چجور جوایزی رو برای قهرمان و نائب قهرمان و سومین تیم این لیگ کوییدیچ در نظر گرفتید.
تا همین لحظه هم که بنده این پست رو میزنم چیزی به گوش من نرسیده!

به همین دلیل تصمیم گرفتم که اینجا یه پیشنهادی بدم تا شاید مورد قبول شما واقع بشه!...شاید اصلا شما هنوز تصمیم نگرفته باشیم که چه جوایزی به این سه تیم بدین که خب به هر حال شاید پیشنهاد من یه کمکی بکنه!


بنده پیشنهاد میکنم که برای هر کدام از این سه تیم یک عدد تاپیک در انجمن کوییدیچ زده بشه به نام همان تیم!...به طور مثال "موسسه فرهنگی-ورزشی پاورداس!"

البته صددرصد باید یه فرقی به هر حال بین تیم اول لیگ و تیم سوم لیگ باشه و نمیشه هم به تیم اول یه تاپیک داد هم به تیم سوم!

این فقط در حد یه پیشنهاده و من نمیدونم که جایزه ی این سه تا تیم چی میتونه باشه...شاید اصلا پیشنهاد من خیلی هم بد باشه و جایزه ی شما خیلی بهتر از اینا باشه

اگر جایزه بهتر از ایناست که خب هیچی!...ولی به هر حال اگر این طور نبود میشه به هر کدوم از این سه تا تیم یه تاپیک داد و همچنین حالا یه پولی امتیازی چیزی برای لیگ بعدی هم به اونها هدیه داد.

البته اینا همش در حد یه پیشنهاده و البته من این پیشنهادات رو به عنوان کاپیتان تیم پاورداس در این لیگ ندادم و به عنوان یه کاربر معمولی این پیشنهاد رو دادم!


به هر حال این پیشنهادو دادم که بعدا به خودم نگم چرا این پیشنهادو ندادم!!


من برم درخت کریسمسو تزیین کنم ...فعلا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 25 آذر 1385 12:40
نمایش جزئیات
آفلاین
هووووووم!؟

آقا فساد در کمیته داوران!

در جمع بندی متیازت تیم بوق 1860 اشتباهی صورت گرفته.حال من نمیدونم از کجا 20 امتیاز به این تیم اضافه شده ولی من وقتی کل امتیازات این تیم رو از اول لیگ جمع زدم شد 1740 در صورتی که در تاپیک پایگاه اطلاع رسانی لیگ کوییدیچ 1760 اعلام شده است.

لطفا رسیدگی شود.

خطایی در شمارش امتیازات هفته پیش رخ داده بود که تصحیح شد. از تذکر شما متشکریم، همینک تمامی امتیازات یک بار از ابتدا تا پایان چک میشود تا در صورت موجود بودن خطاهای دیگر ناحقی نشود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلین کبیر در 1385/9/25 13:10:38
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 24 آذر 1385 16:21
نمایش جزئیات
آفلاین

من از این سوژه خوشم اومد و فکر کنم تاپیک خوبی بشه به شرط اینکه فعالیت خوبی داشته باشه من اجازه ی زدن تاپیک رو به تام ریدل میدم از نظر من مجوز داره فقط پست اولش رو هم خودت بزن تام فقط اینکه هم رل باشه و هم غیر رل بستگی به نویسنده داره فقط پست های کم محتوا و ارزشی پاک خواهد شد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=0000FF]بينز نام
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 24 آذر 1385 11:10
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلوم .
این ایده حیفه که تلف شه .
به نظر من بهتره برای اینکه بشه به صورت رول هم توش کار کرد ، یه فضایی داشته باشیم مثل کلوپ شرط بندی .
بعد ملت که میان توی این کلوپ ، می تونن بازی رو تماشا کنن و شرط هم ببندن برا بازی .

و هر کی برای شرط بندی از ابتدای ورودش تا هر جا که دوست داشت رو رول می نویسه .
و بهتره ادامه دار هم نباشن . چون ادامه دادن پست قبلی سخته با توجه به سوژه این تاپیک .
به طور مثال :

در کلوپ به شدت باز شد . هدویگ که دستمال زرشکی خفنزی به دور کله اش بسته بود وارد شد و مستقیم به سمت میز شرط بندی رفت .
هدویگ : یه بلیت بده من ببینم !
متصدی : چقدری باشه قربان ؟
هدویگ : هه هه ... به من گفت قربان !
متصدی : جانم ؟
هدویگ : چیزه ... یه ده گالیونی بده .
تام ریدل که اون گوشه واستاده بود سیگارشو روی میز خاموش کرد و به سمت هدویگ اومد .
تام ریدل : ده گالیون کمه ... بکنش بیست گالیون ... من سر پاورداس شرط می بندم ! ... با اختلاف 100 تا می بره .
هدویگ : بکنش بیست گالیون ... تریسیلوانیا با اختلاف بیشتر از 150 تا می بره !

هدویگ و تام ریدل خوش و بش کنان به سمت مانیتور بزرگ کلوپ رفتنتد تا بازی رو تماشا کنن .....

(می شه بیشتر از این همه ادامه دار نوشت)


اینم نظر من بود برا اینکه این سوژه حیف نشه ... بینزی خود دانی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 24 آذر 1385 03:06
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب...
من دقیقا گفتم که رول نیست


نقل قول:
در مورد بنگاه شرطبندی:
این یک تاپیکه که طی لیگهای کوییدیچ و جامهاش، ملت میان روی هرچیزی که عشقشونه مثل بازیکن، شناسه، یک پست قشنگ، عضویت در فرقه های سایت و... شرط بندی میکنن.
بر سر بازی بین دو تیمی که در حال انجامه، مثلا تیم ایکس با ایگرگ مساقه داره مثلا توی ورزشگاه زد، اونوقت من که از هیچکدوم از این دو تیم نیستم میام اونجا یک پست میزنم و میگم که توی این بازی که توی تاپیک زد جریان داره، تیم ایکس میبره(رول و غیر رولش فرقی نداره).
اوقت وقتی ایکس برنده شد، کسایی که گفتن ایگرگ برنده میشه باید به کسایی که گفتن ایکس برنده میشه، چیزایی رو که شرط بسته بودن بدن.
قوانین:
1- کسی نباید سر تیم خود شرط ببندد.
2- کسی نباید سر تیمی که در حال بازی با اوست، شرط ببندد.
3- پستها رول و غیر رول فرقی ندارد.
4- بی ادبی هرگز!
5- در شرطبندی مرام رعایت شه و جنس مورد شرطبندی حتما پرداخت شه!
ممنون از مجوز.


رولی باشه یکم لوس میشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یک شب بر بارگاه غم خواب?
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1385 10:51
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد بنگاه شرطبندی:
این یک تاپیکه که طی لیگهای کوییدیچ و جامهاش، ملت میان روی هرچیزی که عشقشونه مثل بازیکن، شناسه، یک پست قشنگ، عضویت در فرقه های سایت و... شرط بندی میکنن.
بر سر بازی بین دو تیمی که در حال انجامه، مثلا تیم ایکس با ایگرگ مساقه داره مثلا توی ورزشگاه زد، اونوقت من که از هیچکدوم از این دو تیم نیستم میام اونجا یک پست میزنم و میگم که توی این بازی که توی تاپیک زد جریان داره، تیم ایکس میبره(رول و غیر رولش فرقی نداره).
اوقت وقتی ایکس برنده شد، کسایی که گفتن ایگرگ برنده میشه باید به کسایی که گفتن ایکس برنده میشه، چیزایی رو که شرط بسته بودن بدن.
قوانین:
1- کسی نباید سر تیم خود شرط ببندد.
2- کسی نباید سر تیمی که در حال بازی با اوست، شرط ببندد.
3- پستها رول و غیر رول فرقی ندارد.
4- بی ادبی هرگز!
5- در شرطبندی مرام رعایت شه و جنس مورد شرطبندی حتما پرداخت شه!
ممنون از مجوز.


شما يه نمونه پست رل در اين زمينه بزن اگر مورد تاييد قرار گرفت مجوز داده خواهد شد وگرنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1385/9/15 23:45:00
یک شب بر بارگاه غم خواب?