جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: یکشنبه 4 شهریور 1386 11:06
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستانی که اینجا پست میزنن توجه کنن!!

این جمله رو که من با یک نفر موافقم در پستتون نیارید! اگر مطلب تازه ای دادرید اضافه کنید یا نظر خودتون رو بنویسید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1386/6/4 11:12:15
اگر به یک انسان فرصت پیشرفت ندهید لیاقت چندان تاثیری در پیشرفت او نخواهد داشت. ناپلئون
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 3 شهریور 1386 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا میدونم اینجا جاش نیست که سوال کنم!

ولی یک چیزی رو میخواستم بدونم:
یعنی چی که ولدمورت روحش رو خفیف کرد؟یعنی ضعیف شد؟پس چرا با این حساب باز هم خیلی قدرتمند بود؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور دامبلدور در 1386/6/3 18:16:41
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 3 شهریور 1386 14:37
نمایش جزئیات
آفلاین
بدتر از مرگ زنده ماندن با خفت و ذلت است درست مثل ولدمورت که حاضر شد برای فرار از مرگ روح خودشو خفیف کنه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
<<< only گریفندور >>>
<< It has been victorious >>
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: دوشنبه 29 مرداد 1386 13:04
نمایش جزئیات
آفلاین
اين تاپيك ممكنه منظورش به چند مورد خاص باشه:

1. لرد ولدمورت: براي لرد سياه چيزي بدتر از مرگ وجود نداره اما نفرتي كه از عشق و محبت در وجودشه شايد براش بدتر و دردناك تر از مرگ باشه...

2. آلبوس دامبلدور : براي دامبلدور چيزي بدتر از اين وجود نداره كه روزي عشق از بين بره، نفرت و مهمتر از همه جادوي سياه بتونه به پيروز بشه...

3. يه جادوگر معمولي : خب در اين مورد بستگي داره كه اون جادوگر چه جور شخصيتي داشته باشه مثلا ممكنه براي يكي بدترين چيز بوسه ي ديوانه ساز باشه ولي براي يكي ديگه مرگ و...

در كل نمي شه گفت چه چيزي بدتر از مرگ وجود داره، چون يه چيز شخصيه براي يكي ممكنه مرگ پايان همه چيز باشه اما براي يكي ديگه مثل نيكلاس فلامل مرگ شروعي تازه باشه...

اما من فكر مي كنم:
در دنياي جادوگري: بوسه ي ديوانه ساز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 تیر 1386 14:02
نمایش جزئیات
آفلاین
مثل اين که بعضي از ما فراموش کرديم که دامبلدور در پايان کتاب سنگ جادو چي ميگفت!
وقتي هري روي تخت درمانگاه بود از دامبلدور پرسيد: حالا نيکلاس فلامل و همسرش ميميرن?
دامبلدور: بله درست فهميدي و براي اونا درست مثل اينه که بعد از يک روز طولاني به خواب برن.
دامبلدور وقتي قيافيه ي متعجب هري رو ديد اضافه کرد: البته درک اين نکته براي پسري به سن و سال تو مشکله و من انتظار ندارم اينو درك کني.
بعد گفت: ((هري، براي يک انسان فرهيخته مرگ يه ماجراي عظيم ديگست.))
بله، دامبلدور ميگه براي يک انسان فرهيخته مرگ يک ماجراي عظيم ديگست.
توجه داشته باشين که گفت براي يک انسان فرهيخته، مثل خودش.
نه مثل ولدمورت که عشق رو نفهميد و نتونست آدم ها رو دوست داشته باشه و حتي اونقدر ترسو و بزدل بود که حاضر شد به خاطر خودش ديگران رو از بين ببره و براي موندن تو اين دنيا روحشو تيکه تيکه کنه.
اين چيزيه که دامبلدور بهش مي گفت بد تر از مرگ.


دامبلدور در تمام داستان فقط يک کلمه گفت:

. عشق .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فوکس در 1386/4/26 14:06:55
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد


[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: دوشنبه 25 تیر 1386 17:51
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب به نظر من اینکه آدم گرفتار سنت مانگو بشه خیلی بد تر از اینکه که بمیره یا گرفتار بوسه ی دیوانه ساز بشه !
در کتاب بار ها در مورد فرانک و آماندا لانگ باتم اومده و فکر نکنم کسی دوست داشته باشه مثل اونا گرفتار بیماری و یا افسونی بشه که با عث بشه کارشون به سنت مانگو برسه !
یه زمان کالین عزیز تو سایت این نظریه رو مطرح کرده بود که امکان داره که آخر کتاب هفت هری در سنت مانگو باشه ، من هر بار که به این موضوع فکر می کردم واقعا مغزم سوت می کشید !

با تشکر

فعلا
یا علی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این روزها که می گذرد
شادم
این روزها که می گذرد
شادم
که می گذرد
این روزها
شادم
که می گذرد...

«قیصر»
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: دوشنبه 25 تیر 1386 13:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

نقل قول :
بوسه ی دیوانه سازه دیگه
شما دیگه کی هستید؟

خیلی ها این مورد رو میدونن ، مهم اینه که در موردش توضیح داده بشه ، و گرنه یک کلمه ای رو همه بلد هستن !


نظر من این هست که همونطور که بارها گفته شده ، زنده بودن بدون داشتن روح بدترین چیز برای یه موجود زنده هست ، برای این وزارت سحر و جادو اغلب برای بدترین زندانی هاش این کار رو میکنه ، وقتی دیوانه ساز ها به فردی بوسه میزنند ، روحش رو میمکند ، فرد زنده هست و نفس میکشه ولی از پست ترین موجود هم پست تر میشه و یکسره عذاب میکشه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: دوشنبه 25 تیر 1386 12:53
نمایش جزئیات
آفلاین
بدتر از مرگ اینه که قدرت جادو از اون گرفته بشه و تمام اطرافیانش به هری بپیوندند. و اون تنها و بدون هیچ قدرتی به زندگی ادامه بده. و هری هم اون رو ببخشه. این برای آدم خودخواهی مثل ولدمورت از همه چیز بدتره. چون بزرگتر ها میبخشن و بخشیده شدن از طرف هری یعنی اینکه هری از اون بزرگتره و ولدمورت باید به این زندگی با خفت ادامه بده. اون حتی جرات خود کشی هم نداره. این نظر منه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: یکشنبه 24 تیر 1386 01:08
نمایش جزئیات
آفلاین
در راستای پست پائین killgoy عزیز:
در اینکه در این دنیا چیزی بدتر/منفورتر/وحشتناکتر و ترسناکتر از قدرت عشق برای ولدمورت وجود ندارد شک نکنید چون اگه یادتون باشه در نبرد سازمان اسرار ولدمورت برای مدتی در بدن هری نفوذ کرد و به دامبلدور گفت که هری رو بکشه تا او هم که در بدن هری هست از بین بره...میخواست دامبلدور را به کشتن هری ترغیب کنه...در همین حین که فشار شدیدی هم به هری میامد...هری با خود اندیشید که کاش زودتر میمرد تا پیش پدر و مادرش برود و در واقع در درونش عشق بوجود آمد که بمحض ایجاد این حس در هری ولدمورت از بدنش بیرون رفت چون حتی برای لحظه ای تحمل آن را نداشت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 23:57
نمایش جزئیات
آفلاین
نظر من اینه که دامبلدور از زمانهای گذشته می دونسته که ولدمورت جان پیچ درست کرده ولی به حقایقی رسیده بوده که فهمید با از بین بردن اونا هم ولدمورت نمی میره یعنی به قول خودش شیطان توش رسوخ کرده و به نظر من بدتر از مرگ برای ولدمورت عشقه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ٌٌدر حال پاشیدن بذر