جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  41 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  118 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  188 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  308 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  291 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  370 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 11 تیر 1388 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنيپ ، چون نميتونستي مطمئن باشي كه اسنيپ با دامبلدوره يا با لرولدمورت . همين دوگانگي هم باعث شد اسنيپ نقش جذاي داشته باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدا ایشالا به ما خدمت بده به شما توفیق کنیم ...
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 فروردین 1388 16:30
نمایش جزئیات
آفلاین
من از سیریوس بلک خوشم میاد. خیلی خیلی باحاله!!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من اومــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم!!!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 6 فروردین 1388 10:57
نمایش جزئیات
آفلاین
خداییش فرد و جرج ویزلی شخصیت جالبی رو در کتاب به نمایش گذاشتن.
رولینگ از نهایت قدرت ذهنش استفاده کرده که چنین شخصیت هایی رو خلق بکنه.
البته به نظر من آخر و عاقبت خوبی نداشتن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 5 فروردین 1388 12:23
نمایش جزئیات
آفلاین
از اسنیپ ف چون هیچ وقت مسایل درونی اش رو توضیح نمی داد و هیچکس هم به غیر از دامبل از شخصیت واقعی او نمی دونست و کلاً خیلی گولاخ بود ، بعد اون هم دامبل هم خوب بود و از ش کمی خوشم می یاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[color=0000FF][b]" - خوش به حالش رفته تو آسمون پيش خدا !!!
دست كوچكش كه در دستانتم بود محكم فشردم و پرسيدم :« كي ؟!»
با انگشت
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 19 اسفند 1387 17:59
نمایش جزئیات
آفلاین
اسنیپ شخصیت دوست داشتنی ای هست . چون مرموز و تو داره و کلا به سختی میشه فهمید چی تو کله ش می گذره . تا حوالی آخر کتاب هم کسی نفهمید که طرف کیه و سفیده یا سیاه .
تازه عاشق واقعی لیلی بود و کلا خیلی به خودم شبیه بود - به جز عاشق بودنش- .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با یاد شانه های تو سر آفریده است !
ایزد چقدر شانه به سر آفریده است !
معجون سر نوشت مرا با سرشت تو
بی شک به شکل شی
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 18 اسفند 1387 01:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من از اسنیپ خوشم میاد.خیلی قاطع و جدی بود و به هرکسی به اندازه لیاقتش توجه میکرد.خیلی زحمت میکشید اما کسی نمیفهمید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I won't waste myself on you
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 16 اسفند 1387 19:12
نمایش جزئیات
آفلاین
البته قبلا گفته بودم از دامبلدور خوشم مياد، اما خوب اسنيپ هم واقعا خيلی خوبه. از وقتی وارد اين سايت شدم با شخصيت كينگزلی هم خيلی مانوس شدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1387 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
از آلبوس دامبلدور چون بهترین جادوگر و قوی ترین است!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1387 20:32
نمایش جزئیات
آفلاین
از اسنیپ هم خوشم میاد چون هم قویه و هم عقلش کار می کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی قبلیم که بعد از این ساختمش ولی دوباره برگشتم به این

اینه

عمرا اگه فهمیده باشی چی گفتم

چاکر همه بچه های قدیمی (کینگزلی شکلبوت ، پیوز ، رفوس ، زاخاریاس ، دادالوس دیگل و خیلی های دیگه که حال ندارم بنویسم اسمشون رو )

Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 12 اسفند 1387 14:37
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من از اسنیپ خوشم میاد چون همونطور که نویسنده به خوبی این ویژگی رو پرورش داد تو همه سیر کتاب همون محزونیت و شاید بشه گفت حجب خودشو رعایت کرد و هیچوقت در گیر احساسات نشد. هوشمندانه کارشو انجام میداد و حفظ ظاهر هم میکرد البته در راستای سفیدی.


اگه انسان بتونه تو زندگی واقعی اینطوری باشه بلا شک موفق خواهد بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)