جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

42 کاربر(ها) آنلاین هستند (25 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
40
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  187 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 28 تیر 1388 08:37
نمایش جزئیات
آفلاین
من از فرد و جرج به خاطر صمیمیتشون
ازهرمیون و رون به خاطر محبت و فداکاری هاشون
از ولدمورت به خاطر غرور زیادش(شاید بگن خوب نیست ولی من علاقه ی زیادی بهش دارم)
از اسنیپ به خاطر خویش تن داریش
از پروفسور مک گوناگل به خاطر عشقی که به همه داشت(قسمتیش به ما هم میرسید)
و از دانبلدور به خاطر اقتدارش خوشم میاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 28 تیر 1388 07:54
نمایش جزئیات
آفلاین
من از فرد و جرج خوشم میاد.چون ناراحتیشونو هیچ وقت بروز نمیدن(شاید اصلا ناراحت نمیشن)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 28 تیر 1388 02:31
نمایش جزئیات
آفلاین
من عاشق شخصيت سوروس اسنيپم . چون اعتقاد دارم خيلي شخصيت مرموزي داره و در كل خيلي مرده . ولي با نامردي كشتنش .

و همونطور كه بيشتر دوستان اشاره كردن ، سيريوس بلك كه خودتون ديگه استادينو بيوگرافيشو بهتر از من ميدونين .

خب ديه همين .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
»»» ارزشـی متفکــر «««
.
.
.

باید که شیوه ی سخنم را عوض کنم!
شد..شد! اگر نشد دهنم را عوض کنم!!

I have updated a new yahoo account, plz add the last one!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 27 تیر 1388 18:40
نمایش جزئیات
آفلاین
از جيني: به خاطر عشق قشنگي كه داشت
از جرج و فرد : به خاطر شيطوني هاشون
از هرميون: به خاطر با هوشيش
از هري: خب بالاخره قهرمان داستانه ديگه
از ولدمورت: به خاطر اين كه خيلي سه پيچه (به كشتن هري
از دامبلدور: به خاطر وقارش و اينكه تقريبا همه چيزو ميدونه
از ميرتل: جيغ جيغو..! مثل منه تقريبا

از همه خوشم مياد تقريبا ! حتي از مالفوي! همه رو دوست دارم به جز فليچ( چون از ريختش بدم مياد)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
براي خر�
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 27 تیر 1388 14:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سورس اسنیپ و دامبلدور:چون 1.اسنیپ شخصیت مرموزی داشت و رفتارش با حال بود.2.دامبلدور چون شخصیت شجاع و دانای داشت و دارای اعتماد به نفس بالای بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 27 تیر 1388 09:37
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترين شخصيت كتاب كسي نبود جز لرد بزرگ ، لردولدمورت
من فكر ميكنم كه رولينگ بدطوري كتابشو تموم كرد و همون سناريو ي از پيش تعيين شده ، يعني پيروز شدن قهرمان داستان و نابودي خبيث ها رو به نمايش گذاشت .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدا ایشالا به ما خدمت بده به شما توفیق کنیم ...
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: جمعه 26 تیر 1388 23:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من عاشق شخصیت اسنیپ و سیریوس هستم.
سیریوس به دلیل اینکه خیلی بی پرواست و شخصیت جالبی داره.
اسنیپ هم به خاطر شخصیت مرموزی که داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 25 تیر 1388 16:49
نمایش جزئیات
آفلاین
آلبوس دامبلدور.

نحوه ی تفكرش، باور نقات ضعفش و قدرت بالاش در مقابله با خطرات از مهمترين عواملی بودن كه باعث جذب شدن من به اون شخصيت شدن. بدون شك يكی از برجسته ترين جادوگرانر بود كه در مجموعه كتب هری پاتر بهش اشاره شده بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 11 تیر 1388 20:40
نمایش جزئیات
آفلاین
مسلما اسنيپ. دلايل زيادى براى دوست داشتن اسنيپ وجود داره. اون انسان خوبى بود اما مجبور بود اين حقيقت رو پنهان كنه و كارى رو انجام بده كه بايد انجام مى داد. چرا كه بعضى اوقات حقيقت به اندازه ى كافى خوب نيست. بعضى اوقات مردم شايستگى بيشترى دارند. اون قهرمانى بود كه دنياى جادوگرى شايستگى اش را داشت، اما در اون زمان بهش نياز نداشت. قهرمان دنياى جادوگرى بايد هرى مى شد. پس اون اين كار رو كرد چون علتش رو درك مى كرد. چون اون قهرمان مردم نبود، او يك نگهبان خاموش بود، يك پشتيبان محافظ. يك شواليه ى تاريكى.
روحش شاد و يادش گرامى

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Snape to Harry:
Telling you is the only ch
Re: از کدام شخصیت کتاب بیشتر خوشتان می آید؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 11 تیر 1388 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
از اسنیپ چون مرد عاقلیه و فکرش خوب کار می کنه و راز نگه دار هم هست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دیدگاه هر کس نشان