جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

138 کاربر(ها) آنلاین هستند (129 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
137
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 13 مهر 1387 13:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

درخواست دارم پستی که امروز در هالی ویزارد گذاشتم رو توی اسکار شرکت بدین. چون دو روز نتم مشکل داشت و امروز صبح زود تونستم کانکت شم. درضمن دو بار هم مجبور شدم ویرایشش کنم.

دیگه اینکه اگه میشه تا فردا تمدید کنید این جشنوارتون رو! باب ما فیلم اصلیمون جدی بود خفن! ولی به جشنواره نرسیدش...

اگه تمدید بشه، تا فردا آماده اش میکنم. تازه پستهایی که برای هالی ویزارد گذاشتن ملت، خیلی کم هستش! حتی هاگوارتز هم امتحاناش تمدید شد...آقا تمدیدش کنید دیگه

14 تا فیلم کم نیست،ولی تا 15 مهر تمدید میشه!این همه وقت داشتید مثلا! شما هم بعدا به من پیام شخصی بزنید که می خواین کدوم فیلمتون رو در اسکار شرکت بدید!جفتش نمیشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/7/13 15:54:20
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 5 مهر 1387 10:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
طبق تصمیمی که من و دالاهوف عزیز چند روز پیش گرفتیم،قرار شد اسامی چند تا از تاپیک های لندن رو که از خاک خوردگی رنج می برن!به ملت فداکار و فعال و همچنین زننده های تاپیک اعلام کنیم تا اگر سوژه ای برای تاپیک ها دارن و یا پیشنهاد و ایده ای به فکرشون میرسه به ما اعلام کنند.
با توجه به این که تنها یه سوژه خیلی خوب میتونه اعضا رو توی فصلی که کارشون زیاده برای پست زدن تشویق کنه،ما تصمیم گرفتیم از فکر های بکر اعضا هم استفاده کنیم تا هر تاپیک دارای یه سوژه فوق العاده بشه!
پیشنهاد ها و سوژه هاتون رو با ما درمیون بذارید!
اسامی تاپیک هایی که در صورت عدم فعالیت از صفحه انجمن محو میشن!
دارالمجانین لندن زننده:باب اگدن
کوچه هری چپ،پلاک 13 زننده:رابستن لسترنج(تره ور)
باکینگهام پلیس(قلعه مرموز لندن) زننده:باب اگدن
اسامی تاپیک هایی که در صورت عدم فعالیت از صفحه انجمن محو نمیشن!(اما نیاز به سوژه دارن!)
ماجرا های کاشت مو
باشگاه اسلاگهورن
پاتیل درزدار
مجلس

لازم به ذکره من و دالاهوف هم داریم روی سوژه ای برای این تاپیک ها فکر میکنیم اما همون طور که گفتم از روی هم گذاشتن افکار سوژه ی بهتری به دست میاد!
ممنون از کسانی که با ما همکاری میکنند!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلم تنگ شده برات
چون نیستی اینجا برام
من فرشته ی قصه گو تو بودی تو شبام

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مهر 1387 17:07
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید ، یه سؤال یادم رفت ... می شه دو نفر با هم یه فیلمو در چند قسمت بنویسن ؟
یعنی مثلا من و X با هم فیلم بنویسیم . من قسمت اول ، اون قسمت دوم . بعد اگه فیلم ما بیشترین امتیازو بگیره ، رنک به جفتمون می رسه ؟
اصلا می شه دو نفری شرکت کنیم ؟

والا فعلا که سه فیلم یا بهتره بگم سه تا پست گروهی تو هالی ویزارد داشتیم،اما چون من تا حالا همچین کاری رو ندیده بودم هیچ برنامه ای برای امتیاز دهیش در نظر نگرفتم.اجازه بدید با داور ها هم یه مشورتی بکنم.
از نظر من بهتره که تکی بنویسید اما فکر کنم اگه فیلمی گروهی نوشته بشه،هر کدوم از اونا جدا جدا امتیاز دهی بشن.
ممنون میشم دالاهوف هم نظرش رو بگه.
تو چه سوال هایی میکنی!اییش!


من هم موافق نظر چارلیم:
نقل قول:
بهتره که تکی بنویسید اما اگه فیلمی گروهی نوشته بشه،هر کدوم از اونا جدا جدا امتیاز دهی بشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/7/2 18:47:51
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/7/3 0:21:49
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 1 مهر 1387 11:40
نمایش جزئیات
آفلاین
ذکر ذکر ذکر:

فیلمی که در راستای فیلمای ایگور و پرسی زدم( اصلا فیلم نیست شرم بر من باد) رو نادیده بگیرید. نمی‌خوام فشفشه طلایی بگیرم ایندفعه هم!

مرسی

نادیده میگیریم!امیدوارم با یه فیلم خیلی خوب شرکت کنی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/7/1 13:58:17
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 1 مهر 1387 10:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
ببخشید ...

1. برای اینکه فیلممون به اسکار راه بیابه ، باید بالاش بنویسیم برای اسکار ؟
2. مثلا من 4 تا فیلم می زنم ، خودم می گم کدوم بره اسکار ؟ یا داورا مشخص میکنن ؟
3. نمی شه هر 4 تا فیلم واسه اسکار بره و هر کدوم امتیاز بیشتری گرفت برنده شه ؟ یا مثلا هر فیلم برنده ی یه چیزی بشه ؟
4. می شه کلیه ی شرایط رو ذکر کنین ؟

1. تمام فیلم هایی که از تاریخ 21 شهریور تا 12 مهر در هالی ویزارد(ها!)زده بشه توی اسکار شرکت میکنند.مگر این که خود سازنده نخواد که در این صورت به ما یه اطلاعی بده که فیلمش رو توی اسکار شرکت ندیم.
2.اواخر تاریخ اسکار ما برای کسانی که چند تا فیلم میسازند پیام شخصی می زنیم و میگیم که یکی از فیلم هاتون رو انتخاب کنید تا بره اسکار.
3.خیر همچین چیزی امکان نداره!
4.کلیه شرایط توی پست 11 تاپیک آکادمی اسکار ذکر شده!

سوالی بود در خدمتیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلم تنگ شده برات
چون نیستی اینجا برام
من فرشته ی قصه گو تو بودی تو شبام

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 1 مهر 1387 03:45
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید ...

1. برای اینکه فیلممون به اسکار راه بیابه ، باید بالاش بنویسیم برای اسکار ؟
2. مثلا من 4 تا فیلم می زنم ، خودم می گم کدوم بره اسکار ؟ یا داورا مشخص میکنن ؟
3. نمی شه هر 4 تا فیلم واسه اسکار بره و هر کدوم امتیاز بیشتری گرفت برنده شه ؟ یا مثلا هر فیلم برنده ی یه چیزی بشه ؟
4. می شه کلیه ی شرایط رو ذکر کنین ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 23 شهریور 1387 20:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ...

به مسئولین هالی ویزارد و اسکار
شما و تمام طرفداران اسکار میتونن با گذاشتم این کد در امضاشون عکس تبلیغاتی اسکار رو در امضا داشته باشن و کسانی هم روی عکس کلیک میکنن وارد تاپیک آکادمی اسکار میشن

نمونه :

تصویر تغییر اندازه داده شده


به عنوان پیشنهاد میگم که میتونید یک اعلامیه بزنید و بگین تمام کسایی که میخوان فیلمشون رو در اسکار بذارن یا میخوان از اسکار حمایت کنند این کد رو در امضاشون بذارن !

شاد و موفق باشید ...

پ.ن : ناظرین روی ویرایش پست کلیک کنن و کد رو از اونجا بردارن ! همون که من برای نمونه گذاشتم کد کاملشه دیگه

خیلی ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/6/23 20:25:50
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/6/23 20:27:45
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/6/24 0:23:41
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 16 شهریور 1387 12:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

چون سيستم ام مشكل داره نميتونم به روال معمول نقل قول كنم؛ پس خودم نقل قول ميكنم...
----------------------
*نقل قول:

كورمك عزيز!
چيزي كه من برداشت كردم اينه كه شما قبلا توي يكي از اين فروماي عمومي عضو بوديد.*

- تا حالا فرصتش رو نداشتم، اينجا اولين باره(منظورم سايت جادوگرانه)
-----------------------
*نقل قول:

باید بیست و چهار ساعت بعد از پست قبلی پست بعدیتو بزنی وگرنه فرصت ویرایش و یکی کردن پست‌ها رو نباید از دست بدی.*

- من كه خودم گفتم مطمئن نيستم، ولي حق با توئه بايد به شك ام اطمينان ميكردم.
-----------------------
*نقل قول:

در مورد تاپیکت نظر من اینه که درسته همچین ایده ای رو می‌شه داد ولی من کسی رو توی اعضای رول نمی‌بینم که علاقه‌ای به نوشتن در ومرد کسی که از سایت رفته داشته باشه. به همین دلیل به نظرم تاپیک اصلا فعال نمی‌شه.*

- اين رو درست متوجه نشدم. آيا بايد اين موضوع اينقدر كش پيدا كنه؟(زدن تاپيك) براي رفتن اعضا كه دالاهوف عزيز يه تاپيك خوب بهم معرفي كرد؛ ولي اگه دومين تاپيكي كه راجع بهش گفتم منظورته(بهشت جادوگران)؛ بايد بگم دوباره اگه درست متوجه شده باشم منظورم رو نگرفتين. منظورم رفتنشون نبود، بلكه مردنشون توي خود كتاب بود؛ مثل: پدر و مادر هري و سيريوس و دامبلدور و لوپين و تانكس و فرد ويزلي و ...
-----------------------
شايد من بعد از عمري نوشت، هنوز هم بلد نيستم منظورم رو برسونم. به هر تقدير من با زدن همون پست قبليم، ديگه از خير زدن تاپيك گذشتم و موكولش كردم به وقتي كه كامل با چم و خم اينجا و فروم هاش آشنا شدم. حالا كه فكرش رو ميكنم، اينجا هم بايد يه مدتي كاربر عضو ساده ميبودم، بعد وارد ايفاي نقش ميشدم، تا اينقدر با مشكل برخورد نميكردم و شماها رو هم اذيت نميكردم.

مرسي از اينكه اين همه براي جواب دادن به سؤالاي من وقت گذاشتين


سلام

در مورد تاپیک بهشت جادوگران:همانطور که سیریوس گفت میتونی تاپیکو بزنی بنظر من تاپیک خوب و جالبی میشه با توجه به ماجراهای مثلا طنزی که ولدمورت و دامبلدور یا بقیه میتونن در اون دنیا ایجاد کنن.

در مورد تشکرهائی هم که کردی اینا لطفتو میرسونه،ما وظیفمونه رسیدگی کنیم.

موفق باشی



سلام
ديروز باز هم اومدم براي ويرايش، واسه غلط املايي اي كه داشتم و اينكه براي نقل قول اولم يه پرانتز اضافه كنم؛ ولي اينترنتم وصل نشد و امروز كه اومدم، پيام هام رو ديدم.

اگه فكر ميكني خوب ميشه، ميزنم تاپيكو، ولي همونطور كه گفتم يه مهلتي لازم دارم واسه اش، هر چند ديگه انگيزه ايي واسش ندارم.
همه ي اين مهلت هايي كه ميخوام و مشكلاتي كه برام پيش مياد مربوط به سيستم خرابيه كه دارم. و فقط به خاطر جادوگرانه كه سعي ميكنم باهاش كنار بيام. دوست داشتم اينها رو توي پيام شخصي بگم ولي سيستم ام خرا...

پس اگه موافقي نظر نهايي ات رو راجع به اسمش بهم بگو

مرسي
-------------------------------------------------------
پ.ن: ببخشيد اينهمه ويرايش تو ويرايش شد



در مورد اسمش اجباری نیست فقط بهتره مربوط به هری و پاتر و کتاباش باشه من در حد مشورت بگم که میتونی ایستگاه کینگزکراس بذاری چون توی کتاب هری اونجا با روح دامبلدور ملاقات کرد.

ویرایش بعد از ویرایش ناظر کار درستی نیست ولی چون گفتی نمیتونی پیام شخصی ببینی و احتمالا در جریان این مورد نبودی مشکلی نداره ولی در کل خواستم بگم تا در جریان باشی و احیانا جائی تو سایت به مشکل نخوری.

بازم موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كورمك مك لاگن در 1387/6/16 12:55:03
ویرایش شده توسط كورمك مك لاگن در 1387/6/16 13:02:33
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/6/16 18:55:19
ویرایش شده توسط كورمك مك لاگن در 1387/6/17 8:47:43
ویرایش شده توسط كورمك مك لاگن در 1387/6/17 8:52:52
ویرایش شده توسط كورمك مك لاگن در 1387/6/17 9:49:16
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/6/18 0:42:46
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 15 شهریور 1387 21:49
نمایش جزئیات
آفلاین
كورمك عزيز!

چيزي كه من برداشت كردم اينه كه شما قبلا توي يكي از اين فروماي عمومي عضو بوديد.

دابل پستینگ و زدن تاپیکای خوش آمد گویی و خداحافظی و امثالهم، اونجاها معموله، ولی توی جادوگران قوانین سفت و سخت‌تری هست در مورد مثلا دابل پستینگ. باید بیست و چهار ساعت بعد از پست قبلی پست بعدیتو بزنی وگرنه فرصت ویرایش و یکی کردن پست‌ها رو نباید از دست بدی.
این که دو تا پست پشت سر هم به فاصله کمتر از چند دقیقه زدی خوب نبود. چون اولی ضروری نبود!

در مورد تاپیکت نظر من اینه که درسته همچین ایده ای رو می‌شه داد ولی من کسی رو توی اعضای رول نمی‌بینم که علاقه‌ای به نوشتن در ومرد کسی که از سایت رفته داشته باشه. به همین دلیل به نظرم تاپیک اصلا فعال نمی‌شه.

با این‌حال با مشورتی که با دالاهوف کردیم تصمیم گرفتیم فرصت بدیم به تاپیک. بزنش اگه فعال نشد اقدام! می‌کنیم.

توی جادوگران خصوصا توی فروم‌های رولش سعی می‌شه تاپیکای اضافی زیاد زده نشه و اگه زده می‌شه فعال باشن، ایده‌های خوبتر ینی مورد استقبال قرار می‌گیرن بیشتر.

موفق باشی(از آخرین پاسخام به عنوان ناظر لندنه!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس‌ بلک در 1387/6/16 0:45:18
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 15 شهریور 1387 19:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام آنتونين دالاهوف

1- اوندفعه كه بهم جواب منطقي دادي واسه هالي ويزارد قبول كردم و فقط چون براي ايجاد دوباره اش واسم سؤال پيش اومده بود اومدم و پرسيدم(در قالب رول)

2- دوباره اومدم و در جوابي كه به سؤالم دادي پست زدم(پست رول)

3- و چون در اون پست رول نوشتم كورمك رفت به پارادايس ويزارد و چون در پست رول بعدي اسم نارسيسا رو آوردم، فكر كردم خودت متوجه ميشي منظورم چيه. (وقتي ميگم روحش به پارادايس ويزارد پرواز كرد.) ولي گويا درخواستم در قالب پست رول نامفهوم بوده و تو فكر كردي من يه جادوگر پيله ي دورگه هستم!!! احساس خجالت بهم دست داد، وقتي فهميدم اينجور راجع به من فكر كردي.

4- منظورم از پارادايس ويزارد، paradise wizard بود. يعني "بهشت جادوگران"؛ يعني جادوگرايي كه از اين دنيا رفتن، ميرن به بهشت و ماجراهايي پيش مياد كه ميتونه واسه ي نگارش جالب باشه.

5- اينكه هر چيزي توش ويزارد داشت دليل اينكه معنيش هالي ويزارد باشه نيست.

6-اين چيزا رو هم من باب لوس بازي نگفتم؛ گفتم شايد متوجه منظورم بشي.

7- منم ميدونم، تاپيك زدن مهم نيست(فقط دوست داشتم فعاليتي داشته باشم همين)، برداشت درست مهمه

مرسي از لطفت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كورمك مك لاگن در 1387/6/15 19:29:22
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..