جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 1 مهر 1386 21:55
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین محترم شهر لندن.

میخواستم یه اعتراض نسبت به نقد های هالی ویزارد بکنم.

نقد هالی ویزارد

داوری هالی ویزارد

میخواستم ببینم با وجود دو تاپیک نقد که تنها به هالی ویزارد اختصاص داره و همچنین یه تاپیک دیگه برای نقد کلی که جمعا میشه سه تاپیک آیا باز به زدن یک تاپیک جدید نیازی هست؟

آیا قراره هر یکی دو ماه یک تاپیک نقد برای هالی ویزارد زده شه؟ چرا از تاپیک های قبلی استفاده نمیکنید؟ اصولا خود ناظرین باید از زدن تاپیک هایی با یک موضوع جلوگیری کنند نه اینکه خودشونم همین کار رو انجام بدند.

با تشکر.

خودم هم این نکته رو در نظر داشتم ولی با توجه به اینکه برای هر دوره از هالی ویزارد یک تاپیک برای نقد و امتیاز دهی پست ها زده میشد این تاپیک رو زدم و در آخر وقتی که نتایج اعلام شد این تاپیک رو با دو - سه تاپیک دیگه ادغام میکنم.

زابيني راس ميگه...سه تا هست اين بشه چهارتا غير معقوله..دردسر ما هم زياد مي شه براي اين كار..يه فكر ديگه بكن برادر ..هماهنگي هم بكن.. من همينجا تو رو به دوئل نه به مسنجر دعوت مي كنم پنجشنبه ظهر يا بعد از ظهر .خبر بده به من..
زابيني من رسيدگي مي كنم..
ممنون از دقتتون


به ارباب سوروس: ممنون از رسیدگیتون.
به هشت پا: آراگوگ جان به هر حال این کار، کار درستی نیست و خود شما به عنوان ناظر باید جلوی این چیزا رو بگیری نه اینکه دنباله کار بقیه رو درست یا غلط ادامه بدی.
اصلا فلسفه مجوز دادن و مجوز گرفتن اینه که دو تا تاپیک مثل هم در یک انجمن نباشه و اگر چنین موردی پیش اومد سریعا رسیدگی شه.
وقتی ما دو تا تاپیک نقد فقط مخصوص هالی ویزارد داریم دیگه به سومیش احتیاجی نیست ضمن اینکه خود هالی ویزاردم از اون تاپیک هایی هست که استثنا یک تاپیک نقد جداگانه داره وگرنه بقیه انجمن ها در کل یک تاپیک نقد برای تمام تاپیک ها دارند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آراگوگ در 1386/7/1 22:48:54
ویرایش شده توسط سوروس اسنيپ در 1386/7/2 9:54:28
ویرایش شده توسط بلیز زابینی در 1386/7/2 15:01:04
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 تیر 1386 18:20
نمایش جزئیات
آفلاین
اينيگوي عزيز شما خودت مي بري ، خودت مي دوزي ، خودتم مي پوشي!!! خودت پست ادي رو مي خوني ..جواب مي دي بعدش هم پاك مي كني ؟! ما هم كه چغندر قنديم اينجا؟! دستت درد نكنه از اين همه توجه كه به ما داري!! باب حداقل يه مشورتي بكن لطفا..


قابل توجه اعضا:
از اين به بعد كسي توي انجمن لندن تاپيك بدون مجوز نمي زند..

پايان پرونده ي آداس رو اعلام مي كنم..(به جاي چكش قاضي ها!!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می تراود مهتاب..


"وقتش رسیده که همه‌ی ما بین چیزی که درسته و چیزی که آسونه، یکی رو انتخاب کنیم."
- پروفسور دامبلدور

Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 تیر 1386 12:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه:

ايگور حالت خوبه؟ سلامتي؟
آجاس كجا بود، ادي اومد درخواست داد كه آداس رو باز كنيد همون انجمن حمايت از ساحره ها، اشتباه گرفتي، آجاسي در كار نيست، پست ادي رو من پاك كردم خودم هم بهش جواب دادم خودمم جواب خودم رو هم پاك كردم، نيازي به بودن اين دو تا پست نبود چون بيشتر تو بحث شاخ و شونه كشي بود كه حل شد، تاپيك آداس (انجمن حمايت از ساحره ها) باز كردم.بحث پايان يافت.

چي؟ تاپيك بدون مجوز؟ از رو جنازه من رد شدند اون وقت بزنند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]اینیگو ایماگو[/fa][en] Imago [/en] در 1386/4/26 12:21:08
ویرایش شده توسط [fa]اینیگو ایماگو[/fa][en] Imago [/en] در 1386/4/26 12:24:33
ویرایش شده توسط [fa]اینیگو ایماگو[/fa][en] Imago [/en] در 1386/4/26 12:29:57
"Severus...please..."
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 تیر 1386 10:12
نمایش جزئیات
آفلاین
امیدوارم مشکل ایگور عزیز حل شده باشه!

ادوارد بونز عزیز من موافقم با زدن تاپیک با مجوز!
اینجوری تاپیک هایی که بدون مجوز زده میشه گویا یکم مشکل داره و اون تاپیک هایی که به سرعت زده میشه خب،پسوند ارزشی بهش میخوره!
به نظرم بهتره این طرح برداشته بشه

این نظر من بود نظر شما حائز اهمیته!

با احترام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
شناسه قدیم من : بورگین
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 25 تیر 1386 19:02
نمایش جزئیات
آفلاین
ادوارد بونز عزيز!

من خودم ناظر هستم و ميدانم..پستي كه در اين تاپيك زده ميشه صرفا پيشنهاد است و اصلا قصد دستور و يا هر چيز ديگري رو ندارم چون اصلا اين مورد به من ربطي نداره!

بعدشم،عجول چيه؟من از كجا ميدانستم داري اشتباه ميكني؟فكر ميكردم داري به خاطر گفته هاي چند ساحره آجاس رو باز ميكني كه متعلق به جادوگران سايت است..

مورد سوم،من و دوستانم آجاس رو متعلق به خودمون ميدونيم،چون ما روش تو سايت كار كرديم و اين ما بوديم كه بعد از بلر رفتار جواتي را پرورش داديم،پس براي خودمون يك سهمي قائليم كه مك بون و يا ادي بيان درخواست بدن آجاس باز بشه و شما هم بي چون و چرا باز كنيد!مثلا فرض كن تاپيك دسته اوباش بورگين رو بديم به من!اين كار درسته؟

در آخر هم من در پستم به هيچكس توهيني نكردم..اگر فكر ميكني چنين هدفي داشتم همينجا ازت عذر ميخوام!چون اصلا هدفم اين نبود و من كلا براي ملت ناظر،چون زحمت ميكشند(البته به جز،بعضي هاشون)احترام ويژه اي قائل هستم!

منظورت از بعضيا كيه؟

با اين توضيحي كه دادي رابطه ي شما رو با آجاس فهميدم ..و دركت مي كنم كه چه شوكي بهت وارد شد ..اما يه كم خودتو كنترل كني بهتره..اين مشكلات پيش نمي ياد.
موفق باشي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/25 19:05:12
ویرایش شده توسط ادوارد بونز در 1386/4/25 21:46:33
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 25 تیر 1386 18:56
نمایش جزئیات
آفلاین
يه چيزايي در اين مدت قاطي پاتي فاطي!! شده ..خودمم سر در نميارم ...همين ديروز من پست ادي ماكاي رو ديدم كه درخواست باز كردن آداسو داده بود ..اما امروز من پست ادي رو نمي بينم ..نمي دونم شايد بايد برم عينك بزنم ..ولي پستي از ادي من اينجا نمي بينم ..خودمم نمي فهمم جريان چيه ..آداس رو هم پيدا نكردم ..(اما اشتباه آجاسو باز كردم كه بعد بلافاصله اصلاح كردم كارمو ..اما بازم نمي دونم چه خبره )

من حالم بد بيد ..يكي منو ببره ..پست ادي كجا رفت؟...من كي ام؟..تو كي اي ؟ اداس كيه؟..منو ببريد ...
در هر صورت ..به من هلپ برسونيد ..هلپ..هلپ..

به ايگور: ..واقعا از اين رفتارت خيلي ناراحت شدم ..آدم شتابزده و عجولي هستي خودتم مي دوني ..خيلي دلم مي خواست بزنم پستتو پاك كنم ..راستي شما چه مسئوليتي در قبال آجاس داريد؟؟...

به اينيگو و پيتر: اگه موافقيد زدن تاپيك بدون مجوز رو هم فعلا لغو كنيم...

ممنان!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می تراود مهتاب..


"وقتش رسیده که همه‌ی ما بین چیزی که درسته و چیزی که آسونه، یکی رو انتخاب کنیم."
- پروفسور دامبلدور

Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 25 تیر 1386 18:08
نمایش جزئیات
آفلاین
من شديدا به اين تصميم ناظران لندن اعتراض دارم!

شما ها چه حقي داريد كه آجاس رو كه متعلق با ماست و مسووليتش با من و دوستانم است به درخواست اعضاي ريون باز كنيد؟اصلا چه حقي داريد كه تاپيك هاي مختلف رو با مسووليت هر كسي باز كنيد؟

زود باشيد آجاس رو ببنديد! ايگور جان شما خيلي سريع جبهه مي گيريد ..كسي با آجاس كاري نداره ...ريون با آداس كار داره....
كسي هم اينجا بنده ي شما نيست كه دستور مي ديد ..خيلي به من برخورد اين طرز صحبت شما

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ادوارد بونز در 1386/4/25 18:32:58
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 15 تیر 1386 15:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام اول این که عزیز رباستن خودتی من رابستن هستم .
دوم این که تاپیکو پاک کنش .
سوم این که یه تاپیک جدید می خوام بزنم که اولش با عضو گیری شروع میشه و بعد از انتخاب اعضا پستیدن شروع میشه ، اسم تاپیک کوچه هری چپ ، پلاک 7/13
اینم زدیم اگه فروش نداشت پاکش کن .

ویرایش منو زیر پستت تو همین کوچه هری چپ بخون... باید ماموریت هاش فقط تو محدوده انجمن شهر لندن باشه در غیر این صورت تاپیک قفل میشه !
بعدش هم اینکه شما لازم نیست به ما بگی چی کار کنیم چی کار نکنیم! خودمون کارمون رو خوب میدونیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیتر پتی گرو در 1386/4/19 12:50:55
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 14 تیر 1386 10:14
نمایش جزئیات
آفلاین
از اونجایی که من عاشق قورباغه های شکلاتی هستم. کارت های زیادی از این شکلات دارم. من نمی دونم این کارت ها رو چی کار کنم. پس می خوام نمایشگاهی بزنم و اونارو بفروشم. من در کوچه ی دیاگون در خواست کردم اما قبول نکردن. دلیل قبول نکردنشونو درست نفهمیدم. لطفا شما اجازه ی زدن تاپیکی باعنوان(نمایشگاخ کارت های قورباغه ای نوربرت) را بدهید. با تشکر.

زدن تاپیک در این فروم بدون مجوز هم مجازه! و در صورتی که تاپیک فعالیت مناسبی نداشت قفل میشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیتر پتی گرو در 1386/4/19 12:46:06
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 9 تیر 1386 19:04
نمایش جزئیات
آفلاین
باب عزيز....طبق صحبتهايي كه با مقامات(مديران و همكاران) شد ..قرار شده كه تاپيكها كمتر پاك بشه و به جاي اين كار اونها رو فعال كنيم..براي همين من تصميم گرفتم كه اين تاپيك رو فعال كنم ..برنامه ي فعال سازيش رو هم به عهده ي شما مي ذارم چون مهارت خاصي تو زدن تاپيك و دادن سوژه داري..فكر كنم اگه يه سوژه ي جديد يا يه تغيير در اسم تاپيك بديد اين تاپيك فعاليت خودشو دوباره آغاز كنه (البته فعاليت خوب)

در مورد شهر لندن منتظر جواب رباستن هستم..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می تراود مهتاب..


"وقتش رسیده که همه‌ی ما بین چیزی که درسته و چیزی که آسونه، یکی رو انتخاب کنیم."
- پروفسور دامبلدور