جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

30 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: پنجشنبه 24 مرداد 1387 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

هلنا ریونکلاو نوشته:
به رئیس :

همان طور که از گروه مرگخواران و تالار خصوصی ریونکلاو به علت عدم دسترسی به نت به مدت بسیار طولانی و مشکلات شخصی و جمع شدن کامپیوتر استعفا دادم از گروه اوباش هاگزمید هم استعفا می دم

من دیگه به نت دسترسی ندارم ....مشکل پیدا شده برام مامانینا کام رو جمع کردند دیگه نمی تونم بیام...

شاید و شاید روزی برگشتم ولی امکانش کمه.


دیگه دیگه هرهایی یک بایی داره...


با تشکر


ممنون از این مدت فعالیتت
میدونی که دوست نداشتم بری اما ...
استعفا پذیرفته شد !

اطلاعیه شماره بتا#9 :


قوانین اوباش :

قوانین اعضا :

1- همه اعضا موظفند آرم خودشون رو در امضاشون بگذارند و یا بجای اون ذکر کنند که : " عضو اوباش هاگزمید "
اگر کسی این مورد رو رعایت نکنه 20 امتیاز منفی می گیره و در صورتی که تصحیح نکنه هر ماموریت 5 امتیاز منفی شامل حالش میشه !
2- همه افراد موظفند در ماموریت ها شرکت کنند و امتیاز بگیرند. اگر کسی عذر موجهی داره باید توی تاپیک اعلام کنه تا ما ازش امتیاز کم نکنیم .
1-2 -شرکت نکردن در ماموریت ها پنج امتیاز منفی به دنبال داره !
2-2 - در هر ماموریت به زننده پستی که بیشترین امتیاز رو بگیره 5 امتیازی تشویقی داده می شود !
3- هر کس در هر ماموریت باید حداقل 1 رول بنویسه !
4- در ماموریت هایی که تقسیم وظایف انجام میشه هر کس فقط باید وظیفه خودش رو انجام بده و نمی تونه در ماموریت دیگران شرکت کنه !
5- اعضایی که امتیازشون به منفی 20 برسه از دسته اخراج میشن!
6- برای عضویت در دسته باید رولی در یکی از تاپیک های هاگزمید (ترجیحا شیون آوارگان) زده بشه و توسط رئیس یا معاون تایید بشه !
1-6 - فرم عضویت :
نام شما (شناسه) :
شناسه شما به انگلیسی :
چه سبک رول را دوست دارید(طنز یا جدی؟)؟
لینک پست رول شما (هاگزمید) :

7- اگر عضوی استعفا داد باید استغفای او توسط رئیس اوباش تایید بشه!
1-7 - استعفا فقط در زمان جاری بودن یک ماموریت پذیرفته میشه ، نه غیر از آن !
2-7 - استعفای اعضایی که 120 امتیاز یا بالاتر داشته باشند قابل قبول نیست مگر اینکه دلیل فرد قانع کننده باشد !

قوانین اعضای افتخاری :

1- از همه اعضای افتخاری تقاضا میشود که آرم رو در امضاشون قرار داده یا ذکر کنند : « عضو افتخاری اوباش هاگزمید »

2- اعضای افتخاری نیازی به شرکت در ماموریت ندارند اما شرکت کردن اونها در ماموریت نشانه اهمیت دادن به گروه و شخصت خودشونه !

3- اعضای افتخاری امتیاز نمیگیرند !

4- استعفای اعضای افتخاری نیازی به تایید نداره !

قوانین رئیس و معاون :

1- رئیس و معاون موظف به شرکت در ماموریت هستند اما امتیاز نمی گیرند !

2- رئیس در صورت استعفای باید جانشین خودش رو تعیین کنه و بقیه از اون جانشین اطاعت کنند !

3- در صورت اسعفای معاون یکی از افراد شایسته و فعال گروه توسط سردسته به عنوان معاون انتخاب می شود !

4- رئیس یا معاون موظف نیست آرمش رو در امضاش قرار بده !

5- در ماموریت هایی که تقسیم وظایف انجام میشه رئیس و معاون میتونن به جای هر کسی پست بزنند و محدودیتی ندارند!

7- رئیس و معاون مسئول امتیاز دهی پست های اعضا هستند.


پ.ن : معاون بعدی به زودی همراه با ماموریت جدید اعلام خواهد شد (حداکثر تا شنبه شب)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/5/25 0:21:42
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/5/25 1:22:40
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: پنجشنبه 24 مرداد 1387 22:09
نمایش جزئیات
آفلاین
به رئیس :

همان طور که از گروه مرگخواران و تالار خصوصی ریونکلاو به علت عدم دسترسی به نت به مدت بسیار طولانی و مشکلات شخصی و جمع شدن کامپیوتر استعفا دادم از گروه اوباش هاگزمید هم استعفا می دم

من دیگه به نت دسترسی ندارم ....مشکل پیدا شده برام مامانینا کام رو جمع کردند دیگه نمی تونم بیام...

شاید و شاید روزی برگشتم ولی امکانش کمه.


دیگه دیگه هرهایی یک بایی داره...


با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عظیم ترین گنجینه ی هر انسان هوش سرشار اوست

این بار ثابت می کنم کی هستم

only raven .
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 23:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اخطاریه!
جناب پیوز و معاونش و همه اعضای اوباش توجه کنند!
آخرین ماموریتی که شما داشتین(در هاگزمید)20 فروردین ماه به پایان رسیده.از اون موقع تا الان هیچ پست رولی به عنوان ماموریت(غیر از پست بورگین و پیوز که از نظر من در جهت رو کم کنی زده شده)در انجمن هاگزمید (توسط گروه شما)نبوده.
اکثر پست هایی که توی این 5،6 صفحه خورده به چند دسته زیر تقسیم میشه:
1- ورود و خروج اعضا در گروه
-من استعفا می دم!
- من می خوام عضو شم!
- استفای شما پذیرفته نیست!
- شما عضو شدید!
- شما عضو نشدید!
2- اطلاعیه های پیوز و معاون و بتا!
- اون معاون از این تاریخ عزل شد!
- این معاون از این تاریخ نصب شد!
- ببخشید من نتم قطعه،نقد ها رو بعدا می فرستم!
- ما به زودی ماموریت خواهیم داشت!
- بیاین عضو تیم کوییدیچ بشین!
- ما ماموریت می خوایم!
- چرا ماموریت نی دین؟باب حوصلمون سر رفت!
در کل صحبت هایی که اگه به خودتون زحمت می دادین،می شد از طریق پیام شخصی و یا مسنجر به هم بگید.
3- نقد پست ها
تنها پست ها مفید زده شده(تقریبا!)

در کل، این تاپیک داره از رول خارج میشه،یا یه پست رول توی این تاپیک بزنید و بیخیال عضو گیری بشین. و یا ماموریتی در تاپیک های هاگزمید ترتیب میدید و قبل از اعلام اون به اعضای گروه با ناظرین در میان میذارید تا در صورت تایید،اجرا بشه.
در صورت عدم رعایت گفته های بالا این تاپیک به سرنوشت بدی دچار میشه!
این یک اخطار جدی بود.منتظر نتیجه ام ،نه یه پست برای شروع کل کل!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلم تنگ شده برات
چون نیستی اینجا برام
من فرشته ی قصه گو تو بودی تو شبام

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 15:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ریموس لوپین نوشته:
به مدیریت:
از دسته اوباش هاگزمید انصراف میدهم


استعفای شما پذیرفته نمیشه ! تا شروع ماموریت بعدی صبر کنید و مجددا استعفا بدین !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 15:19
نمایش جزئیات
آفلاین
به مدیریت:
از دسته اوباش هاگزمید انصراف میدهم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 13:31
نمایش جزئیات
آفلاین
پیوز همونطور که همراه با بورگین روی مبل نشسته در فکر فرو میره ... در فکر پیوز ! یا خدا ! حالا من با این بیناموس چه کنم ؟ متصدی ها از دستم رفت ! متصدی کدومه ! مدیریت اوباش رو بگو که فنا شد ! خدا ازت نگذره بورگین ! روحت هم مزاحمه ! درست مثل خودم بیرون فکر پیوز - « ایول آری ! ایول بوری ! کجا بودی تا حالا ! » - « اومدم مدیریت اوباشم رو پس بگیرم ! » - « غلط کردی بورگین جون ! خوابش رو ببینی ؟ » بورگین یکی میزنه تو صورت پیوز که دستش از وسط پیوز رد میشه بعد پیوز که عصبانی شده میزنه تو شیکم بورگین دستش میره تو ! و چنین است جدال دو روح دقایقی بعد ! بورگین با عصبانیت در روز باز میکنه و در آخرین لحظه برمیگرده و میگه : « من میام ! با لشکری میام و نابودت میکنم پیوز ! » پیوز پوزخندی میزنه و جواب میده : « برو ! برو و اون باشگاه خز و خیلت رو بردار بیار ببینم چیکار میکنی ! » بورگین خارج میشه و در رو به هم میکوبه ! <><><><><><><><><><><><><><><> فکر کنم همه چیز واضح بود ! من تورو به جنگ می طلبم ! اگر بر من پیروز بشی دو نفری مدیر میشیم ! در غیر این صورت تو رو به عنوان عضو افتخاری اوباش می پذیرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/5/18 22:29:04
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 13:14
نمایش جزئیات
آفلاین
پیوز روی مبل مدیریت دسته لم داده و همینجوری که از لب و لوچش کف میریزه داره به رقص هندی چند متصدی نگاه میکنه

تق تق تق!
در با صدای زده میشه و پیوز عربده می کشه :
_ یالا بیا تو!

در باز میشه و شخص عجیبی وارد میشه و به پیوز نگاه می کنه درست تیریپ ژانگولری !
_ گمشو از تخت مدیریت من برو کنار! این چه وضعشه ؟

پیوز از جا بلند میشه و میاد یک تو گوشی بزنه به یارو ولی بدبخت نیست جسمی نداره از تو صورت فرد مجهول رد میشه()

مرد مجهول یقه رو میکشه پایین !
پیوز : بورگین؟ تو اینجا چی کار می کنی؟

بورگین یک فوت میکنه و پیوز به پرواز در میاد
_ بوقی چرا اسم منو تو مدیریت ها نمی زاری؟ اصلاً تو چه حقی داری که اینجوری بخوای رفتار کنی؟ مگر من این دسته رو درست نکردم ؟ حالا باید اسم منو وارد مدیریت دسته نکنی ها؟ بوقی منو دست میندازی؟

بعد یکم فکر میکنه و ادامه میده :
_ ولی نه! تو کمک زیادی به دسته کردی ... از این به بعد دسته دو مدیریتی میشه ... معاونش هم همونی هست که هست () حالا بیا با هم بریم رو تخت بشینیم!
و به همراه پیوز هر دو بر روی تخت نشستند.

----------------------------
پ.ن : پیوز ، مخالفتی نباید تو کار باشه من دوباره با شخصیت محبوبم (!!) برگشتم باید با همدیگه دسته رو بچرخونیم.
برای اصلاعات بیشتر آی دی خز جدیدت رو اد کردم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1387 14:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اطلاعیه بتا#8 :

با توجه به بخشنامه جدید شهرداری هاگزمید ، دسته اوباش (بعد از مشورت با مشاورین ، معاونین و .. ) تصمیم به حمایت از این طرح گرفت ...
به همین مناسبت مجلس ختمی در روز ... چیز ! یعنی ...
به همین مناسبت تصمیم بر این شد که کسانی که از دسته اوباش در طرح شهروندی هاگزمید شرکت کننده و به عنوان شهروند شناخته شوند 4 امتیاز تشویقی دریافت نمایند ..

بند 1 ) در پی ترفیع مقام آنها از شهروند تازه به معمولی 2 امتیاز ، معمولی به خوب 3 امتیاز ، خوب به نمونه 4 امتیاز و نمونه به شهروند عالی رتبه 5 امتیاز در بر خواهد داشت !

بند 2) در صورت شناخته شدن به عنوان شهروند دارای مسئولیت (یعنی مسئولیت اداره تاپیکی رو داشته باشه) هر ماه 5 امتیاز داده خواهد شد !

بند 3) پست هایی که ناظرین هاگزمید بر طبق اونها فرد رو شهروند می کنند یا مقامش رو ترفیع میدن توسط ناظرین امتیاز داده شده و امتیازش به امتیاز اوباش اضافه خواهد شد !

با تشکر ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1387 01:54
نمایش جزئیات
آفلاین
اطلاعیه بتا #7 : رده بندی اعضا در اوباش به ترتیب مقام رده : سردسته (پدرخوانده) ...................... رنک قرمز << درجه >> نائب رئیس (معاون تام الاختیار) ......... رنک طلایی << درجه >> معاون علی البدل ........................... رنک طلایی << 120 به بالا >> عضو افتخاری ................................. رنک سبز (افتخاری) << درجه >> مسئول ویژه .................................. رنک سبز (ویژه) << درجه >> جاسوس حرفه ای ......................... رنک سبز << 60-120 >> جاسوس ...................................... رنک آبی << 20-60 >> اوباشگر ....................................... رنک سفید << -40 – 20 >> لیست اعضا اوباش و امتیازات و رده ها : 1-آقای الیواندر : منفی 7.5 امتیاز (اوباشگر) 2- آلبوس سوروس پاتر (عضو افتخاری) 3- پیتر پتی گرو : 33.6 امتیاز (جاسوس) 4- پیوز (سردسته) 4- رون ویزلی : 2.75 امتیاز (اوباشگر) 5- ریموس لوپین : 10 امتیاز (اوباشگر) 6- هلنا راونکلاو (معاون تام الاختیار) 7-سوروس اسنیپ 5 امتیاز (اوباشگر) 8- کینگزلی شاکلبوت 6.5 امتیاز (اوباشگر) 9- ماتیلدا استیونز : 4 امتیاز (اوباشگر) 10- نیکلاس فلامل : 10 امتیاز (اوباشگر) 11- ویکتور کرام : 23.5 امتیاز (جاسوس) 12 – هوگو ویزلی : منفی 10 امتیاز (اوباشگر) 13- فنریر گری بک : 0 امتیاز (اوباشگر) ** قوانین اوباش تا شنبه زده خواهد شد ... ** 5 امتیاز به اعضای تیم گانگستر یونایتد بر طبق اعلامیه بتا#5 اضافه شد ! ** 15 امتیاز به پیتر پتی گروه بر طبق اعلامیه الفا#3 اضافه شد ! آرم های اعضا اوباش : اوباشگر آقای الیوندر رون ویزلی ریموس لوپین سوروس اسنیپ کینگزلی شاکلبوت متیلدا استیونز نیکلاس فلامل هوگو ویزلی فنریر گری بک جاسوس پیتر پتی گرو ویکتور کرام افتخاری آلبوس سوروس پاتر معاون هلنا راونکلاو سردسته پیوز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/5/17 2:14:46
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: دسته اوباش هاگزمید!
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 مرداد 1387 18:24
نمایش جزئیات
آفلاین
به فنریر گری بک :

پستت بد نبود ! باز هم باید بیشتر روی فضاسازیت کار کنی ! اما از قبلی بهتر بود ! و سوژه جالبی رو هم ارائه داده بودی !
تایید شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...