جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

38 کاربر(ها) آنلاین هستند (25 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 مرداد 1387 20:13
نمایش جزئیات
آفلاین
من هرگز کتابای هری پاترو ترک نمی کنم.

یه مدتی که می گذره ، دلم براش می تنگه دوباره میرم سراغ کتابا و از اول می خونمش.

دوباره وقتی تموم شد و یه مدت گذشت بازم دلم می تنگه و دوباره از اول می خونم.

اگه به همین روند پیش برم پس هرگز ترکش نمی کنم و همیشه می خونمش.

کتاب هری پاتر کتابی متفاوت با بقیه ی کتابایی بود که من تاحالا خونده بودم. پس هرگز فراموش و ترکش نمی کنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 مرداد 1387 16:43
نمایش جزئیات
آفلاین
خيلي زياد.
من كل تابستون مشغول خواندن تمام جلدهاي هري پاتر بودم. براي صدمين بار!!
البته به غير از تابستون هم يه سري ميزنم. در مواقعي كه بيكار باشم يا حوصلم سر رفته باشه يا دلم براي كتاب هاي هري پاتر تنگ شده باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشبختي به سراغ كسي مي رود كه فرصت انديشه درباره ي بدبختي را ندارد.
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: یکشنبه 20 مرداد 1387 08:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. به نظر من آدمای وفادار هیچ وقت خدا حافظی نمیکنن. من 12 ساله که این کتابارو میخونم. ولی شاید باورتون نشه. سالی 5 بار هر کتابو مبخونم. چون باهاش خاطرات دارم. نمیشه به این خاطرات خوش گفت خدا حافظ. پس من همیشه هری پتری میمونم. و البته لی جردن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 22:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من هم يه هري پاتريستم كه از تابستون84 با خوندن كتاب 1 و تابستون پارسال با خوندن كتاب 7 ، در نهايت به همه ي جريانش واقف شدم، هنوز كه هنوزه بارها و بارها كتابهاش رو خوندم و خسته نشدم. هنوز هم دارم مي خونمشون و مطمئنم كه باز هم اين كار رو انجام مي دم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كورمك مك لاگن در 1387/5/18 22:10:18
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 18:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام برهمتون خيلي دوستون دارم من هم همه كتايهاي هري پاتر را دارم از 7 تا 1 و فيلم هايش از 5 تا 1 من همه كتابها را خوندم هر وقت كه دلم تنگ ميشه ميرم دوباره فيلم هايش را نگاه مي كنم من دلم براي هرميون و هري پاتر و رون و كتي و جيني و لونا و فلور و غيره را خيلي دلم مي خواهد آنها را از نزديك ببنيم خداحافظ به همه سلام برسونيد :bigkiss:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 12:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من كل اين كتابا رو يه دور خوندم. ولي گاهي پيش مياد كه بصورت شانسي يه جايي از يكي از كتابا را باز مي كنم و از خوندنش لذت مي برم. بيشتر از همه هم كتاب اول و دومشو دوست دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1387 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سعی میکنم همیشه اونارو بخونم .چون باعث میشه منو از دنیای اطرافم دور کنه و حس کنم که من هم جزئی از کتاب هستم و هیچ وقت احساس تنهایی نکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بالاتر از سیاهی رنگی نیست .کاپیتان کشتی مرواریده سیاه
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1387 19:50
نمایش جزئیات
آفلاین
يا خدا !
من اصلا نميتونم يه رمانو بيشتر از يكبار بخونم....
فقط 5 تاي اولو دو دور خوندم بقيه رو يك بار ...الانم اصلا نميرسم بهشون نگاه بندازم كلي كتاب با حال نخونده دارم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شايدفراسوي زمان و مكان و در درون واقعيتي ژرف تر همگي اعضاي يك بدن باشيم
-----
ايا شما كه صورتتان را
در
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1387 11:37
نمایش جزئیات
آفلاین
22بار کتابا رو خوندی؟ من فکر میکردم 10 باری که خوندم خیلی هم زیاد بوده . اما من بعد اینکه هر کتاب رو خوندم چند بار رفتم دوباره از اول بخونمش اما بعد دیگه خسته شدم دادم به یکی از دوستام تا آن بخونه تا الانم که ازش نگرفتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 10 مرداد 1387 22:22
نمایش جزئیات
آفلاین
بعد از اینکه تمام ورد ها رو جمع آوری کردم و حفظ .. تا مدتی سری به هری پاتر نزنم اما هر 2 ماه یکبار 3 تا از جلد های متوالی رو میخونم ، البته در زمینه ی کتاب 5 فکر کنم رکورد دارم چون 22 بار خوندمش ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Draco Dormiens Nanquam Titilandus