جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

30 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
28
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: سه‌شنبه 18 مرداد 1390 17:35
نمایش جزئیات
آفلاین
به آرنولد:

_ اشکالی نداره که چند نفر با هم هم فکری کنن و داستان رو بنویسند، اما این کار برای داستان های بلند بهتره تا کوتاه، در هر صورت اگه می خوان داستان رو بنویسن، مجبورا جای دیگه با هم هماهنگ کنند و پست توسط یکی از اونها ارسال بشه.

_ در مورد ادغام چند فانتزی:
اگه منظور نوشته های نویسنده های دیگه یا اعضای سایت های دیگه س جواب منفیه ولی اگه منظورتون اینه که خودتون با الهام گرفتن از چند فانتزی مختلف یک داستان بنویسید این کار بلا مانعه.

_ در مورد بازنویسی قسمتی از یک فانتزی:
بله می تونه بخشی از یکی از قسمتها باشه ولی شرایط داره و اون قرار دادن موضوع توی یک داستانه. داستان چه کوتاه چه بلند یک سری اصول و قواعد داره که مهمترین اون مشخص بودن سیر داستان و موضوعیت داشتن اونه! "علت ها و چراها و اگرها" اینا عناصری هستند که یک داستان رو می سازند.

به هری:

البته اینم باید در نظر گرفت که در زبان های مختلف تعداد کارکتر ها می تونه متفاوت باشه. سعی میکنم در آینده جواب کاملتری بهتون بدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1390 23:03
نمایش جزئیات
آفلاین
هري جان اول اونجا رو بخون بعد بيا بپرش چون الآن آنتونين مياد بهت مي گه اونجا.

فك كنم اونجا نوشته 2000تا

آنتونين جان اگه جواب سوالاي من رو ندي هويجوري زياد مي شه مي گي نه؟؟؟

امروز همين جور كه داشتم صبر مي كردم يكي ديگه به ذهنم رسيد:

داستان مي تونه باز سازي (نويسي) قسمتي از يك فانتزي ديگه باشه؟ مثلا دوئل هري و دراكو باشه ولي با كمي تغيير و از اين قبيل چيزا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

یادش آمد که در آن اوج سپهر
هست پیروزی و زیبایی مهر

فر و آزادی و فتح و ظفر است
نفس خرم باد سحر است

دیده بگشود و به هر سو نگریست
دید گردش اثری زاین ها نیست

بال برهم زد و برجست از جا
گفت کای دوست، ببخشای مرا

سال ها باش و بدین عیش بناز
تو ومردار، تو و عمر دراز

من نیم در خور این مهمانی
گند و مردار تو را ارزانی

گر در اوج فلکم باید مرد
عمردر گند به سر نتوان برد

شهپر شاه هوا، اوج گرفت
زاغ را دیده بر او مانده شگفت

سوی بالا شد و بالا تر شد
راست، با مهر فلک هم بر شد

لحظه ای چند بر این لوح کبود
نقطه ای بود دگر هیچ نبود
Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1390 16:44
نمایش جزئیات
آفلاین
تا منظور از داستان کوتاه چی باشه؟!!! آخه بعضی از کتابها داستای کوتاهی هستند که طولانی و بلند نوشته شدن!!! مثلاً یکیش همین هری پاتر و محفل ققنوس!!! لطفاً فنی تر مسئله رُ شرح بدین.. داستان باید از حداقل و حداکثر چند کاراکتر یا حرف تشکیل شده باشه؟ ( استاندارد داستان کوتاه در ادبیات نوین بین 5000 تا 50000 کلمه است)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمانی بز?
Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1390 15:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

من در حال صبر كردن بودم كه يه صوال ديگه به ذهنم رسيد. مي شه چند تا فانتزي رو ادغام كرد و ازش داستان كوتاه ساخت؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

یادش آمد که در آن اوج سپهر
هست پیروزی و زیبایی مهر

فر و آزادی و فتح و ظفر است
نفس خرم باد سحر است

دیده بگشود و به هر سو نگریست
دید گردش اثری زاین ها نیست

بال برهم زد و برجست از جا
گفت کای دوست، ببخشای مرا

سال ها باش و بدین عیش بناز
تو ومردار، تو و عمر دراز

من نیم در خور این مهمانی
گند و مردار تو را ارزانی

گر در اوج فلکم باید مرد
عمردر گند به سر نتوان برد

شهپر شاه هوا، اوج گرفت
زاغ را دیده بر او مانده شگفت

سوی بالا شد و بالا تر شد
راست، با مهر فلک هم بر شد

لحظه ای چند بر این لوح کبود
نقطه ای بود دگر هیچ نبود
Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1390 14:17
نمایش جزئیات
آفلاین
به سالازار:
توضیحات کامل مسابقه اینجا هست.

به آرنولد:
شرمنده. یه مقدار دیگه صبر کن چون جواب دادن به سوالات باعث میشه چند مورد مهم مسابقه مشخص شه و باید روش فکر کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: یکشنبه 16 مرداد 1390 14:09
نمایش جزئیات
آفلاین
اصولا چه سبک هایی میشه و اینکه چند خط می تونه باشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" -زندگي آنچه زيسته ايم نيست ، بلكه چيزي است كه به ياد مي آوريم تا روايتش كنيم ."
گابريل گارسيا ماركز


Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: یکشنبه 16 مرداد 1390 14:02
نمایش جزئیات
آفلاین
آرنولد جان
یه مقدار صبر کنی جوابتو میدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: یکشنبه 16 مرداد 1390 05:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

يه سوال دگ دارم، آيا دو نفر مي تونن رو يه داستان كار كنن؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

یادش آمد که در آن اوج سپهر
هست پیروزی و زیبایی مهر

فر و آزادی و فتح و ظفر است
نفس خرم باد سحر است

دیده بگشود و به هر سو نگریست
دید گردش اثری زاین ها نیست

بال برهم زد و برجست از جا
گفت کای دوست، ببخشای مرا

سال ها باش و بدین عیش بناز
تو ومردار، تو و عمر دراز

من نیم در خور این مهمانی
گند و مردار تو را ارزانی

گر در اوج فلکم باید مرد
عمردر گند به سر نتوان برد

شهپر شاه هوا، اوج گرفت
زاغ را دیده بر او مانده شگفت

سوی بالا شد و بالا تر شد
راست، با مهر فلک هم بر شد

لحظه ای چند بر این لوح کبود
نقطه ای بود دگر هیچ نبود
Re: پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: شنبه 15 مرداد 1390 00:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

آيا يك نفز مي تونه بيش از يك داستان بفرسته؟ با مزمونهاي مختلف چطور مثلا يكي هري پاتري يكي يه فانتزي ديگه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

یادش آمد که در آن اوج سپهر
هست پیروزی و زیبایی مهر

فر و آزادی و فتح و ظفر است
نفس خرم باد سحر است

دیده بگشود و به هر سو نگریست
دید گردش اثری زاین ها نیست

بال برهم زد و برجست از جا
گفت کای دوست، ببخشای مرا

سال ها باش و بدین عیش بناز
تو ومردار، تو و عمر دراز

من نیم در خور این مهمانی
گند و مردار تو را ارزانی

گر در اوج فلکم باید مرد
عمردر گند به سر نتوان برد

شهپر شاه هوا، اوج گرفت
زاغ را دیده بر او مانده شگفت

سوی بالا شد و بالا تر شد
راست، با مهر فلک هم بر شد

لحظه ای چند بر این لوح کبود
نقطه ای بود دگر هیچ نبود
پاسخگویی به سوالات مسابقه داستان نویسی کوتاه
ارسال شده در: جمعه 14 مرداد 1390 23:53
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان عزیز و گرامی

هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهادی در مورد مسابقه داستان نویسی دارید میتوانید در این تاپیک مطرح کنید.

متشکرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!