جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 8 تیر 1386 13:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
با حرف شما موافقم.لطفا تاپیک را پاک کنید.

خیلی ممنون
باب

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 8 تیر 1386 01:24
نمایش جزئیات
آفلاین
اخطار فوري!!

شهر لندن
باكينگهام پليس

شهر لندن: به دليل عدم استقبال فعلا قفل شده اگه رباستن دفاعي داره كه از اين تاپيك بكنه بكنه در غير اينصورت اين تاپيك تا هفته ي آينده حذف خواهد شد


همچنين تاپيك باكينگهام به دليل ارزشي شدن فعلا قفل در صورتي كه باب اگدن دفاع قابل قبولي ارائه نده اين تاپيك هم مثل تاپيك شهر لندن در هفته ي آينده پاك خواهد شد

هرچه زودتر اقدام كنيد و گرنه هيچ گفته ي بعدي اي را نمي پذيرم

ناظر استكباري خفن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می تراود مهتاب..


"وقتش رسیده که همه‌ی ما بین چیزی که درسته و چیزی که آسونه، یکی رو انتخاب کنیم."
- پروفسور دامبلدور

Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 21 خرداد 1386 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
یه تاپیک می خوام بزنم با اسم شهر لندن .
این تاپیک تک پستی هست و اعضا می تونن توش درباره ی اتفاقاتی که در شهر لندن میفته بنویسن


من چندبار گفتم كه فعلا تاپيك بدون مجوز زده ميشه به طور آزمايشي.. و اين معنيش اين نيست كه ما كنترل نداريم...شما يه تاپيك مي زني اگه خوب بود مي مونه ولي اگه بد بود پاك ميشه ..شما مي توني تاپيك بزني ..ولي نظر من اينه كه اسمشو بذاري پست خانه يا اداره ي پست....بازم نظر خودته

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ادوارد بونز در 1386/3/21 12:19:55
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 20 خرداد 1386 07:22
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا
سلام و خسته نباشید خدمت ناظران شهر لندن !
من امروز تالار عروسی فورتسکیو رو می زنم ! طنز و نیمه جدی است.

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فورتسکيو در 1386/3/20 7:28:06
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 خرداد 1386 19:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ناظرین محترم
همون طور که گفتین احتیاج به درخواست نبود برای همین من تاپیک باکینگهام پلیس رو زدم.
گفتم اطلاع داشته باشید.

ممنون
باب

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 2 خرداد 1386 19:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفسور بينز . مي خواستم يه تاپيك بزنم با عنوان :
حذب ناسيونال جادوگريسم
كه همانطور كه از عنوانش پيداست , حذبيست در شهر لندن ( البته ساخته ذهن من است ) و در آن ما به صورت نمايشنامه و داستانهاي كوتاه ادامه دار يا تكي يا موارد داستان نويسي ديگر اين حذب را در سايت پرورش مي دهيم .
نكته : من براي اين حذب ( تاپيك ) همه ي كارهاي لازم را كرده ام . برنامه ريزي هم دارم و كاملترش مي كنم . اگر قبول كنيد خيلي خوب مي شود .
من با كمك بعضي از دوستان و نويسندگان عزيز اين تاپيك را خوب بالا مي كشم و نمي گذارم كه ارزشي بشود البته اگر اجازه بدهيد .
حتي براي اعضاي تاپيك ارم هم درست كرده ام . اين هم آرم :
تصویر تغییر اندازه داده شده

شما مثل اينكه خبر نداري بينزي ديگه اينجا به نظارت ادامه نمي ده !! فعلا صاحاب اين تاپيك من و اسكاور و ماركوس فلينتيم ...

بعدشم در مورد تاپيكي كه در خواست داده بودي ..بايد بگم كه فعلا اينجا به طور آزمايشي (طبق هماهنگي من و اسكاور) براي زدن تاپيك مجوز نمي خواد شما مي توني تاپيك بدون مجوز بزني بعد از يه مدت اگه خوب بود كه مي مونه اگه نه كه مي پاكيمش...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نيوت اسكمندر در 1386/3/2 20:12:43
ویرایش شده توسط ادوارد بونز در 1386/3/7 16:46:53
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 8 فروردین 1386 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام
پست سالازار اسلایترین در هالی ویزارد توسط اینجانب پاک گردید تمامی پست هایی که خارج از حد و حدود مقررات باشن بدون تذکر پاک میشن اگر سالی هم اعتراض داره میتونه از طریق پیام شخصی موضوع رو پیگیری کنه
با تشکر ناظر آستکباری خفن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=0000FF]بينز نام
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 28 اسفند 1385 15:23
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه رخصت بدید دو تا تاپیک می خواستم بزنم .
1ــ مهد کودک جادوگران
2ــ پادگان نظامی

باید یه توضیحی در مورد تایکات بدی تا بتونم ارتباط بین این تایک و شهر لندن رو پیدا کنم اونوقت بهت مجوز بدم بعد یه نکته هستش که باید بگم بهتره به جای دو تایک یکی بزنی تا بتونی به راحتی اداره کنی و فعال نگه داری..

موفق باشی!

مهد کودک جادوگران ، مکانی است در لندن همانند خیلی از مکان های دیگر در لندن ، که پر شده از صداهای جیغ و ویغ و ارزشی بازی ، چند ساحره ی مهربان که کلمه "جون" به آخر اسمشان اضافه گشته است سرپرستی کودکان جادوگر رابر عهده داشته و سعی دارند آنان را برای مدارس جادوگری آماده بنمایند و در حقیقات پایه ی تربیت کودکان را بریزند تا در آینده این فرزندان باشند که مملکت را اداره بنمایند .
چون شما فرمودی یه تاپیک ، از خیر پادگان گذشتیم .




به نظر تاپیک بسی ارزشی میشه ممکنه این سوژه ای که داری در حد یکی دو تا رول کشش داشته باشه میتونی همین سوژه رو تو تاپیکای دیگه بزنی اگر به منه مجوز داده نمیشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مارکوس فلینت در 1385/12/29 11:53:16
ویرایش شده توسط رابستن لسترنج در 1385/12/29 15:00:14
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/1/1 18:19:42
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 20:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

بعد از مدت ها میخوام تاپیکی بزنم با عنوان شورش در برابر مدیران ، بهتر بگم تاپیک رول نویسی که هم جا برای طنز نویسی داری و هم جدی نویسی !
توی این تاپیکی توهین و یا دعوایی صورت نمیگیره ، بلکه اعضای ایفای نقش که سطح نوشتنشون طنز هست مسائل مختلف رو با شورش در برابر مدیران مرتبط میکنند ، حتی اگر کوچکترین ارتباطی با مدیران و شورش نداشته باشند .
و اعضایی که جدی مینویسن میتونن با رول هاشون ارتباط شورش گرای شوخ با مدیران رو از بین ببرن و گفته های اون ها رو انکار کنن .
مسلما وقتی من توضیحات کاملی بدم در پست اول تاپیک مفهوم تر میشه !

ممنون میشم مجوز بدید ! اگر فکر کردید این تاپیک دعوا یا چیزی راه انداخته میتونید ببندینش !


با تشکر




این تاپیک که میگی چه ربطی به انجمن لندن داره ؟ به دلیل بی ربط بودن مجوز داده نمی شود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1385/12/20 3:01:49
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 11 اسفند 1385 19:29
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظر محترم شهر لندن
جناب آقای بینِز!!!

میخواستم اجازه بگیرم و یک تاپیک مربوط به یک ((شرکت خدماتی جادویی بارون و شرکا)) بزنم

این شرکت یک شرکت شارلاتان هست که همه نوع کار خلافی انجام میده و همه کارمندان اون پورت سانت بگیر و رشوه بگیر هستن
این سوژه باعث کلی تحول در سایت میشه
مثل تاپیک هالی ویزارد میشه ولی با سوژه های بیشتر

درخواست موافقت دارم
با تشکر!!!!
چه حالی میده آدم درخواست کنه از یه ناظر!!
همر




اوه اوه ببین چیطور شده طرف با اولین پستش جدیدا میاد درخواست تاپیک میده ولی خوب چون من خیلی مردمی هستم مجوز داده میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سر بارون خون آلود در 1385/12/11 19:32:30
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1385/12/11 19:35:57