جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

29 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
28
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 دی 1385 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
1-راستی یک سوال دیگه هم داشتم این امتیازات هاگوارتز بر چه اساسی داده می شوند؟یعنی چه طور می توان بر آن ها افزود?
2-راستی چه طور می شه بازرس عالی رتبه هاگوارتز و یا سرگروه یک گروه و یا ناظر شد؟

شما با شرکت در کلاسهای هاگوارتز در صورتیکه ثبت نام کرده باشید میتونید برای گروهتون امتیاز کسب کنید.اگه ثبت نام نکردی باید تا اول بهمن صبر کنی تا دفتر ثبت نام باز بشه.
برای بازرس شدن باید اول هر ترم ناظر گروه شما رو تایید و اسمتون رو به مدیر هاگوارتز بده
برای ناظر شدنم باید تو سایت فعالیت کنید.از هر نظر که فکرشو بکنی نه صرفا فقط در ایفای نقش

نقل قول:
ببخشید چجوری میشه برای بازرس عالی رتبه شدن در هاگوارتز در خواست داد؟

توضیح دادم... پیشنهاد میکنم با ناظر گروهتون صحبت کنید تا اگه بازرس فعلی بنا به دلایلی نتونست ادامه بده اسم شما رو بدن البته باید توسط مدیر شما تایید بشید.

موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 دی 1385 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

میخواستم بگم مدیران عزیز اگر وقت کردنن لطف کنن پروفایل اعضا رو درست کنن .
گریفندور در پروفایل گریفیندور نشون داده میشه .
با ی اضافی

ممنون میشم تصحیح بشه .

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 دی 1385 10:52
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید چجوری میشه برای بازرس عالی رتبه شدن در هاگوارتز در خواست داد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فردا هرگز نمی میرد

من همون زاخاریاس اسمیت هستم


مدیر سازمان سازمان پرورش و نگهداری از موجودات جادویی
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 20 دی 1385 10:46
نمایش جزئیات
آفلاین
باسلام
1-راستی یک سوال دیگه هم داشتم این امتیازات هاگوارتز بر چه اساسی داده می شوند؟یعنی چه طور می توان بر آن ها افزود?
2-راستی چه طور می شه بازرس عالی رتبه هاگوارتز و یا سرگروه یک گروه و یا ناظر شد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آقای الیوندر در 1385/10/20 10:50:50
ویرایش شده توسط آقای الیوندر در 1385/10/20 17:08:41
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آقای الیوندر نوشته:
با سلام
من چند روزی است که این سوال برایم پیش آمده است:
1-آیا من هم می توانم عضو مافیا بشوم؟
2-چطور می توان عضو این گروه شد؟
3-اگر نمی توانم از چه راهی می توان عضو این گروه شد؟
4-این گروه چه کارهایی می توانند انجام دهند و چه کار هایی می کنند وخلاصه چه وظیفه ای در سایت دارند؟
4-چه کسی بر این گروه نظارت می کند؟
لطفا" هر چه زودتر و کامل و مفصل به این سوالات من پاسخ دهید زیرا خیلی کنجکاو هستم که جواب این سوالات را بدانم.
با تشکر فراوان


سلام!
سوالات جالبی پرسیدی!

1-متاسفانه اینجا یه سایت هری پاتریه و خبری از مافیا نیست!
2-همچین گروهی اصلا وجود نداره!
3-چون وجود نداره هیچ راهی!
4-چون این گروه وجود نداره برای همین هیچ کاری نمیتونن انجام بدن و هیچ کاری نمیکنن و هیچ وظیفه ای ندارن!
5-چون چنین گروهی وجود نداره هیچ کس بر این گروه نظارت نمیکنه!

متاسفانه کامل تر از این نمیتونستم توضیح بدم!
جادوگران چه ربطی به مافیا داره؟!

لطفا منظورتو درست بگو تا توضیح بدم!!
نقل قول:
سالی یر بلک نوشته:
با سلام خدمت مدیران محترم سایت
ومستر پاتر

دوباره ماجرا از این قراره که همون مشکل قبلی برای اقای بلید پیش اومده و دوباره از من درخاست کرده که برای شما مطرحش کنم لطفا"پی گیری کنید
با تشکر
سالی یر بلک

لطفا مشکل ایشون رو بگید تا اگر بشه برطرف بکنیم.
حجم مشکلات انقدر بالاست که ما یادمون نمیمونه قبلا کی چه مشکلی داشت!


با تشکر از سوالات خوب دوستان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 14:59
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت مدیران محترم سایت
ومستر پاتر

دوباره ماجرا از این قراره که همون مشکل قبلی برای اقای بلید پیش اومده و دوباره از من درخاست کرده که برای شما مطرحش کنم لطفا"پی گیری کنید
با تشکر
سالی یر بلک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زندگی قمار است, ماجرا است,انسان یامیبرد یا می بازد,زندگی مثل معرکه ایست که پایان ندارد,و
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 14:10
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
من چند روزی است که این سوال برایم پیش آمده است:
1-آیا من هم می توانم عضو مافیا بشوم؟
2-چطور می توان عضو این گروه شد؟
3-اگر نمی توانم از چه راهی می توان عضو این گروه شد؟
4-این گروه چه کارهایی می توانند انجام دهند و چه کار هایی می کنند وخلاصه چه وظیفه ای در سایت دارند؟
4-چه کسی بر این گروه نظارت می کند؟
لطفا" هر چه زودتر و کامل و مفصل به این سوالات من پاسخ دهید زیرا خیلی کنجکاو هستم که جواب این سوالات را بدانم.
با تشکر فراوان

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 11:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

این چند روز چندتا از بچه ها به من گلگی میکردن که سرعت سایت خیلی اومده پایین و هر روز هم بلاک های جدیدی تویه سایت گذاشته میشه.
من بهتون پیشنهاد میکنم از Theme های دیگه ی سایت هم استفاده بکنین که سرعتشون بیشتره...به هر حال یه کم سرعت هم یه کمه!(البته من بازم میگم که این قالبی که الان تویه سایت پیش فرضه حجم اصلا زیاد نیست و دلیل اصلی کم بودن سرعت حجم زیاد اطلاعاتیه که تویه این سایت عظیم(سایت عظیم پس به چی میگن؟!) داره رد و بدل میشه!)


نقل قول:
پرسی ویزلی نوشته:
سلام

هری پاتر عزیز دستتون درد نکنه مشکل ایشون حل شد ( پروتی پتیل ) .

باید بگم که گویا چت باکس مثل قبل شده دوباره ! من چه از توی پاپ آپ و چه همینطوری وقتی رفرش رو میزنم پیام های جدید نمیاد و مجبور میشه یه عدد بنویسم یا بنویسم " رفرش " !

ممنون میشم رسیدگی و راهنمایی کنید !


با تشکر

ویرایش :
در ضمن هر وقت روی لینک
بقیه کلیک میکنم مینویسه شما به این قسمت دسترسی ندارید !

کلا مشکل نیومدن پیام های جدید در چت باکس صددرصد به خاطر آی اس پی و سرعت کمیه که دارین...

ولی یه راه دیگه هم هست و اونم اینه که تویه قسمت "محل نوشتن" کلیک بکنی و وقتی اون نشونه هه شروع کرد به چشمک زدن(یعنی آماده شد برای نوشتن) دکمه ی Enter روی کیبورد رو بزنی...اگر نشد باید از Alt+F5 استفاده کنی و چاره ی دیگه ای نیست!(به خاطر سرعت کمه در هر صورت!)


اون آلبومی هم که گفتی "آلبوم عمومی" هستش و همه(حتی مهمان ها) هم میتونن ببیننش...من برای اینکه مطمئن بشم خودم حتی با یه اکسپلورر دیگه به عنوان مهمان رفتم به این آلبوم و تمام عکساشم دیدم!


بازم میگم که دلیل خیلی از مشکلاتی که اعضای سایت دارن سرعت کمه مگرنه سایت اینقدر مشکل نداره...کلا سیستم زوپس سیستم خوبیه ولی به سرعت بالایی هم نیاز داره
نقل قول:
مندی بروکل هرست نوشته:

سلام
من تو بعضي تاپيكي نمي تونم پست بذارم . چرا؟


کریچر عزیز جوابتو داد فقط من اضافه بکنم که کسانی که فقط عضو سایت هستند میتونید تویه تمام انجمن های شاخه های "ورودی"، "مطالب هواداران هری پاتر"، "هاگوارتز" و "پست های ماندگار" پست بزنین...به غیر از تاپیک هایی که قفلن و در ضمن از شاخه ی "ایفای نقش(Role Playing)" سایت هم به انجمن "بیا تو جادوگر منتظریم" دسترسی دارین که این قسمت برای وارد شدن شما به رول پلیینگ سایت درست شده...

بعد از اینکه شما عضو ایفای نقش(رول پلیینگ) سایت هم بشین میتونین به تمام انجمن های رول پلیینگ دسترسی داشته باشید. البته بازم در اون صورت چندتا انجمن مخصوص هستن که شما به اونها دسترسی ندارید...به طور مثال انجمن مخصوصا "مرگخواران" سایت!

به هر حال اگر قدرت نویسندگی خوبی تویه خودتون میبینید حتما عضو رول پلیینگ بشید که من پیشنهاد میکنم قوانین سایت و قوانین انجمن ها و قوانین رول پلیینگ و حتما یک بار بخونید و انجمن "بیا تو جادوگر منتظریم" رو هم مورد مطالعه ی دقیق قرار بدید

نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته:
سلام
من مي خواستم كلاس تغيير شكل رو به لينك هاي سريع اضافه كنم ولي آدرس
moudles/newbb/post.php
رو اد مي كرد.
لطفا رسيدگي كنيد.
ممنون


دقت بکنید که شما دقیقا باید تویه تاپیک "کلاس تغییر شکل " باشین و بعد بر روی تصویر تغییر اندازه داده شده کلیک کنید.
من الان امتحان کردم و مشکلی نداشت!

به احتمال زیاد شما تویه قسمتی که میخواستید پست بزنید لینک رو اضافه کردین و به خاطر همین لینک میره به قسمت پاسخ به عنوان!...چون این لینکی که شما میگید برای پاسخ دادن به عنوان هاست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1385/10/19 11:31:38
ویرایش شده توسط اسکاور در 1385/10/19 11:35:50
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 دی 1385 11:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من مي خواستم كلاس تغيير شكل رو به لينك هاي سريع اضافه كنم ولي آدرس
moudles/newbb/post.php
رو اد مي كرد.
لطفا رسيدگي كنيد.
ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 18 دی 1385 21:30
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من تو بعضي تاپيكي نمي تونم پست بذارم . چرا؟



برای این که شما عضو ایفای نقش نیستین و فقط کاربر عضوید برای همین یک سری انجمن ها برای شما فقط قابل دیدنه نه پست زدن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/10/18 22:01:46
لرد سياه نابودتون ميكونه